پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۱:۲۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 29 مهر 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 مهر 1398 عصر امروز 2 مهر 1398 عصر امروز 3 مهر 1398 عصر امروز 4 مهر 1398 عصر امروز 5 مهر 1398 عصر امروز 6 مهر 1398 عصر امروز 7 مهر 1398 عصر امروز 8 مهر 1398 عصر امروز 9 مهر 1398 عصر امروز 10 مهر 1398 عصر امروز 11 مهر 1398 عصر امروز 12 مهر 1398 عصر امروز 13 مهر 1398 عصر امروز 14 مهر 1398 عصر امروز 15 مهر 1398 عصر امروز 16 مهر 1398 عصر امروز 17 مهر 1398 عصر امروز 18 مهر 1398 عصر امروز 19 مهر 1398 عصر امروز 20 مهر 1398 عصر امروز 21 مهر 1398 عصر امروز 22 مهر 1398 عصر امروز 23 مهر 1398 عصر امروز 24 مهر 1398 عصر امروز 25 مهر 1398 عصر امروز 26 مهر 1398 عصر امروز 27 مهر 1398 عصر امروز 28 مهر 1398 عصر امروز 29 مهر 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۲    
به گزارش عصر امروز از نظر گاهشماری هجری خورشیدی، در روز یکم مهر آغاز و تا پایان آذر ادامه می یابد. بر پایهٔ تقویم میلادی فصل پائیز در اصل در نیمکره شمالی جهان در حدود 23 سپتامبر (1 مهر) و در نیمکره ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از نامه هیئت رئیسه پارلمان به سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق سربازان وظیفه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۷    
از زمان اعلام دستگیری روح الله زم تاکنون شاید جذاب ترین بخش برای فعالین سیاسی و حتی مردم،فهرست همکاران روح الله زم هست و به خصوص اشتیاق برای شنیدن نام های آشنای سیاسی در میان افکار عمومی موج می زند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۵    
به گزارش عصر امروز، اقدام تماشایی هافبک تهاجمی پرسپولیس، بازی یک شنبه شب این تیم با پیکان را از منظری تازه متمایز کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
زنان فرانسوی نسبت به خشونت های جنسی و خانگی و کشتار زنان توسط شریک زندگی خود، در شهر پاریس دست به اعتراض زدند؛ تعداد کسانی که در سال 2017 میلادی قربانی خشونت جنسی غیر خانگی بوده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رئیس کل بانک مرکزی باید ثابت کند خودروسازی فشل است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۸    
رئیس سازمان فضایی ایران از برنامه ریزی برای اعزام محقق به ایستگاه فضایی بین المللی با همکاری کشور روسیه خبر داد و گفت: این اعزام برای مشارکت در پروژه های تحقیقاتی صورت می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی دقیق و مدیریت درآمدها می توانیم کشور را بدون درآمدهای نفتی اداره کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۴    
یک خبر خوش برای آن دسته از افرادی که به "کبد چرب" مبتلا هستند؛ اصلاً نگران کبد چرب گرید 1 یا 2 خود نباشید! کافیست برای درمان از همین امروز شروع کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۹    
به گزارش عصر امروز، (م. م) مدیر مسئول یک روزنامه داخلی در سرمقاله ای با اشاره به آنچه وی تبلیغات رسانه ای برای مراسم اربعین خوانده ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۴    
رئیس رژیم صهیونیستی در پی شکست نتانیاهو در تشکیل دولت جدید، رقیب وی را مامور تشکیل آن کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۹    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد قسط اول مطالبات ویلموتس تا 23 روز آینده پرداخت خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۹    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که جنگنده های ائتلاف سعودی ظرف 12 ساعت، بیش از 30 بار به چند استان مختلف یمن حمله کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۴    
به گزارش عصر امروز، مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا دوشنبه گفته دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور کاملاً آماده است در صورت لزوم علیه ترکیه به اقدام نظامی متوسل شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازگشت هزینه های اینترنت کاربران در اربعین از فردا شب (سه شنبه شب) خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با وجود همه تحریم ها و فشارهای ظالمانه میزان صادرات کشور در شش ماهه نخست امسال نسبت به شش ماهه نخست سال 1397، بیش از 22 درصد افزایش داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۱    
قائم مقام فرماندهی نیروهای مسلح کره شمالی حاضر در نشست امنیتی پکن نسبت به رفتارهای دوگانه آمریکا و کره جنوبی و اتخاذ سیاست خصمانه در قبال پیونگ یانگ هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۱    
یک روزنامه صهیونیستی از بی اعتنایی شاه اردن به درخواست برخی مقامات صهیونیست برای دیدار با او خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۱    
شرکت فیسبوک روز دوشنبه ده ها حساب کاربری، صفحه و گروه را به بهانه مرتبط بودن با ایران و روسیه حذف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۱    
منابع یمنی از جان باختن یک خانواده پنج نفره در حمله هوایی عربستان سعودی به استان صعده خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۱    
وزیر دفاع آلمان روز دوشنبه خبر داد که در نشست وزیران دفاع ناتو پیشنهاد ایجاد منطقه امن بین المللی در شمال سوریه را مطرح خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۷    
به گزارش عصر امروز، استفان کلمنت که به تازگی ریاست هیئت نمایندگی اتحادیه اروپا در آژانس بین المللی انرژی اتمی را به عهده گرفته امروز دوشنبه از افتتاح کارگاهی با حضور نمایندگان ایران و اتحادیه اروپا ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۷    
تعهدات معوق برخی از محصولات پر تیراژ شرکت ایران خودرو در نیمه دوم آبان ماه سال جاری به روز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۲    
رئیس ستاد مشترک ارتش عربستان سعودی با تکرار اتهامات علیه ایران روز دوشنبه تصریح کرد در برابر آنچه به ادعای او تهدیدات ایران در منطقه است خواهد ایستاد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۲    
کارکرد اشرافیت، همه جا یکی است؛ ایران باشد یا لبنان. اول تبعیض گرایی، ایجاد نارضایتی و خشم عمومی، دوم، سوار شدن روی موج نارضایتی عمومی و سوم هم پوشانی با دشمنان و به بازی گرفته شدن از سوی آنها.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۷    
یک عضو ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری از تلاش برخی گروه های سیاسی در عراق برای دامن زدن به اعتراضات و موج سواری بر اعتراضات خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال استقلال با شکست سایپا، به رتبه هشتم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۲    
به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر به نقش دولت در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد که متن آن به شرح زیر است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۷    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجی بار دیگر ایران را به دست داشتن در حمله آرامکو متهم کرد و مدعی شد سلاحی که در حمله آرامکو استفاده شده، ایرانی است و ما برای پاسخ به آن آماده ایم .
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۲    
در ادامه هفته هفتم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا به پیروزی 4-0 رسید و 5 پله در جدول صعود کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۲    
سازمان بسیج ورزشکاران از اقدام پسندیده مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل پیکان تقدیر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: میانگین مصرف اینترنت 169 دقیقه و در برخی استان ها بالای 200 دقیقه و مصرف تلویزیون 72 دقیقه است و میزان مطالعه در روز تنها 13 دقیقه است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۲    
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: برداشت من این است که محمدرضا عارف سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۷    
سروصدای رسانه ای تیم لاریجانی مبنی بر سفر رئیس مجلس به بلگراد با پرواز عادی درحالی صورت گرفت که داده های پروازی می گویند اگر این سفر از ابتدا با پرواز اختصاصی انجام می شد، هزینه کمتری داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۷    
به گزارش عصر امروز، یک حساب کاربری در توییتر درباره هزینه های رومینگ در دو کشور همسایه ایران یعنی عراق و ترکیه، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۲    
آنچه من گفته ام و باز هم می گویم این است که در 40 سال گذشته هیچ گاه اعتماد عمومی مثل امروز ما تنزل نیافته است. اینکه این نزول اعتماد عمومی نیز یک شبه حادث نشده امر غیرقابل انکاری است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۸    
یک فرمانده عالی رتبه شبه نظامیان کُرد مستقر در شمال سوریه از رژیم صهیونیستی خواست آمریکا را برای ماندن در سوریه تحت فشار قرار دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۸    
وزیر امور خارجه گفت: همیشه آماده بودیم به کشورهای همسایه برویم و دست ایران همواره به سمت کشورهای منطقه دراز بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان تصمیم اخیر اف ای تی اف درباره ایران را تصمیمی کاملا سیاسی خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۸    
رئیس جمهور به جمهوری آذربایجان سفر خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکایی ها تاکنون دو مرتبه گفتند که پاسخ حمله ایران به پهپاد آمریکایی را با حمله سایبری داده اند اما ما هیچ نشانه ای از حمله سایبری ندیده ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۸    
به گزارش عصر امروز، چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صمت، احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اقدامات ایران برای برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گفت: امیدواریم کار به مرحله چهارم نکشد و شاهد قدم و تحولات ویژه ای از سوی کشورهای باقی مانده در برجام باشیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۸    
به گزارش عصر امروز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، راهپیمایی اربعین را حماسه ای عظیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۸    
دعوا بر سر بدهی های شهرداری تهران در دوره مدیریت گذشته بالا گرفت. مدیران جدید میزان بدهی را 69 هزار میلیارد عنوان و مدیران قبلی این عدد را رد کردند و در نهایت میرلوحی عضو شورای شهر تهران با معاون ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی دولت گفت: روحانی منکر موجودیت و قانونیت نهاد شورای نگهبان نیست و الان هم با وجود شورای نگهبان این امکان وجود دارد که مردم بتوانند به گزینه های متنوعی رای دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۸    
سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس های نامتعارف توضیحاتی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۳    
هرچند وقت یک بار پیج های مختلف اینترنتی جولانگاهی برای فروش گوشت های لاکچری و گران قیمت می شود که همین امر منجر به واکنش های مختلف نیز شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۸    
به گزارش عصر امروز، فواد ایزدی تحلیلگر مسائل بین الملل در صفحه شخصی خود در توییتر تصویری از مقبره یک خانم دکتر در موکب شهید عارف حسینی در مسیر کربلا را به اشتراک گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۳    
وزیر امورخارجه اخیرا مدعی شده است که امضای رئیس جمهور آمریکا را برای برجام اخذ کرده که بررسی گفتار مقام های عالی کشور، این ادعا را زیر سوال می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تا ساعاتی دیگر تمام محدودیت های ترافیکی دائمی و موقتی در شهر مهران لغو می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۳    
اوو مورالس رهبر چپ گرای بولیوی پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، اما بعید است که بتواند 50 درصد آرا را به خود اختصاص دهد و احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۳    
به دنبال وقوع یک تیراندازی در فیلادلفیا یک دختر بچه دو ساله کشته و مادرش نیز به بیمارستان منتقل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۳    
با وجود اعلام تعلیق حملات ترکیه به شمال سوریه، ارتش ترکیه شهر راس العین در ریف شمالی استان الحسکه را اشغال کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۸    
اینجا پارک بدون دخانیات است. در وسط میدان اصلی پارک، قلیان سرو می شود! بوی قلیان کل پارک را گرفته، بچه ها غرق بازی هستند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۳    
یک فعال سیاسی با بیان اینکه آقای روحانی می خواهد تا مردم از مسیر اصلی مطالبات خود منحرف شوند، گفت: آقای روحانی می خواهد در مورد چه چیزی رفراندوم برقرار کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۳    
رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن استان گلستان گفت: از شروع بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده در استان تا کنون 115 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک بلاعوض به 22 هزار و 871 مالک واحد خسارت دیده پرداخت شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۸    
دهه هاست که گفته می شود ترکیه میزان تعداد زیادی کلاهک اتمی آمریکاست. با بالا گرفتن تنش میان واشنگتن و آنکارا، این کلاهک ها به موضوعی جنجالی در آمریکا تبدیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۸    
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، برف و وزش باد شدید 5 روزه در 20 استان خبر داد و اعلام کرد: از امروز تا آخر هفته دما در مناطق شمالی 8 درجه کاهش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۳    
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد، کاروان دیگری از نیروهای اشغالگر آمریکایی مرکب از چند خودروی نظامی از ریف های حلب و الرقه به سمت عراق حرکت کردند و از سوی دیگر ارتش سوریه عملیات استقرار خود در این مناطق ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۸    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه مهم ترین اقدام در حوزه حجاب و عفاف ابلاغ یک بسته فرهنگی به دانشگاه ها است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۳    
پرویز مظلومی عصر امروز، ضمن تقدیر از حرکت مهدی ترابی بعد از گلزنی به پیکان و نشان دادن نوشته روی پیراهنش به دوربین های تلویزیونی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۸    
ایران نیازمند کار است نه تعطیلی؛ تاراج سرمایه ملی در غفلت مسئولان؛ گیج و هراسان شدن ضدانقلاب پس از دستگیری زم ...