شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 17 فروردین 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 1 فروردین 1403 عصر ایران 2 فروردین 1403 عصر ایران 3 فروردین 1403 عصر ایران 4 فروردین 1403 عصر ایران 5 فروردین 1403 عصر ایران 6 فروردین 1403 عصر ایران 7 فروردین 1403 عصر ایران 8 فروردین 1403 عصر ایران 9 فروردین 1403 عصر ایران 10 فروردین 1403 عصر ایران 11 فروردین 1403 عصر ایران 12 فروردین 1403 عصر ایران 13 فروردین 1403 عصر ایران 14 فروردین 1403 عصر ایران 15 فروردین 1403 عصر ایران 16 فروردین 1403 عصر ایران 17 فروردین 1403 عصر ایران 18 فروردین 1403 عصر ایران 19 فروردین 1403 عصر ایران 20 فروردین 1403 عصر ایران 21 فروردین 1403 عصر ایران 22 فروردین 1403 عصر ایران 23 فروردین 1403 عصر ایران 24 فروردین 1403 عصر ایران 25 فروردین 1403 عصر ایران 26 فروردین 1403 عصر ایران 27 فروردین 1403 عصر ایران 28 فروردین 1403 عصر ایران 29 فروردین 1403 عصر ایران 30 فروردین 1403 عصر ایران 31 فروردین 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۹    
شیائومی از دمنوش ساز برقی چند منظوره Mijia N1 با قیمت 15 دلاری، کنترل دما، زمان بندی 12 ساعته و چند ویژگی جذاب دیگر رونمایی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
امروزه دیگر کسی پیدا نمی شود که میوه خشک مصرف نکرده باشد. حتی سرسخت ترین آدم ها و محافظه کارترین افراد نیز متقاعد شده اند که در مقایسه با سایر تنقلات، میوه خشک اگر بهترین جایگزین نباشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۹    
طبق اخبار جدید، یکی از ویژگی های نه چندان محبوب گلکسی اس 24 در نسل بعدی این پرچمداران هم حاضر خواهد بود. این ویژگی چیست؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
امروزه مردم برخی از کشور های آفریقایی به طور متوسط دو یا سه دهه قبل از ژاپنی ها می میرند؛ بنابراین با توجه به نابرابری هایی که در حال حاضر وجود دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
اغلب تمام این گوشی ها کیفیت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارند اما از نظر تعداد دوربین و یا کیفیت دوربین سلفی ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
بانک ملت در سال 1402 بزرگترین پرداخت کننده وام ازدواج بوده و از سوی دیگر بیشترین صف انتظار نیز در بانک صادرات تشکیل شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از 18 هر ماه اجرا می شود، گفت: خانوارها بدانند می توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۱    
تهیه کننده و کارگردان مستند معمای C130 به ارائه توضیحاتی درباره این مستند و محتویات آن از جمله فرماندهانی که در لیست ترور بودند و یا شبهه خرابکاری هواپیما پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۱    
مطالعه جدیدی نشان می دهد انسان های اولیه پس از مهاجرت به خارج از آفریقا مدت ها در فلات ایران زندگی می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۱    
از آنجایی که این طرح از 18 بهمن ماه 1402 شروع به کار کرده و مرحله اول آن تا 18 اسفندماه ادامه داشت، مرحله دوم این طرح نیز از 20 اسفند شروع شد و تا 18 فرودین ماه ادامه دارد اما مرحله سوم طرح از 20 ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۶:۰۱    
این اولین پژوهشی است که رونویسی کل ژنوم را در رابطه با شخصیت انسان می سنجد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۵:۱۱    
امروز می خواهیم نگاهی به قدیمی ترین جنگنده در حال خدمت جهان داشته باشیم. چرا این هواپیمای نظامی توانسته تا این حد ماندگار شود و برای چه اهدافی در جنگ کارایی دارد؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۵:۱۱    
ظرفیت انرژی های تجدید پذیر (تولید برق) در سال 2023 به رکورد جدیدی دست یافت. این افزایش به دلیل سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی و بادی در برخی کشورها بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۳:۰۱    
خرما یک خوراکی مقوی و حاوی درصد بالایی از مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای بدن است. هر یک وعده خرما (یا چهار عدد از آن) 40 درصد مس، 15 درصد منیزیم، 14 درصد منگنز، 23 درصد پتاسیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۲:۴۱    
بی حسی هم می تواند وضعیتی باشد که باید آن را مورد توجه قرار دهید و پیگیری کنید تا از یک بحران بزرگ جلوگیری شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۲:۴۱    
این شاسی بلندهای لوکس آفرودی می توانند تقریباً به هرجایی بروند اما فقط یکی از آن ها می تواند برندهٔ این آزمایش روی آسفالت و گل ولای باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۲    
ساعات معاملاتی ایالات متحده، ساعات کار بورس نیویورک (NYSE) و بورس نزدک است که از ساعت 2:30 تا 9 بعد از ظهر UTC ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۳    
با افزایش سن جمعیت و افزایش امید به زندگی در سطح جهان، یک تحلیل جدید از احتمال افزایش چشمگیر موارد و مرگ و میر ناشی از این بیماری در 15 سال آینده خبر داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۱    
در حالی که نیازها و محدودیت های غذایی با افزایش سن پیچیده تر می شوند، با چند ترفند ساده رژیم غذایی می توانید راه های ساده و خوشمزه ای برای اصلاح رژیم غذایی خود پیدا کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۷    
افراد مختلفی از نوستراداموس گرفته تا استیون هاوکینگ تاریخ خاصی را برای نابودی جهان پیش بینی کرده اند. اما یک دانشمند باور دارد که پایان جهان در سال 2026 رقم خواهد خورد. نابودی انسان چگونه خواهد بود؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۵    
این رزوها برخی از کارشناسان وابسته به دولت مدعی هستند بخاطر مصرف بالای سوخت در کشور قیمت بنزین باید افزایش پیدا کند تا مصرف کنترل شود. اما مساله اصلی چیست؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۵    
پیکسل های گوگل امکان شناسایی شماره های ناشناس را با جست وجو در اپلیکیشن های مختلف فراهم می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۷    
این هواپیماها به هیچ عنوان بدون سرنشین پرواز نخواهند کرد! به علاوه اپراتورها پس از پرواز به مهندسان و دانشمندان ما بازخورد ارائه می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
پرونده ی بزرگ وزارت دادگستری آمریکا علیه هواوی احتمالاً در سال 1404 وارد مرحله ی دادرسی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۸    
لطفا از قبل توضیح دهید و مانند مقامات ناآگاه و خطاکار دولت قبل، مردم را در تغییرات بنزینی، غافلگیر نکنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
کالسکه ناصری ، که پس از گذشت سال ها در موزه خودروهای تاریخی رونمایی شده است، نخستین کالسکه سلطنتی در ایران است، که توسط یکی از معروف ترین کارخانه های کالسکه سازی اروپا ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
این عدد نشان دهنده تولیدکنندگان در سراسر جهان است که 87 درصد از تولیدکنندگان در آسیا، 57 درصد در اروپا و 43 درصد در آمریکای شمالی را شامل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
میوه ها و سبزیجات خام دارای بالاترین میزان آب در بین مواد غذایی هستند. سعی کنید این خوراکی ها را در وعده های غذایی و میان وعده های خود بگنجانید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
حیرت وزیر صنایع اتریش از کیفیت پیکان در بازدید او از خط تولید این خودرو در کارخانجات ایران ناسیونال، یکی از اتفاقات جالب توجه تاریخ صنعت خودروسازی ایران محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
به نظر می رسد چین برنامه دارد تا موشک های فضایی قابل استفاده مجدد خود را در هنگام بازگشت به زمین، با یک شبکه سیمی محکم بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
مدیر این مجموعه چندی پیش برای ارائه توضیحات در مورد تخریب قسمتی از جنگل های الیمالات احضار شده بود که در مهلت قانونی داده شده خودش را معرفی نکرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۷:۳۵    
ایشان با اشاره به تداوم جنگ نسل کشی ارتش اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین در غزه، نسبت به ناتوانی و یا تظاهر به ناتوانی جهان در متوقف کردن این جنگ، عمیقا ابراز تاسف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۱:۱۱    
در مطالعه دیگری در دانشگاه لیون در سال 2019 میلادی، 17 زبان مختلف در سراسر اروپا و آسیا از نظر اطلاعات در هر هجا بررسی و معلوم شد اگرچه ظاهراً ژاپنی به سرعت صحبت می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۲    
در گزارش جدیدی از غول فناوری، مایکروسافت هشدار داده است که گروه های سایبری تحت حمایت دولت چین از هوش مصنوعی برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا، کره جنوبی و هند در سال جاری استفاده خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۱    
برای باتری به باتری کردن، نیاز به خودرویی با باتری سالم و یک کابل مخصوص باتری است تا بتوان باتری به باتری کرد. ابتدا خودرو سالم را در نزدیکی خودرو با باتری خراب پارک کرده و موتور را خاموش کنید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۷    
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: حملات تروریستی پهپادی کی یف در شبانه روز گذشته خنثی شد و 44 فروند از این پهپادها در منطقه روستوف، جایی که مقر ستاد انتخاباتی روسیه در اوکراین در آنجا قرار دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۱    
این سفره افطاری از ابتدا تا انتهای خیابان قیام (از حسینیه بعثت تا حسینیه امیرچقماق) به طول بالغ بر دوم کیلومتر برپا و در میان تمامی روزه داران غذاهای نذری افطار توزیع شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۵    
سید ابراهیم رئیسی در مراسمی گفت: پشتی ها را جمع کنید همان جایی می نشینم که بچه ها می نشینند. این ویدئو حاشیه ساز شده و با واکنش بعضی از سلبریتی ها همچون رضا رشیدپور مواجه شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۰    
ماجرای تکان دهنده دختری نابینا با 4 معلولیت که حافظ قرآن شد برای اولین بار در برنامه محفل شبکه سه سیما مطرح شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۱    
علیرضا بیرانوند که با مصدومیت از ناحیه مچ دست مواجه شده تمرینات اختصاصی برای بازگشت هرچه زودتر به ترکیب پرسپولیس را آغاز کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۶    
نماینده عربستان : گروه عربی حمایت خود را از آنروا که تنها راه نجات دو میلیون فلسطینی است، تایید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۶    
این سگ در مجموع 16 نفر را در شهرستان های اشکذر و زارچ یزد گاز گرفته که چهار مصدوم توسط کد های امدادی اورژانس به مرکز درمانی منتقل و بقیه خودشان به مراکز درمانی مراجعه کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۱    
سرپرست جمعیت هلال احمر مشگین شهر گفت: 5 نفر مفقودی در منطقه داغ کندی از توابع بخش مرادلوی شهرستان مشکین شهر گزارش شده بود که به همت سه اکیپ از نیرو های جمعیت هلال احمر و با هماهنگی نیرو های انتظامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
جلالیان با اعلام این خبر که هم اکنون 160 پاکستانی در زندان های ایران در حال گذران دوران محکومیت خود هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
جک استرا وزیر خارجه سابق انگلیس: هیچ تردیدی نیست که اسرائیل حقوق بین الملل را نقض کرده است. اینکه مرتب می گویند ما نهایت مراقبت را می کنیم که به غیرنظامیان آسیبی نرسد مزخرف است./تسنیم
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
فیلمی از عیادت رضا عطاران از مرحوم رضا داوودنژاد در فضای مجازی پربازدید شده است. مرحوم داوود نژاد روز 13 فروردین ماه بر اثر بیماری درگذشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی امروز گفت: امسال با توجه به اتفاقات اخیر مشاهده کم نظیرترین راهپیمایی در حداقل 10 سال گذشته بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
مروری بر 10 گل از زاویه غیرممکن در لیگ برتر انگلیس.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
کمیته تحقیقات روسیه که سازمان اصلی مسئول تحقیق درباره جرایم بزرگ در این کشور است اعلام کرد یکی از متهمان این حمله تروریستی روز 24 فوریه همزمان با دومین سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه ارتش روسیه در ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
سازمان هواشناسی کشور : دوشنبه (20 فروردین) علاوه بر شمال غرب، غرب و جنوب غرب در مناطقی از شمال شرق و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی و سه شنبه در نیمه غربی کشور بارش رخ خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
چندی پیش، وزیر اقتصاد درخصوص آخرین وضعیت سهام عدالت جاماندگان اعلام کرد که شناسایی افراد مشمول سهام عدالت انجام شده و چهار میلیون و 700 هزار نفر تایید شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
خلیل شعبانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری قرچک: هر گونه افزایش نرخی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ های اعلام شده توسط سازمان حمل و نقل تخلف است و رانندگانی که مرتکب این اقدام ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
مجروحان یزدی حادثه تروریستی راسک روز جمعه با هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان این استان منتقل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۱    
بهرام عین اللهی، از اهتمام ویژه دولت به توسعه عدالت در سلامت خبر داد و گفت: خرسندیم که در این دولت، بهترین امکانات حوزه سلامت در مناطق کمتر برخوردار تأمین شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۰    
این سازمان در بیانیه خود نوشت: ما اقدامات تجاوزکارانه علیه مراکز دیپلماتیک و کنسولی کشور های عضو سازمان همکاری شانگ های را که مصونیت آن توسط کنوانسیون وین تضمین شده است، قاطعانه غیرقابل قبول می دانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۴    
نام سخنرانان قابل توجه است. از هاشمی رفسنجانی و مطهری و شریعتی تا فلسفی و کتیرایی و علی غفوری که به احتمال زیاد دکتر علی گلزاده غفوری است
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۳    
علیرضا پناهیان گفت: صداوسیما باید آموزش و پرورش را محاکمه کند که چرا هیچ چیزی از نقش یهود در تاریخ اسلام گفته نمی شود. این امر قطعا عمدی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۸    
روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد اعلام کرد که تسهیلات تخفیف 50 درصدی بلیت بازدید از برج میلاد از فردا شنبه 18 تا سه شنبه 21 فروردین ماه شامل حال همه شهروندان و بازدید کنندگان می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۷    
این مواد که از نوع شیشه است، در کابین راننده یک دستگاه تریلر ایرانی جاسازی شده بود که در این مرز رسمی واقع در شرق خراسان رضوی کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۱    
پس از زمین لرزه تایوان، یک تخته سنگ بزرگ به سمت پایین یک تپه به سقوط کرد و به یک خودرو برخورد کرد. رسانه های محلی گزارش داده اند که راننده تنها به طور جزئی مجروح شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۱    
رفتار بسیار زیبا از این پدر برای پسرش هنگام دیدن بازی در شبکه های مجازی صد میلیون بازدید خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۸    
این حادثه که ساعت حدود 15 امروز جمعه رخ داد، خودروی تریلی با بار سنگ آهن از سمت کوهسرخ به کاشمر در حرکت بوده که پس از بریدن ترمز با چند خودرو پارک شده در حاشیه جاده برخورد می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۷    
نماینده روسیه در شورای امنیت: شورای امنیت باید از اسرائیل تحقق فوری آتش بس را در نوار غزه بخواهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
دبیرکل سازمان ملل در سخنان امروز خود تاکید کرد: جنگ غزه برای غیرنظامیان و فعالان حوزه بهداشت و کارمندان سازمان ملل ویرانگر بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۷    
بر اساس آخرین گزارش اداره توسعه اشتغال کالیفرنیا بیش از 700 نفر در شرکت اپل به تازگی شغل خود را از دست داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۵    
حنیف عمران زاده پیشکسوت باشگاه استقلال به کادرفنی چادرملو اردکان در لیگ دسته اول پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۵    
نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا برای رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک به میدان می روند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۱    
تصویر دیدنی از باریک ترین خانه جهان در قم را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز پیش نویس قطعنامه ای را که پاکستان برای توقف ارسال سلاح برای اسرائیل ارائه کرده بود، با 28 رأی موافق تصویب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۴    
تخریب قسمتی از جنگل های الیمالات بخش چمستان از توابع شهرستان نور که از اواخر سال 1402 مورد توجه و انتقاد مردم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۱    
یک گردشگر آمریکایی در جریان یک سفر در زامبیا در حمله یک فیل خشمگین کشته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۷    
محققان کمیسیون انرژی اتمی فرانسه (CEA) نخستین بار در سال 2021 از این دستگاه برای اسکن کدو تنبل استفاده کردند اما مقامات بهداشتی اخیراً چراغ سبز برای اسکن انسان را نشان دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه: در این حادثه نیرو های هلال احمر 2 نفر فوتی را از لابلای آهن آلات رهاسازی و 5 نفر مصدوم نیز جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۸    
رئیس پلیس راهور فراجا لزوم موافقت دولت با این طرح را به دلیل ارائه مشوق ها دانست و افزود: بخشی از مشوق های پیش بینی شده در این طرح باید از سوی دستگاه های اجرایی اعطا شود که از حیطه پلیس خارج است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۹    
طبق گزارش های اولیه، این زمین لرزه 4.8 ریشتر بود و تقریباً 40 مایلی غرب نیویورک اتفاق افتاد. هنگام وقوع این زمین لرزه جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای لحظاتی ای مختل شد اما همه سر جای خود نشستند و ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۹    
موچین وسیله ای ضروری است، اما استفاده از آن برای برخی از نقاط بدن بیش از آنکه کمک کننده باشد، می تواند آسیب زا باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۶    
همانطور که ترافیک هوایی جهانی به سطوح پیش از همه گیری کرونا باز می گردد، پیش بینی می شود روند افزایشی تقاضا برای سفر هوایی ادامه یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۶    
معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر ضاربان؛ سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، دکتر سرور؛ معاون سازمان اورژانس کشور با حضور در بیمارستان امام علی(ع) چابهار از مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۸    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۱    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: خوشبختانه جامعه ورزش همپای سایر اقشار مردم در راهمپایی بزرگ روز قدس شرکت کردند. امسال یک سال ویژه است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۱    
در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های تنیس روی میز فیدر در کشور کرواسی، دو ملی پوش ایران بعدازظهر امروز (جمعه) شکست خوردند و حذف شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۶    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۷    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از حل مشکل تأمین راننده اتوبوس خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
در این ویدئو نحوه پرورش و بسته بندی غاز در مزارع و کارخانه های آمریکا را مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نیز برگزار و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران به زادگاهشان برای ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
استاد پژوهشکده زلزله شناسی بیان کرد: در خوزستان بیشتر این اتفاقات مربوط به شمال و شرق این استان است و به عبارت دیگر بیشتر لرزه خیزی خوزستان را در مناطق شمال و شرق اهواز شاهد هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: محاسبه تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
دژکام گفت: بر اساس پیش بینی ها چهارشنبه آینده عید فطر است اما اعلام عید با ولایت امر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
ساکنان استان صنعا با تجمع میلیونی در میدان السبعین حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن ابراز تاسف فراوان از این موضوع، تأکید کرد: تا احقاق تمامی حقوق بیت المال ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
امام جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت های این هفته، عنوان کرد: این هفته دارای مناسبت های زیادی است که 20 فروردین روز قطع رابطه ایران با آمریکا است و این قطع رابطه برکاتی را برای ایران به همراه داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
تردیدی در وجوب انتقام حتی شدیدترین انتقام نیست اما باید بر اساس یک فکر جامع الاطراف محقق شود و قطعاً مسئولین ارشد جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه عمل خواهند کرد این مطلب که ایران هوشمندانه عمل خواهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: عموم هموطنان می توانند با شماره گیری کد دستوری #5*112* کمک های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
قرار دادن نام و تصویر ایشان که به نسبت امام و رهبری و قرائتی و انصاریان و مرحوم بهجت و آقا طهرانی اشتهاری ندارد توجه ها را جلب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۱    
روابط مجید و بی بی که از هم دلی تا کش مکش را دربرمی گرفت، ضمن اینکه روایتی از تضاد نسلی بود به نوعی تقابل جهان سنت یا جهان مدرن را هم بازنمایی می کرد...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۰    
بیش از 33 هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک هستند، کشته و بیش از 75 هزار نفر زخمی شده اند. دستکم 7000 نفر نیز که زیر آوارها مانده اند، جان خود را از دست داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۴    
معاون پارلمانی رئیسی گفت: اگر در گذشته جنگ ها در فلسطین به چند روز یا حداکثر به 55 روز محدود بود اکنون می بینیم که مردم مظلوم غزه 183 روز زیر بمباران هستند اما با وجود همه مشکلات ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
همچنین شبکه المنار در گزارشی به راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس پرداخت و نوشت که هزاران نفر در نقاط مختلف ایران در این راهپیمایی شرکت کرده و شعارهایی در حمایت از غزه و فلسطین سر دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۰    
رئیسی افزود: این راهپیمایان همان مردمی هستند که در روزهای گذشته قرآن بر سر گرفتند و امروز در خیابان های شهرها و روستاهای مختلف از رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری می کنند و یقین داریم این احساس برآمده از ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک فوری برای نجات جان دو مادر سرطانی شده است. در این نامه آمده است: ...
  • ۱