پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 21 خرداد 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 خرداد 1395 عصر امروز 2 خرداد 1395 عصر امروز 3 خرداد 1395 عصر امروز 4 خرداد 1395 عصر امروز 5 خرداد 1395 عصر امروز 6 خرداد 1395 عصر امروز 7 خرداد 1395 عصر امروز 8 خرداد 1395 عصر امروز 9 خرداد 1395 عصر امروز 10 خرداد 1395 عصر امروز 11 خرداد 1395 عصر امروز 12 خرداد 1395 عصر امروز 13 خرداد 1395 عصر امروز 14 خرداد 1395 عصر امروز 15 خرداد 1395 عصر امروز 16 خرداد 1395 عصر امروز 17 خرداد 1395 عصر امروز 18 خرداد 1395 عصر امروز 19 خرداد 1395 عصر امروز 20 خرداد 1395 عصر امروز 21 خرداد 1395 عصر امروز 22 خرداد 1395 عصر امروز 23 خرداد 1395 عصر امروز 24 خرداد 1395 عصر امروز 25 خرداد 1395 عصر امروز 26 خرداد 1395 عصر امروز 27 خرداد 1395 عصر امروز 28 خرداد 1395 عصر امروز 29 خرداد 1395 عصر امروز 30 خرداد 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۸    
افراد روزه دار برای رفع نفخ پس از افطار می توانند چای مخصوصی را تهیه کنند و بنوشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۲    
آخرین آمار فروش فیلم های در اکران به روایت پخش کنندگان اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۳    
قهرمانان تپه برهانی در زمان جنگ تحمیلی مهمانان برنامه امروز ماه عسل بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۹    
چهار بازیکن سرخابی حاضر در اردوی اخیر تیم ملی رقابت فشرده ای را با یکدیگر برای حضور در لیست نهایی و البته ترکیب ثابت کی روش خواهند داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده باران و رعد و برق در برخی از نقاط شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر می بارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۲    
گروه تروریستی داعش از مواد غذایی و آب آشامیدنی در شهر محاصره شده فلوجه در عراق به عنوان اهرمی برای معامله با خانواده های این شهر استفاده می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۷    
دور اول مرحله گروهی یورو 2016 از امشب (جمعه) تا سه شنبه 25 خرداد با انجام 12 بازی پیگیری خواهد شد. بازیهای 17:30 از شبکه ورزش و بازیهای 20:30 و 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۲    
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی، ائتلاف تروریستی جیش الفتح به رهبری شبکه القاعده ساعتی پیش با انتشار تصاویری از گلوله باران یک روستای علوی نشین به این عمل افتخار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم با اشاره به اینکه در عصر به اصطلاح پسابرجام هیچ اولویتی نه در اقتصاد، نه در فرهنگ و نه در علم شاهد نیستیم، گفت: کارخانه های زیادی تعطیل شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۲:۰۹    
اعضای فراکسیون روحانیون مجلس دهم شورای اسلامی فعالیتشان را از هفته آینده و با انتخاب هیئت رئیسه آغاز می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۷    
نیروهای سوری در ادامه پیشروی های خود در حومه جنوبی حلب، امروز شهرک القراصنه را از دست تروریست ها آزاد کردند و به دنبال تثبیت مواضع خود در این شهرک هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۳    
بسیج دانشجویی دانشکده علوم دانشگاه تهران در نامه ای به رئیس دفتر مقام معظم رهبری وضعیت اسفبار اردوی مختلط علمی این دانشکده را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۹    
به جز بازیکنان نیمکت نشینی که از استقلال جدا می شوند، سایر بازیکنان یک وجه مشترک دارند و آن هم این است که همگی رابطه خوبی با مهدی رحمتی نداشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۴    
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: خواهش ما از آقایان گودرزی و سجادی این است که هر چه زودتر تکلیف باشگاه را مشخص کنند. هر تغییری انجام شود با هیأت مدیره آینده همکاری می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۵۵    
علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در گفت و گویی که با رضا گلپور داشته (کتابی که اجازه انتشار پیدا نکرده است) در تاریخ 1379/8/3درباره مسعود کشمیری و کلاهی می گوید: ''کشمیری را فکر می کنم در اروپاست ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۲    
وقتی ایران تهدید به بستن تنگه هرمز می کند، ممکن است در ابتدا آن را چندان جدی نگیریم. اما باید این تهدید که مسئولان ایرانی بارها آن را تکرار کرده اند را بیش از آنچه به نظر می رسد جدی گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۲۹    
دادگاهی در هند 5 شهروند این کشور را به جرم تجاوز به حبس ابد محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال، در 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
پیکر شهید مهدی طهماسبی ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور مردم روزه دار قم از محل مصلای قدس تا چهارراه شهدا برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۳    
شرکت بریتیش پترولیوم طی گزارشی از وضعیت شاخص های تولید و مصرف انرژی ایران طی سال میلادی گذشته از درجا زدن ذخایر نفت و گاز ایران در این سال، افت 3 ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۸    
کالای اسرائیلی منابع محلی در شهر القنیطره در جنوب سوریه خبر دادند که رژیم صهیونیستی کمکهای غذایی برای تروریست ها فراهم می کند به گونه ای که مواد غذایی و کالاهای ساخت اسرائیل به وفور در مناطق تحت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۹    
به گزارش عصر امروز، اولین کارخانه تولید لوزام خانگی کشور که نامی آشنا برای تمام مردم ما دارد و کمتر شخصی با تولیدات آن بیگانه است به دلیل تشدید مشکلات تولید رسماً از هفته گذشته تعطیل شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۴    
نماینده مردم رشت از حضور وزیر امور خارجه در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۹    
عضو گروه برنامه خندوانه گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر اختلاف د وشرکت کننده در برنامه و استفاده از گاز اشک آور منتشر شده صحت دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۴    
تصویر امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در جمع مدافعان حرم در فلوجه
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۲    
بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: از دو تیم استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد جدی داشتم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۳    
ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت، عملیاتی نظامی به سمت مزارع الملاح در حومه شمالی حلب آغاز کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
وزیر خارجه ایران در پاسخ به اظهارات همتای سعودی خود درباره عدم دخالت در امور عراق با بیان اینکه نمی دانم عراق چه زمانی حاکمیتش را به عربستان واگذار کرده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۸    
وزیر خارجه عراق در دیدار با نخست وزیر لبنان بار دیگر تأکید کرد که سردار سلیمانی به دعوت دولت عراق برای مشاوره نظامی در این کشور حضور دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۶    
حکم قاطع رهبر انقلاب در عینیت اهانت به زوجات مطهرات پیامبر (صلّی اللّه علیه و آله) با اهانت به پیامبر (صلّی الله علیه و آله) برای اولین بار در جدیدترین شماره خط حزب الله منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۰    
به گزارش عصر امروز، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران بابیان اینکه این انقلاب که بینی استکبار را به خاک مالیده است، در دست ما امانت است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۵    
به گزارش عصر امروز، روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از عدم راهیابی دانش آموزی به دلیل پوشش چادر به مسابقات کشوری در رشته شیمی خبر می داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۴    
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف 45 هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهرستان شهریار خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۹    
به گزارش عصر امروز، در فصل های بهار و تابستان معمولا گرایش مردم به استفاده از دستگاه های سرگرمی در شهربازی ها و دیگر نقاطی که برای مردم فراهم شده زیادتر می شود و بالطبع خطراتی که ممکن است در پی داشته ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۸    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) در کتاب ورق های آسمانی؛ پرسش های شما و پاسخ های آیت الله بهجت(ره) به پرسش هایی درباره امام زمان(عج) پاسخ گفته است که بخشی از آن در ادامه می آید: ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۴    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای کارآمدی بیشتر شورا باید نمایندگان به 70 نفر افزایش و نمایندگان اقشار نیز در این شورا حضور داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۲    
نشریه اکونومیست معتقد است شرکت های فست فود باید زیادی پوست کلفت باشند که می توانند این حجم از انتقاد را بربتابند و همچنان به کارشان ادامه دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۸    
حال مساله این است؛ از بین محمدی، امیری، خلیل زاده و رضایی کدام سرخپوش نمی شوند؟!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۹    
محمدرضا پهلوی و همسر دومش ثریا اسفندیاری پس از شکار دو ببر در جریان سفر به هند به سال 1336 با جسد آنها عکس یادگاری می گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۴    
ترافیک سنگین در تشکیل برخی کمیسیون ها در این روزها به یکی از موضوعات داغ مجلس دهم تبدیل شده است
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۲    
به تازگی واحد اسب سواری برای زنان پلیس راه اندازی شده است. منبع عکس ها سایت های "امارات الان" و "زهره" است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۳    
مهرداد محمدی با پرسپولیس به توافق اولیه رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی کاهش تولید خرما به یک سوم و صادرات را علت گرانی 30 تا 35 درصدی خرما اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دستیارانش به ایران بازگشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۶    
به گزارش عصر امروز، دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) گزارش به روز شده ای را با عنوان پرسش های متداول در ارتباط با لغو تحریم های خاص آمریکا براساس برجام منتشر کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۱    
استان ایلام، استانی استراتژیک است که با وجود تردد روزانه 8 هزار خودرو از جاده هایش حتی یک متر آزادراه ندارد
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۷    
با گذشت بیش از 35 ساعت از آغاز بحران در منطقه تنگ بلاغی پاسارگاد آتش همچنان درختان 500 ساله را از بین می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۸    
امروز برنامه سحرگاهی "سر سفره خدا" شبکه نهال مشرف و معطر به حضور خانواده شهید داریوش رضایی نژاد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۰    
پایگاه اینترنتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که همه آن را با نماد اعتماد الکترونیکی می شناسند هک شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۴    
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیمهای ذوب آهن، پرسپولیس، صبا، فولاد و نفت آبادان به دنبال جذب من بودند اما به عشق مردم خوزستان در استقلال ماندم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۷:۲۹    
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در مورد ماندن در گسترش فولاد تابع کمالوند هستم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت: صحبت های خوبی با مسئولان تراکتورسازی انجام دادم و برای پیوستن به این تیم منتظر بازگشت قلعه نویی از سفر هستم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۶:۵۴    
گروه تروریستی داعش 5 جوان را به اتهام همکاری با نیروهای حکومت و اعطای اطلاعات درباره مواضع این گروه در "حویجه" واقع در جنوب غرب استان با شمشیر گردن زد و سپس جسد آنان را مثله کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۶:۳۴    
دولت الجزایر قصد دارد برای کسب برتری منطقه ای، از روسیه سامانه دفاع موشکی اس-400 خریداری کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۶:۱۳    
کارتن خواب های معتاد بار دیگر به هرندی بازگشته اند و در این میان حضور زنان پررنگ تر از گذشته است، آنهایی که دیگر متادون نمی خورند و از نو معتاد شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۵:۵۲    
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد فراکسیون اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار در مجلس دهم خبر داد و گفت: تاکنون 140نماینده به عضویت این فراکسیون در آمده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۵:۲۹    
در حال حاضر به جز شرکت BP نمایندگانی از شرکت های "رامازل" ایتالیا و "زاروبژنفت" روسیه نیز با سفر به تهران به دنبال فراهم سازی بسترهای احداث دفتر نمایندگی در تهران هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۵:۰۸    
به گزارش عصر امروز ، روز سه شنبه، حوالی عصر بود که تعدادی جوان و نوجوان برای یک گردهمایی مجازی تلگرامی با عنوان میتینگ دهه هشتادیها مقابل یک مجتمع تجاری در غرب تهران (کوروش) کنار یکدیگر جمع شدند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۴:۴۸    
به گزارش عصر امروز، به دنبال انتشار خبری با عنوان مدیریت اشرافی سد راه اقتصاد مقاومتی، دغدغه معیشت مردم با حقوق 234 میلیون تومانی که در تاریخ 95/3 ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۴:۲۶    
به گزارش عصر امروز، واکنش های گسترده به حذف نام عربستان سعودی از فهرست ناقضان حقوق کودکان توسط بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، بالاخره وی را به واکنش واداشت. ...