سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 30 مهر 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 مهر 1398 عصر امروز 2 مهر 1398 عصر امروز 3 مهر 1398 عصر امروز 4 مهر 1398 عصر امروز 5 مهر 1398 عصر امروز 6 مهر 1398 عصر امروز 7 مهر 1398 عصر امروز 8 مهر 1398 عصر امروز 9 مهر 1398 عصر امروز 10 مهر 1398 عصر امروز 11 مهر 1398 عصر امروز 12 مهر 1398 عصر امروز 13 مهر 1398 عصر امروز 14 مهر 1398 عصر امروز 15 مهر 1398 عصر امروز 16 مهر 1398 عصر امروز 17 مهر 1398 عصر امروز 18 مهر 1398 عصر امروز 19 مهر 1398 عصر امروز 20 مهر 1398 عصر امروز 21 مهر 1398 عصر امروز 22 مهر 1398 عصر امروز 23 مهر 1398 عصر امروز 24 مهر 1398 عصر امروز 25 مهر 1398 عصر امروز 26 مهر 1398 عصر امروز 27 مهر 1398 عصر امروز 28 مهر 1398 عصر امروز 29 مهر 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۶    
قوه قضاییه در 7 ماه گذشته، حدود 49 هزار میلیارد معادل 16 برابر بدهی بابک زنجانی به بیت المال بازگردانده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امسال سال بارشی نرمالی در پیش رو داریم، از افزایش بارش در آبان ماه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۵    
از سال 1396 تا کنون 28 استاندار، 27 معاون سیاسی استاندار، 24 مدیر کل انتخابات در استانداری ها، 300 فرماندار و 200 معاون سیاسی فرماندار تغییر کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از خبرگزاری سوریه، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه امشب تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پس از دیدار وی با رجب طبیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در سوچی گفت وگو کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۵    
چند سال پیش وزیر وقت ارشاد، فیلم سینمایی خانه پدری را غیرقابل اکران دانسته بود. حال چگونه است که سیاست های دولت تدبیر و امید بعد از چند سال تغییر می کند و این فیلم قابل نمایش می شود؟ آیا مأموریت جدید ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۱    
سازمان هدفمندی اعلام کرد علت پرداخت نشدن کمتر از 10 هزار نفر از یارانه بگیران رد حساب بانکی است و یارانه آن ماه واریز نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۱    
وزیر دفاع آمریکا در اجلاس این هفته ناتو از اعضای این ائتلاف خواهد خواست برای مقابله با آنچه تهدیدهای ایران خوانده شد منابع مالی بیشتری اختصاص دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
قطع برق موقت در جلسه امروز فرستاده چین در امور خاورمیانه با وزیر امور خارجه.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۸    
مایک پمپئو، اردیبهشت امسال در دانشگاه ای اند ام تگزاس گفته بود زمانی که رئیس CIA بودم، دروغ می گفتیم و تقلب و دزدی هم می کردیم. این کارها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است .
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۸    
مربی پیشین پرسپولیس گفت: تاکتیک دفاعی پرسپولیس باید مثل استقلال تهران سه نفره شود تا بازیکنان کناری آزادانه حرکت کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۸    
طراحی جدید دیوارنگاره های لانه جاسوسی آمریکا در حالی 11 آبان رونمایی می شود که در آن سه موضوع افول آمریکا و غرب ، جنایات آمریکا در جهان و جنایت آمریکا در ایران مورد توجه قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۳    
تحرکات ضد ایرانی آمریکا و مواضع خصمانه مقامات سعودی علیه تهران طی ساعات گذشته تشدید شده است که این همزمان با سفر وزیر دفاع آمریکا به عربستان رخ می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۸    
مجلس نمایندگان انگلیس کلیات خروج این کشور از اتحادیه اروپا را که طی چند سال گذشته چالش ساز شده بود، تصویب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۸    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری شرور مسلح جنوب تهران خبر داد و گفت: این شرور مسلح در یکی از شهرهای غربی کشور دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۸    
نایب رئیس اصل 90 مجلس گفت: 14 هزار تن برنج و محموله دارو به ارزش 19 میلیارد تومان که با ارز دولتی به کشور وارد شده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۸    
به گزارش عصر امروز، رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه و ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه اعلام کردند به توافقی در خصوص شمال سوریه دست پیدا کرده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۸    
وزیر دفاع روسیه گفت که حدود 500 نفر از عناصر تروریستی داعش در پی حملات ترکیه به سوریه، از زندان های شمالی شرقی این کشور فرار کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۳    
به گزارش عصر امروز سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر معاون اول رئیس جمهور در زمینه تصویب لوایح مرتبط با FATF در نشست شورای سران قوا و تأییدیه ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۰    
طرح توزیع رایگان شیر مدرسه از آبان ماه سال جاری در هشت استان کمتر برخوردار کشور اجرایی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی کرملین گفته که گفت وگوی روسای جمهور روسیه و ترکیه درباره سوریه، در شرایطی که آنکارا عملیاتی را در شمال سوریه آغاز کرده، پیچیده خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو محرومیت ایران را تایید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
منابع امنیتی در ترکیه از وجود تماس محرمانه با سوریه برای اجتناب از درگیری میان دو کشور، خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۰    
به گزارش عصر امروز، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس و عضو هیئت رئیسه پارلمان برای انجام عمل جراحی نخاع در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۵    
پاسخ نامه، سوالی روشن است که بارها از سوی صاحب نظران هم مطرح شده اما همان مدیران، هیچ جوابی نداشته اند: چه تضمینی هست که تحریم ها و محدودیت ها را پس از قبول همه این تعهدات، بردارند؟!
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۵    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی بابیان اینکه هم اکنون 841 مگاوات برق بادی و خورشیدی در کشور تولید می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از ورایتی، لِوینسکی که ماجرای رسوایی ارتباط غیراخلاقی اش با بیل کلینتون رئیس جمهور وقت آمریکا موجب شهرتش شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
به گزارش عصر امروز، یاسین الیاسری وزیر کشور عراق از کشته شدن علی اللامی فرمانده لشکر چهارم پلیس فدرال این کشور خبر داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
دصبح امروز زمین لرزه ای با قدرت 3.6 در مقیاس ریشتر در عمق دریای خزر به وقوع پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۰    
به دنبال خروج نیروهای آمریکا از شمال سوریه، چند فروند بالگرد نظامی ارتش روسیه جایگزین نیروهای آمریکایی در یک پایگاه مهم هوایی در شمال سوریه شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۵    
سایت گرداب با صدور بیانیه ای از همه مرتبطان و همکاران شبکه معاند آمدنیوز که تاکنون موفق به اعلام برائت نشده اند خواست برای ابراز ندامت و تخفیف مجازات احتمالی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی نوجوان 15 ساله به صورت صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان رها شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۰    
محمد سرشار مدیر شبکه کودک اعلام کرد که پخش آگهی های بازرگانی در شبکه کودک از فردا متوقف خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
به گزارش عصر امروز، میثم مطیعی مداح معروف اهل بیت در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به اقدام مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس تصاویری را به اشتراک گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران در حالی باید خود را برای رقابت های انتخابی المپیک در چین آماده کند که این فدراسیون تنها با یک سرپرست اداره می شود و خبری هم از انتخابات آن نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبات باشگاه پرسپولیس را پرداخت کرد تا سرخپوشان تهرانی دیگر طلبی از AFC نداشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس پایتخت گفت: 28 نفر از افرادی که سعی در فروش سئوالات کنکور را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۵    
جلوه های درخشان اربعین امسال گاه و بیگاه با تماشای روحیه کارمندمآب ایرانی غبار می گرفت. راهپیمایی اربعین بسیار بزرگ است و ناراستی هایش هم به همان ترتیب بزرگ می شود.اگر چه محدود باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۰    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و اعلام کرد هم اکنون در جاده های 16 استان کشور باران می بارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با اعلام اینکه "در اربعین امسال با رشد 74درصدی زائران روبه رو بودیم" گفت: در اربعین امسال 3هزار و 241 زائر زیر یک سال ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور سوریه پس از حضور در یکی از جبهه های نبرد در جنوب استان ادلب، همتای ترکیه ای را به باد انتقاد گرفت و گفت نبرد ادلب هم چنان اساسی ترین نبرد برای پایان دادن به آشوب و تروریسم در سوریه است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
وزارت دادگستری آمریکا روز دوشنبه از مصادره یک کشتی باری کره شمالی که به دلیل عدم پایبندی به تحریم های آمریکا توقیف شده بود، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۰    
انگار دنیا به آخررسیده است.قیامتی بر پاست. همه در جوش و خروش اند و می خواهند زودتر به مقصد برسند اما شدنی نیست. همه چیز به هم پیچیده، نگران نباشید اتفاقی نیفتاده، فقط چند قطره باران باریده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۰    
به گزارش عصر امروز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در ادامه نشست های خبری خود با نمایندگان رسانه های داخلی از دقایقی قبل با خبرنگاران به گفت وگو نشست. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۸    
طبق ابلاغیه روزهای اخیر یک نهاد دولتی به مدیران زیرمجموعه خود ، تاکید شده است از منشی خانم برای آقایان و بالعکس آن استفاده نشود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۸    
روز سوم از پانزدهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی جهان با کسب یک نشان طلا برای ایران در بخش تالو و صعود اعضای تیم ساندا کشورمان به نیمه نهایی آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۳    
مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به میدان نفتی علاس در استان صلاح الدین را دفع کرده اند که در نتیجه آن، 5 تن از این نیروها کشته و یا زخمی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۳    
به گزارش عصر امروز، تلویزیون دولتی ژاپن روز سه شنبه گزارش کرد این تیم تحقیقاتی اعلام کرده است که کشتی جنگی آکاگی را در عمق بیش از پنج هزار متری در نزدیکی محل نبرد میدوِی در سال 1942، پیدا کرده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۳    
نتایج اولیه انتخابات سراسری کانادا بعد از شمرده شدن 9 درصد آراء، حاکی از پیشتازی حزب لیبرال به رهبری نخست وزیر کنونی این کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۸    
وزیر اقتصاد روسیه گفت: به لطف ذخایر قابل توجه طلای این کشور و تلاش در راستای کاهش وابستگی دولت به درآمدهای نفتی، این کشور می تواند با کاهش قابل توجه قیمت نفت، کنار بیاید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۸    
یک نظرسنجی جدید نشان می دهد معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا حدود 10 درصد از دیگر رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور پیش است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۹    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز شنیده شده است که عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای ایجاد فضای ناامنی در ایران اقدام به تهیه یک نوع عطر بسیار خوش بو ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۹    
قاضی احمدی: هرگونه اطلاعات شهروندان درباره کبری علمی 38 ساله و محمدطاها مستمند 2.5 ساله در پرونده به صورت محرمانه باقی می ماند و حتی هویت افراد مطلع نیز به هیچ وجه فاش نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۴    
بیچاره عده ای که ساده لوحانه آنها را سرمشق و سرلوحه خود قرار داده و توی سر روحانیون ایران می زنند و می گویند یاد بگیرید ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۹    
ناوگان پنجم دریایی آمریکا مستقردر غرب آسیا از برگزاری رزمایشی بزرگ با مشارکت چندین کشور در خلیج فارس، دریای عمان، دریای سرخ و خلیج عدن خبر داد.