جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 8 اسفند 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 3 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 4 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 5 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 6 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 7 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
با تمدید زمان اجرای طرح چاوش، امکان بخشودگی جرایم تسهیلاتی بدهکاران بانک مسکن تا پایان اسفند ماه فراهم شد و تا پایان این فرصت طلایی کمتر از یک ماه باقی مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
بانکداری ایرانی بعد از تکلیف دستگاه ها و سازمان ها برای ثبت اطلاعات مربوط به حقوق کارکنان در سامانه "حقوق و دستمزد" این بار با الزام قانون بودجه کلیه دستگاه های اجرایی باید تمامی اطلاعات مربوط به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۳    
یک مقام مسئول در نظام بانکی، بانک، بورس و بیمه را سه ضلع اصلی اقتصاد ایران دانست و گفت: پروژه حضور 100 درصدی در بازار سرمایه تا پایان سال انجام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۸    
تثبیت شرکت های بیمه با ارایه خدمات نوین، به موقع و مناسب به بیمه شدگان میسر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
مجمع عمومی عادی سالانه توسن تکنو برای دوره مالی منتهی به 30 آذرماه 1397 با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد و طی این جلسه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
هزاران نفر از مردم منطقه شهرستان های کلیبر، خداآفرین، هوراند و آبش احمد طی مراسمی از زحمات 12ساله ارسلان فتحی پور نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس تجلیل کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اضافه شدن بانک قرض الحسنه مهر ایران به فهرست بانک های عامل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
روزنامه جوان / 9 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
مدیر اجرای طرح ساختمان پلاسکو درباره آخرین وضعیت احداث این پروژه گفت: بیش از 50 درصد گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو به پایان رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۷    
بانک قرض الحسنه رسالت و مرکز خدمات حوزه های علمیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۷    
در ادامه بازدیدهای استانی مدیران ارشد بانک ، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران ستاد مرکزی به استان بوشهر سفر کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل بانک کشاورزی در همایش سراسری معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی کشور که در شهر مشهد برگزار شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
با همت و تلاش مدیران و کارکنان بانک انصار این بانک ضمن حضور هرساله در ارزیابی های تخصصی دردبیرخانه جایزه مدیریت مالی ایران، تندیس زرین نهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران را به دست آورد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
پیکر شهید مدافع حرم محمد قنبریان اعزامی از سمنان پس از دو سال کشف و به خانه اش بازگردانده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
مراسم اختتامیه رویداد ملی شو 2 بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد بانک و جمعی از صاحبان کسب و کارها و استارت آپ ها و ایده های نو برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۹    
مدیرعامل سبدگردان آسمان با بیان اینکه 10 درصد نقدینگی کشور در صنعت صندوق های سرمایه گذاری است، مهمترین مزیت های این صنعت را معاف از مالیات بردرآمد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۴    
افسانه پاکرو با انتشار این عکس نوشت: فیلم سینمایی ترانه ای عاشقانه برایم بخوان محصول مشترک ایران و ترکیه فردا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۰    
متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران در بهمن ماه نسبت به ماه قبل 1.7 درصد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۵    
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی وام ازدواج جوانان در سال 98 برای هر یک از زوجین 30 میلیون شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
کابینه دولت آلمان به رییس بوندس بانک برای یک دوره ریاست 8 ساله دیگر چراغ سبز نشان دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
نماینده مجلس گفت: کمیسیون تلفیق مصوب کرد حقوق همه کارکنان دولت در سال 98 به میزان 500 هزار تومان افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
طبق گزارشات رسیده از روز گذشته اکثر اپلیکیشن های ایرانی نسخه ios در حوزه پرداخت، از دسترس خارج شده اند و کاربران گوشی های آیفون نمی توانند از این اپلیکیشن ها استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش مان این است که با سرعت بیشتری انتخاب معاون مطبوعاتی را انجام دهیم، اظهار کرد: امیدوارم این کار خیلی زودتر از پایان سال انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۷    
در آخرین جلسه تمرینی بارسلونا پیش از ال کلاسیکوی امروز، لبخندهای لیونل مسی مهم ترین سوژه ای بود که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد چرا که مسی آماده به معنای ال کلاسیکویی زیباتر خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
بارسلونا بدون شک به امید پیروزی به ال کلاسیکوی امروز وارد می شود ولی کاتالان ها می دانند که بازی با رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا همیشه طلسم ابرستاره طلایی شان لیونل مسی بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور گفت: مصرف انرژی در ساختمان های ایران شش برابر کشورهای اروپایی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 582 واحد دیگر رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
با وجود تعدیل قیمت ارزهای عمده و مسکوکات طلا در بازار آزاد تهران، هنوز نرخ ها سکه تمام حدود 500 هزار تومان بالاتر از بهای واقعی آن و به قیمت چهار میلیون و 679 هزار تومان عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 11 متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور، در شعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
رهبران آمریکا و کره شمالی که در ویتنام حاضر شده اند، لحضاتی پیش دیدار خود را در هانوی آغاز کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
بانکداری ایرانی با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، مراسم گرامیداشت حضرت زهرا (س) و روز مادر برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
قیمت خرید ارز در بانک ها امروز با کاهش اندکی همراه بود و صرافی های مجاز بانک مرکزی نیز نرخ دلار و یورو را کاهش دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۲    
مجلس در مصوبه ای مقرر کرد 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و کارفرمایان طرح های اشتغال مددجویی با اولویت زنان سرپرست خانوار اختصاص یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۷    
ارتباط بیمه گران با بیمه گذاران باید مویرگی و شبکه ای باشد و ایجاد رابطه منطقی از لحظه صدور بیمه نامه تا دریافت خسارت از نیازهای جدی صنعت بیمه به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۷    
بانک آینده، بر اساس شاخص های مالی تعریف شده، با یک رتبه ارتقا، موفق به دریافت تندیس سیمین از نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۲    
به منظور سالم سازی شبکه پرداخت و جلوگیری از اخلال در نظام ارزی، الزاماتی برای ابزارهای پرداخت مصوب شد و در همین راستا ممنوعیت فعالیت کارتخوان ها در خارج از کشور توسط بانک مرکزی و شرکت شاپرک ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۷    
مجلس در مصوبه ای مقرر کرد حساب های بانکی اشخاص حقیقی فاقد شماره ملی و افراد حقوقی فاقد شناسه ملی مسدود می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۷    
نمایندگان مجلس مقرر کردند به منظور مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی، تراکنش های بانکی با مبالغ بالا رصد شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۲    
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا از امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه عملیاتی کردن برنامه های بانک در هشت محور طی یک سال گذشته، دستاوردهای مهمی در بهبود شرایط مالی بانک داشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۷    
برای دومین بار بانک در بزرگ ترین رویداد سالانه خود با عنوان ملی شو2 ، دستاوردهای تازه اش در عرصه بانکداری دیجیتال را رونمایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران از ارائه طرح های متنوع کارت های هدیه در شعب سراسر کشور این بانک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران با حضور حدود 600 خیر نیک اندیش دانشگاه برگزار و در این جشنواره از بانک ملت به عنوان یکی از خیران بزرگ تجلیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۷    
مرکز عملیات و کنترل شبکه (NOC) بیمه کوثر به منظور تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، شبکه فروش و ذی نفعان به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۲    
ادغام بانک های نظامی به خانه آخر خود رسیده و در حال تصمیم گیری برای جزئیات این ادغام است که به نظر می رسد قرار است این بانک ها در یک بانک دولتی ادغام شوند و در عین حال مدیرعامل بانک قوامین بانک داری ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۲    
تولید فولاد خام 64 کشور عضو انجمن جهانی فولاد (ورلد استیل) در ژانویه با یک درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به 146.7 میلیون تن رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور در واکنش به نامه استعفای ظریف خطاب به وی نوشت: پذیرش استعفای شما را بر خلاف مصالح کشور می دانم و با آن موافقت نمی کنم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۲    
محمد جواد ظریف در پیامی از مردم و مسوولان قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۷    
واکنش سردار سلیمانی به استعفای وزیر خارجه: ظریف مورد حمایت و تایید مقامات عالی نظام بوده و هست
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: امیدوارم در جلسه هیأت دولت و در این شرایط خطیر کشور، برادر محجوب و مهربانم دکتر جواد را مانند همیشه در صندلی کناری خودم ببینم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: خبر استعفای ظریف، این نگرانی را در بورس ایجاد کرد که قرار است سیاست خارجی کشور دچار تحول شود و از رویکرد تعاملی فاصله بگیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
مقام های اتحادیه اروپا ضمن واکنش به استعفای ظریف از این استعفا ابراز نگرانی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۷    
سی و هفتمین بازارچه خیریه نوروزی از هفتم تا دهم اسفند ماه با حمایت بانک تجارت برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۷    
مساله ادغام بانک های متعلق به نیروهای مسلح، علامت سوال هایی را مطرح می کند؛ اینکه چقدر زمینه برای این ادغام فراهم است؟ و اینکه پس از ادغام، تکلیف سپرده گذاران و همینطور شرکت ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۷    
روزنامه وطن امروز / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۷    
روزنامه آرمان / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
روزنامه مردم سالاری / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۷    
روزنامه صبح نو / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۷    
روزنامه صمت / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۲    
هر دلار آمریکا ساعت 16 دیروز با رشد 20 تومانی نسبت به قیمت روز دوشنبه به بهای 13 هزار و 520 تومان فروش رفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۲    
روزنامه شرق / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۲    
اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 تسه9512 طی معاملات دیروز به میزان ناچیز 06/ 0 درصد افزایش یافت و به قیمت 53 هزار و 487 تومان مبادله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
بانکداری ایرانی بانک مهر اقتصاد در 9 ماهه نخست امسال بیش از چهار هزار و 423 میلیارد ریال زیان انباشته شناسایی کرده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۲    
روزنامه سازندگی / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۲    
روزنامه سیاست روز / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
روزنامه جام جم / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
روزنامه جمهوری اسلامی / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
روزنامه جوان / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
دکتر فرخ قبادی / روزنامه دنیای اقتصاد / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
روزنامه رسالت / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
روزنامه ایران / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
روزنامه تهران تایمز / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
روزنامه تعادل / چهارشنبه 8 اسفندماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
روزنامه اعتماد / چهارشنبه 8 اسفندماه