شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۵۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 15 فروردین 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 1 فروردین 1403 عصر ایران 2 فروردین 1403 عصر ایران 3 فروردین 1403 عصر ایران 4 فروردین 1403 عصر ایران 5 فروردین 1403 عصر ایران 6 فروردین 1403 عصر ایران 7 فروردین 1403 عصر ایران 8 فروردین 1403 عصر ایران 9 فروردین 1403 عصر ایران 10 فروردین 1403 عصر ایران 11 فروردین 1403 عصر ایران 12 فروردین 1403 عصر ایران 13 فروردین 1403 عصر ایران 14 فروردین 1403 عصر ایران 15 فروردین 1403 عصر ایران 16 فروردین 1403 عصر ایران 17 فروردین 1403 عصر ایران 18 فروردین 1403 عصر ایران 19 فروردین 1403 عصر ایران 20 فروردین 1403 عصر ایران 21 فروردین 1403 عصر ایران 22 فروردین 1403 عصر ایران 23 فروردین 1403 عصر ایران 24 فروردین 1403 عصر ایران 25 فروردین 1403 عصر ایران 26 فروردین 1403 عصر ایران 27 فروردین 1403 عصر ایران 28 فروردین 1403 عصر ایران 29 فروردین 1403 عصر ایران 30 فروردین 1403 عصر ایران 31 فروردین 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۱    
در این طرح کالابرگ الکترونیکی ، خانوار های یارانه بگیر تا دهک 7 می توانند 11 قلم کالا شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۳    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (20 فروردین ماه) در شرایط قابل قبول است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
واچ فیس جدید گلکسی واچ نشان می دهد که در سیاره های مختلف ساعت چند است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۳    
آلاینده شاخص کیفیت هوای تهران هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 70 و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۸    
این یک روال عادی است که پدر و مادرها سعی می کنند فرزندانشان را به سمت حرفه ای سوق دهند که شغل خودشان است! همه ما بارها و بارها چنین چیزی را دیده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۱    
لطفا از قبل توضیح دهید و مانند مقامات ناآگاه و خطاکار دولت قبل، مردم را در تغییرات بنزینی، غافلگیر نکنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
شاید وقتی می شنوید که گرانترین چیز روی کره زمین یک پودر است، فکر کنید که این پودر یک مواد مخدر است؛ اما نه! اینطور نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
اخیرا سقوط یک شی فضایی ناشناخته در خانه یک مرد آمریکایی خبرساز شده است. پیشتر چنین اتفاقی به موجودات فضایی ارتباط داده می شد؛ اما پاسخ ناسا چیست؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
هویج با داشتن مواد مقوی و ویتامین ها منبع مهمی برای درمان بسیاری از بیماری ها می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
آمریکا پس از هلند و ژاپن، حالا سعی می کند تا کره جنوبی را به تحریم صنعت تراشه ی چین ترغیب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
کمبود اندام های اهدایی همواره رو به افزایش است، بنابراین دانشمندان به دنبال تکنیک های جایگزین مانند چاپ زیستی سه بعدی هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
ارزش بازار سامسونگ الکترونیکس به دلیل رونق هوش مصنوعی از مرز 400 میلیارد دلار عبور کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۲:۰۱    
کمپانی تویوتا در یک تصمیم عجیب قصد دارد تا نسخه جدید تویوتا اف جی کروزر را بر اساس طرحی از پیکاپ هایلوکس چمپ تولید و عرضه نماید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
ده ها سگ هاسکی در یک کافه پس از اینکه از دیدن صاحب خود هیجان زده شدند، نتوانستند در برابر پیشنهاد آزادی مقاومت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
ستاد رفع موانع تولید مصوبه ای را ابلاغ کرده که بر اساس آن دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت باید برای جلوگیری از واردات گوشی دکمه ای برنامه ریزی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۱    
تلویزیون برای آخر این هفته که مصادف است با روز جهانی قدس، 25 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۴    
یک هتل اسلوونیایی تصمیم گرفت پس از بازدید کریستیانو رونالدو از لیوبلیانا در هفته گذشته، تخت او را برای مزایده بگذارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۱    
نظر رهبر انقلاب اسلامی، میزان فطریه قیمت گندم برای هر نفر 65 هزار تومان (شصت و پنج هزار تومان) و قیمت برنج برای هر نفر 180 هزار تومان (یکصد و هشتاد هزار تومان) است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۱    
جای بسی تأسف است که به رغم گذشت حدود 6 ماه از حملات ددمنشانه ی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، شاهد یک بی عملی مزمن از سوی جامعه بین المللی به خصوص سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان که وظیفه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۱    
وی ضمن تکذیب فروش کارت سوخت شخصی گفت: کارت های اضطراری جایگاه ها در اختیار شرکت پخش قرار دارد و نظارت صورت می گیرد و باید از داشبورد صورت حساب در اختیار شرکت قرار گیرد بنابراین امکان ندارد کارت از ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
پیاز بخشی جدانشدنی از دستورهای غذا است. اما چرا پیاز اشک انسان را در می آورد و سبب سوزش چشم می شود؛ چطور می توان بدون گریه کردن پیاز را خرد کرد؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
فواید نگهداری آب در کوزه سفالی، نوشیدن آب خنک بسیار دلپذیر است و تشنگی را به بهترین شکل رفع می کند. در طول تابستان عموم افراد به نوشیدن آب سرد از یخچال تمایل دارند که تغییر ناگهانی دمای آب داخل یخچال ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۲    
فرش دستباف کشور تنها گرفتار تحریم های خارجی نیست بلکه به گفته فعالان صنفی این حوزه، مصوبه های غیرکارشناسانه سال های گذشته بیشترین ضربه را بر پیکر این صنعت فرهنگی وارد آورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۷    
به طورمیانگین، حداکثر میزان قندخون بعد از صرف شام دیرهنگام در مقایسه با زود شام خوردن، حدود 18 درصد بالاتر است. همچنین میزان چربی سوزی حدود 10 درصد کمتر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
مراجع اعظام تقلید در حالی که ماه رمضان به روز های پایانی خود نزدیک می شود و در آستانه عید سعید فطر قرار داریم، مبلغ فطریه سال 1403 را برای مقلدین خود اعلام کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۸    
چنگیزخان پس از به قدرت رسیدن در سال 1206میلادی، رهبری مغول ها را به دست گرفت و بخش هایی زیادی از آسیا و خاورمیانه را به تصرف خود درآورد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۵    
پیش بینی ها حکایت از رشد شهرنشینی تا سال 2050 دارد. این گزارش ها بیان می کند که انسان ها در شهرهای هوشمند خوشحال تر زندگی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۳    
تسلط به زبان انگلیسی امری پرفایده و در بعضی شرایط ضروری است. مخصوصا برای کسانی که خواستار دسترسی به منابع اصلی علمی هستند. یادگیری سریع زبان انگلیسی با تلاش مستمر امری ممکن است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۱    
یک اقتصاددان افزایش نرخ ارز را صرفا سیاسی دانست و پیش بینی کرد که در روزهای آینده قیمت دلار کاهش یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۱    
کشش گرانشی ضعیف تر ماه به این معنی است که زمان در آنجا سریع تر از زمین پیش می رود و اکنون ناسا به دستور کاخ سفید قصد دارد تا سال 2026 یک زمان استاندارد قمری تعیین کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۱    
بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد افزایش قیمت بنزین در حوزه اختیارات دولت است، گفت: هیچ بحثی در مورد 3 نرخی شدن بنزین در مجلس نداشتیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۶:۳۱    
پیونگ یانگ بامداد چهارشنبه تایید کرد که زیر نظر کیم جونگ رهبر کره شمالی یک موشک مافوق صوت میانبرد جدید با سوخت جامد آزمایش کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۵:۴۱    
دانشمندان می گویند چه از طریق ژنتیک و چه از طریق آموزش، حتی ما انسان های معمولی نیز می توانیم از توانایی های خارق العاده برخوردار شویم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۵:۴۱    
دانشمندان خارج از گروه اسیریس-رکس (OSIRIS-REx) ناسا اولین نگاه دقیق خود به نمونه های سیارک بنو خواهند داشت. این نمونه ها شش ماه پس از رسین آنها به زمین برای تحقیقات مستقل در دسترس قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۰۱    
نتایچ یک مطالعه جدید نشان داده که اسکاندیناوی 3.75 میلیارد سال پیش از گرینلند متولد شده و سنگ بستر اسکاندیناوی تقریباً 250 میلیون سال قدیمی تر از آن چیزی است که تاکنون تصور می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۳:۳۱    
همه گیری ویروس کرونا تجربه ای سخت و جدید برای کل ساکنین کره زمین بود. کووید 19 سبب مرگ افراد زیادی شد. هرچند ما فاصله چندانی با پاندمی خطرناک بعدی نداریم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۲:۳۱    
سبک دلبستگی اجتنابی می تواند ناشی از غفلت والدین از نشان دادن این موضوع باشد که به فرزند خود اهمیت می دهند و یا ناتوانی در تأمین نیازهای اساسی مانند غذا و سرپناه موجب آن شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۶    
یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل مدعی شد: آمادگی خود را افزایش می دهیم و در عین حال دامنه اقدامات خود را علیه حزب الله و علیه سایر نهادهایی که ما را تهدید می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۴    
روزنامه همشهری نوشت: چطور درحالی که بخش گسترده ای از جنگ را اساسا نمی دانید، درباره جزئیات انتقام نظامی اظهارنظر می کنید و از آن زشت تر آنکه با مطالبات و اظهارنظرها بر مبنای مجهولات مختلف چطور بی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۴    
جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی در تاریخ است که بعد از پیروزی انقلابش، نوع نظام خود را به رفراندم گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۱    
جزیره گویشان (جزیره لاک پشت)، جزیره ای به شکل لاک پشت در شرق تایوان، بر اثر زلزله شدید دچار ویرانی عظیم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۹    
حسین امیر عبداللهیان و عبدالله بوحبیب وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان در یک گفتگوی تلفنی رایزنی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۳    
اسرائیل در جدیدترین جنایت خود با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و 6 نفر دیگر از مستشاران نظامی ایران در سوریه را به شهادت رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
خلاصه بازی تراکتور - سپاهان در چارچوب رقابت های هفته 16 لیگ برتر خلیج فارس ایران
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
میعادفر با اشاره به تعداد تماس های گرفته شده با سامانه 115 اورژانس گفت: در این ایام، 949 هزار و 50 تماس با سامانه 115 برقرار شد که نسبت به سال گذشته دو درصد کاهش را شاهد بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
ویدئویی از احساس زلزله 7.4 ریشتری تایوان داخل استخری در تایپه منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
دادستان عنبرآباد بابیان اینکه هویت افراد ضارب شناسایی شده، گفت: در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده شده و دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
اولین گل لیگ برتر در سال جدید توسط کریم اسلامی مهاجم هوادار مقابل آلومینیوم در اراک به ثمر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
کینگزلی کومان: گاهی اوقات مصدومیت، یک نعمت است، چون در جام جهانی 2018 با همسرم آشنا شدم! اگر در جام جهانی بودم، زن نداشتم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
جواد نکونام، سرمربی آبی پوشان پایتخت با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود، به قیمت بلیت دیدارهای تیمش معترض شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
واتساپ در سراسر جهان از دسترس خارج شده است، اتفاقی که دو میلیارد کاربر این پیام رسان بزرگ را تحت تأثیر قرار می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
ژوزه مورایس: می توانم بگویم جو استادیوم یادگار امام را دوست داشتم و عاشقش بودم. یک ساعت و نیم قبل از بازی رسیدم و استادیوم پر بود و می توانم بگویم این یک فوتبال واقعی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس: با توجه به جواب MRI، آسیب در ناحیه مچ مشاهده شده است. در این ارتباط فردا کمیسیون پزشکی برای او تشکیل می شود و پس از آن نتیجه را به اطلاع هواداران عزیز می رسانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
در حالی که تصور می شد پیام نیازمند پس از بازگشت زودهنگام از آخرین اردوی تیم ملی، آماده رقابت های باشگاهی شود اما غیبت او مقابل تراکتور، به نگرانی هواداران سپاهان منجر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
یک کارخانه صنعتی در آنکارا دچار آتش سوزی شدید شده است. هنوز مشخص نیست چه چیزی دچار حریق شده است و همچنین اطلاعاتی از قربانیان در دست نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
جواد نکونام در حالی ساعتی پیش در حمایت از هواداران استقلال خواهان کاهش قیمت بلیت بازی های این تیم شد که باشگاه استقلال نیز امروز تلاش کرد قیمت ها را به سال قبل برگرداند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
در چهارچوب دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، پورتو امشب میهمان ویتوریا گیمارش خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
پارلمان اوکراین حدود یک سال پیش قانون کاهش محدودیت سنی برای فراخواندن نیروهای ذخیره را به تصویب رسانده بود اما این قانون برای تصویب نهایی نیاز به امضای رئیس جمهور این کشور داشت و زلنسکی به دلیل ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
روزنامه همشهری نوشت: چطور درحالی که بخش گسترده ای از جنگ را اساسا نمی دانید، درباره جزئیات انتقام نظامی اظهارنظر می کنید و از آن زشت تر آنکه با مطالبات و اظهارنظرها بر مبنای مجهولات مختلف چطور بی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
تطبیق پلن منتشره با نقشه پارک بر مبنای متراژ اعلامی حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی درخت چندین ساله در دل این طرح قرار می گیرند و از بین می روند. آن حرف های شهردار کجا و این نقشه کجا؟!
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۰    
تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر امروز چهارشنبه 15 فروردین از ساعت 19 ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۰    
در این ویدئو یک آشپز اهل رومانی با 680 گرم آرد، 2 عدد تخم مرغ، 300 گرم کره و 500 گرم پنیر این نان ساده را طبخ می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
در چهارچوب دیداری معوقه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و هوادار به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل شاگردان مجتبی حسینی و مسعود شجاعی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۱    
درحال حاضر کارت سوخت به چالشی برای شهروندان تبدیل شده است. معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی درباره ی کارت سوخت گفته است که صدور کارت های سوخت نوشماره و المثنی تا پایان اردیبهشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۲    
شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی گزارش داد: دادگاهی در آمریکا، ایران و سوریه را به پرداخت 191 میلیون دلار به اتهام قتل یک شهروند آمریکایی مقیم اسرائیل در سال 2018 توسط حماس محکوم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۸    
فیلم سینمایی آه سرد ساخته ناهید صدیق در بخش مسابقه فیلم های بلند چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو پذیرفته شده است
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۷    
در جریان زلزله 7.4 ریشتری تایوان، بسیاری از زیرساخت ها که اصولی ساخته شده بود، هیچ آسیبی ندید. تصاویری از مقاومت دیدنی پل شهری در مقابل زلزله 7.5 ریشتری تایوان را می بینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۳    
به جای صداوسیما شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور، مانند مجموعه کانال های جم و پرشین و ... تقریبا تمام وقت در حال تبلیغ فیلم های روی پرده مانند تمساح خونی و بی بدن و ... هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۶    
هم اکنون در فضای مجازی تبلیغات مختلف فروش کارت سوخت با قیمت های عجیب و غریب را شاهد هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۴    
بنا بر بخشنامه جدید مهدی تاج، حضور فدراسیون نشین ها در باشگاه ها و هیات های فوتبال ممنوع شد
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۶    
نیمه اول دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان در قالب دیدار معوقه هفته شانزدهم با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید. این نیمه در پایان حواشی مختلفی در پی داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۹    
نخست وزیر اسپانیا خواستار توقف خشونت و درگیری ها، احترام به قوانین بین الملل و تسهیل ورود کمک ها به نوار غزه شد و افزود: هرگونه تشدید تنش و درگیری در منطقه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۰    
نیمه اول دیدار تیم های تراکتور و سپاهان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۵    
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که این فرد نظامی نبوده و لباس افراد نظامی را به تن دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۷    
سرهنگ علی سلیمانی: محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در روز جمعه در شرق استان تهران اجرا می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۶    
استانداری استانبول با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که درپی وقوع آتش سوزی گسترده در یک کلوب شبانه در منطقه بشیکتاش این شهر، 29 نفر جان خود را از دست داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۲    
در قضیۀ تحمیل چالش حجاب دخالت بیگانگان واضح و آشکار بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۷    
بر اساس گزارش ها، وزیر خارجه آمریکا و هیات همراه او در پی نقص فنی هواپیمای او، محبور شدند 300 کیلومتر از پاریس تا بروکسل را با خودرو طی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
دانگ فنگ فورتینگ اس7 جدید وارد میدان رقابت با دیگر محصولات چینی مانند شیائومی اس یو7، بی وای دی سیل و البته تسلا مدل 3 می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خودرو چند منظوره زرهی (ای ام پی وی) راه حلی به بلوغ رسیده، کم خطر و مقرون به صرفه است که می تواند خود را به سرعت با قابلیت های رزمی مد نظر ارتش آمریکا سازگار کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۰    
در این ویدئو برخی ترفند های جالب برای کاشتن محصولات گلخانه ای را مشاهده می کنید که می توان در محیط های کوچک هم قابل استفاده قرار بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۶    
یک راهکار ساده و بسیار موثر با بهره گیری از اندکی دانش فضای مجازی این بود که مدیر هتل را تهدید به درج rating در سایت های معتبری چون booking.com hotels ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۳    
ماسک تخمین زد که هوش دیجیتالی تا سال 2030 از مجموع تمام هوش انسانی فراتر خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۲    
عبدالله زیدان نامزد کردهای شهر وان در انتخابات شهرداری ها بیش از 55 درصد آرا را به خود اختصاص داد. با این حال گواهی انتصاب وی رد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
پیتر استانو سخنگوی سرویس خارجی اتحادیه اروپا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: در این وضعیت بسیار پرتنش منطقه، ضروری است که حداکثر خویشتن داری نشان داده شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت: عصر امروز 15 فروردین ماه یک دستگاه آمبولانس خصوصی در حال انتقال یک مجروح و همراهش از کهنوج به سمت جیرفت بوده که متاسفانه مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس در حوالی روستای ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۳    
در حالی که علی درخشی خالق انیمیشن معروف دیرین دیرین می گفت ممنوع الکار، بدهکار، تحقیر و گرفتار تومور مغزی گردیده از وضعیت نابسامان خود در یک سال گذشته زبان به میان آورد و آن را رسانه ای کرد اما ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
سراسر کشور پهناورمان سرشار از جاذبه های گردشگری است. جاهای دیدنی ایران شامل مساجد، کاخ های درخشان، مقبره شاعران جهان، مکان های تاریخی و مناطق طبیعی دیدنی و شگفت انگیز هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
استادیوم یادگار امام تبریز مملو از تماشاگر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
با گذشت یک هفته از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران پس از بازی مقابل ترکمنستان در عشق آباد، امروز اخباری در خصوص مصدومیت مچ دست علیرضا بیرانوند منتشر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
هنگام شستشو به هیچ عنوان موتور و اجزای داخل کابوت رو با آب و کف نشورید. بهترین راه این است بنزین، گازوییل یا نفت بریزید بذارید یک مدت بماند بعد با دستمال و مسواک تمیز کنید و در آخر باد بگیرید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
ویدئویی از شکار روباه توسط سیاه گوش به ویدئویی پربازدید تبدیل شده است. سیاه گوش ها در حیات وحش در حال انقراض هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پس از دو دهه حضور در فوتبال اروپا، قاره سبز را به ترتیب برای حضور در فوتبال باشگاهی ایالات متحده و عربستان ترک کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
کمیته داوران فیفا 89 داور را از 45 کشور را برای قضاوت دیدارهای فوتبال این تورنمنت انتخاب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
رضا داوودنژاد کنار مادر بزرگش احترام سادات حبیبیان یا همان مامان اتی به خاک سپرده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
به دنبال اعلام خبری از سوی وزیر نفت مبنی بر امکان سوخت گیری با کارت سوخت شخصی در آینده نزدیک، سوالات و حواشی ایجاد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
تراکتور و سپاهان در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
این ویدئو که در یک گاوداری مشهور در اندونزی ضبط شده است، نمایی از گاو های غول پیکر پرورش یافته در این گاوداری را نشان می دهد که هر کدام بین 1.1 تا 1.35 تن وزن دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
ریاض منصور، نماینده تشکیلات خودگران فلسطین در سازمان ملل روز سه شنبه 2 آوریل نامه ای را به شورای امنیت فرستاد و در این نامه که خطاب به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نوشته شده بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۱    
این حادثه مربوط به زمانی است که واحدهای گشت پلیس سن برناردینو در 27 سپتامبر سال 2022 برای نجات ساوانا گرازیانو 15 ساله که به دست پدرش به گروگان گرفته شده بود ...