سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 31 فروردین 1403 عصر ایران 1 اردیبهشت 1403 عصر ایران 2 اردیبهشت 1403 عصر ایران 3 اردیبهشت 1403 عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 عصر ایران 5 اردیبهشت 1403 عصر ایران 6 اردیبهشت 1403 عصر ایران 7 اردیبهشت 1403 عصر ایران 8 اردیبهشت 1403 عصر ایران 9 اردیبهشت 1403 عصر ایران 10 اردیبهشت 1403 عصر ایران 11 اردیبهشت 1403 عصر ایران 12 اردیبهشت 1403 عصر ایران 13 اردیبهشت 1403 عصر ایران 14 اردیبهشت 1403 عصر ایران 15 اردیبهشت 1403 عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 عصر ایران 18 اردیبهشت 1403 عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 عصر ایران 20 اردیبهشت 1403 عصر ایران 21 اردیبهشت 1403 عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 عصر ایران 23 اردیبهشت 1403 عصر ایران 24 اردیبهشت 1403 عصر ایران 25 اردیبهشت 1403 عصر ایران 26 اردیبهشت 1403 عصر ایران 27 اردیبهشت 1403 عصر ایران 28 اردیبهشت 1403 عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 عصر ایران 30 اردیبهشت 1403 عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۱    
به دنبال تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش در محله مهرآباد جنوبی که اقدام به قمه کشی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۱    
سیاره های داخلی منظومه شمسی حلقه ندارند، اما تحت شرایط مناسب ممکن است حلقه های زیبایی در اطراف آن ها شکل بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۶:۳۱    
در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب پیشرانه های V8 میل لنگ تخت و میل لنگ صلیبی خواهیم پرداخت تا ببینیم کدام یک بهتر است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۶:۰۱    
برنده بلامنازع بزرگترین مغز در میان گونه های جانوری، نهنگ عنبر با مغزی به وزن حدود 9 کیلوگرم است. داشتن چنین مغز بزرگی لزوما با سطح بالایی از هوش همراه نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۵:۰۱    
مسافرخانه اژدها در همان ابتدای کار سطح بالای خطر را ترسیم می کند، تنش خوبی را در طول اولین پرده خود ایجاد کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
شهرستان طارم یکی از مناطق زیبا و دیدنی کشور است که به خاطر استعداد های کشاورزی و دامپروری، حاصلخیزی اراضی و برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب، به عنوان "هندوستان ایران" از آن یاد می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۶    
با وجود اینکه دولت ها در این سال ها تلاش هایی در دوره های مختلف انجام دادند؛ اما موفقیتی کسب نکرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۹    
نعیمه نظام دوست که در فیلم هزار پا با رضا عطاران همبازی بود به مناسبت روز تولد او با انتشار سکانسی از این فیلم تولد عطاران را تبریک گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۷    
آتوسا تیموری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مقاله و پروژه ای پژوهشی با عنوان "نقش بازارپردازی در قصد خرید مشتریان" به تعریف بازارپردازی به عنوان فرایند و شیوه عرضه و فروش کالا به مشتریان ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
در این ویدئو یک استاد آمریکایی مراحل تبدیل بشکه بزرگ فلزی به یک منقل حرفه ای و زیبا را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
از رولز رویس گوست به عنوان ماشین پلیس جدید آمریکا رونمایی شد. اضافه شدن این خودرو لوکس بریتانیایی به ناوگان پلیس این کشور سروصدای زیادی به پا کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
خورشت نازخاتون را با ترشی نازخاتون شمالی اشتباه نگیرید، چون کاملا با هم متفاوت هستند. اگر دوست دارید خورش خوشمزه نازخاتون را در منزل و با روشی آسان تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
شیر یکی از مواد غذایی سالم برای افراد است و عادت های غلط در نوشیدن شیر می تواند به شما آسیب بزند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
آرمان خالقی، عضو هیات مدیره خانه صمت، روز پنجشنبه در نشست کارزار تعطیل شنبه ها گفت: دوستان چند دلیل برای تعطیل پنجشنبه و جمعه دارند. یکی از این دلایل افزایش نرخ جمعیت است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
در 25 هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار های مستقر در دهک های یک تا سه واریز خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۱    
حافظه قسمتی از ذهن محسوب می شود که رمزگذاری، طبقه بندی و بازخوانی کد اطلاعات بر عهده آن است. براساس یافته های دانشمندان، ظرفیت حافظه انسان حدود 2.5میلیون گیگابایت است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۱    
معاون وزارت بهداشت گفت: نرخ باروری در کشور هایی مثل ژاپن، کره، ایتالیا، آلمان، کشور های اسکاندیناوی و ... بسیار پایین آمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۱    
هوای مطبوع دولاب و زمین های وسیع این محله، زمینه ساز ایجاد یخچال های متعدد در این محله شد و تعداد زیادی از اهالی دولاب در این یخچال ها مشغول به کار شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
آمریکای لاتین به تنهایی نیمی از جمعیت مهاجر را تشکیل می دهد. مکزیک با داشتن 10.7 میلیون مهاجر در ایالات متحده ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
برخی رستوران های شرقی سوپ کاملا سالم با عمر بیش از 49 سال سرو می کنند. چگونه ممکن است غذای روز رستوران، یک خوراک قدیمی باشد؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
کیم جونپیو که به تازگی به عنوان سفیر کره جنوبی در ایران مشغول فعالیت شده است تنها چند ماه بعد از شروع به کارش تصمیم گرفت کله پاچه را به همراه همسرش تجربه کند. واکنش او بعد از خوردن کله پاچه را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
کارمندان متا هفته گذشته خواستار پایان یافتن سانسور مشاهده پست های حامیان فلسطین شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
محسن خجسته مهر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حاشیه بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
آزاد کریمی، عکاس و منجم آماتور، در صفحه اینستاگرام خود، عکسی از لحظه پدیدار شدن شفق قطبی در ایران منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
تعریف کلاسیک سواد، توانایی خواندن و نوشتن است. اما بر اساس تعریف یونسکو، شخص با سواد فردی است که تمام پارامترها زیر را در خود دارا است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۵    
محققان با مدل سازی کامپیوتری و برای صرفه جویی در زمان و فرآیند پرینت سه بعدی لیزری که فلزات را لایه به لایه ذوب می کند، این آلیاژ را اختراع کرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
مطالعه صورت گرفته توسط محققان دانشگاه نیویورک نشان می دهد، با توجه به دست به دست شدن مداوم پول، اسکناس حامل انواع مختلف باکتری است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان: از ابتدای ماه جاری تاکنون، سه مرکز غیر مجاز پزشکی که در زمینه های خدمات دندان پزشکی، زیبایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۹    
برای رتبه بندی کشورهایی که طولانی ترین ساعات کار در جهان را دارند، از پایگاه داده سازمان بین المللی کار استفاده شده که متوسط ساعات کاری در یک هفته به ازای هر فرد شاغل را در ژانویه 2024 مشخص کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۹    
خوانندگی سیدعبدالمهدی هاشمی، سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در تاک شوی "ای کاش"، با بیتی از حضرت سعدی را، ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۸    
شفق قطبی اغلب به صورت پرده هایی از نور ظاهر می شود، اما آنها همچنین می توانند به شکل کمان یا مارپیچ باشند که اغلب از خطوط نیرو در میدان مغناطیسی زمین پیروی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۶    
محققان شواهدی از یک هدیه تشریفاتی تقریبا 2000 ساله را در زیر یکی از میادین توپ بازی مایاها یافته اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۷:۰۱    
ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین و بزرگ ترین هولدر این ارز دیجیتال است که بیش از 1.1 میلیون بیت کوین به دست آورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۴:۰۱    
هنگام دوش گرفتن، طبیعتا از دوش آب استفاده می کنیم و زمان کمتری نیاز دارد. از طرف دیگر، از واژه حمام کردن بیشتر برای استفاده از وان حمام و گذراندن مدت زمان قابل توجهی در آب برای استراحت استفاده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۱:۳۱    
در مناظر زیبای توسکانی ایتالیا، مجسمه ای عظیم قرار دارد که قرن هاست تخیل بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۴۱    
اواخر فروردین ماه سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره افزایش قیمت شیر خشک توضیح داد که اصلاح قیمت شیرخشک به دلیل درخواست تولیدکنندگان و با هدف حمایت از آنها و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
طوفان خورشیدی در نقاط شمالی اروپا و آمریکا باعث ایجاد شفق های قطبی شده است که در کنار این زیبایی غیرقابل وصف می تواند باعث اختلال و قطعی در شبکه های توزیع برق و سامانه های ماهواره ای شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
کوروش که 599 قبل از میلاد متولد شده بود، در 529 قبل از میلاد و در سن 61 سالگی از دنیا رفت. این گورها درحال حاضر خالی هستند و به گفته باستان شناسان احتمالا در دوره اسکندر مقدونی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
تیم فوتبال الهلال عربستان با اقتدار و بدون شکست، نوزدهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ عربستان را کسب کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
بارش های اخیر در کشور و همینطور رهاسازی آب و تامین حق آبه دریاچه ارومیه، وضعیت این دریاچه را به شرایط بهتری نسبت به سه سال گذشته رسانده است که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی، بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید و تیم آپوئل قبرس را به مقام قهرمانی لیگ برتر این کشور رساند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
هنر نقاشی یک نقاش انتزاعی را در این ویدئو ببینید که با پاشیدن رنگ ها به روی بوم، نقاشی میدان تایمز در نیویورک را می کشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
وبگاه خبری آکسیوس امروز شنبه به نقل از دو فرد مطلع گزارش داد کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ فعالانه در حال بررسی انتخاب نیکی هیلی به عنوان زوج انتخاباتی وی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
ستاره لهستانی با وجود افت عملکرد و دستمزد بالا، با چالشی بزرگ برای ادامه حضور در بارسلونا روبرو شده است. او باید بین کاهش دستمزد برای ماندن در جمع آبی اناری ها یا جدایی از این تیم یکی را انتخاب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
آژانس امدادرسانی آوارگان فلسطینی هشدار داد اگر تا فردا کمک های بشردوستانه وارد باریکه غزه نشود، هیچگونه غذایی برای توزیع باقی نمی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
فراگیری هوش بیولوژیکی با گذشت هر ماه کمتر می شود. در نهایت، [سهم] هوشی که بیولوژیکی است کمتر از 1 درصد خواهد بود. هوش بیولوژیکی می تواند به عنوان یک پشتیبان و یک واسطه عمل کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
ستاره جوان بورنموث پس از گلزنی مقابل برنتفورد، با حرکتی جالب که از انیمه محبوب ناروتو الهام گرفته بود، شادی خود را به نمایش گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۱    
بازیکنان برنتفورد با حرکتی تماشایی پس از گلزنی، به سرمربی خود که داغدار از دست دادن پدرش بود، دلداری دادند و با کسب پیروزی در دقایق پایانی، روزی به یادماندنی را برای فرانک رقم زدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
فرد چترباز که در هوا بود با کنده شدن ناگهانی محافظ ها سقوط کرد. افراد حاضر و شاهد ماجرا با نگرانی و استرس شاهد ماجرا بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
در این ویدیو با حضور دکتر تن ساز در مورد اینکه برای درمان سنگ کلیه اولین قدم اصلاح سبک زندگی و عدم مصرف غذا های غلیظ مثل ماکارونی و فست فود ها همچنین استفاده از بادکش گرم و دمنوش پنیرک بسیار مفید است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: مجلس یازدهم یکی از اقتصادی ترین مجلس ها بود چراکه در این دوره کشور با کرونا نیز درگیر بود و در این دوران حتی بیشتر از جنگ تحمیلی کشته دادیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
روزنامه نیویورک تایمز با استناد به تصاویر ماهواره ای و گفت وگو با کارشناسان سلاح های هسته ای اعلام کرد روسیه در حال ساخت انباری برای نگهداری سلاح های تسلیحاتی خود در مرکز بلاروس است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
تصاویری از دیده شدن چند قلاده گرگ در شامگاه جمعه اطراف روستای مهران از توابع شهرستان طالقان توسط اهالی این روستا منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
علیرضا حقیقی، سنگربان باتجربه تیم فوتبال هوادار، در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۳    
موج بارشی جدید در برخی استان ها پیش بینی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در واکنش به برگزاری بازی بدون تماشاگر پرسپولیس مقابل هوادار، خواستار برگزاری دیدار استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر بدون حضور تماشاگران شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۶    
قطار های شگفت انگیز چین که از هواپیما سریع تر هستند. سرعت دیدنی قطار سریع السیر در چین را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۴    
اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس، با اشاره به سختی بازی مقابل هوادار، این تیم را به فلومیننزه برزیل تشبیه کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۰    
تیم فوتبال هوادار در دیداری جذاب و نفس گیر، با نتیجه دو بر صفر مغلوب پرسپولیس صدرنشین شد. مسعود شجاعی، سرمربی هوادار، با وجود قبول شکست، از عملکرد تیمش راضی بود و معتقد است که حقشان باخت نبوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۷    
تیم فوتبال الهلال عربستان با برتری قاطع 4 بر 1 مقابل الحزم، به طور رسمی عنوان قهرمانی لیگ عربستان را از آن خود کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
مقامات آرژانتین اعلام کردند در پی وقوع حادثه برای یک قطار در بوئنوس آیرس ، پایتخت این کشور دست کم 30 نفر به شدت مصدوم شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۷    
به جای برخورد با افرادی که در بانک ها با هیات تحقیق و تفحص بانک ها همکاری کرده اند باید با افرادی که وظایف خود را در زمینه پول شویی انجام نداده اند برخورد کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۶    
مطالعه روی سنگ معدن فلزی که از اعماق ماه به دست آمده بود، نشان داد که ماه، در اثر برخورد سیاره ای باستانی به زمین، مدت ها پیش شکل گرفته است، طبق نظریه های پیشین، این برخورد حدود 4 ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۰    
عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس : ما در بخش اقتصاد دانش بنیان و شرکت های دانش بنیان باید اقدامات ویژه ای انجام دهیم و از این ظرفیت نیروی انسانی را که به میزان زیادی برای آن هزینه کرده ایم استفاده ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
نواک جوکوویچ، از ستاره های تنیس جهان، روز جمعه 21 اردیبهشت، پس از پیروزی مقابل کورنتین موته در ایتالیا، با برخورد بطری آب به سرش روی زمین افتاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین روز جمعه ادعا کردند که روسیه حمله جدید تمام عیاری را انجام داده و چندین نقطه از مواضع را در مرز با خارکیف هدف قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۲    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز شنبه به وقت محلی گزارش داد: بر اساس بررسی سی ان ان از سوابق پلیس، پرونده های دادگاه و گزارش های خبری، اورلک و تاماری ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۶    
ویدئویی از برف چند متری در کوه خلیل ارومیه منتشر شده است. این ویدئو روز شنبه 22 اردیبهشت 1403 فیلمبرداری شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳    
روزنامه واشنگتن پست امروز شنبه در گزارشی به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: اگر اسرائیل از تهاجم گسترده خود به رفح عقب نشینی کند، ایالات متحده کمک های ارزشمندی به تل آویو ارائه می کند .
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور : بیشترین مسمومیت با قارچ وحشی در استان های فارس (33 نفر)، لرستان (27 نفر) و کرمانشاه (21 نفر) بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۶    
خلاصه بازی هوادار و پرسپولیس از هفته 27 لیگ برتر ایران فصل 03-1402
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۶    
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، با انتقاد از عملکرد مهاجمان تیمش در بازی مقابل مس رفسنجان، معتقد است که از دست دادن موقعیت های گلزنی متعدد، دلیل اصلی تساوی این تیم بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
با کنار رفتن علیرضا سرلک از رقابت های انتخابی المپیک تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازی های 2024 تکمیل نشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۳    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر صفر مقابل هوادار، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۹    
عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارت وزیر کشور که انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را حماسه خوانده بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۵    
در این ویدئو یک آشپز ژاپنی طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی را به شما آموزش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۵    
وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه در بیانیه ای تاکید کرد: در شرایط کنونی اجساد بیش از 10 هزار فلسطینی همچنان زیر آوار است و گروه های امدادی به دلیل تداوم جنگ و کمبود امکانات توانایی دسترسی به آنها را ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
میزان بارندگی ها در سال جاری در افغانستان به شدت افزایش یافته است، این بارندگی ها در بسیاری از استان های این کشور با سیلاب های شدید و مرگبار همراه بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
مهدی تارتار، سرمربی تیم ملوان، معتقد است که اشتباهات داوری در بازی مقابل شمس آذر، دلیل اصلی شکست تیمش بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
گل دوم پرسپولیس به هوادار توسط آل کثیر در دقیقه 74 هوادار 0 - پرسپولیس 2
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
به تازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که وضعیت بسیار بد یک جاده در سیستان و بلوچستان را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۳    
داریوش فرضیایی در سریال لالایی که به زودی از فیلیمو پخش می شود به عنوان بازیگر بعد از مدت ها دوری از قاب تلویزیون، حضوری متفاوت در شبکه نمایش خانگی را تجربه خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۰    
میرهاشم موسوی، مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: از بیستم اردیبهشت حقوق مستمری بگیران کشور با افزایش حقوق واریز شد که کل پرداختی برای مستمری بگیران مبلغ 52 میلیارد تومان بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۶    
فیلیمومدرسه یکی از شرکت کنندگان سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس بود و از فعالیت ها و دو قابلیت جدید این پلتفرم رونمایی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
حماس تاکید کرد: ما دولت آمریکا و جو بایدن رئیس جمهوری آن را به دلیل ادامه پوشش جنایات رژیم فاشیست صهیونیستی، مسوول تشدید این جنایات علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان می دانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
سعید حسین پور، ملی پوش قایقرانی پاراکانو ایران، با درخشش در رقابت های قهرمانی جهان و کسب مدال برنز در کلاس KL1 مردان، سهمیه حضور در پارالمپیک 2024 پاریس را به دست آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
منابع خبری می گویند جاری شدن ناگهانی سیل در مناطق شمالی افغانستان تاکنون جان بیش از 330 نفر را گرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
منچسترسیتی با کسب پیروزی قاطع 4 بر صفر مقابل فولام، در هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس به صدر جدول بازگشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
کار تیمی تماشایی؛ گل اول پرسپولیس به هوادار توسط آل کثیر در دقیقه 14 هوادار 0 - پرسپولیس 1
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی استقلال، را رد کرد. این در حالی است که استقلال قصد دارد به محرومیت مهدی هاشمی نسب اعتراض کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد: از سال 1992، زمانی که کمیته حمایت از خبرنگاران شروع به جمع آوری داده ها کرد، این مرگبارترین دوره برای خبرنگاران بوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
وقتی از من منطقه اَمن خودت خارج بشی و پا به دنیای بیرون بزاری همه چی برات تازگی داره و احساس ترس و سرگشتگی می کنی، اما این کاملا طبیعیه و برای همه پیش میاد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
سرهنگ کیانوش نظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام گزارشی مبنی بر سرقت کارت بانکی اش با روش زورگیری ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ، با وجود ناکامی این تیم در کسب جام در این فصل، در آستانه کسب عنوان بهترین گلزن اروپا (کفش طلا) قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
مسئول حماس درباره طرح های موهوم آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اداره نوار غزه بعد از جنگ گفت: این مردم فلسطین هستند که تصمیم می گیرند چه کسی بر نوار غزه حکومت کند و ما حضور هر طرف خارجی در غزه را رد می ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
پارک گل آشیکاگا یک پارک موضوعی با مساحت 94000 متر مربع است که در شهری به همین نام در استان توچیگی ژاپن واقع شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
تیم های فوتبال مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست وهفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
خلاصه بازی شمس آذر 1 - ملوان 0 در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران 1402/03 - هفته 27
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
مراسم بزرگداشت کیانوش عیاری با حضور هنرمندان محتلف در موزه سینما برگزار شد و او شمع تولدش را هم خاموش کرد.