جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۰۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 13 مهر 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 مهر 1398 عصر امروز 2 مهر 1398 عصر امروز 3 مهر 1398 عصر امروز 4 مهر 1398 عصر امروز 5 مهر 1398 عصر امروز 6 مهر 1398 عصر امروز 7 مهر 1398 عصر امروز 8 مهر 1398 عصر امروز 9 مهر 1398 عصر امروز 10 مهر 1398 عصر امروز 11 مهر 1398 عصر امروز 12 مهر 1398 عصر امروز 13 مهر 1398 عصر امروز 14 مهر 1398 عصر امروز 15 مهر 1398 عصر امروز 16 مهر 1398 عصر امروز 17 مهر 1398 عصر امروز 18 مهر 1398 عصر امروز 19 مهر 1398 عصر امروز 20 مهر 1398 عصر امروز 21 مهر 1398 عصر امروز 22 مهر 1398 عصر امروز 23 مهر 1398 عصر امروز 24 مهر 1398 عصر امروز 25 مهر 1398 عصر امروز 26 مهر 1398 عصر امروز 27 مهر 1398 عصر امروز 28 مهر 1398 عصر امروز 29 مهر 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۴    
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی 5 روز آینده در 9 استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از روز گذشته تاکنون بیش از 71 هزار زائر از مرز بین المللی مهران عبور کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۷    
عضو کنفدراسیون صادرات ایران گفت: ایران از چهارم آبان امسال رسماً عضو اتحادیه اوراسیا می شود و 502 قلم کالا از ایران بدون تعرفه صادر خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۲    
در حالی که محافل رسانه ای غرب به کمک تحرکات دولت فرانسه اصرار داشتند نمایش مذاکره میان روحانی و ترامپ را در نیویورک ترتیب دهند، ترامپ اذعان کرد امکان مذاکره وجود ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۷    
خودداری مردم عراق از ادامه تظاهرات و بازگشت آرامش به خیابان های این کشور، باعث شد که توطئه سعودی- صهیونیستی برای ایجاد هرج و مرج و سرنگون کردن دولت بغداد، ناکام بماند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۷    
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی با اشاره به شکست خفت بار سعودی ها در برابر عملیات پهپادی مقاومت یمن، نوشت ریاض آسیب پذیری خود را قبول داشته و برای جلوگیری از شکست های بیش تر آماده مذاکره با ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۲    
شواهد و قرائن نشان می دهد تیر فرصت طلبان و فتنه انگیزانی که سعی داشتند با سوار شدن بر موج اعتراضات اخیر در عراق، حماسه اربعین را به حاشیه برانند، به سنگ خورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۷    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتراض امروز مردم شهرستان لردگان گفت: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بود که یکی از دستگیر شدگان فرزند یک ضد انقلاب ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۷    
جنایتکاران سابقه دار فلان سازمان و بهمان گروهک، تا دیروز برای ترور دانشمندان و خدمتگزاران اجیر می شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲    
رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت ورزشکار مشهور توسط پلیس خبر داد و گفت: برای برخورد در بحث دوردور و مزاحمتهای خیابانی هر شب برخورد داریم و اقدامات گسترده ای انجام می دهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲    
یک خرده جریان ضد انقلاب در دل تجمع مردمی در واکنش به ابتلای اهالی روستای چنار به ویروس HIV، قصد برهم زدن آرامش و امنیت شهر لردگان را داشتند که با واکنش قاطع مردم منطقه روبه رو شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۵    
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخورد با مجرمین و مزاحمین نوامیس بطور جد در دستور کار پلیس است، گفت: ما اجازه نخواهیم داد که شهر تهران و پایتخت، فضای امنی برای مجرمین و مزاحمین نوامیس باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۵    
رئیس تیم مذاکره کننده کره شمالی از توقف مذاکرات هسته ای با آمریکا در سطح کارشناسی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۵    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران امروز استعفا داد و معاون شهردار استعفای او را پذیرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۰    
استاندار دیوانیه از لغو منع آمد و شد در پی آرامش تدریجی و کاهش اغتشاشات در عراق خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت یمن گفت که وضعیت بیش از 120 بیمارستان و 3000 مرکز بهداشتی، داروخانه و بانک های اهدای خوان به دلیل کمبود فرآورده های نفتی خطرناک است .
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۰    
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تغییر نام و کاربری برخی از مدارس خیرساز که در چند منطقه صورت گرفته باعث ناراحتی خیرین شده است که درخواست پیگیری آن را داریم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۴    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز هفتم صفر بنابر روایتی سالروز شهادت سبط اکبر پیامبر آقا امام حسن مجتبی علیه السلام می باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۹    
روزهای پایانی زمستان و روزهای ابتدای بهار، روزهای پرسیل در ایران است؛ چرا که هم بارش های سیل آسای بیشتری در این بازه زمانی در کشور رخ می دهد وهم اینکه همزمانی آب شدن برف ها و افزایش دبی رودخانه ها به ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۴    
به گزارش عصر امروز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از مرز خسروی از برپایی بیمارستان های صحرایی در نقاط مختلف مرزی خبر داد و اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۴    
به گزارش عصر امروز، پیروز جناچی شهردار تهران در طرحی که به هیات دولت ارائه داده، به دنبال ساخت واحدهای مسکونی 30 متری در پایتخت است تا محل اسکان مردم شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۹    
تیم انتخاباتی برنی سندرز نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی تایید کرد که علت بستری شدن وی حمله قلبی بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۹    
مجتهد افشاگر معروف عربستانی نوشت ولی عهد سعودی دو هفته است می خواهد به نزدیکی مرز با یمن برود؛ اما از ترس جانش تعلل می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۴    
یک نشریه آمریکایی با اشاره به ضعف و ناتوانی جنگنده های اف-35 آمریکایی در نبردهای نزدیک و داگ فایت، می نویسد که اف-5های نیروی هوایی ایران می توانند با کمین کردن برای اف - 35ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۴    
دیوان عدالت اداری حق دریافت ایاب و ذهاب برای مدیران شهری و اعضای شوراهای شهر را باطل کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۰    
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت گفت: خودروی جایگزین پراید مشخص شده و پس از تکمیل زنجیره تأمین قطعات، اعلام خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۰    
به دنبال اعتراض خانواده های مبتلایان به ویروس ایدز در روستای چنار محمودی، فرمانداری، مرکز بهداشت و دفتر امام جمعه لردگان دچار آسیب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۵    
به گزارش عصر امروز هلی شات ، کوادکوپتر ، کوادروتور ، مولتی روتور و... همگی نام هایی هستند که امروزه برای نمونه های تجاری پهپادهایی که کاربردهای مختلفی دارند استفاده می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۵    
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برنامه ریزی های پلیس برای جلوگیری از اخلال اقتصادی، از کشف اختلاس 4.5 میلیارد تومانی در سطح استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
سازمان جهانی مالیکت معنوی هر ساله اقدام به انتشار گزارش شاخص نو آوری کشورها می کند ، بر این اساس ایران در سال 2019 بالاتر از کشورهای مانند برزیل، عربستان، آفریقای جنوبی و قطر ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۰    
بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای در خصوص خدمات بانکی در ایام اربعین از افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازهای 3 استان مرزی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس درباره پرداخت یارانه ها خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
به گزارش عصر امروز مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، درباره گمانه زنی ها در ارتباط با تهیه لیستی 300 نفره برای تهران در این شورا گفت : مسیری که برای انتخاب لیست نهایی در تهران انتخاب شده ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۵    
نرخ نفتکش ها برای حمل نفت خام آمریکا به آسیا همچنان رو به افزایش است و هزینه کرایه یک نفتکش در روز پنج شنبه به رکورد 12میلیون دلار رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۰    
مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از لغو امتیاز 12 هزار شرکت صوری در این مناطق خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۵    
معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری پنج میلیارد دلار محصول کشاورزی از کشور صادر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۵    
امروز وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره نرخ پایین خرید تضمینی گندم چیست، موضع روشن و شفافی را اعلام نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی، استرالیا را شکست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
مدیران شرکت های خودروساز از کاهش ارزبری خودروهای تولیدی در کشور در پی داخلی سازی برخی قطعات خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۵    
امروز در بازار تهران دلار و یورو 5 تومان افزایش و درهم 12 تومان کاهش داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۵    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به برخی ناهماهنگی ها در اعتبار گذرنامه زائران اربعین حسینی، گفت: در ستاد اربعین اعتبار گذرنامه 3 ماه مصوب شد اما اخیرا دولت عراق مدت اعتبار گذرنامه های زائران اربعین ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۰    
در آستانه اربعین حسینی، همچون سال های گذشته، دور جدیدی از تحرکات دشمنان برای اختلاف افکنی بین دو ملت ایران و عراق کلید خورده است؛ بررسی این تحرکات در ایران و عراق نشان دهنده نکات مشترکی است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۰    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: اگر علم و دانش کاری را نداریم نباید کشور را از واردات آن محروم کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۵    
عراق، پنج روز بعد از آغاز اعتراضات خیابانی، شاهد آرام تر شدن وضعیت است به طوری که نخست وزیر دستور داد، منع آمدوشد در پایتخت، پایان یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۱    
وزیر خارجه استرالیا اعلام کرد که 2 شهروند از سه شهروند این کشور که اخیراً در ایران بازداشت شده بودند، آزاد شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۱    
هفته پیش بود که ناگهان انجمن تهیه کنندگان مستقل بیانیه تندی را نسبت به فعالیت سامانه های آنلاین فیلم و سریال منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۶    
به گزارش عصر امروز، یکی از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره اعتراضات عراق نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۱    
به گزارش عصر امروز، در زمان امام کاظم علیه السلام که همزمان با دوران متوکل عباسی لعنةالله علیه بود، پیروان مذاهب دیگر مانند شیعیان مورد تعقیب و آزار قرار گرفتند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۱    
نشست فرماندهان امنیتی عراق، به ریاست نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور به منظور بررسی آخرین تحولات در عراق برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۱    
روزنامه الاخبار با اشاره به حوادث جاری در عراق نوشت: طرحی با همکاری چند دستگاه اطلاعاتی کشف شده است که هدف از آن تحریک تظاهرات و سپس بهره برداری و نفوذ به آن و سوق دادن آن به سمت خشونت و ایجاد یک هرج ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۱    
دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به ناآرامی های اخیر در برخی شهرهای عراق، از تمامی عراقی ها خواست حداکثر میزان خویشتنداری را از خود نشان دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طبق قانون، دولت نمی تواند بیش از 43 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی هزینه کند، گفت: یارانه حداقل 5.5 میلیون نفر باید حذف شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۶    
تصویری متفاوت از حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) را می بینید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۱    
فهرست 23 بازیکن برای همراهی تیم ملی در دیدار مقابل کامبوج و بحرین اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۱    
آسیب پذیری جدید واتس اپ می تواند منجر به نفوذ هکرها به این برنامه شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم آرادکوه را به 100 کیلومتر دورتر از تهران منتقل کنیم مردم باید هزینه عوارض را بپردارند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۴    
این روز ها بازار میوه های لوکس در سایت های اینترنتی و فضای مجازی داغ شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۹    
با وقوع بحران های متعدد در عربستان سعودی و پاسخ های حداقلی واشنگتن به آنها، متحدان ایالات متحده امریکا ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد برنامه های احتمالی خود داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۹    
قیمت طلا روز جمعه، پس از این که گزارش اشتغال آمریکا فراتر از انتظار ظاهر شد و امیدها برای کاهش شدید نرخ بهره فدرال رزرو کمرنگ شد، از رشد باز ایستاد اما توانست رشد هفتگی ثبت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۴    
به گزارش عصر امروز، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا احضاریه ای را برای کاخ سفید صادر کرد و طی آن خواستار مدارک مربوط به تحقیقات استیضاح ترامپ طی دو هفته آینده شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۹    
به گزارش عصر امروز، سندرم مارفان معمولا قلب، چشم ها، رگ های خونی و اسکلت را درگیر می کند. مبتلایان به این سندرم معمولا لاغر و بلند قد با دست ها، پاها و انگشت های کشیده تر هستند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۵۴    
اربعین، عامل وحدت بخش دو کشور همسایه ایران و عراق است. این اتفاق همچون خار چشمی در چشمان آل سعود بوده و از این موضوع رنج می برند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۴۹    
اربعین جهانی تر خواهد شد؛ آغاز تولید هپکو از دو ماه آینده؛ مردم هوشمند عراق فتنه سعودی- صهیونیستی را خنثی می کنند؛ ایران پنجمین کشور مشتاق برای سفر به مریخ و 30 درصد مدارس کشور خطرآفرین هستند ...