چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 31 شهریور 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 شهریور 1397 بازار نیوز 2 شهریور 1397 بازار نیوز 3 شهریور 1397 بازار نیوز 4 شهریور 1397 بازار نیوز 5 شهریور 1397 بازار نیوز 6 شهریور 1397 بازار نیوز 7 شهریور 1397 بازار نیوز 8 شهریور 1397 بازار نیوز 9 شهریور 1397 بازار نیوز 10 شهریور 1397 بازار نیوز 11 شهریور 1397 بازار نیوز 12 شهریور 1397 بازار نیوز 13 شهریور 1397 بازار نیوز 14 شهریور 1397 بازار نیوز 15 شهریور 1397 بازار نیوز 16 شهریور 1397 بازار نیوز 17 شهریور 1397 بازار نیوز 18 شهریور 1397 بازار نیوز 19 شهریور 1397 بازار نیوز 20 شهریور 1397 بازار نیوز 21 شهریور 1397 بازار نیوز 22 شهریور 1397 بازار نیوز 23 شهریور 1397 بازار نیوز 24 شهریور 1397 بازار نیوز 25 شهریور 1397 بازار نیوز 26 شهریور 1397 بازار نیوز 27 شهریور 1397 بازار نیوز 28 شهریور 1397 بازار نیوز 29 شهریور 1397 بازار نیوز 30 شهریور 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۸    
قیمت طلا، دلار و سکه امروز 18 مهر
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۳    
بازدید از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 5 مهرماه در روز جهانی گردشگری رایگان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۳    
در حالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از محاسبه نرخ قطعات خودرو با ارز بازار ثانویه خبر داده است که شنیده ها حاکی از آن است که خودروسازان با ارایه مستنداتی مجوز افزایش 17 درصدی قیمت را از شورای رقابت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۳    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: دادگاه پرونده سکه ثامن قبل از تعطیلات گذشته اطلاعاتی را از ما خواست که ارائه کردیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۸    
با بالا گرفتن جنگ تجاری با آمریکا، پکن به دنبال کاهش میانگین تعرفه های وارداتی برای اکثر شرکای تجاری خود از همین ماه اکتبر است تا قیمت های مصرف کننده را پایین بیاورد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۲    
دادستان تهران از کلاهبرداری هزار میلیارد تومانی یک طلافروشی در تهران خبر داد و به مردم درباره پرداخت پول به شرکت های مدعی سرمایه گذاری سکه هشدار داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: کسانی که کارت ملی هوشمندشان را به هر دلیلی گم کرده اند برای دریافت المثنی آن بایستی فقط به ثبت احوال مراجعه کنند و همچنین صدور المثنی کارت ملی هوشمند نیز هزینه ای در پی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۷    
دفتر نقاشی آبرنگ ریوز با مبلغ 45 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۷    
در حالی که از مطرح شدن رشد تعرفه برق پرمصرف ها ماه ها می گذرد، مرکز پژوهش های مجلس نیز در گزارشی آن را زمینه ای برای حل بحران خاموشی و بهبود وضعیت اقتصاد صنعت برق دانست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۹    
موقتی بودن کار ، پایین بودن درآمد ، اخراج یا تعدیل نیرو و پایان رسیدن دوره خدمت وظیفه چهار عامل ترک شغل شاغلان و افزایش بیکاری 1.8 میلیون بیکارقبلاً شاغل شده هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان فرآورده های لبنی گفت:متاسفانه به رغم اعلام وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر توقف خرید تضمینی شیر خام از سوی تعاون روستایی، این محصول همچنان در حال خریداری است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
معاون اول رئیس جمهور پس از بازدید از انبار های گمرک تهران در جلسه بررسی مشکلات واردات و صادرات به بانک مرکزی و وزارت صنعت معدن و تجارت دستور داد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۹    
مدیر کل صنایع معدنی وزارت صنعت گفت: آزاد سازی سقف رقابت در معاملات بورس کالا برای فولادی ها، قطعا در کوتاه مدت تاثیر مثبتی بر بازار خواهد داشت و باعث کاهش قیمت خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۹    
وابسته بازرگانی سفارت افغانستان در تهران، ممنوعیت واردات کالا های ایرانی توسط دولت افغانستان را شایعه و بی اساس خواند و گفت: بازار افغانستان با افتخار پذیرای کالای ایرانی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۳    
با توجه به این که ختم دادرسی به طور رسمی هنوز اعلام نشده است، زمان یک هفته ای اشاره شده در ماده 174 قانون آیین دادرسی کیفری را نمی توان به عنوان انتهای فرصت دادگاه برای صدور رأی دانست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۳    
بانک JPMorgan آمریکا هشدار داد جنگ تعرفه بین آمریکا و چین می تواند آغازی بر جنگ سرد اقتصادی در جهان باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۸    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از قیمت انواع خودرو های داخلی نسبت به هفته گذشته دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران گفت: دانشگاه های کشور باید با آسیب شناسی ساختار مدیریت تولید و واردات گوشت قرمز در کشور ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار مصرف به 7 هزار تومان تا 7 هزار و 500 تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
دولت هند کاهش واردات نفت از ایران را تایید کردخبرگزاری فارس: دولت هند کاهش واردات نفت از ایران را تایید کرد وزیر امور اقتصادی هند تایید کرد که دهلی نو واردات نفت از ایران را کاهش داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
بر اساس مشاهدات نرخ هر دلار آمریکا در روند صعودی خود و قرار گرفتن در کانال 14 هزار تومان، در نرخ 14 هزار تومان و چهارصدوپنجاه تومان خریدوفروش می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۵    
در ماه جولای، روسیه از آمریکا به دلیل اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم توسط کاخ سفید به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۵    
خودروسازان کشور در مردادماه سال جاری 89 هزار و 450 دستگاه انواع خودروی سواری، وانت و تجاری تولید کرده اند که این میزان تولید نسبت به ماه مشابه سال گذشته 38 درصد کاهش نشان می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
بالغ بر 1.2 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 13� هزار میلیارد ریال در مرداد ماه 97 در کل کشور برگشت داده شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 9.6 درصد و 8.5 درصد کاهش نشان می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
در حالی که قیمت نفت در معاملات سنگین و پرنوسان روز جمعه، آخرین روز کاری بازار های جهانی به شدت افزایش یافته بود، خبر هایی از افزایش تولید اوپک این رشد قیمتی را محدود کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تأکید بر اینکه هیچ کالایی ارزان نشده که انتظار داشته باشیم قیمت مسکن کاهش یابد، گفت: مسکن دچار رکود نشده، بلکه در یک حالت کسادی قرار دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
شاخص بورس دقایقی پیش و در جریان معاملات امروز بازار سرمایه بر قله 160 هزار واحد ایستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی گفت: برخورد با اخلالگران اقتصادی باید دقیق و سریع باشد و نتیجه آن را مردم به طور ملموس حس کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
مسئولان وزارت نفت در دولت یازدهم بعد از روی کار آمدن رسما اعلام کردند چین و روسیه در دوران تحریم های قبلی با ایران همکاری خوبی داشتند و ما دوستان خود را در دوران پساتحریم فراموش نخواهیم کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی مسئول کارگروه ایران در دولت آمریکا توان نظامی ایران را هدف گرفته و خواستار محدودسازی توان موشکی ایران شد!
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۹    
طی پنج ماه اول سال جاری شاخص بهای کالا ها و خدمات مصرفی نسبت به دوره مشابه سال قبل معادل 14.7 درصد افزایش داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
غلامرضا مصباحی مقدم، با بیان خاطره ای از امام خمینی، بر این نکته تاکید کرد که پول نباید ایجاد سود کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر این اعتقاد است که موضوع پیامک تبلیغاتی و ارزش افزوده، اختاپوسی است که گام به گام با آن در حال مبارزه هستیم و به طور قطع از پس آن برخواهیم آمد و در همین راستا اواخر ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۱    
طی ماه های گذشته که اقتصاد کشور با بحران ارزی دست و پنجه نرم می کند، بخش صادرات و صادرکننده ها نیز فراز و نشیب های زیادی داشته اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد که کشورش تعرفه های وارداتی بیشتری را علیه چین وضع می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۱    
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، خواستار مسدود کردن تمامی حساب های مدیران سکه ثامن شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
در شبکه بانکی، این بانک های خصوصی هستند که بیش از 1077 هزار میلیارد تومان یعنی حدود 70 درصد از مجموع سپرده های بانکی را در اختیار داشته و فاصله زیادی از این نظر با بانک های تجاری و تخصصی دارند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
یک روزنامه آمریکایی می گوید به دنبال افزایش تنش میان واشنگتن- پکن، چین مذاکرات تجاری که قرار بود هفته آینده میلادی میان 2 کشور انجام شود را لغو کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف درحالی ارزان ترین مقاصد را برای سفرهای طولانی مدت پیشنهاد کرده که در بین آن ها ایران به عنوان انتخاب نخست پیشنهادی به گردشگران مقتصد معرفی شده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که چین مذاکرات تجاری پیش روی خود با ایالات متحده را لغو کرده است و معاون نخست وزیر این کشور، لیو هی، را این هفته به واشنگتن نخواهد فرستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۶    
دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی با انتقاد از ممانعت وزارت صنعت، معدن و تجارت از واردات 850 واگن با فاینانس روسیه، گفت: با بحران کمبود واگن به خصوص در بخش باری روبه رو هستیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۸    
بررسی عملکرد سامانه نیما نشان می دهد، با وجود تزریق 2 میلیارد یورو ارز صادراتی تاکنون حدود 400 میلیون یورو از ارزهای حاصل از صادرات بدون مشتری باقی مانده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
بررسی آمار های سامانه اطلاعات بازار املاک ایران درباره تعداد قرارداد های خرید و فروش مسکن در شهر تهران طی 25 روز ابتدایی شهریور ماه سال جاری نشان می دهد که 7538 قرارداد خرید و فروش املاک امضا شده که ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۵    
دولت پس از گذشت 5 سال از زمان ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی با تصویب عرضه نفت خام در رینگ صادراتی بورس انرژی در جهت متنوع سازی روش های فروش نفت گام برداشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۶    
طبق آخرین گزارش بانک مرکزی حجم نقدینگی تا تیر امسال از 1600 هزار میلیاردتومان هم عبور کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۲    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به حجم بیش از 19 میلیارد دلاری صادرات غیر نفتی کشور در 5 ماهه اول سال جاری، از اختصاص 13 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی و ضروری کشور خبرداد.