شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 4 فروردین 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 1 فروردین 1403 عصر ایران 2 فروردین 1403 عصر ایران 3 فروردین 1403 عصر ایران 4 فروردین 1403 عصر ایران 5 فروردین 1403 عصر ایران 6 فروردین 1403 عصر ایران 7 فروردین 1403 عصر ایران 8 فروردین 1403 عصر ایران 9 فروردین 1403 عصر ایران 10 فروردین 1403 عصر ایران 11 فروردین 1403 عصر ایران 12 فروردین 1403 عصر ایران 13 فروردین 1403 عصر ایران 14 فروردین 1403 عصر ایران 15 فروردین 1403 عصر ایران 16 فروردین 1403 عصر ایران 17 فروردین 1403 عصر ایران 18 فروردین 1403 عصر ایران 19 فروردین 1403 عصر ایران 20 فروردین 1403 عصر ایران 21 فروردین 1403 عصر ایران 22 فروردین 1403 عصر ایران 23 فروردین 1403 عصر ایران 24 فروردین 1403 عصر ایران 25 فروردین 1403 عصر ایران 26 فروردین 1403 عصر ایران 27 فروردین 1403 عصر ایران 28 فروردین 1403 عصر ایران 29 فروردین 1403 عصر ایران 30 فروردین 1403 عصر ایران 31 فروردین 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۰    
این پل دو بخش دارد: در بخش پایین اتاق های هتل قرار دارند که کف و سقفشان شیشه ای است. بالای اتاق های هتل استخری با چشم انداز وسیع قرار گرفته که فضای سبز، استراحتگاه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۱    
ماجرای درخت کشی و قطع درختان جنگلی در قلب هیرکان در شهرستان نور از روز های پایانی سال گذشته و به بهانه ایجاد پارکینگ برای یک پروژه گردشگری شروع شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۱    
قواعد زیستن در شرایط نامطمئن و دشوار را نمی دانند و همیشه در حال شوکه شدن، شکست خوردن و یا غر زدن هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۹    
ریشه هایی از نوروز در بین النهرین باستان پیدا شده است. مقداد بهار بر این نظر است که سومریان نوروز را ابداع کرده اند. اما خود او می گوید سومریان نیز ایرانیان مهاجر بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۷:۵۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی آمار تجمیعی از 259 موزه، پایگاه و بنای تاریخی را یک میلیون و 177 هزار و 375 نفر اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۷:۳۱    
فضانوردها شاید ابرانسان به نظر برسند؛ اما دقیقا مانند تمام افراد، نیازهای اولیه ای دارند که شامل استفاده از دستشویی در فضا هم می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۶:۴۱    
صندوق سرمایه گذاری دولتی بحرین با افزایش سهام خود از 60 به 100 درصد، به طور کامل مالکیت مک لارن را در اختیار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۴:۵۱    
متاسفانه مصرف قند و شکر به رغم طعم دلنشین و شیرین، عوارض فراوانی دارد به طور مثال می تواند موجب دیابت، بیماری قلبی و از همه مهم تر چاقی و اضافه وزن شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۴:۵۱    
ماده شیمیایی که به طور طبیعی در کلم بروکلی یافت می شود، ممکن است بتواند از لخته های خونی که می توانند به سکته منجر شوند، جلوگیری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۳:۰۱    
در این مطلب شما را با عجیب ترین ساختمان های اتحاد جماهیر شوروی که به سبک معماری بروتالیسم طراحی شده اند، آشنا خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۲:۰۱    
به دلیل درگذشت مارچلو گاندینی، قصد داریم نگاهی به زیباترین طراحی های این طراح مشهور و بزرگ ایتالیایی داشته باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
بهرام عین اللهی: با مصوبه هیئت دولت و ابلاغ به مراکز درمانی کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی کشور رایگان مداوا خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۱    
خاص ترین ویژگی آهوی ختن از نظر انسان ها، مشک خوش عطر این جانور است که از سالیان دور مورد استفاده قرار می گرفته. مشکی که در عطر و ادکلن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۱    
در پی درخواست شرکت های رسانه ای از جمله اَترس مدیا، EGEDA، مدیا سِت و تلفونیکا، استفاده از تلگرام در اسپانیا، از روز دوشنبه، موقتا معلق می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۱    
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده کرمانشاه: میانگین حقوق ما 24/25 میلیون تومان بوده است. می توان جمع حقوق ما را پرینت گرفته و به مردم نشان بدهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در پایان دیدار ایران و ژاپن وقتی آقایان رئیسی و قالیباف تماس گرفتند تا آن موفقیت تیم ملی را تبریک بگویند، تنها روی یک موضوع تاکید کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۱    
مهدی مهرور: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه تندری در روز دوشنبه و فعالیت آن در منطقه و استان البرز است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر(خوزستان): صبح روز شنبه (4 فروردین ماه) به محض کشف جسد معاون حوزه علمیه ماهشهر روبه روی شهرک شهید رجایی این شهرستان ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۱    
شبکۀ اجتماعی ایکس در واکنش به یک پیج عربی که فرش ایرانی را فرش عربی نامیده متذکر شد: این فرش ایرانی است و فرش عربی وجود خارجی ندارد!
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۵۴    
میبدی گفت: آقای علم الهدی! حق دارید از داماد محترم دفاع کنید، اما در خطبه های نماز جمعه تقوا و صداقت و عقلانیت را منظور فرمایید. (امام رضا فرمود: صدیق کل امرء عقله) بدانید که مردم می فهمند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۳۱    
پورشه 911 یکی از خودروهایی است که سیر تکاملی جالبی دارد و جالب تر این که تاکنون نیز پابرجا مانده است. در ادامه به بررسی تاریخچه Porsche 911 می پردازیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۱۱    
هرچند که با تغییر زمانی آغاز ماه مبارک رمضان در سال شمسی، امسال نسبت به سالیان قبل ماه رمضان چندان گرم و سختی را تجربه نمی کنیم، اما همچنان هم تشنگی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۵:۳۱    
این یک فرآیند فیزیولوژیکی کاملاً طبیعی به نام بوربوریگمی بوده و نتیجه انقباض عضلات معده و روده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۵:۳۱    
یک ایده جسورانه بیان می کند که اینترنت کهکشانی می تواند شانس ما را برای یافتن گونه های پیشرفته دیگر افزایش دهد و کلید برقراری اولین ارتباط با فرازمینی ها باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۱    
محققان چینی از فناوری جدید پنهان کاری پلاسمایی خود رونمایی کردند که آن ها را یک قدم دیگر به توسعه جنگنده های نامرئی نزدیک تر می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۱:۳۱    
در حالی که آب در سیاره های دیگر یافت می شود، آتش اما تنها منحصر به سیاره زمین است، جایی که تکامل بسیاری از گونه های گیاهی و جانوری را شکل داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۴۵    
یک جوان 19 ساله به همراه دو نفر دیگر در میشیگان آمریکا با خودروی پورشه تایکان در حرکت بودند که حادثه ای برای آن ها رخ داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۳۱    
در سال 1388 درختان بیشتری قطع می شوند و زمین سبز لحظه به لحظه درختان و پوشش سبز خود را از دست می دهد...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۳۰    
وقوع 2 حادثه تصادف در استان باعث مرگ چهار نفر و مصدوم شدن هشت نفر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی اطلاعات ارتش اوکراین اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه درباره دست داشتن اوکراین در حمله تروریستی به یک سالن کنسرت در مسکو را رد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۰۴    
یک گل در جنگل ها می روید که تا عرض یک متر و وزن 10 کیلوگرم رشد می کند. این گل با انتشار بویی نامطبوع، مگس ها را به خود جلب می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۰۳    
پرهام مقصودلو سوپر استاد بزرگ شطرنج که در لیگ بوندس لیگا در تیم لینتس اتریش مشغول است، در دور دهم مقابل استاد بزرگ کورپا بنس از مجارستان پیروز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۰۱    
عمو پورنگ بیست سال است که عاشق یک خانم هندی شده و به دلیل شرایط نداشتن برای خروج از ایران نتوانسته ازدواج کند. امیر محمد خطاب به عمو پورنگ گفت: مردم سالهاست که عمو دارند، ولی ما زن عمو هم میخواهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۵۲    
در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: من حمله شنیع شب گذشته در حومه مسکو را بشدت محکوم می کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۴۶    
رژیم صهیونیستی در پاسخ به درخواست میانجی گرانِ مذاکرات آتش بس در غزه، توقف جنگ، خروج نظامیان خود و بازگشت بی قید و شرط آوارگان را رد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۴۲    
ساکنان تل آویو برای تحت فشار قرار دادن کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای موافقت با توافق تبادل اسرا به خیابان ها آمدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۴۱    
ویدیویی از درست کردن بادام هندی تقلبی با مواد غذایی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۳۴    
احزاب راست افراطی اروپا روز شنبه در نشستی در رم پایتخت ایتالیا گرد هم آمدند و وعده دادند ورود مهاجر به این قاره را محدود کرده و از انتخابات دوباره اورسولا فون در لاین به ریاست کمیسیون اروپا جلوگیری ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۲۱    
ساعتی پیش جریان آب زاینده رود به نصف جهان رسید و انتظار شهروندان و مسافران نوروزی برای جریان آب زاینده رود در اصفهان به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۲۱    
دبیرکل سازمان ملل درحالی که به مصر سفر کرده است، روز شنبه گفت که ما قدرت توقف جنگ در غزه را نداریم، من از کسانی که قدرت توقف آن را دارند می خواهم این کار را انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۰۰    
زیباترین گل های لیونل مسی در بارسلونا که روی تیکی تاکا به ثمر رسیده است. مسی در طول دوران حرفه ای اش ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۵۰    
3 عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۴۱    
ژیلا صادقی روایتی تلخ از سقط جنین فرزندی که در 43 سالگی باردار شده بود، به واسطه رفتار همکارانش بیان کرد و حرف های دردآوری زد. این بخش از مصاحبه این مجری صداوسیما را می بینید و می شنوید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۳۱    
در صورت عدم حصول توافق آتش بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی داند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۰۷    
چند روزی است که موضوع از قطع و نابودی بیش از 4 هزار اصله درخت به منظور ساخت پارکینگ طرح گردشگری سد الیمالات شهرستان نور در فضای مجازی دست به دست می شود و به ویژه کنشگران و فعالان حوزه محیط زیست و ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۰۰    
خاطره جالب حنیف عمران زاده از ناتوانی در مهار مهدی طارمی در نخستین دربی اش را مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۸    
بشار اسد و رجب طیب اردوغان با ولادمیر پوتین در تماس تلفنی حادثه تروریستی مسکو را محکوم کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۰    
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که این حادثه دریایی در 23 مایلی بندر المخا (استان تعز) رخ داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا شامگاه شنبه حمله تروریستی جمعه شب در تالار کروکوس در نزدیکی مسکو را شدیدا محکوم کرد و به خانواده های قربانیان تسلیت گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۹    
دیالوگ های ناب این سکانس و طنز خاصش از مجموعه حرف تو حرف پس از سال ها مورد توجه قرار گرفته و این روز ها در حال بازنشر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۱    
رئیس پلیس راه کشور: حادثه واژگونی اتوبوس گردشگری به علت خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داده است. سردار مومنی گفت: در این سانحه 5 نفر جان باختند و 24 نفر هم مصدوم شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۱۷    
رأی دادن برای افراد 18 ساله و بالاتر از آن در بلژیک اجباری است و هر کسی از این قانون تخطی کند با جریمه مالی مواجه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۳    
حزب الله لبنان ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، تأکید کرد مقاومت اسلامی لبنان ضایعه از دست رفتن ده ها نفر از شهروندان روس را عمیقا به دولت و ملت روسیه تسلیت می گوید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۰    
بارش برف در چهارمین روز از فروردین ماه مردم استان کردستان را غافلگیر کرد. بارش 10 سانتی متری برف در گردنه ژالانه اورامان برای ساعاتی این محور ارتباطی را دچار اختلال و اکنون تردد تنها با زنجیرچرخ ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۵۵    
سازمان هواشناسی برای 2 روز آتی در 2 استان کشور شامل استان های لرستان و خوزستان هشدار بارش باران و وزش باد شدید صادر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۵۳    
کالسکه ضد گاز دارای درب محفوظ از هوا با یک پنجره و فیلتر ماسک گاز بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۴۶    
این تصاویر رندر شده، طرح پیشنهادی برای ساخت یک مدرسه در شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان را نشان می دهند؛ مدرسه ای که با توجه به محروم بودن منطقه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۵    
ماجراجویان و دوستداران طبیعت در اومبریای ایتالیا می توانند با قدم زدن بر پلی به ارتفاع 175 متر، چشم اندازی زیبا از کوه های اطراف و دهکده زیبای سلانو را با چاشنی هیجان و دلهره ببینند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۱۹    
عدم توجه به هشدارها درباره باز شدن آب زاینده رود برخی شهروندان اصفهانی را غافلگیر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۱    
نماینده زرتشتیان درباره ثبت جشن سده با مشارکت تاجیکستان و کوروش و پاسارگاد حرف زد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۶    
سفیر سابق ایران از سیاست دوگانه طالبان درباره حملات تروریستی در ایران و روسیه انتقاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۳۱    
در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و اطلاع از فعالیت صفحه اینستاگرامی فردی که اقدام به قدرت نمایی با سلاح کرده بود شناسایی و دستگیری گرداننده آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۸    
از 15 اسفند 1402 لغایت سوم فروردین 1403 در مجموع 5 میلیون و 268هزار و 857 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۵    
کشورهای مختلف جهان امروز شنبه حمله تروریستی مرگبار در مسکو را محکوم و با مردم و دولت روسیه ابراز همدردی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۲    
ارتش رژیم صهیونیستی به هزاران سرباز عادی دستور داده است تا چهار ماه دیگر خدمت کنند و به جنگ در نوار غزه ادامه دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۴    
سال گذشته کارگران را به هوای ترمیم مزدی دور زدیدو امروز به هوای دل خوش بودن به آینده ای مبهم از سوی وزیر کار که وضعیت معیشت شما برای سال آینده بهتر خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۰    
فیلم جوکر 2 به شدت موسیقی محور است و حداقل 15 بازخوانی مجدد از آهنگ های بسیار شناخته شده را ارایه می کند
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۰    
وزارت دفاع ترکیه طی اطلاعیه ای اعلام کرد که 12 عضو پ.ک.ک در ادامه عملیات پنجه-صاعقه نیروهای مسلح ترکیه در شمال عراق از پای درآمدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۷    
شبکه 12 رژیم صهیونیستی در مورد حزب الله لبنان گفت که بر اساس برآوردهای ارتش اشغالگر، حزب الله هنوز بین 150 تا 200 هزار موشک در اختیار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۸    
سامانه میراث در سال 1402 برای وراث متوفیان سهام عدالت راه اندازی شد تا انتظار 18 ساله وراث برای تقسیم دارایی متوفیان به پایان برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۳    
جیلی رادار هورایزن آر دی6 مجهز به 7 وضعیت رانندگی است که راننده با استفاده از فرمان صوتی می تواند وضعیت مورد نظر خود از جمله حالت آفرود را انتخاب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
حسین ایزدی: از 23 اسفند تا سوم فروردین ماه پنج میلیون و 727 هزار و 222 مسافر نوروزی در استان اقامت کردند و از این میزان یک میلیون و 833 هزار و 330 نفر در مراکز رسمی پذیرش شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 7 کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
سردار حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا روز شنبه در حاشیه سفر به مازندران درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی، اظهار کرد: پرونده کوروش کمپانی کماکان باز است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
ساعت زمین یک رویداد جهانی است که توسط صندوق جهانی طبیعت (WWF) و با هدف جلب توجه مردم به حفظ کره زمین و پیامدهای تغیرات اقلیمی به طور مشترک در یک ساعت خاص در آخرین شنبه مارس اطلاق می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
آمار نهایی تعداد افرادی که در نتیجه بمب های اتمی “مرد چاق” و “پسر کوچک” جان خود را از دست دادند، هنوز قطعی نیست اما تعداد تخمینی مرگ ها بین 110،000 تا 210،000 نفر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
داره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان از حمله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
علیرضا فخاری استاندار تهران ضمن تبریک روز جهانی هواشناسی بر ضرورت ایفای نقش فعال تر این سازمان در حوزه پیش بینی مخاطرات جوی این استان تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
شمار خبرنگاران شهید از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر تاکنون به 136 نفر افزایش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
بیمه بیکاری یکی از حمایت های سازمان تامین اجتماعی نسبت به بیمه شدگان بیکار است که هدف از آن این است که با پرداخت مقرری مربوطه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: اوایل سال 1402 پیشنهاد افزایش نرخ جریمه ها را از طریق وزارت دادگستری به دولت ارائه دادیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
بدون شرح تصویری از دور دنیا
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز – شنبه – اظهار کرد: تمامی افرادی که بازداشت شدند، به سمت اوکراین پیش می رفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
ترامپ بسیار مصمم است. او پیروزی در انتخابات را تضمین می کندو از پسِ این کار برمی آید. او شخصیت کاریزماتیک و شگردهایی دارد که او را پیشتاز کارزار انتخاباتی خواهد کرد و به احتمال زیاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
در این ویدئو چند آشپز مشهور روستایی آذربایجانی را می بینید که به پخت غذا های مشهور این کشور از کباب و واویشکای گوشت بره گرفته تا کباب گربه ماهی را به نمایش می گذارند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
ساعت فعالیت بازارها و میادین میوه و تره بار از فردا 5 فروردین ماه تا 12 فروردین ماه از ساعت 8 صبح تا 13:30 یکسره فعال خواهند بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۴    
وزارت خارجه دولت طالبان در افغانستان حمله منتسب به گروه داعش در تالار کنسرت های مرکز تجاری کروکاس سیتی هال در حومه مسکو، پایتخت روسیه را تروریستی خواند و آن را محکوم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۳    
سرهنگ منوچهر نصیری: در پی یک فقره قتل در سنوات گذشته و رسیدگی ماموران پلیس آگاهی به سرنخ هایی از این پرونده، عملیات تکمیلی آغاز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۱    
تیمی از محققان دانشگاه پلی تکنیک فدرال لوزان موفق به ارائه یک رویکرد پیشگامانه برای تولید پلاستیک های با کارایی بالا از منابع تجدیدپذیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۶    
هواشناسی مازندران، احتمال جاری شدن روان آب، بالا آمدن آب رودخانه ها، ریزش سنگ، اختلال در تردد محورهای کوهستانی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس پلیس راه شمال استان فارس: در این حادثه 5 نفر به دلیل شدت جراحات وارده فوت و 24 نفر از مسافران نیز مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در سانحه تصادف جاده گرمسار به قم مجروح شد و متاسفانه همسر او در این سانحه دارفانی را وداع گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
سال 1402 با ثبت تورم بیش از 30 درصدی پایان یافت. سال آینده چگونه خواهد بود؟ 154 کارشناس بازار سرمایه در این نظرسنجی شرکت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۶    
آرش بهاروند احمدی: مطابق با هشدار هواشناسی سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا دوشنبه در منطقه البرز مرکزی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۹    
سرهنگ هادی کیان مهر: مأموران انتظامی شهرستان با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی 2 خرده فورش مواد مخدر شدند که در یکی از محلات شاهین شهر(استان اصفهان) در پوشش کار در یک سوپر مارکت اقدام ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۷    
سرهنگ فرهاد ذاکری منش: هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج، حوالی عوارضی 2 پرحجم و سنگین ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه: ده ها سال است که اوکراین به دست نظام های لیبرال غربی به مرکز گسترش تروریسم در اروپا تبدیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۸    
فرودگاه لیشوی واقع در استان ژجیانگ چین یکی از جدیدترین پروژه های مد آرکیتکتس است که در منطقه ای جنگلی قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۳    
جعفر سالاری نسب: این رقم در حالی ثبت شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال با 122 میلیون و 700 هزار لیتر، حدود 6 درصد افزایش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۰    
رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
  • ۱