پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۱۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 10 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۱    
فرجی گفت: در ماه مبارک رمضان بهای بلیت در کلیه سینماها تا زمان افطار به صورت نیم بها و بعد از افطار به صورت کامل است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۵    
این پرونده مربوط به حوادث 5 ژوئیه 2013 است که در آن طرفداران محمد مرسی رئیس جمهوری سابق مصر و نیروهای امنیتی در مقابل دفتر استانداری اسماعیلیه درگیر شدند که در این درگیری 3 نفر کشته و ده ها نفر دیگر ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه، روسیه را به تجهیز تسلیحاتی پ ک ک و دادن موشک های ضد هوایی به اعضای آن متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۵۱    
اوفیر جندلمن سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که کابینه به اتفاق آراء با تعیین آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر جنگ جدید موافقت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۵    
یکی از متهمان نزاع مرگبار و مسلحانه خرم آباد، شب گذشته در تهران دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۵۸    
وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهایش در ورشو، با رییس دفتر امنیت ملی لهستان دیدار و گفت وگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۵۸    
اعتبارنامه منتخب مردم ارومیه در دهمین دوره مجلس در شعبه یک تأیید شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۵۵    
دیده بان حقوق بشر سوریه تاکید کرد، از زمانی که جنگنده های روسی حملاتشان را در سوریه آغاز کردند، در این حملات 2270 فرد مسلح از داعش کشته شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی رسمی نیروهای زیروانی (یکی از واحدهای ویژه نیروی پیشمرگ) از بازپس گیری پنج روستا در منطقه الخازر از قبضه داعش خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۶    
صباح الأحمد الجابر الصباح، امیر کویت در جریان این سفر به عربستان، ریاست هیات دولت کویت در شانزدهمین نشست رهبران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را که قرار است در شهر جده برگزار شود، برعهده خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۴    
رئیس سازمان زندان ها در خصوص آمار خودزنی و دیگرزنی در زندان های استان تهران گفت: 2706 مورد خودزنی و دیگرزنی در سال گذشته داشتیم که 1806 مورد بستری شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بعد از ادعای وزیر خارجه عربستان مبنی بر درخواست ایران برای تظاهرات در مراسم حج؛ علمای الازهر مصر که به حمایت از آل سعود شهرت دارند اعلام کرده اند، تظاهرات در حج شرعا حرام است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۱    
برادر محمود گبرلو با اشاره به وضعیت جسمانی این منتقد سینما بیان کرد که وی روز هشتم خرداد ماه تحت دو عمل جراحی قرار گرفت و اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۶    
منابع خبری از سرنگونی یک جنگنده سوری در استان حسکه واقع در شرق این کشور خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۴    
برای آمادگی مقابله با پرتاب موشک از سوی کره شمالی، ژاپن ارتش خود را به حالت آماده باش درآورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۱    
اعلام مقامات آمریکایی درباره توقف فروش بمب های خوشه ای به عربستان تنها یک ژست سیاسی است چرا که آمریکا همچنان در حال انتقال مرگبارترین سلاح های خود برای کشتار ملت یمن است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۵    
حدود ساعت 21 روز گذشته مأموران کلانتری 169 مشیریه خبر قتل زن 25 ساله افغانستانی به نام نیلوفر را در منطقه مشیریه به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۵    
یک منبع پزشکی عراقی فاش کرد که گروه تروریستی داعش زخمی های خود در شهر فلوجه را با استفاده از "تزریقات سمی" می کشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۹    
حضرت محمد(ص) فرمود: یا علی! آن شب که مرا به معراج بردند، گروهی از زنان امت خود را در عذاب سختی دیدم و از شدت عذابشان گریستم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۶    
ام اس یا مولتیپل اسکلروزیس از جمله بیماری ها ی مزمنی است که دستگاه عصبی مرکزی (مغز و نخاع) را تحت تاثیر قرار می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۰    
با پایان فیلمبرداری شاخ کرگدن این اثر سینمایی در مرحله تدوین به سر می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۸    
نزاع پسران قوی هیکل در منطقه فلاح منجر به قتل یک از طرفین دعوا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۸    
هیئت عالی مذاکره کننده معارضان قصد دارد رئیس هیئت مذاکره کننده را بر کنار کند، از این روی محمد علوش اعلام کرده است که نمی تواند به مأموریت خود به عنوان مذاکره کننده ارشد این هیئت ادامه دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۵    
وزیر خارجه ترکیه پیشنهاد داد تا به منظور ترمیم روابط تیره میان مسکو و آنکارا، یک کارگروه مشترک برای بررسی این مسئله تشکیل شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۳    
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی با بیان اینکه روغن یک محصول استراتژیک است و دولت در تعیین قیمت آن به طور مستقیم دخالت می کند، گفت: برنامه ای برای افزایش قیمت این محصول در ماه مبارک رمضان نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
از محافظان حضرت امام (ره) تصریح کرد: امام راحل همه گفتار و رفتار و کردارش تنها و تنها در مسیر خدا و کسب رضای الهی بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
ولادیمیر ورونکوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از احتمال خرید آب سنگین ایران از سوی شرکت دولتی روس اتم خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۲    
بروز حملات اخیر سایبری به پایگاههای اطلاعاتی دستگاههای دولتی اگرچه طبق گفته مسئولان، سرقت اطلاعات به همراه نداشت اما نشان داد که ضریب امنیت سایتهای دولتی آنطور که باید بالا نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۹    
آزمایشگاه امنیت کسپرسکی اعلام کرد: با اتصال گوشی موبایل به USB برای شارژ کردن گوشی، امکان سرقت فایل های داخل گوشی وجود دارد و می تواند گوشی کاربر را دچار آلودگی و ویروس کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۹    
قیمت بنزین در امارات متحده عربی طی ماه آینده میلادی افزایش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سؤالات منتشر شده امتحان آمادگی دفاعی پیش از برگزاری این آزمون در فضای مجازی را جعلی عنوان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
وزیر نفت با بیان این که همه درهای همکاری ایران به روی اندونزی باز است، گفت: ایران و اندونزی در اوپک و بازارهای جهانی نفت مواضعی نزدیک به هم دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۴    
وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیش از 50 درصد مردم علاقه ای به تسهیلات بانکی ندارند گفت:اساسنامه صندوق ضمانت تعاون در هیأت وزیران اصلاح شده و به دنبال ایجاد بانک تخصصی تعاون هستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۱    
می خواهیم بزرگ ترین رازِ کنونی امریکا را رمزگشایی کنیم: انگیزۀ هواداران دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهِ ریاست جمهوری امریکا چیست؟
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۱    
یک مقام مسئول با اشاره به انجام مذاکرات جدید با گازپروم روسیه در تهران از آمادگی روس ها برای واردات تکنولوژی صنعت CNG از ایران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۸    
در حالی که بخش خصوصی مدعی است که وزارت نیرو به تازگی به واردات کنتورهای هوشمند از کشورهای خارجی اقدام کرده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۰    
دیشب در یک ترفند رسانه ای بسیار جالب، در حالیکه تا کمتر از چند روز دیگر برنامه ماه عسل روی آنتن می رود، احسان علیخانی به برنامه خندوانه رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۳    
پیشروی ارتش عراق در نبرد با داعش در فلوجه و عملیات نیروهای پیشمرگه در نزدیکی موصل از جمله خبرهای امنیتی عراق به شمار می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۳    
بالاخره سیاست مدرن سازی ارتش روسیه که توسط ولادیمیر پوتین ارائه شده بود با رونمایی از اولین سرباز رباتیک پیشرفته اجرا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۳    
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی به انتخاب آیت الله جنتی به ریاست خبرگان رهبری پرداخته و تاکید کرد وی از اسرائیل و آمریکا تنفر دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۰    
وقوع دو انفجار در حومه شمالی استان حلب سوریه که داعش مسئولیت آنها را بر عهده گرفت، به کشته شدن 33 عضو گروه موسوم به ارتش آزاد منجر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۰    
صبح امروز (یکشنبه) رطوبت هوا در جزیره قشم به 100 درصد افزایش و دید افقی به حدود 50 متر کاهش یافت. این شرایط موجب توقف رفت و آمد شناورهای مسافری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به مطالبی در خصوص وجود شهریه های 20 میلیونی در این مدارس گفت: در این خصوص هیچ کوتاهی انجام نمی دهیم و با هیچ مدرسه ای مماشات نخواهیم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۵    
نشنال اینترست از رو به پایان بودن مرحله توسعه نهایی نسخه جدید موشک SM-3 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از احتمال تحریم سایبری علیه کشورمان خبر داد و گفت: ممکن است حوزه جدیدی از تحریم سایبری علیه کشور شکل بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۸    
به گزارش عصرامروز در اواسط آپریل، در آستانه شروع مذاکرات میان دولت سوریه و مخالفان مسلح در ژنو، گزارش هایی از طرح جدید آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و دستگاه های اطلاعاتی شرکای منطقه ای آمریکا در ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۲    
آتش سوزی منزل مسکونی ظهر روز گذشته در بولوار شهید رستمی آتش نشانان 2 ایستگاه را به همراه 5 دستگاه خودروی اطفای حریق و تجهیزات به محل حادثه کشاند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۲    
مذاکره کننده ارشد هیئت ریاض در مذاکرات صلح سوریه در ژنو، از سمت خود استعفا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۲    
یکی از سرکردگان ارشد گروه انشعابی طالبان برای انجام مذاکرات صلح با مقامات افغانستانی اعلام آمادگی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۶    
دانشگاه آزاد امسال در آزمون دکتری بدون ارائه کارنامه و فقط با اعلام دعوت به مصاحبه، قبولی افراد را اطلاع رسانی کرد و تاکنون نیز خبری از زمان مصاحبه دکترای دعوت شدگان نیامده اما در عین حال خبرها حاکی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۳    
معاون وزیر بهداشت افزود: سوداگران مرگ به تنباکوی قلیان ها حشیش و شاهدانه (گراس) اضافه می کنند و در آب آن نیز الکل اضافه می کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۳    
منابع امنیتی عراقی از کشته و زخمی شدن 46 غیرنظامی در جریان 2 انفجار تروریستی که شهر بغداد را هدف گرفت، خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
برخی افراد سوء استفاده گر به بهانه جلوگیری از قطع یارانه افراد درصدد خالی کردن حساب بانکی برخی یارانه بگیران برآمده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۵    
اکنون مطابق فرموده مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی در مرحله جهاد کبیر قرار دارد و این جهاد متعلق به زمانی است که یک صف بندی بین جبهه حق و باطل، شکل گرفته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه ای بارشی از محدوده شمال غرب به کشور وارد می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۲    
مسئله ی دیدار فائزه هاشمی با بهائیان را نمی توان یک موضوع ساده و برنامه ریزی نشده تصور کرد. این مسئله حالا ابعادی ملی پیدا کرده و احتمال دارد دستاویز اعمال تحریم های حقوق بشری بر ضد ایران هم بشود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۳    
اقدام کارلوس کی روش باعث نگرانی رسانه های قطری و هشدار آنها به سرمربی تیم ملی قطر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۷    
روزنامه های ورزشی دوشنبه 10 خرداد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۴    
رئیس فراکسیون امید در توییتر خود نوشت: برای انتخابات ریاست دائم مجلس شرکت نخواهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۴    
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی؛ معتقد است که افزایش 10 درصدی تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی سال 95، با واقعیت های کشور همخوانی ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۱    
شبکه تلوزیونی فرانس24 در گزارشی میدانی از شهر فلوجه در استان الانبار عراق ساعات پایانی کنترل گروه تروریستی تکفیری داعش بر این شهر را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی به 6400 تومان رسیده است، گفت: احتمال افزایش قیمت این کالا به 7000 تومان تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان زیاد است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۸    
ولز که لقب اژدهای سرخ را یدک می کشد، به عنوان شگفتی ساز یورو در فرانسه حاضر شده است، می خواهد طلسم نبردن روسیه را بشکند و اولین برد رسمی تاریخ خود را با صعود از گروه دوم یورو 2016 جشن بگیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۵    
نام تیم خواهان هافبک پرسپولیس فاش شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۵    
در سال 1954 ، نیویورک آمریکا ، شاهد تولد یک افسانه بود . خودرویی که تمامی جوانب آن برای سرعت ساخته شده بود ./ عکس: محسن کرامت
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۲    
روزنامه خبر ورزشی در یکی از تیترهای روی جلد خود از پیشنهاد برانکو به پروپئیچ خبر داده، پیشنهادی که از طریق ماریچ به مهاجم آبی ها منتقل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۲    
روزنامه گل در یکی از تیترهای روی جلد خود به صحبت های زیر لب رحمتی پس از پایان فینال جام حذفی پرداخته است. از قرار معلوم گلر آبی ها به پنالتی زدن علیرضا رمضانی معترض بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۶    
به گزارش عصرامروز به نقل از مهر، روابط خاص سیاسی جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بر روند مذاکرات امضای قراردادهای صادرات گاز طبیعی با برخی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس همچون کویت و امارات ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۰    
به گزارش عصرامروز به نقل از مشرق؛ با اجرایی شدن برجام از دی ماه سال گذشته، با توجه به تبلیغات دولتی ها درباره لغو تحریم ها و عادی شدن روابط اقتصادی و تجاری ایران با دنیا ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۱    
بر مبنای منشور جهاد کبیر و فرموده های مقام معظم رهبری ما نباید به سمت آمریکا دست دراز کرده و ارتباط و تعامل خود را با این کشور قوی تر و مستحکم تر کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۲    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز به تازگی ویدیویی از " انجمن تفنگ آمریکا " منتشر شده است که بدون توجه به گریه سربازان آمریکایی در هنگام اسارت توسط نیروهای ایرانی کشور ما را تهدید کرده است! ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۴    
ریاست آیت الله احمد جنتی بر مجلس خبرگان را شاید بتوان مهمترین خبری دانست که در روزهای گذشته در فضای سیاسی-رسانه ای کشور مورد بحث قرار گرفته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۴    
کارشناس و تحلیلگر بی بی سی فارسی در فیس بوک خود نوشت: از دیروز چهار توییت زیر را پست کرده ام. واکنش منتقدان اغلب خشونت کلامی، تهدید به مرگ و تجاوز برای خود و خانواده ام بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۱    
این روی خوش نشان ندادن به دشمن و پیروی و اطاعت نکردن از آنها نشان می دهد که جهاد کبیر...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۸    
اخیرا یکی از دنباله های اصلاح طلبان که همچون بسیاری دیگر از اصلاح طلبان در خارج از کشور سکنی گزیده است، با انتشار تصویری در صفحه فیسبوک خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۵    
به گزارش عصرامروز به تقل از عقیق:1. ابتدا تسلیت باید گفت به همه عاشقان سیدالشهداء (ع) که تصویر هتاکی اخیر، روح و جان آنها را عمیقا آزرده است. مصائب کربلا هنوز هم ادامه دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۲    
بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات مرحله دوم مجلس، اقداماتی برای اینکه رقابت شکل نگیرد انجام شد ولی دو طرف به مدل مشخصی برای جمع بندی بحث نرسیدند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۶    
باید منتظر ماند و دید جریان اصلاحات و فعالان فمنیست حاضر در ایران چه واکنشی به این رفتار همکار خود و روزنامه نگار رسانه های شان نشان خواهند داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۲    
پسر ترامپ می گوید توافق هسته ای ایران و 1+5 و تهدیدی که این توافق برای موجودیت صهیونیست ها ایجاد کرده، پدرش را به تلاش برای تکیه بر کرسی ریاست جمهوری متقاعد کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۹    
"ایوب قرا" معاون وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی و نماینده حزب لیکود فاش کرد که برای بیرون آوردن آخرین خانواده یهودی از شهر حلب به سوریه رفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۹    
دولت کانادا طرحی را برای تصویب آماده کرده که بر اساس آن، افراد دارای مشکلات جسمی حاد و بیماری های لاعلاج برای گرفتن جان خود از طریق استفاده از امکانات پزشکی مجاز به انجام این کار خواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
بعد از ناکامی استقلال در گرفتن قهرمانی جام حذفی علی رضا منصوریان به عنوان گزینه اصلی سرمربی گری آبی ها مطرح شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
سرپرست باشگاه استقلال در پایان دیدار فینال جام حذفی در پاسخ به اعتراض یک هوادار و درخواست او برای برکناری مظلومی گفت: قطعاً این خواسته را اجابت می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
رئیس فدراسیون فوتبال از تغییر در قانون خرید و فروش تیم ها در فصل آینده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
بحران سوریه از زمان شروع در سال 2011 تاکنون مراحل گوناگونی را پشت سر گذاشته است اما اخیرا زمزمه هایی درباره بحث فدرالیسم مطرح شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
علی عطشانی کارگردان سینمای ایران درباره هتک حرمت اخیر شادی صدر به ساحت مقدس امام حسین (ع) گفت: به نظرم این رفتار از عقده های درونی نشأت گرفته است این افراد کمبودهایی در زندگی خود دارند و یا در جاهایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
با خرید حق پخش مسابقات جام ملت های اروپا، این دیدارها از شبکه سه سیما زنده پخش خواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۶    
خانواده شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل عصر یکشنبه نهم خرداد با پیکر فرزند خود دیدار کردند. پیکر مهندس علی اصغر شیردل که در 30 اردیبهشت سال 94 در حین انجام ماموریت مستشاری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش شهریه متغیر دانشجویان این دانشگاه تا سقف 15 درصد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۸    
رمضان در راه است و نمودار صعودی قیمت اجناس و کالاهای اساسی مردم، بیش از هر نمودار دیگری این روزها در رشد و پیشرفتش خودنمایی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۹    
در حالی که اصلاح طلبان مدعی پیروزی قاطع در انتخابات بودند و بشدت از ریاست عارف حمایت می کردند، نامزد مورد حمایت آنان با اختلاف فاحشی کرسی ریاست مجلس دهم را به علی لاریجانی واگذار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۰    
ارگان رسمی سازمان سیا نوشت انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان نشان می دهد این مجلس به نسبت مجلس قبلی نزدیکی بیشتری با رهبری دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۴    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از قطع یارانه خانواده هایی که از تحصیل فرزندانشان ممانعت می کنند، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۴۱    
در حالی که مقامات دولتی مرتبا با افتخار از نزدیکی به تک رقمی شدن نرخ تورم سخن می گویند، یک اقتصاددان این اتفاق را نشانه عمیق تر شدن رکود اقتصادی و خطرناک توصیف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۶    
نشریات زنجیره ای با پیش بینی ناکامی اصلاح طلبان در انتخابات هیئت رئیسه مجلس، دیروز ریل خود را عوض کردند و این موضوع را به بوته فراموشی سپردند!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۰    
گماردن پلیس نامحسوس برای اعضای فراکسیون امید در لحظه رأی گیری هیئت رئیسه، تدبیری است که محمود صادقی، منتخب اصلاح طلب مجلس در گفت و گو با روزنامه آفتاب یزد از آن سخن گفته است!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۰    
تصویری از یک پراید کروک این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۲    
به گزارش عصر امروز، نشریات اجاره ای مدعی اصلاح طلبی چند هفته پیش در تیتر و عکس های اول خود مدعی سوء قصد و ترور علیه میرمحمود موسوی شده و حتی تلاش کرده بودند مقامات وزارت کشور و استانداری تهران را نیز ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۳    
منتخب مردم تهران در مجلس گفت: منتخبان زن مجلس دهم به رای مردم ارومیه احترام خواهند گذاشت و به اعتبارنامه نادر قاضی پور اعتراض نمی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۷:۴۰    
به گزارش عصر امروز، جمعه گذشته، انتشار تصویری اهانت آمیز از شادی صدر ، فمینیستی که خود را فعال حقوق بشر می داند و پیش از این مسئولیت سرویس حقوقی برخی مطبوعات داخلی را برعهده داشته ...
  • ۱