دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 12 خرداد 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 خرداد 1399 بسیج 2 خرداد 1399 بسیج 3 خرداد 1399 بسیج 4 خرداد 1399 بسیج 5 خرداد 1399 بسیج 6 خرداد 1399 بسیج 7 خرداد 1399 بسیج 8 خرداد 1399 بسیج 9 خرداد 1399 بسیج 10 خرداد 1399 بسیج 11 خرداد 1399 بسیج 12 خرداد 1399 بسیج 13 خرداد 1399 بسیج 14 خرداد 1399 بسیج 15 خرداد 1399 بسیج 16 خرداد 1399 بسیج 17 خرداد 1399 بسیج 18 خرداد 1399 بسیج 19 خرداد 1399 بسیج 20 خرداد 1399 بسیج 21 خرداد 1399 بسیج 22 خرداد 1399 بسیج 23 خرداد 1399 بسیج 24 خرداد 1399 بسیج 25 خرداد 1399 بسیج 26 خرداد 1399 بسیج 27 خرداد 1399 بسیج 28 خرداد 1399 بسیج 29 خرداد 1399 بسیج 30 خرداد 1399 بسیج 31 خرداد 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از دانش آموز آموزشگاه نورالزهرا (س) ارومیه که رتبه اول چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار را کسب کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۶:۳۲    
حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: ساخت فیلم کوتاه (غفلت) با موضوع کرونا در شهرستان کوهبنان کلید خورد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۴    
سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب با انتشار پیامی درگذشت حاج رضا طاهری رییس سابق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مشاور مدیرعامل NISOC در مسئولیت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۷    
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از طراحی و ساخت خط تولید ماسه شسته در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۲    
سایت پروازی پاراگلایدر گولی بولاغ با طبیعت و موقعیتی بی نظیر واقع در روستای زیبای گولی بولاغ شهرستان بیله سوار در استان اردبیل میزبان تعداد زیادی از ورزشکاران رشته های پروازی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۲    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت : پایه های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم باید بصورت حضوری فرآیند ثبت نام را انجام دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۳    
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز گفت: ظلم ستیزی و عدالت خواهی از پیام های امام خمینی (ره) برای جهانیان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۳    
تشکل های دانشجویی استان فارس طی نامه به رئیس کل دادگستری فارس اعلام حمایت و همراهی خود را در مسیر مبارزه با مفاسد و ویژه خواران اعلام کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۳    
نماینده، ولی فقیه در استان فارس، 14 و 15 خرداد را فرصتی برای به نمایش گذاشتن صحنه هایی از جلوه فرهنگ و تمدن دانست و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۵    
اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان های گرمی و بیله سوار محقق شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۸:۴۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس گفت: امام خمینی(ره) یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی عدالتی در جهان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۸:۱۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج از توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده به حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم در این ناحیه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۸:۱۹    
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز با اشاره به اهتمام حوزه هنری استان البرز به منظور تولید برنامه به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۸:۱۹    
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه استان البرز در یادداشتی به این خبرگزاری آورده است: دستاورد رسیدن نفت کش های ایرانی به قاره آمریکا در میان حجم خبرها مغفول ماند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۷:۵۲    
غفوری عضو هیئت علمی دانشگاه یزد گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب در طول ده های گذشته به نبوغ رهبر انقلاب اعتراف کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۶    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: بیش از 2 هزار پوستر ویژه بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام( ره) چاپ و توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۴    
رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه گفت: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه مردم ایران خوش درخشیدند و این حاصل باور های دینی و اعتقادی مردم این دیار است که باید بیش از گذشته نیز تقویت شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۰    
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت:مسئولیت عواقب ناشی از کوتاهی و قصور در اجرای مصوبات شواری ترافیک به عهده رئیس دستگاه متولی است که اجرای مصوبه به آن واگذار گردیده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۲    
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) باعث شد که مستضعفان قدرت گیرند و در برابر ظالمان ایستادگی کنند گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۸    
جدیدترین برآورد محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی، نمایانگر این است که صهیونیستها به شدت از توان حزب الله و دبیر کل آن هراس دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۸    
همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین15 خرداد، ویژه برنامه مرثیه آفتاب از سیمای مرکز زنجان پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۳    
سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در آستانه فرارسیدن ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیانیه ای صادر کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۳    
فرماندار شهرستان خاش گفت: امام خمینی کشورمان را با اندیشه فرهیخته خود از فرو رفتن در اندیشه های مادی گرایانه نجات داد و مستضعفین جهان را برای مبارزه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۸    
متولیان با اشاره به بازدید مشاوران و روانشناسان از خانواده های داغدیده کرونا و مدافعان سلامت گفت: با توجه به کاهش آمار کرونا در پسا کرونا نیز بسیج جامعه پزشکی طرح همدلی را با هدف تسلی و آرامش خاطر به ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۸    
ان شاءالله مردم سلحشور ایران کینه و خشم انقلابی و مقدس خویش را در سینه ها نگه داشته و شعله های ستم سوز آن را علیه شوروی جنایتکار و آمریکای جهانخوار و اذناب آنان به کار خواهد گرفت....
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۸    
دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: با حمایت دستگاه قضایی برای حل مشکلات یک شرکت نساجی در زنجان، 400 نیروی کار جدید در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۸    
قدرتی گفت: کلیه دستگاه های دولتی از ارجاع مستقیم کارشناس بدون هماهنگی با مرکز کارشناسان قوه قضاییه خودداری نمایند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۸    
در ادامه افتتاح مراکز نیکوکاری، چهل و هشتمین مرکز نیکوکاری در استان قزوین در پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) و به نام شهید عباس بابایی نامگذاری شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۳    
فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت:حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب در کشور مسیری را رفتند که جاودانگی و ابهت اسلام و دفاع از حقوق ملت های مظلوم دنیا و اجرای عدالت و مهرورزی به صورت برجسته مشاهده می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۳    
بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: امام راحل مسیری را آغاز کردند که در آن ابهت و اقتدار اسلام و نظام شکوهمند اسلامی به دنیا نمایان گشت و هم اینک نیز با گذشت سال ها و با سکانداری مقام معظم رهبری این کشتی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گفت: کار رسانه ای حقیقتاً جزو شغل های سخت و زیان آور محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۸    
سرهنگ حاجتی گفت: در عین تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش همچنان جوانان دانشمند ما حماسه می آفریند که یکی از این حماسه ها پرتاب موفقیت آمیز ماهواره جدید ایران است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۸    
سردار یوسفی با تأکید بر ضرورت توجه هنرمندان به ابعاد مختلف زندگی امام راحل، گفت: فراموش نکنیم که واژه های دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) پیوستگی همیشگی و جاودانه دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۳    
به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ همزمان با سی ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15خرداد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۱    
ایجاد مراکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد؛ مبتنی بر تداوم درمان در سطح استان ایجاد می شود که متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناس درمان اعتیاد اداره بهزیستی شهرستان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۱    
معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با عنایت به نام گذاری سال 1399 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بنام سال جهش تولید و در راستای عملیاتی کردن آن ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: نهضت سند دار کردن موقوفات در سمنان راه اندازی می شود و بر اساس توافقات صورت گرفته با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۲    
موسی انصاری با تشریح برنامه های گرامیداشت 14 و 15خرداد در چهارمحال و بختیاری، بر تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۸:۴۵    
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان از اشتغالزایی برای 30 خانوار محروم ریگانی به همت خیران و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۵۲    
کامران غضنفری گفت: برخی سعی می کنند خط و مشی اصلی حضرت امام را تحریف کنند و به دورغ به امام نسبت بدهند که ایشان پشت پرده دنبال ارتباط با آمریکا بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۵۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تاکید بر اینکه کارکرد واقعی مساجد در یزد احیا شود گفت: برخی هیئت امنای مساجد مانع فعالیت های فرهنگی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۵۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت توجه مساجد به مسائل مختلف جامعه گفت: طرح امام محله در مساجد و مناطق مختلف یزد انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۲۲    
سردار رضا پورشمسی پس از موافقت رهبر معظم انقلاب با اهدای درجه سرتیپ دومی با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۲۲    
پیگیری هایی که نتیجه داد و دو رزمنده اردکانی و رضوانشهری پس از 36 سال فراغ و دوری، یکدیگر را در آغوش کشیدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۲۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، از اعطای 83 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های صنعتی استان یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۲۲    
سلمانی گفت: وضعیت سه شهرستان بهاباد، بافق و اشکذر سفید بوده و ما بقی شهرستان های استان در وضعیت زرد به سر می برند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۶:۲۲    
مدیرکل صداوسیمای استان یزد از اجرای ویژه برنامه هایی در روزهای 14 و 15 خردادماه باهدف شناخت بهتر اندیشه های امام خمینی (ره) خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۰:۵۴    
مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشکده طب سنتی تبریز مرجعی برای دست اندرکاران طب غیرکلاسیک خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۰:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از صدور 3 مجوز ایجاد اقامتگاه بوم گردی با حجم سرمایه گذاری 233 میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۰:۵۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از تزریق واکسن مننژیت برای 475 نفر از حجاج شهرهای خرم آباد و بروجرد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۰:۳۹    
معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۷    
شهردار اسدآباد در گفت وگو با بسیج گفت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع تر انجام شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۱    
دهیار قمصر گفت: احداث نهر برای هدایت آب های سطحی خیابان شهید چمران و مهدیون و بخشی از کوی یاس روستا، به طول 700 متر در حال اجرا است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۷    
مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با شهدا و امام خامنه ای(مد ظله العالی) در همدان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۱    
خبرگزاری بسیج: جلد اول کتاب تئوری موسیقی با موضوع ریتم و وزن تالیف امیر انجیری اِسترکی توسط انتشارات نای و نی منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۲:۵۱    
فرماندار ویژه شهرستان ملایر ظرفیت های اقتصادی و تولیدی شهرستان ملایر را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: رمز نجات اقتصاد کشور توجه به تولید است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۲:۲۷    
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم تصریح کرد: بی شک در سایه تقویت روحیه انقلابی و اهتمام به فعالیت های جهادی می توان بر مشکلات فعلی کشور به خصوص در عرصه اقتصاد فائق آمد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۲:۲۴    
پرچم مزین به نام مقدس حضرت فاطمه الزهراء (س) با همکاری گردان تکاور فاتحین تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و هیات مذهبی منتظران ظهور امام مهدی(عج) بر روی گنبد حرم مقدس امامزادگان بی بی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۴    
جلسه هم افزایی بسیج کارمندان استان سمنان با اعضای مسجد پیامبر اعظم محله اسلامی مسکن اسلامی سمنان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۱    
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از آغاز پروژه احداث کتابخانه عمومی روستای ینگی کند با مشارکت بانک پاسارگاد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۱:۴۴    
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: دفاع مقدس عامل صدور انقلاب اسلامی به جهان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۱:۳۹    
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که روز گذشته حکم فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی درجه سرتیپ دومی خود را دریافت کرده بود امروز مورد استقبال گرم مردم زادگاهش در روستای دشت روم قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله اظهار کرد:دشمن در فضای مجازی برای از بین بردن روحیه انقلابی در جوانان برنامه ریزی های متعددی کرده است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه گفت: استکبارستیزی خصیصه بارز حضرت امام بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۱:۰۲    
رضایی گفت: می خواهیم بانوانی در سطح جامعه داشته باشیم که با سطح آگاهی بالا بتوانند خانواده خود را در برابر چالش های اجتماعی حفظ نمایند و به نقش زن بودن خود به بهترین شکل بپردازند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر حائز رتبه شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: با هوشیاری و بصیرت رزمندگان اسلام تمامی توطئه های شوم دشمنان نقش بر آب شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف هفت دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توسط پلیس آگاهی شهرستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۹    
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال در عملیات توقیف 6 دستگاه خودروی شوتی در عملیات پلیس شازند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۹    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شگرد جدید کلاه برداران با دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرام و درخواست مالی از دنبال کننده ها خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۹    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: تحقق این امر مستلزم همکاری دستگاه های دولتی و بانک ها است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۹    
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه آموزش فراگیر مجازی قرآن کریم در تبریز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۴    
رئیس هئیت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی از تمرینات آمادگی تیم راگبی استان بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در کارگاه اخلاقی کارکنان این ناحیه، گفت: بنده شدن برای خدا، هزینه دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۹    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ویژه برنامه های استان مرکزی در بزرگداشت امام راحل را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۷    
مراسم گرامیداشت سی ویکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضورجمعی از پاسداران وبسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حسینه شهید مدافع حرم شهید قلی زاده ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۹    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در استان مرکزی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۹    
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به عنوان نخستین رئیس دوره ای مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس یازدهم انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۴۹    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تشریح اقدامات بزرگ امام خمینی(ره) گفت: امام اسلام ناب محمدی را عرضه و با این بنیان گذاری کار جدیدی در نظام عالم بنا کرد و با استقرار مردم سالاری دینی دنیای غرب و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۱    
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت گفت: قزوین رتبه سوم در جذب سرمایه گذاری خارجی را به خود اختصاص داد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۹    
برخی انتصاب هاشمی رفسنجانی به جانشینی فرمانده کل قوا از سوی امام خمینی (ره) را در راستای پایان دادن به جنگ تحمیلی و مامور ساختن هاشمی به ادغام ارتش و سپاه تلقی می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۰    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مقرر شد پایه های روشنایی بلوار منتهی به مسکن مهر از سمت جاده گلوشجرد نصب و تکمیل و روشنایی این مسیر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۳    
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: واحدهای کشاورزی استان قزوین به جز بخش دام و طیور در پی شیوع کرونا هزار و 680 میلیارد ریال خسارت دیدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۰    
حلقه صادقین کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از هزینه کرد 15 میلیارد و 150 میلیون تومان در راستای اجرای طرح های مقاوم سازی، بهسازی و توسعه شبکه روستایی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۷    
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار گفت: در حوزه وصول مطالبات، 98 درصد وصول داشتیم که نشان از همراهی مردم با اداره برق در شهرستان را دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
برخی مواد غذایی در صورتی که در یخچال قرار بگیرند مزه و خاصیت خود را از دست می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۸    
استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: 100هکتار از جنگل های منطقه حفاظت شده خائیز بر اثر آتش سوزی خسارت شد که از این میزان 40 هکتار دچارآسیب جدی شده است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۱    
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در "بوئین زهرا" خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۳    
برنامه های بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در قزوین از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۹    
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه و همدلی و احسان با همکاری تاثیرگذار ستاد فرمان اجرایی حضرت امام راحل استان خوزستان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: جنبش ضدنژادپرستی در آمریکا ندای عدالت خواهی اسلام ناب محمدی(ع) است که امام خمینی(ره) در طول سال های مجاهدت خود، پرچم آن را برافراشته بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۹    
در این گزارش به 8 کار واجب پیش از فروش آیفون می پردازیم و آن ها را به شما معرفی می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۹    
ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در خراسان جنوبی با پیشکش کردن بخشی از مال خود برای بازسازی عتبات عالیات در کشور بنام هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با صدور حکمی یک کهگیلویه و بویراحمدی را به سمت مدیر دفتر خبرگزاری ایرنا در لارستان استان فارس منصوب کرد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۷    
فرمانده سپاه ناحیه همدان از آزادی 3 زندانی و توزیع 100هزار قرص نان بین نیازمندان همدانی به مناسبت گرامیداشت ارتحال امام(ره) خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۷    
سفر لحظه به لحظه در تاریخ دفاع مقدس با بیان سرتیپ پاسدار حسین عزیزی
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۷    
سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با موافقت فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ تمامی ارتقا یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۷    
دبیر شورای نگهبان نمایندگان را به پرهیز از اقدامات سطحی و حاشیه ای فراخواند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۹    
گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع فرهنگ و نقش آن در سبک زندگی دینی در مواجهه با سبک زندگی غربی در سپاه بجنورد برگزار شد.
  • ۱