چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۴۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 28 مهر 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 مهر 1398 عصر امروز 2 مهر 1398 عصر امروز 3 مهر 1398 عصر امروز 4 مهر 1398 عصر امروز 5 مهر 1398 عصر امروز 6 مهر 1398 عصر امروز 7 مهر 1398 عصر امروز 8 مهر 1398 عصر امروز 9 مهر 1398 عصر امروز 10 مهر 1398 عصر امروز 11 مهر 1398 عصر امروز 12 مهر 1398 عصر امروز 13 مهر 1398 عصر امروز 14 مهر 1398 عصر امروز 15 مهر 1398 عصر امروز 16 مهر 1398 عصر امروز 17 مهر 1398 عصر امروز 18 مهر 1398 عصر امروز 19 مهر 1398 عصر امروز 20 مهر 1398 عصر امروز 21 مهر 1398 عصر امروز 22 مهر 1398 عصر امروز 23 مهر 1398 عصر امروز 24 مهر 1398 عصر امروز 25 مهر 1398 عصر امروز 26 مهر 1398 عصر امروز 27 مهر 1398 عصر امروز 28 مهر 1398 عصر امروز 29 مهر 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۵    
حمایت راهگشای رهبر انقلاب از پیشرفت علمی و فنی در کشور که موجب حیرت رسانه ها و صاحب نظران غربی شده، موجب عقده گشایی شبکه دولتی انگلیس شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۵    
شورای نگهبان طی نامه ای به رئیس مجلس، ایراد این شورا به لایحه اختیارات وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۶    
شادی پس از گل روز گذشته مهدی ترابی واکنش های زیادی در فضای مجازی به همراه داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۷    
مدیر موسسه سایه روشن: مشکل اصلی نا آشنایی جامعه با مقوله زیبایی و فریب دروغ های زیبایی و زیبایی های دروغین است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۳    
مجلسی ها در خصوص جدایی ری از تهران تا نیمه آبان تصمیم گیری می کنند. به اعتقاد برخی مطرح شدن دوباره این موضوع به دلیل نزدیک شدن به فضای انتخابات است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۳    
با اینکه برخی چهره های سیاسی اصلاح طلب، از حضور همه جانبه در انتخابات سخن می گویند، لیکن هنور تعدادی دیگر با بهانه قرار دادن نظارت شورای نگهبان، از سیاست لیست ندادن در انتخابات دفاع می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۸    
سرپرست هیات باستان شناسی ایرانی تپه ریوی مانه و سملقان گفت: باستان شناسان ایرانی و آلمانی، موفق به یافتن شماری مهرهای گلی مربوط به عصر هخامنشی و اشکانی در این تپه شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۳    
امارات از عربستان و امریکا دوری کرده و روابط خود را با ایران اصلاح و 700 میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران را آزاد کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۸    
زبان رسمی ما فارسی است و اصلا معنایی ندارد در حرف هایمان از کلمات انگلیسی استفاده کنیم. کلماتی مثل تایم، اوکی و... در گپ و گفت روزمره ما جایی ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی پیشین دولت روحانی می گوید: دولت مثل پدری است که همسرش بیمار است، فرزند دانشجو دارد و خانه اش هم تخریب شده است(!)
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۲۲    
به گزارش عصر امروز رئیس جمهور محترم، چهارشنبه هفته قبل در مراسم بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور بار دیگر و برای چندمین بار پیشنهاد برگزاری رفراندوم را پیش کشیدند و علی رغم آنکه پیشنهاد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۷    
به گزارش عصر امروز، مهدی ترابی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۷    
اتاق فکرهای دولت که شاید در چند سال اخیر و در دولت کم تحرک تدبیر و امید، در ایجاد حاشیه سازی و عملیات روانی پرکارترین مردان رئیس جمهور بوده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۲    
زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر مسجد سلیمان در شمال شرقی استان خوزستان را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۲    
مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی از بیمه بودن پارکینگ ها و پرداخت غرامت به خودروها خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۵۲    
مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان درباره شایعه سرقت از 30 هزار خودرو در پارکینگ چذابه گفت: بر اساس گزارشات و شکایات زائران لوازم جانبی 11 خودرو در این مدت در مرز چذابه مورد سرقت قرار گرفته و سرقت از 30 ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۲    
به گزارش عصر امروز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، یک منبع آگاه در سازمان زندان ها اعلام کرد: حسین فریدون در زندان حاضر و در حال گذراندن دوران محکومیتش است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۷    
هادی العامری با بیان اینکه اعتراضات حق مردم است، گفت آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهت بی ثباتی عراق تلاش می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۷    
یک شبکه لبنانی در گزارشی مفاد 24 گانه طرح نخست وزیر این کشور برای خروج از وضعیت فعلی را توضیح داد که از جمله این مفاد کاهش پنجاه درصدی حقوق تمام وزرا و نمایندگان فعلی و سابق پارلمان لبنان است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۲    
سامانه ثبت دارایی مسؤولان روی شبکه ملی قرار گرفت و مسؤولانی که دارای حساب کاربری ثنا هستند از امروز می توانند اموال و دارایی های خود را ثبت کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۷    
به گزارش عصر امروز، علی اصغر زارعان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهل و یکمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۷    
وزش تندباد موسمی در ایالت مین در آمریکا در چند روز گذشته هزاران منزل و محل کار در این ایالت را با قطعی برق، خطوط مخابرات و اختلال در اینترنت مواجه کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه باید به عزیزانمان در سپاه تبریک بگویم که خیلی خوب و سنجیده "روح الله زم" را دستگیر کردند، گفت: آمدنیوز در حال کار کردن برای سرویس های جاسوسی دشمن بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نامزدهایی که همواره خود را در معرض مبارزه با فساد قرار داده اند قطعا در انتخابات حرفی برای گفتن خواهند داشت گفت: ساده زیستی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۱    
سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران از ناپایداری هوا و کاهش 4 تا 5 درجه دما تا پایان هفته در استان تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۱    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به انتقادات صورت گرفته از تصمیم دولت این کشور برای عقب نشینی از شمال سوریه ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۷    
چین مساله ای است که ایران باید برای آینده خودش به آن در حوزه انرژی، تکنولوژی، بازار، تجارت و حتی روابط استراتژیک فکر کند. باید نظام کشورمان در این باره فکر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۲    
هفته گذشته رئیس جمهور در دو سخنرانی اظهارات جالبی داشت، از آن سخنرانی های پرسر و صدا که هرکدام شان در جایگاه یک کنشگری سیاسی هدفمند و احتمالا موثر قابل ارزیابی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۷    
یک پژوهشگر ریسک گفت: روابط دوستانه ارزی ایران و امارات و عدم تمرکز سیاست خارجی آمریکا بر ایران، دو عامل اصلی در کاهش نرخ ارز است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۲    
وزیر نیرو گفت: تا پایان آذر بارش های طبیعی و فراگیر خواهیم داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی ستاد حذف یارانه از کنار گذاشتن یک میلیون نفر از جمع دریافت کنندگان یارانه در 2 ماه اخیر خبر داد و گفت: استان تهران در صدر فهرست حذف یارانه بگیران قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۷    
کارگروه تنظیم بازار به افزایش قیمت سطح بازار 7 کالای اساسی و مصرفی اشاره کرد وخواستار اقدامات نظارتی و عرضه کالا تارسیدن بازار به تعادل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری رویترز با اینکه در آیین نامه خود بندی مربوط به غیرقابل اعتماد و اعتبار بودن منابع بی نام دارد اما برای پیشبرد رویکرد ضدایرانی کشورهای غربی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۲    
به گزارش عصر امروز، سیدعلی اصغر زارعان صبح امروز در چهل و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان با تقدیر از برگزارکنندگان چهل و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۲    
تولید انواع خودرو در کشور در نیمه اول امسال 34.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۲    
شبکه ان بی سی گزارش داده است که وزارت خارجه آمریکا بدون ارائه توضیحی، روادید ده ها نفر از دانشجویان ایرانی را که از دانشگاه های آمریکایی پذیرش گرفته بودند، لغو کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۲    
نماینده زابل در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی پس از آمریکا و استرالیا سومین دارنده آب ژرف دنیاست، گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری جزئیات دستگیری کلاهبردار پروژه مسکونی آفتاب ری که 30 منزل مسکونی را به بیش از 250 نفر فروخته بود، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۲    
مدیر مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته بارش متناوب باران در سواحل شمالی کشور وجود دارد و دمای هوا در شمال 5 تا 8 درجه کاهش می یابد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۲    
رییس پلیس بین الملل ناجا از شهروندان خواست که اگر گذرنامه شان را گم کرده اند، موضوع را حتما به پلیس گزارش کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس به راهبرد جدید خط سازش اشاره کرد و گفت: برنامه جریان سازش سرکوب و ترور شخصیت انقلابی ها و ایجاد دوقطبی های جدید است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۷    
فدراسیون فوتبال عراق قیمت بلیت های دیدار برابر ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۲    
انتقال آب خزر به سمنان برای ایران از انفجار چرنوبیل شوروی سابق و یا انفجار مخازن مواد شیمیایی شرکت بوپال هند خطرناک تر است اما بناست قراردادهایی منعقد شود و در پی آن صنایع بزرگ و سنگین آب بر در سمنان ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۲    
نماینده فلاورجان با بیان اینکه اختصاص ارز 4200 تومانی برای تامین کالاهای اساسی سودی برای مردم نداشت، گفت: عده ای خاص این پول ها را به جیب زده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۷    
ارتش سوریه تلاش گروه های مسلح تحت حمایت آنکارا برای نفوذ به مناطقی در شمالی غرب حومه حسکه را دفع کرد، و یگانی از ارتش با مهاجمان درگیر و آنها را به عقب راند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۲    
شرکت های اماراتی و خصوصا یک شرکت مرموز اماراتی اسرائیلی متخصص در مسائل فناوری را با پرداخت حقوق های نجومی جذب کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۲    
5 دیدار پایانی هفته هفتم لیگ برتر روز دوشنبه برگزار می شود و استقلال میهمان سایپاست و سه تیم تراکتور، سپاهان و شهر خودرو برای صدرنشینی باهم رقابت سختی خواهند داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۷    
شرور خطرناک در شرق تهران با تخریب خودروها وحشت آفرینی کرد و فراری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۷    
همانطور که سید حسن نصرالله گفت، کسانی که به فکر استعفا هستند، از مسئولیت خود فرار می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۷    
پلیس کره جنوبی شنبه اعلام کرد 19 دانشجوی معترض به سیاست های آمریکا که وارد محل اقامت سفیر این کشور در سئول شده بودند را بازداشت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۷    
هر دو حزب آمریکا بیشترین درآمد کشور را به جای مبارزه با فقر، برای نظامی گری، حفظ پایگاه های جهانی پنتاگون و تهاجم بی پایان در عرصه های متعدد درکنار کمک های مالی برای مشتی از شرکت های آمریکایی تخصیص ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۲    
بار دیگر عاشورایی دیگر در راه است، آنقدر نزدیک است که می شود احساسش کرد، لمسش کرد و خود را در آن واقعه دید ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۲    
سازمان زمین شناسی ایالات متحده و ناسا تصاویری خیره کننده از دریاچه های نمک، رودخانه ها و یخچال های طبیعی تهیه کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۷    
به گزارش عصر امروز، صداقت و راستگویی یکی از مهم ترین صفات سیاست مدارِ مورد اعتماد مردم است و درجه صداقت ارتباط متقابلی با میزان محبوبیت و اعتماد عمومی دارد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۷:۵۲    
بزرگترین اجتماع بشری در اربعین حسینی؛ قهرمان های عصر جدید چه می کنند؛ حذف یارانه بگیران شتاب می گیرد؛ ویلموتس خیلی بد ارنج می کند و سیگار در صدر جذب سرمایه های خارجی ...