سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۲:۵۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 31 فروردین 1403 عصر ایران 1 اردیبهشت 1403 عصر ایران 2 اردیبهشت 1403 عصر ایران 3 اردیبهشت 1403 عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 عصر ایران 5 اردیبهشت 1403 عصر ایران 6 اردیبهشت 1403 عصر ایران 7 اردیبهشت 1403 عصر ایران 8 اردیبهشت 1403 عصر ایران 9 اردیبهشت 1403 عصر ایران 10 اردیبهشت 1403 عصر ایران 11 اردیبهشت 1403 عصر ایران 12 اردیبهشت 1403 عصر ایران 13 اردیبهشت 1403 عصر ایران 14 اردیبهشت 1403 عصر ایران 15 اردیبهشت 1403 عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 عصر ایران 18 اردیبهشت 1403 عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 عصر ایران 20 اردیبهشت 1403 عصر ایران 21 اردیبهشت 1403 عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 عصر ایران 23 اردیبهشت 1403 عصر ایران 24 اردیبهشت 1403 عصر ایران 25 اردیبهشت 1403 عصر ایران 26 اردیبهشت 1403 عصر ایران 27 اردیبهشت 1403 عصر ایران 28 اردیبهشت 1403 عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 عصر ایران 30 اردیبهشت 1403 عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۷:۴۱    
محققان بریتانیایی در حال کار روی مقوی کردن نان سفید هستند، زیرا مردم با دانستن خواص نان کامل و سبوس دار هنوز نان سفید را به خاطر مزه ترجیح می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۵:۰۱    
کارگاره سیگار پیچی اتحادیه در تبریز در آگهی روزنامه اطلاعات 31 اردیبهشت 1313 از تاسیس شعبه فروش در تهران خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۰۱    
ما نمی دانیم که چه چیزی از هزار تکه ی تاریخ را نداریم اما هرازگاهی باستان شناسان و محققان چیزهایی را کشف می کنند که با نوشته هایی که در دست داریم مطابقت ندارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۰۱    
شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما گروهی هزینه زیادی را صرف واردات اسب می کرده اند تا بعدها آنها را سر بریده و قربانی کنند. اما دلیل چنین کار عجیبی چه بوده است؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۷    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی در 15 استان از جمله تهران از وقوع آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۱    
در این ویدئو نحوه ساخت بالگرد جنجالی بل مدل 2024 را در کارخانه این شرکت مشاهده خواهید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۷    
در این ویدئو تهیه و پخت برگر در خیابان های کراچی پاکستان به سبک آشپز های مشهور خیابانی را مشاهده خواهید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۰:۰۹    
خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود اولین تک آهنگ ویژه به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با نام خادم الرضای مردم را منتشر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۹    
حوادث هوایی که باعث جان باختن سران کشورها شده رویداد بی سابقه ای در جهان نیست. در این اینفوگرافیک نام برخی از سران کشورها که در حوادث هوایی جان باخته اند را مشاهده می کنید. / ایسنا
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۱    
در این ویدئو آشپز اهل آلمان با استفاده 2 لیتر شیر، 4 عدد تخم مرغ و 400 گرم خامه ترش یک پنیر ساده و خوشمزه درست می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۳    
با بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مشخص شد که سارقان با شناسایی کامل منازل آپارتمانی در نقاط مرفه شهری و اطمینان از خالی بودن آن ها با تخریب توپی و قفل درب ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۳    
هیثم الغیص، دبیرکل اوپک، در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، و همراهان ایشان را در سانحه هوایی به خانواده محترم ایشان، مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۳    
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای، برنامه جدید امتحانات نهایی دوره متوسطه را به اطلاع دانش آموزان رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۰    
استوری این مجری جنجالی و پرحاشیه صداوسیما با توجه به تصاویری که اخیرا از او در خارج از کشور منتشر شد احتمال مهاجرت او را بیش از پیش افزایش داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴    
بیش از 200 نفر از اهالی فرهنگ و هنر در پی شهادت خادمان ملت ایران در پیامی با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم ایران ابراز همدردی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
بالگرد حامل رئیس جمهور در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد. این بالگرد علاوه بر رئیس جمهور، حامل وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۱    
پردازش و ارزیابی شرایط خطرناک در مواقع اضطراری بسیار اهمیت دارد و واکنش به آن نیز بر اساس همین ارزیابی صورت می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۱    
شهید سیدمحمدعلی آل هاشم در سال 1341 در تبریز متولد شد، پدرش آیت الله سید محمد تقی آل هاشم است. او تحصیلات مقدماتی را تا دوران دبیرستان در تبریز گذراند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۸    
در این ویدئو ، تشییع پیکرهای مطهر شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش در تبریز برگزار شد .
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۷    
محققان موسسه مغز پاریس و دانشگاه بُن دریافتند که تغییرات در میکروبیوتای روده می تواند بر حساسیت ما نسبت به عدالت و نحوه رفتارمان با دیگران تاثیر بگذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۸    
تحقیقات جدید دانشمندان در مورد منشا حیات بشر، متخصصان را بیگانگان فضایی رسانده و در نتایج عجیب این کاوش ها نیز به ارتباط و منشا فرازمینی انسان ها اشاره می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۰    
رسول خادم قهرمان کشتی جهان و المپیک با انتشار یک شعری در اینستاگرامش به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۱    
سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 به همراه تعدادی از همراهان در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت تبریز ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۹    
فردا ساعت 9:30 صبح مراسم تشییع از میدان شهدا تا مصلی در تبریز برگزار می شود.فردا ساعت 16:30 پیکر شهدا در حدفاصل مسجد جمکران تا حرم حضرت معصومه در قم تشییع خواهد شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۶    
کارگردان سریال سلمان فارسی نوشت: نگاه فرهنگی آیت الله رئیسی و مساعدت های دولت ایشان، تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی کاروان سلمان فارسی داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۶    
ارتش ایالات متحده از یک لانچر موشک خودمختار جدید چندمنطقه ای رونمایی کرده است. این پرتابگر ساختار نیروی انسانی آمریکا را متحول می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۵:۳۱    
گالور نشان می دهد در طول تاریخ بشر تغییرات فناورانه بی وقفه در جریان بوده است، اما در قرن های هجدهم و نوزدهم در بخش هایی از شمال اروپا به نقطه واگشت رسیدیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۴:۰۱    
آسپری (Osprey) یک هواگرد نظامی است که می تواند ضمن حمل محموله های سنگین، مسافت های طولانی را طی کند. این هواگرد قابلیت شناورماندن و فرود و برخاست مانند هلیکوپتر را دارا است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۰۱    
در چرخش عجیب وقایع، محققان به این نتیجه رسیده اند که گرم شدن زمین در دوران ماقبل تاریخ سبب شد برخی از دایناسورها خونگرم شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۲:۵۱    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که رژیم کتوژنیک (رژیم غذایی پر چرب و با قند اندک) می تواند در کاهش استرس و بهبود وضعیت ذهنی موءثر باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۲:۵۱    
باشگاه آلومینیوم اراک با پشت سر گذاشتن معیارهای سخت گیرانه فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا، موفق به کسب مجوز حرفه ای سطح PRO ملی ایران و آسیا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۲:۵۱    
علیرغم نقش تأثیرگذار و مهم هلیکوپترها در امدادرسانی، جابجایی و جنگ ها طی چند دهه حیاتشان، اما سوانح و حوادث آن ها نیز کم نبوده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۵    
روزنامه یدیعوت آحارانوت در تارنمای آنلاین خود، خبر داد، در سفر اخیر جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا به خاورمیانه گشایش قابل توجهی در روند سازش بین ریاض و تل آویو به وجود آورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۳    
مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و حسین امیرعبداللهیان عصر چهارشنبه دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۴    
ظهر امروز مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از ارائه طرح دو فوریتی در جلسه فردا شورا شهر خبر داد و گفت: " ان شاءالله معبری در شأن حضرت آیت الله رئیسی به نام وی نامگذاری خواهد شد".
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۰    
در بیانیه ای که از سوی وزارت خارجه اروگوئه منتشر شده، آمده است: اروگوئه و جمهوری اسلامی ایران 121 سال است که روابط دیپلماتیک خود را حفظ کرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۸    
کلیه مدارس خراسان رضوی تا پایان هفته جاری (پنجشنبه 3 خرداد 1403) تعطیل خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۲    
در پی سانحه هوایی ناگوار که روز یکشنبه رخ داد، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان به شهادت رسیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۷    
ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران که دو بار با تیم ملی به قهرمانی آسیا رسیده و لقب "ماشین گلزنی" را از آن خود کرده، شانس کسب عنوان بهترین بازیکن فوتسال جهان را دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۶    
روزنامه فرانکفورتر روند شای در مطلبی به گسترش تب کنگی در جهان و همچنین در بین کشورهای اروپایی پرداخته و نوشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۱    
در اقدامی قابل توجه، رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کاروان ایران در سی و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی که در مرداد ماه سال جاری در پاریس برگزار می شود، به یاد رییس جمهور شهید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۷    
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی، تصمیم دادستان دادگاه لاهه برای صدور حکم بازداشت رهبران اسرائیلی را "شرم آور" خواند و صلاحیت دادگاه را رد کرد و گفت که این اقدام تلاش های ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۵    
استاندار قم گفت: با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت کلیه دستگاه های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت 12 فعالیت خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۲    
پاپ فرانسیس دوشنبه در پیامی به زبان انگلیسی خطاب به مقام معظم رهبری نوشت: درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر ارتباطات گفت: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس جمهور تا ساعت 7 و 8 شب روشن بود و با استفاده از آنتن دهی آن توانستیم اطلاعات دقیق تری بگیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۱    
وزیر ارتباطات خبر داد که تا ساعت 7 و 8 شب، گوشی یکی از سرنشینان بالگرد حامل رئیس جمهور روشن بود و با استفاده از آنتن دهی آن توانستند اطلاعات دقیق تری از محل سانحه و وضعیت سرنشینان به دست آورند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۲    
در پی سقوط هواپیمای تیم ریاست جمهوری و شهادت آنها، برخی از کشور های جهان عزای عمومی اعلام کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۳    
لحظه پیدا شدن بالگرد حامل رئیس جمهور توسط تیم پهپادی داوطلب سازمان امداد و نجات هلال احمر را ببینید./منبع: فارس
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۳    
رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، روز یکشنبه 30 اردیبهشت، پس از افتتاح سد قیز قلعه سی به منظور افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شد اما بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۲    
عصر ایران - وزیر امور خارجه فقید ایران قبل از سوار شدن بر بالگرد، با کارگران پروژه ترانزیتی ارس عکس یادگاری گرفت.. ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۳    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل را به عنوان امام جمعه موقت تبریز منصوب کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۳    
این انگشتر را رهبر انقلاب به رئیس جمهور هدیه داده بودند. در تصویر مشخص است که انگشتر سوخته است. در خبرها نیز آمده بود که همه سرنشینان بالگرد در جریان سقوط آن، سوخته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۲    
منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور به صدا و سیما گفت: پیکر شهدا چهارشنبه صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع می شود. چهارشنبه بعد از ظهر هم با حضور مهمانان خارجی برنامه هایی را خواهیم داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۷    
محققان موسسه سرطان هلند مسیر جدیدی را کشف کرده اند که سلول های سرطانی را از بین می برد. این مسیر که توسط ژن Schlafen11 هدایت می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۴    
منصوری: روز چهارشنبه تشییع پیکر آیت الله شهید رئیسی در تهران انجام می شود و صبح پنجشنبه هم با توجه به درخواست مردم خراسان جنوبی و تعلق خاطر ایشان به مردم خراسان جنوبی و این که نماینده مردم استان بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۳    
رئیس جمهور اسبق با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۶    
وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، مراتب تسلیت پادشاه و ولیعهد دولت و ملت عربستان را به مناسبت شهادت رئیس جمهور ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۶    
با توجه به اینکه پیش از این زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای 7 و 8 تیرماه اعلام شده بود، در صورت برگزاری انتخابات در روز هشتم تیرماه احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۳    
سید ابراهیم رئیسی به همراه امیدعبداللهیان ، وزیر امور خارجه و تیم همراه ایشان در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی طی یک سانحه هوایی به شهادت رسیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۱    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی ؛ در این کشور یک روز عزای عمومی اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۵    
مراسم عزاداری به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان در مشهد برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۲    
نیکولاس مادورو شامگاه دوشنبه در تماس تلفنی با مخبر گفت: مراتب تسلیت خود را به نمایندگی از ملت ونزوئلا به رهبری معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم ایران ابراز می دارم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
ابراهیم تاتلیس خواننده ترک در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش با انتشار استوری در اینستاگرام به مردم ایران تسلیت گفت. این خواننده ترک نوشت: به برادرمان ایران تسلیت می گویم. /منبع: ایسنا
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۲    
در پی وقوع یک فقره قتل در حین یک مهمانی در فردیس، قاتل در کمتر از 48 ساعت توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۴    
از عجائب روزگار این که همان روز، سید ابراهیم رئیسی، پیام تسلیتی برای درگذشت "علامه علی کورانی" نوشته بود...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۳    
بنابر اعلام محمد باقر الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و اظهار اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور فقید مبنی بر تعطیلی سراسر کشور به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۳    
در پی شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، 6 کنسولگری خارجی و دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد امروز دوشنبه پرچم کشورهای متبوع شان را به حالت نیمه افراشته در آوردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۱    
در دو حادثه رانندگی جداگانه در جاده طرود و میامی، دو نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر مصدوم شدند. در یکی از این حوادث، یک خودرو پیکان واژگون شد که منجر به فوت سرنشین آن شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۷    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم که عصر دیروز (یکشنبه) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۸    
بر اساس تقویم مصوب انتخابات ثبت نام نامزدها در روزهای دهم تا چهاردهم خرداد انجام می شود و زمان تبلیغات انتخاباتی نیز از روز 23 خرداد لغایت صبح هفتم تیرماه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۵    
ایکر کاسیاس، دروازه بان افسانه ای رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا، امروز 43 سالگی خود را جشن می گیرد. کاسیاس به این مناسبت تصویری از خود را با سر تراشیده منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۲    
از رهگذر همین "مرگ آگاهی" است که رسول خدا (ص) هر گاه بر قبرستانی عبور می کردند بعد از سلام بر خفتگان آن سراها، می فرمودند:"و انا ان شاء الله بکم لاحقون" (و انشاءالله ما نیز به شما خواهیم پیوست.)
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۷    
بالگرد حامل رئیسی و همراهان وی روز گذشته 30 اردیبهشت ماه پس از افتتاح سد قیز قلعه سی در مسیر بازگشت به تبریز در شرایط نامطلوب آب وهوایی دچار سانحه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۶    
سید ابراهیم رئیسی به همراه امیدعبداللهیان ، وزیر امور خارجه و تیم همراه ایشان در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی طی یک سانحه هوایی به شهادت رسیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۶    
عصر ایران - سید ابراهیم رئیس السادات - معروف به رئیسی - رئیس جمهور فقید ایران در 23 آذر 1339 در محله نوغان شهر مشهد به دنیا آمد و در 30 اردیبهشت 1403 در 64 سالگی در سانحه سقوط بالگرد در ارتفاعات ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۱    
رجب طیب اردوغان عصر امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی با مخبر مدیر قوه مجریه با ابراز مراتب همدردی و همدلی دولت و ملت ترکیه با مردم ایران گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۹    
پس از 9 سال حضور یورگن کلوپ در لیورپول، این باشگاه سرانجام سرمربی جدید خود را معرفی کرد. آرنه اسلات، سرمربی هلندی فاینورد، با امضای قراردادی سه ساله ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۶    
شماری از شهروندان مسکو پایتخت روسیه نیز روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 و ساعتی پس از انتشار خبر عروج شهادت گونه رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی در سانحه هوایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۹    
با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر، زمزمه های جدایی برخی از ستاره های پرسپولیس به گوش می رسد. قرارداد چند بازیکن کلیدی این تیم به پایان می رسد و گفته می شود یکی از باشگاه های متمول لیگ برتر به دنبال جذب ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان وی فردا صبح در تبریز انجام و پس از آن، عصر سه شنبه ساعت 16:30 از ابتدای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران با حضور گسترده مردم انقلابی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات همراه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۱    
سید ابراهیم رئیس الساداتی (23 آذر 1339 – 30 اردیبهشت 1403)
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۶    
این عکس با عنوان "تصویری از شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه در کنار دو پسرش" در رسانه ها منتشر شده است ولی بررسی ها نشان می دهد که این تصویر مربوط به فرزندان او نبوده است و در حاشیه بازدید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۲    
در پی خبر شهادت رییس جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش در سانحه سقوط بالگرد، موجی از غم و اندوه سراسر ایران را فرا گرفت و مردم در سراسر کشور با برگزاری مراسم عزاداری ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۱    
این انگشتر را رهبر انقلاب به رئیس جمهور هدیه داده بودند. در تصویر مشخص است که انگشتر سوخته است. در خبرها نیز آمده بود که همه سرنشینان بالگرد در جریان سقوط آن، سوخته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۴    
تعداد شهدای حادثه 8 نفر است و اخبار فضای مجازی دربارۀ شهادت یکی از محافظان رئیس جمهور درست نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۵    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز در گفت وگوی تلفنی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ایران اعلام کرد ترکیه در این روزهای تلخ در کنار ایران خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۶    
بر اساس تقویم مصوب انتخابات ثبت نام نامزدها در روزهای دهم تا چهاردهم خرداد انجام می شود و زمان تبلیغات انتخاباتی نیز از روز 23 خرداد لغایت صبح هفتم تیرماه خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۸    
دولت انگلیس امروز دوشنبه مدعی شد که تلاش برای صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو و دیگر سران اسرائیلی به دستیابی به اهداف لندن برای برقراری آتش بس پایدار کمک نخواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۴    
سریال عاشورا در پی شهادت رئیس جمهور از تلویزیون پخش می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۴    
حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۹    
محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور: به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۳    
محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور: به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۱    
طبق گزارش روزنامه سعودی اسپورت، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و نامدار فوتبال جهان، با باشگاه القادسیه عربستان به توافق رسیده و هدایت این تیم را در فصل جدید لیگ عربستان بر عهده خواهد گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه : ما بر این موضع پایبند هستیم که تمام توافقاتی که پیشتر به دست آمده است نیز اجرا خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۱    
علی اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در واکنش به افشاگری های اخیر در مورد فساد در فوتبال ایران، معتقد است که برخی از کسانی که از این موضوع گلایه می کنند، خودشان در این پرونده ها دخیل بوده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۱    
مهدی طارمی، ستاره ایرانی، فصل آینده در سری آ ایتالیا با لوتارو مارتینز، بهترین مهاجم فصل اروپا، و مارکوس تورام، دیگر مهاجم اینتر، برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت سختی خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۱    
ابراهیم حاتمی کیا فیلمساز در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراهش متنی را نوشت.