پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 1 شهریور 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 شهریور 1398 عصر امروز 2 شهریور 1398 عصر امروز 3 شهریور 1398 عصر امروز 4 شهریور 1398 عصر امروز 5 شهریور 1398 عصر امروز 6 شهریور 1398 عصر امروز 7 شهریور 1398 عصر امروز 8 شهریور 1398 عصر امروز 9 شهریور 1398 عصر امروز 10 شهریور 1398 عصر امروز 11 شهریور 1398 عصر امروز 12 شهریور 1398 عصر امروز 13 شهریور 1398 عصر امروز 14 شهریور 1398 عصر امروز 15 شهریور 1398 عصر امروز 16 شهریور 1398 عصر امروز 17 شهریور 1398 عصر امروز 18 شهریور 1398 عصر امروز 19 شهریور 1398 عصر امروز 20 شهریور 1398 عصر امروز 21 شهریور 1398 عصر امروز 22 شهریور 1398 عصر امروز 23 شهریور 1398 عصر امروز 24 شهریور 1398 عصر امروز 25 شهریور 1398 عصر امروز 26 شهریور 1398 عصر امروز 27 شهریور 1398 عصر امروز 28 شهریور 1398 عصر امروز 29 شهریور 1398 عصر امروز 30 شهریور 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۵    
نرخ تورم نقطه ای در مرداد ماه 1398 به عدد 41,6 درصد رسیده است، یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین 41.6 درصد بیشتر از مرداد 1397 برای خرید یک مجموعه کالاها و خدمات یکسان هزینه کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: وزیر امور خارجه در راستای پیگیری و اجرای دیپلماسی فعال و متوازن جمهوری اسلامی ایران از یکشنبه سوم شهریور در صدر هیئتی به چین، ژاپن و مالزی در شرق آسیا سفر خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۵    
به گزارش عصر امروز، عزت الله ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی خود در توییتر از تشکیل مثلث قوه قضائیه ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۰    
براساس آمارهای بانک مرکزی، حجم نقدینگی در دولت دوم حسن روحانی حدود 550 هزار میلیارد تومان (حدود نصف نقدینگی موجود در زمان شروع دولت دوم وی) افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۵    
به گزارش عصر امروز، یک رسانه آمریکایی قبل از دیدار محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه ایران و امانوئل ماکرون ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۹    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای گفت که پیشنهادهای رئیس جمهور فرانسه درباره برجام در مسیر صحیحی به پیش می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تبدیل تقابل فکری به تقابل در استراتژی و روش نیز از اهداف دیگر دشمنان است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برنامه ریزی برای خرید هواپیمای فلایتچک دوم به ارزش 9 میلیون و 900 هزار دلار تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۹    
وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن پنجاه و شش نفر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جمعه لبیک یا مسجدالأقصی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از شکست تیمش مقابل ماشین سازی تبریز ابراز تأسف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۴    
وزارت امور خارجه عراق، کاردار سفارت ایالات متحده آمریکا در بغداد را احضار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۹    
به گزارش عصر امروز، سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در کنفرانس خبری روز جمعه آمادگی این کشور برای همکاری با ایران جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه را اعلام کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۹    
جانشین وزیر دفاع گفت: گذشت زمانی که شهاب1 را تولید می کردیم، امروز موشک های بسیار دقیق داریم که رسانه ای نکرده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۹    
ارتش سوریه اعلام کرد که شمال استان حماه و جنوب استان ادلب از وجود تروریسم پاکسازی شده و عملیات پاکسازی مناطق آلوده به بمب و مین جهت بازگشت اهالی منطقه ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴    
دیدار تیم های ماشین سازی و استقلال به سود شاگردان خطیبی به پایان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شکست دولت آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران با بیان این که ایران کشور بسته ای نیست گفت: ایران این قدرت را دارد که نیازهایش را از هر کجای دنیا که بخواهد تامین کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۵    
باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعات مطرح شده در مورد استعفای ایرج عرب واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با رئیس جمهور فرانسه، این دیدار را سازنده خواند اما تأکید کرد که موفقیت آمیز بودن گفتگوها منوط به اجرای تعهدات برجامی اتحادیه اروپاست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۰    
منابع یمنی از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی دیگر متجاوزان خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از خبرگزاری نووستی ، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه امروز (جمعه) در نشست مرتب خود با اعضای دائم شورای امنیت این کشور که به بررسی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۵    
به گزارش عصر امروز باربد صفایی مهرو خزنده شناس از کشف و ضبط سه هزار لاک پشت گوش قرمز در مرز باشماق مریوان خبر داد و گفت: به زودی متخلف اصلی این پرونده دستگیر می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۵    
وزیر دفاع دفاع طی دستوری از معاونت مهندسی وزارت دفاع و مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور خواست با هماهنگی یگان های پروازی هلال احمر و هوانیروز، 3 فروند بالگرد به جنگل های ارسباران اعزام کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۰    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای استان به صورت سنگین است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۵    
به گزارش عصر امروز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعد از دیدار با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح گفت وگوهایش در پاریس پرداخت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۵    
شهردار تهران گفت: سهم اجاره بها در سبد خانوار ایرانی به بیش از 50 درصد رسیده است یعنی رسیدگی به چالش مسکن از ضرورتی سرنوشت ساز برخوردار است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۵    
ژاپنی ها که روزگاری توانسته بودند با برنامه ریزی بلند مدت فوتبال آسیا را پشت سر بگذارند، اکنون به آقای فوتسال و فوتبال ساحلی در این قاره تبدیل شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۵    
دولت یک سیاست اعلامی به ویژه در داخل دارد، مبنی بر این که از برجام خارج نمی شود و به هر قیمتی پای آن می ماند. این موضع البته موجب شده غرب در نقض پیاپی برجام گستاخ شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1496 دلار و 78 سنت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه در چند روز آینده قیمت مرغ به نرخ مصوب خواهد رسید، گفت: از چند روز گذشته سیر نزولی قیمت ها آغاز شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۰    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه با مافیای خودروی داخلی گفت: به زودی شاهد کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۵    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اعزام سه فروند بالگرد هوانیروز ارتش به مناطق مختلف ارسباران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۵    
مدارس بین الملل یکی از مدل های مختلف مدارس موجود در کشور اند که میزبان دانش آموزانی هستند که سال ها خارج از کشور بوده و حالا به ایران بازگشته اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
منطقه گورکات در شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر یکی از نقاطی است که احداث بی رویه باغ ویلاها و خانه باغ های چند هزار متری با استخرهای وسیع و درختان سر به فلک کشیده این منطقه را از جهاتی شبیه به ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ شاهرخ شهرام مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شب شبکه دو سیما با اشاره به ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۰    
به گزارش عصر امروز، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۰    
یک موسسه تحقیقاتی پیش بینی کرد اگر روند رشد تولید نفت آمریکا به همین منوال ادامه داشته باشد، تا پایان دهه آینده میلادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۵    
بر اساس لایحه دولت، بعد از لازم الاجرا شدن حذف صفر از پول کشور، بانک مرکزی سه ماه فرصت خواهد داشت تا آیین نامه اجرایی این طرح را تهیه کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران به توانمندی ساخت و بکارگیری توپ های جدیدی که از لیزرهای با توان بالا استفاده می کنند دست پیدا کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از خودکشی منجر به مرگ مرد 28 ساله از روی پل طبیعت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست مقابل چین تایپه در رقابتهای قهرمانی آسیا باید برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی تلاش کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۵    
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از تاریخ روز جاری 98/6/1 میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش یافته است .
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: انتظار همه ما این است که دولت شبکه ملی اطلاعات را به سرانجام برساند تا فضای امنی برای حضور مردم در فضای مجازی ایجاد شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۰    
ترافیک در محور چالوس و هراز سنگین است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۵    
به گزارش عصر امروز، آریا عظیمی نژاد، داور سخت گیر عصر جدید با انتشار این عکس نوشت: داستان به پایان رسید، صندلی ها خالی شدند، صدای تشویق تماشاگران به گوش نمی رسد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 10 سنت افزایش به 60 دلار و 2 سنت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز پنجشنبه در زمان ملاقات با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، پای خود را روی میز کوچک یکی از دفاتر کاخ الیزه گذاشت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۵    
ثبت نام از زائران اربعین حسینی از صبح امروز آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۰    
مدیر اجرایی باشگاه الاهلی عربستان رسما از احتمال اخراج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۵    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای نسبت به بارش های رگباری و وقوع آبگرفتگی در برخی استان ها هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰    
ارتش سوریه با آزاد سازی شهر راهبردی خان شیخون در استان ادلب توانست بیش از پنج هزار تروریست در شمال استان حماه را در محاصره خود قرار دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا در دیدارهای خود با سران کشورهای گروه هفت از آنها خواهد خواست از الگوی اقتصادی آمریکا پیروی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۰    
قرارداد مدیریت یک شرکت معدنی زیرمجموعه سازمان توسعه معادن در آلمان با ابهاماتی در زمینه پرداخت حقوق 80 میلیون تومانی به مدیرعامل شرکت و همچنین مدت زمان مأموریت وی روبرو است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از اسپیس، کارشناسان اعلام کرده اند: ماه آینده یک سیارک بزرگ از کنار زمین عبور خواهد کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۰    
فصل اول مسابقه استعدادیابی عصر جدید با شناخت نفر نخست، به کار خود پایان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۵    
به گزارش عصر امروز، وزارت خارجه آمریکا پس از کش و قوس هایی که مقام های آمریکایی از آن به عنوان یکی از شدیدترین کشمکش های داخلی در دولت 'دونالد ترامپ' ...