سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۴:۴۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 31 فروردین 1403 عصر ایران 1 اردیبهشت 1403 عصر ایران 2 اردیبهشت 1403 عصر ایران 3 اردیبهشت 1403 عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 عصر ایران 5 اردیبهشت 1403 عصر ایران 6 اردیبهشت 1403 عصر ایران 7 اردیبهشت 1403 عصر ایران 8 اردیبهشت 1403 عصر ایران 9 اردیبهشت 1403 عصر ایران 10 اردیبهشت 1403 عصر ایران 11 اردیبهشت 1403 عصر ایران 12 اردیبهشت 1403 عصر ایران 13 اردیبهشت 1403 عصر ایران 14 اردیبهشت 1403 عصر ایران 15 اردیبهشت 1403 عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 عصر ایران 18 اردیبهشت 1403 عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 عصر ایران 20 اردیبهشت 1403 عصر ایران 21 اردیبهشت 1403 عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 عصر ایران 23 اردیبهشت 1403 عصر ایران 24 اردیبهشت 1403 عصر ایران 25 اردیبهشت 1403 عصر ایران 26 اردیبهشت 1403 عصر ایران 27 اردیبهشت 1403 عصر ایران 28 اردیبهشت 1403 عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 عصر ایران 30 اردیبهشت 1403 عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۲:۳۱    
زندان دوله تو با 8 اتاق و ظرفیت 213 زندانی بین دو شهر سردشت - پیرانشهر در شمالغرب پیرانشهر بعد از روستاهای میرآباد و مزرعه به سمت مرز عراق در منطقه آلواتن ساخته شده بود و رزمندگانی ایرانی که به دست ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۳    
فیلمی از ارتفاع عجیب برف در مرز استان های قروین و مازندران منتشر شده که در 2 روز گذشته در فضای محازی وایرال شده است. صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته اند که این حجم عظیم برف در الموت استان قزوین است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ 87.28 درصد از کل آرا برای 6 سال دیگر در این سمت باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۱    
استخوان های بدن ما فشار زیادی را تحمل می کنند. شاید آنقدری که باید و لازم است به آن ها توجه نداریم تا وقتی که درد به سراغ ما بیاید! در حالی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۳:۳۱    
در اینجا تصاویری از بهترین خانه های جهان در ماه میلادی آوریل را که با نظر مخاطبان و کارشناسان وبسایت معماری دزین انتخاب شده اند ملاحظه می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۲:۳۱    
56 سال پیش مراسم عروسی وحیده طالقانی و هوشنگ مخلصی در منزل آیت الله برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۱    
ارسال این نامه تهدیدآمیز سناتورهای آمریکایی در حمایت از اسرائیل در نوع خود بی سابقه است و نشان از عمق نفوذ لابی صهیونیستی در تار و پود کنگره آمریکاست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۶    
بررسی هایی که اخیرا بر روی تعدادی از ابزار های چوبی 300 هزار ساله انجام شده است، نشان می دهد که نئاندرتال ها حتی از آنچه تصور می شود، صنعتگران بهتری بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
بازرگانان و مبلغان مذهبی روزگاری به این منطقه جزایر آدمخوار لقب داده بودند. حالا کشف بقایای انسانی در یک گور دسته جمعی در آنجا موجب حدس های متفاوتی شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
محمدحسن گنجی، پدر علم جغرافیای ایران است و در طی 100 عمر بابرکتی که داشت، چه پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ویژه و اثرگذاری در ایران از خود به جای گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۱    
فرانک هوگربیتس، زمین شناس و زلزله پژوه هلندی، با انتشار پیامی در ایکس از احتمال وقوع زلزله ای بزرگ در روزهای هشتم تا دهم مه (18 تا 20 اردیبهشت) خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۴    
شهرستان دورود یکی از شهر های زیبای استان لرستان است که به دلیل قرار گرفتن در دامنه رشته کوه زاگرس و اشترانکوه طبیعت بسیار زیبا و چشم نوازی دارد و جزو پرمسافرترین شهر های لرستان به شمار می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
فرگشت موازی بر خلاف فرگشت واگرا، معمولا گونه هایی را شامل می شود که با هم مرتبط هستند و از یک پس زمینه ژنتیکی مشابه آغاز می شوند اما به طور مستقل و اغلب در واکنش به شرایط محیطی مشابه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، صبح روز دوشنبه وارد تهران شد و با رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امور خارجه دیدار کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۲    
شرکت کرمان موتور از فروش خودرو جدید KMC EJ7 برقی بر روی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
با ویژگی جدید اندروید، راه اندازی اولیه و انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید آسان تر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
جمهوری آذربایجان، متحد نزدیک ترکیه است اما روابط قوی با رژیم صهیونیستی دارد و یک تامین کننده مهم نفت برای این رژیم است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
درحالی در متن قوانین استفاده از دوچرخه برقی نوشته شده زنان فاقد گواهینامه موتور برای موتور سواری نمی توانند از این دوچرخه های برقی استفاده کنند که عملاً در ایران به زنان گواهینامه موتور ارائه نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
در این هفته انواع میوه 42 درصد و سبزیجات 29 درصد ارزان تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می رسد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱    
برای بیدار ماندن نیازی نیست قهوه و نوشیدنی های کافئین دار دیگر را مصرف کنید، چرا که راهکارهای عملی دیگری هم وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۹    
شاید خرید خودرو برای هر خانواده ایرانی کالای ضروری نباشد، اما خرید لوازم خانگی برقی مانند یخچال، لباسشویی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۷    
برخی در رسانه های اجتماعی ادعا می کنند دراز کشیدن روی زمین برای کمردرد مفید است. اما آیا شواهدی در حمایت از این ادعا وجود دارد؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۸    
بر اساس آمار و ارقام سازمان IIHS، یکی از مراجع تست ایمنی خودروها، هیوندای ایمن ترین ماشین های حال حاضر را تولید می کند. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر در این باره باشید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۶    
گایوس آپولئیوس دیوکلس، مردی از منطقه ای که امروزه اسپانیا و پرتغال نامیده می شود، پردرآمدترین ورزشکار تاریخ به شمار می رود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۱    
در قزاقستان جستجوگران داوطلب سنگ نگاره های جدیدی از عصر برنز را کشف کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۶:۰۱    
دفتر طرح های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ایران در زمستان سال گذشته، از موج چهارم پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های ایرانیان رونمایی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۱    
رازهای بسیار مهمی در رابطه با مکمل ها و ویتامین ها وجود دارد که پزشکان می گویند، در ادامه از حقایق کاربردی در مورد مصرف مکمل ها و ویتامین ها مطلع خواهید شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۱    
باستان شناسان یک ابرسایت نوسنگی 7000 ساله را نزدیک روستای یارکوواتس در صربستان کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۱    
دینگوک (dingonek) موجودی است که گفته می شود در سال 1907 توسط شکارچی جان آلفرد جردن و همراهانش در نزدیکی دریاچه ویکتوریا مشاهده شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۱    
در این مطلب رایج ترین سوءتفاهم ها درباره گرگ ها را می خوانید؛ جانوری که نامش در طول تاریخ با افسانه و ترس گره خورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۰۱    
دیولکوس، جاده ای جاه طلبانه که از کل باریکه کورینس عبور می کرد و بخش زیادی از آن با سنگ فرش شده بود، توسط یونانیان باستان در 600 قبل از میلاد ساخته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۳۱    
اغلب اوقات برخی از افراد شکم درد اول صبح را تجربه می کنند که به خودی خود ناخوشایند است ولی این درد می تواند زمینه ایجاد بیماری باشد پس باید علت دقیق آن را بدانید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۷    
محمد قریشی، مدافع ذوب آهن، از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد و معتقد است که روزبه چشمی، مدافع استقلال، باید در این بازی با کارت قرمز دوم از زمین مسابقه اخراج می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۵    
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه دوشنبه 28 اسفند اعلام کرد: بنا بر نتایج شمارش همه آرای شرکت کنندگان در انتخابات هشتمین دوره ریاست جمهوری این کشور، ولادیمیر پوتین 87 ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۸    
در حالی که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تا دقیقه 19 بدون گل مساوی پیش می رفت، علی یوسف ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۴    
در اقدامی عجیب، امید حامدی فر، بازیکن استقلال، پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن، به مهرداد رضایی، بازیکن مصدوم ذوب آهن، حمله ور شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
ویدیویی از لحظه تخریب ساختمانی در لینکلن نبراسکا طی یک گردباد در 26 آوریل که دوربین داشبورد یک خودرو ثبت کرده، منتشر شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
عقرب ها گروه بزرگی از بندپایان متعلق به سرده عنکبوت ها هستند و جزئی از خطرناک ترین حیوانات دنیا محسوب می شوند. یکی از اعضای این گروه عقرب گادیم است که در ایران شهرت دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۰    
هادی دزفولی، کارشناس داوری فوتبال ایران، معتقد است که روزبه چشمی، مدافع استقلال، در دیدار این تیم مقابل ذوب آهن باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۷    
این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس دانشگاه ملی لودوویکای مجارستان انجام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۳    
در ملاقات رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشور در مذاکرات رفع تحریم ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۲    
خلاصه بازی استقلال - ذوب آهن در چارچوب رقابت های هفته 26 لیگ برتر خلیج فارس ایران 1402/03
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۷    
جنبش حماس اعلام کرده است که اسماعیل هنیه رئیس دفتر این جنبش به نخست وزیر قطر و رئیس دستگاه اطلاعات مصر اطلاع داده که حماس با پیشنهاد آن ها برای آتش بس در غزه موافقت کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۶    
در این ویدئو یک کلیدساز انگلیسی نحوه با کردن قفل بدون کلید و با کمک باتری 1.5 ولتی را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: من پاسخ حماس را تایید می کنم. ما اکنون در حال بررسی این پاسخ و گفت و گو با شرکای خود در منطقه هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
شجاع خلیل زاده، کاپیتان تراکتور، روی یک ارسال از روی نقطه کرنر در دقیقه 14 گل اول مسابقه را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۲    
روزبه چشمی و صالح حردانی، دو مدافع کلیدی تیم فوتبال استقلال، به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، دیدار هفته آینده این تیم مقابل فولاد را از دست دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۱    
کل کل خطرناک پژو206 و موتورسیکلت در اتوبان قم تهران باعث عصبانیت و نگرانی رانندگان شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۰    
سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز با بیان اینکه دشمن، دین، خانواده، عفاف و هر آنچه را که به آن وفاداریم هدف گرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
سرمربی پرسپولیس با تمجید از جو ورزشگاه قائمشهر، پیروزی تیمش مقابل نساجی را به هواداران هر دو تیم تبریک گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران، با عقد قرارداد با تیم ایتامبه میناس، به عنوان اولین ایرانی راهی سوپرلیگای والیبال برزیل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
در این ویدئو، بارش برف بهاری در کندوان دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
سردار احمدرضا رادان در نشست هم اندیشی معاونین و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه ها و سازمان های دولتی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی و به میزبانی معاونت حقوقی و امور دولت و مجلس برگزار شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
خلاصه بازی سپاهان - استقلال خوزستان در چارچوب هفته 26 رقابت های لیگ برتر ایران
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، از برنامه های این فدراسیون برای ساماندهی فرهنگی، هوشمندسازی بلیت فروشی و حضور بانوان در ورزشگاه ها در فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال تراکتور با پیروزی دو بر صفر مقابل فولاد در ورزشگاه فولادآرنا، ضمن نزدیک شدن به رده سوم جدول، فولاد را به رده پانزدهم و در آستانه سقوط به لیگ دسته اول فرستاد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
پارک ملی سالوک در جنوب بجنورد در استان خراسان شمالی قرار دارد و دارای تنوع مطلوبی در گونه های گیاهی و جانوری است. قوچ ومیش اوریال گروهی از زیرگونه های گونه گوسفند وحشی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، از عملکرد اوستون ارونوف، ستاره ازبکستانی این تیم، تمجید کرد و او را فوق العاده و عالی دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
محمدرضا حسینی، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران، معتقد است که اخراج سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس، در جریان دیدار این دو تیم، به ضرر شاگردان الهامی تمام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: تیم ما پرستاره است، اما بقیه تیم ها هیچ ستاره ای ندارند!
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
این لحظه ترسناکی است که یک اسب آبی موتور عقب قایق را با آرواره قدرتمند خود گاز می گیرد. جکی بوشوف در حال گردش در رودخانه چوب در نامیبیا بود که گروهی از اسب های آبی در حال حمام کردن در آب برخورد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
به همدیگر کمک کنیم برای بهتر شدن معیشت مان ؛ یادمان باشد نعمت های خدا آنقدر زیاد و بی پایان است که اگر کسی را سر سفره دعوت کنیم، هیچ سهمی از ما کم نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
اجرای توافق آتش بس، منوط به موافقت اسرائیل است / طرح شامل سه مرحله است و هر مرحله 42 روز طول می کشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
می دانید متوسط امتیاز دانش آموزان ایرانی چه بود؟ باکمال شرمندگی فقط 413 ! و در دوره قبل نیز 428 ! یعنی فرزندان ما که در نظام آموزشی طراحی شده در وزارت آموزش و پرورش درس می خوانند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۸    
طسیل های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه ها، جاده ها و پل های زیادی در این کشور شده و بیش از 210 هزار نفر را آواره کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع امنیتی گزارش داد که امروز 11 تروریست در زندان الحوت شهر الناصریه واقع در جنوب عراق اعدام شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۸    
جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۴    
تصاویری از لحظه ریزش کوه و آواربرداری در محور قاضی خان- بدره منتشر شده است. لحظه ریزش کوه در این محور که بر اثر بارش ها رخ داده بود و تلاش 5 ساعته در راستای ایمن سازی و پاکسازی محل را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با هشدار به باشگاه های دیگر، اعلام کرد که تا پایان فصل اجازه مذاکره با بازیکنان این تیم را ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۶    
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده گفت حتی اگر آمریکا به اوکراین سرباز بفرستد، باز هم وضعیت اوکراین در میدان نبرد تغییری نخواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۵    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری خانگی مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد و از صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران فاصله گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۱    
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود اخراج سروش رفیعی در نیمه دوم، با نتیجه 2 بر 1 از سد نساجی گذشت و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۷    
تیم فوتبال اتحاد کلبا با وجود تک گل مهدی قایدی از روی نقطه پنالتی، مقابل الامارات شکست خورد و در رده یازدهم جدول باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
یک منبع عالی رتبه مصر گفت که هیأت حماس فردا با هدف تکمیل مذاکرات مربوط به آتش بس در نوار غزه، به قاهره بازمی گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۳    
سریال وحشی به کارگردانی هومن سیدی و بازی جواد عزتی و نگار جواهریان به زودی کلید می خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۱    
جواد نکونام، سرمربی استقلال، برای دیدار حساس امروز مقابل ذوب آهن، از سیدحسین حسینی در درون دروازه و روزبه چشمی در خط دفاع استفاده خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
تیم های ملی فوتسال مردان و زنان ایران در جدیدترین رده بندی فیفا، جایگاه خود را در بین برترین های جهان حفظ کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۳    
علی مطهری فرزند شهید مطهری طی یادداشتی درباره حاشیه ها پیرامون مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله مطهری توضیحاتی را مطرح کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۲    
در مراسم اهدای مدال لیگ قهرمانان اروپا، یک مدال طلا کم آمد و مارکو پودراشچانین، کاپیتان تیم ایتاس ترنتینو، بدون مدال ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۸    
علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران، با یک پله صعود در رنکینگ جهانی به رده سوم رسید و بالاتر از آرون ژیلاگی، قهرمان سه دوره المپیک، قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس با 35 تا 38 ورزشکار، کمترین تعداد نفرات را در چند دوره اخیر خواهد داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۱    
در این ویدئو یک خانواده روستایی مشهور اهل آذربایجان طرز تهیه سوسیس خانگی با گوشت و روده را به نمایش می گذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
رئال مادرید در 10 سال اخیر با کسب 24 جام، به عنوان بهترین باشگاه قرن از سوی فیفا انتخاب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
مستند دو قسمتی که شامل اتهامات اخلاقی جدیدی علیه کوین اسپیسی بازیگر آمریکایی برنده اسکار است، به زودی از شبکه چهار تلویزیون بریتانیا به روی آنتن می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
شرکت مخابرات ایران موظف است در چارچوب مقررات ارایه امکانات پایه ای موضوع مصوبه شماره 3 جلسه شماره 230 تاریخ 1394/12/09 کمیسیون و اصلاحات بعدی آن، برای برقراری و یا تخلیه خط ارتباطی مشترکین اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از مشاهده و ثبت یک قلاده پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه برای دومین بار در سال جاری خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
باشگاه بایرن مونیخ از پیراهن اول خود برای فصل 25-2024 رونمایی کرد. این پیراهن که توسط آدیداس طراحی شده، یکدست قرمز رنگ با نوار عمودی تیره است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۹    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه ای کادر داروخانه بوده و تنظیم کننده خبر از گفتار به متن دچار اشتباه محتوایی شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۸    
با اتمام قرارداد قرضی سردار آزمون در رم، باشگاه های متعددی از جمله فولام، فنرباغچه، رئال بتیس، ناپولی و بولونیا به دنبال جذب این مهاجم ملی پوش ایرانی هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
رئال مادرید به رغم قطعی شدن قهرمانی لالیگا، تمایلی به دریافت جام در بازی خارج از خانه مقابل گرانادا را ندارد و خواهان برگزاری این مراسم در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو، است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
امیر اسماعیلی، بوکسور سنگین وزن ایران، با غلبه بر حریف ازبکستانی خود در فینال، به مقام قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان دست یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور روز دوشنبه درباره دیدار نیچروان بارزانی با رئیسی، به بیان 3 جمله از رئیس اقلیم کردستان در این دیدار پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۴    
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن اعلام حمایت از دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
یک پیرزن 70 ساله در شهر نشویل آمریکا در حال عبور از پارکینگ بود که راننده ای به او نزدیک شد. این راننده پس از اندکی گفتگو با پیرزن، کیف دستی او را کشید و فرار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
به صحنۀ اعتراضات برگشتم تا از کلمبیا و دانشگاه های دیگر نیویورک و واشنگتن، جایی که تظاهرات کوچک تری برگزار می شد، بازدید کنم. آنچه دیدم و شنیدم جوانانی بودند که بار اخلاقی ناممکنی را به دوش می کشیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
رئیس سابق شورای المپیک آسیا به دلیل نقض اخلاق، از حضور در هرگونه سمتی در کمیته بین المللی المپیک به مدت 15 سال محروم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۴    
پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران در حمایت از مبتلایان و جلب توجه عموم جامعه به تالاسمی رنگ قرمز به خود می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۳    
شبی که چلسی معتقد بود داور نروژی مسابقه به نام تام هنینگ حداقل 3 پنالتی آنها را مقابل بارسلونا نگرفت تا تیم گواردیولا برای اولین بار راهی فینال شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
حماس تاکید کرد که هرگونه عملیات نظامی در رفح هرگز تفریحی برای ارتش اشغالگر نخواهد بود و مقاومت ما و در راس آن گردان های القسام برای دفاع از مردم ما و بیرون کردن این دشمن و ناکام گذاشتن طرح ها و ...