شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 4 مهر 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 2 مهر 1397 عصر اترک 3 مهر 1397 عصر اترک 4 مهر 1397 عصر اترک 5 مهر 1397 عصر اترک 6 مهر 1397 عصر اترک 7 مهر 1397 عصر اترک 8 مهر 1397 عصر اترک 9 مهر 1397 عصر اترک 10 مهر 1397 عصر اترک 11 مهر 1397 عصر اترک 12 مهر 1397 عصر اترک 13 مهر 1397 عصر اترک 14 مهر 1397 عصر اترک 15 مهر 1397 عصر اترک 16 مهر 1397 عصر اترک 17 مهر 1397 عصر اترک 18 مهر 1397 عصر اترک 19 مهر 1397 عصر اترک 20 مهر 1397 عصر اترک 21 مهر 1397 عصر اترک 22 مهر 1397 عصر اترک 23 مهر 1397 عصر اترک 24 مهر 1397 عصر اترک 25 مهر 1397 عصر اترک 26 مهر 1397 عصر اترک 27 مهر 1397 عصر اترک 28 مهر 1397 عصر اترک 29 مهر 1397 عصر اترک 30 مهر 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۷    
قیمت دلار در بازار تهران 17 هزار و 200 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 5 میلیون و 120 هزار تومان ثبت شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۶    
جزئیات طرح کارورزی دولت را که قرار است 70 هزار نفر را شاغل کند در این گزارش بخوانید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۰    
زن جوانی که با همدستی یک پسر غریبه شوهرش را به قتل رسانده است صبح دیروز همراه این جوان در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۵    
جامعه آسیب ها - خراسان نوشت: آن قدر در منجلاب فساد و خلافکاری فرورفته بودم که حتی به دوست قمار بازم نیز خیانت کردم ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۸    
رؤسای جمهور ایران و فرانسه با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت برجام به عنوان توافقی بین المللی، بر توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران – پاریس تاکید کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۲    
علی رغم کاهش چند سنتی قیمت نفت در معاملات امروز، اما بهای طلای سیاه به علت نگرانی از کم شدن نفت ایران در بازار همچنان بالای 81 دلار عرضه می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۷    
پسر جوان که در سقوط از بالکن طبقه چهارم به طرز معجزه آسایی زنده مانده بود، پس از 10 روز بستری در بیمارستان به دلیل سهل انگاری پزشک معالج جان باخت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۲    
نخست وزیر کشورهای نروژ ، ارمنستان و بلژیک با حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و گفتگو کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۹    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه از محل صندوق توسعه ملی 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای عملیات آبخیزداری طی سال مالی جاری به خراسان شمالی اختصاص ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور در دیدار نخست وزیر بلژیک، روابط تهران – بروکسل را رو به توسعه خواند و با اشاره به نقش برجام در تقویت و تعمیق این روابط ، تاکید کرد: حفظ برجام مسوولیت سنگین و مشترک همه ما است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور وظیفه رهبران دینی در تبیین فرهنگ واقعی اسلام را در عصر کنونی بسیار سنگین برشمرد و تاکید کرد: مسلمانان باید در هر نقطه ای از جهان که زندگی می کنند، رفتار درست اسلام را در عمل تبلیغ کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۵    
اقتصاد مسکن - دنیای اقتصاد نوشت: آپارتمان های 50 تا 60 مترمربعی به یکی از گروه های متراژی پرتقاضا در بازار مسکن هفته های اخیر تبدیل شده اند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۵    
با موافقت بانک مرکزی، هزینه صدور ویزای زائران اربعین حسینی بر اساس ارز 8 هزار تومانی محاسبه شود. این در حالی است که با وجود اعلام دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی، سامانه سماح هنوز باز نشده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۲    
نفت ایران به قدمت صد ساله اش روزهای افول و صعود داشته و تورق تاریخ حاکی از آن است که قرار گرفتن در وضعیت بحران قصه ای نام آشنا برای طلای سیاه ایران است ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۲    
ابوالفضل حسن بیگی گفت: عربستان سعودی به عوامل حادثه اهواز قول داده بود تا پس از انجام عملیات به هر نفر 5هزار دلار به علاوه اقامت در هر یک از کشورهای غربی که خودشان بخواهند بدهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۹    
سرلشکر جعفری در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ با تاکید بر اینکه آمریکا نماد ستم در عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آن هستند، گفت: مطمئن باشید مردم ایران و منطقه ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۵    
تحویل نشان شجاعت دولت روسیه به بردی محمداف ، انتقال ریاست کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا از چین به تاجیکستان و ارتباط مبلّغان داعش با نمایندگان سازمان های افراطی در آسیای مرکزی ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۲    
خرس های عروسکی ربات که با بالا رفتن سطح سموم در هوا سرفه می کنند، این روزها، آلودگی هوا را به مردم لندن یادآور می شوند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۲    
مدرسه خشت و گلی روستای قزل از توابع شهرستان راز و جرگلان پنج سال پیش به امید ساختن یک مدرسه سه کلاسه تخریب شد و بجایش یک مدرسه کانکسی مستقر شد اما این روزها وضعیتش نابسامان تر شده و دیگر همان مدرسه ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۶    
زندگینامه حججی با عنوان سربلند منتشر شده است. سربلند؛ روایت زندگیِ زمینیِ یک جوانِ 27 ساله است که در ابتدای جوانی بر غفلت چیره شد؛ او که راهی به روزنه های غیب عالم یافت تا خود را به آسمان رساند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به این کمیسیون خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۷    
رژیم صهیونیستی به دلیل توانمندی های امروز مقاومت دیگر توان مقابله با آن را ندارد و به سیاست قدیمی استعماری تفرقه اندازی روی آورده است و آن را تا ایجاد یک جنگ داخلی دنبال می کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به پیشرفت 30 درصدی مرحله اجرای برق بالاسری و خرید تجهیزات مترو هشتگرد، گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۹    
حضور خودروی اینفینیتی QX در خیابانهای تهران. اینفینیتی، (infiniti)به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت نیسان، وظیفه تولید خودروهای لوکس این شرکت را بر عهده دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۷    
جامعه حوادث - روزنامه شرق نوشت: تابستان سال 94 مأموران متوجه درگیری خونینی در یک خانه شدند که در این درگیری مردی به قتل رسیده بود. وقتی پلیس به خانه این مرد رفت جسد مرد جوان را غرق در خون پیدا کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۲    
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۲    
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 175 متری در دروس با قیمت 3 میلیارد و 90 میلیون تومان و واحد 50 متری در یافت آباد با قیمت 90 میلیون تومان معامله شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵    
بررسی آمار رسمی حاکی از آن است که عملیات بنادر کشور از ابتدای امسال تا صبح امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10.5 درصد کاهش یافته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰    
جامعه حوادث - روزنامه ایران نوشت: زن میانسال که سال ها آرزو داشت خواهرزاده اش را به همسری پسر خود درآورد وقتی فهمید پسرش دل در گرو دختری دیگر دارد زندگی آنها را به تباهی کشاند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۵    
دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: ملت شهید پرور ایران با استقامت خود نقشه های قدرت های استعماری به ویژه آمریکا را نقش بر آب خواهد کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۳    
مشاور امنیت ملی آمریکا به اروپا هشدار داد که واشنگتن اجازه نخواهد داد تا تحریم ها علیه ایران دور زده بشود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۸    
اقتصاد اقتصاد سیاسی - وزارت نفت در واکنش به اظهارات جدید هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی را به روزنامه شرق ارسال کرده است ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۳    
کتاب مشترک استاد دانشگاه تهران و پژوهشگران دانشگاه های میلان ایتالیا و نیویورک آمریکا به صورت مشترک توسط دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر منتشر شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۶    
پیراهن شهید محمدطاها اقدامی شهید خردسال حمله تروریستی اهواز در حاشیه نخستین نشست گفتگوی امنیتی منطقه ای تهران به نمایش درآمد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۵    
مدیر پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: امروز در مقایسه با روز گذشته دمای استان 3 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و برای پنج شنبه و جمعه مجدد 2 درجه کاهش پیدا می کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بازسازی عملیات والفجر 9 عصر روز دوشنبه در شهر آشخانه آغاز شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۶    
شکورجان ظهوراف رئیس پارلمان تاجیکستان با سانگ تی رئیس گروه دوستی بین پارلمانی کره جنوبی در دوشنبه دیدار کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۴    
نخست وزیر کشورهای انگلیس با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان عصر سه شنبه به وقت نیویورک دیدار و گفتگو کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۸    
جمعی از راننده های کامیون از بروز مشکلاتی نظیر پرتاب آتش زنه و سنگ به سمت کامیون های دارای بار گله کردند و گفتند که این مشکلات موجب شده است فعلاً کامیون های خود را از بیم اتلاف سرمایه، زمین گیر کنیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۲    
در هشت سال دفاع مقدس زنان غیور ایرانی نیز پا به پای مردان به مبارزه پرداختند، در این میان زنانی از سرزمین خراسان شمالی میدان را خالی نکردند و هر آنچه در توان داشتند دریغ نکردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه در خصوص روابط اقتصادی ایران و ترکیه گفت: علیرغم تحریم های اعمال شده علیه ایران، وارد گاز از این کشور را ادامه می دهیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۳    
حمله زمانی اتفاق افتاد که مسافران پرواز 228 از اهواز عازم خارک، بوشهر و شیراز بودند. حدود ساعت 13 و 50 دقیقه 31 شهریور، 8 میگ عراقی، فرودگاه و چند نقطه حساس دیگر شهر تبریز را هم با 11 راکت زدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۷    
معاون دانشجویی دانشگاه کوثر بجنورد گفت: از مجموع افراد ثبت نامی در این دانشگاه 50 نفر با کمبود فضای خوابگاهی مواجه شدند که در سایر خوابگاه اسکان داده شده اند و تا انتهای روز ثبت نام و دستیابی به ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: پاسداشت و گرامیداشت انقلاب یک تکلیف است و باید حماسه این روزها را همیشه گرامی بداریم.