چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۵:۵۳Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 26 شهریور 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 شهریور 1397 بازار نیوز 2 شهریور 1397 بازار نیوز 3 شهریور 1397 بازار نیوز 4 شهریور 1397 بازار نیوز 5 شهریور 1397 بازار نیوز 6 شهریور 1397 بازار نیوز 7 شهریور 1397 بازار نیوز 8 شهریور 1397 بازار نیوز 9 شهریور 1397 بازار نیوز 10 شهریور 1397 بازار نیوز 11 شهریور 1397 بازار نیوز 12 شهریور 1397 بازار نیوز 13 شهریور 1397 بازار نیوز 14 شهریور 1397 بازار نیوز 15 شهریور 1397 بازار نیوز 16 شهریور 1397 بازار نیوز 17 شهریور 1397 بازار نیوز 18 شهریور 1397 بازار نیوز 19 شهریور 1397 بازار نیوز 20 شهریور 1397 بازار نیوز 21 شهریور 1397 بازار نیوز 22 شهریور 1397 بازار نیوز 23 شهریور 1397 بازار نیوز 24 شهریور 1397 بازار نیوز 25 شهریور 1397 بازار نیوز 26 شهریور 1397 بازار نیوز 27 شهریور 1397 بازار نیوز 28 شهریور 1397 بازار نیوز 29 شهریور 1397 بازار نیوز 30 شهریور 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۷    
خسارات ناشی از طوفان شدید فلورانس که ریزش زمین و فروریختن پل ها و ساختمان ها را در پی داشت بطور قابل توجهی افزایش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۵    
ماموران گمرک، 125 تن مواد پتروشیمی بدون مجوز صادراتی را به جرم قاچاق توقیف کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر توزیع 600هزار گوشی تلفن همراه گفت:بکارگیری کد ملی به تنهایی برای برای توزیع و فروش صحیح گوشی همراه کفایت نمی کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۷    
کاهش 800 هزار تومانی قدرت خرید کارگران هفته گذشته به تصویب کمیته دستمزد رسید تا در شورای عالی کار نهایی شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۳۴    
دژ دریایی مانسل در طول جنگ جهانی دوم و در سال 1942، به منظور دفاع از انگلستان در آبهای این کشور ساخته شد. این دژ از هفت برج نظامی مسلح تشکیل شده که گرداگرد یک برج فرمان مرکزی ساخته شده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۹    
مسعود نیلی، در نشست تخصّصی با عنوان اقتصاد غیررسمی در ایران ، مفهوم و تعاریف مختلف اقتصاد غیررسمی را معرفی و سپس برآوردی از حجم اقتصاد غیررسمی ایران در بازه های زمانی مختلف، ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت:برآورد درآمد ارزی پتروشیمی ها در سال جاری، 12 میلیارد دلار و تعهد ارزی آن ها بعد از کسر هزینه ها شش میلیارد و 986 میلیون دلار است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۹    
معاون وزیر صنعت گفت: صنایع کوچک منتظر بسته حمایتی باشند؛ بخشی از این بسته تصویب شده است و مابقی در شرف تصویب است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۹    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی از شناسایی سه هزارو 900 میلیارد فرار مالیاتی در مناطق ویژه و آزاد تجاری، صنعتی و مطالبه آن خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۴    
کارشناسان اقتصادی معتقدند، دولت نباید انتظار تورمی جدیدی با سرکوب نرخ ارز ایجاد کند بلکه با کنترل نقدینگی، قیمت ارز را به تعادل برساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۸    
بانک های تجاری ترکیه در تلاش برای مهار سقوط نرخ لیره، از اواسط ماه جون تا کنون 4.5 میلیارد دلار از ذخایر طلای خود را بیرون کشیده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۸    
در حال حاضر ایران سالانه حدود 2.7میلیون تن تولید گوگرد از محل فعالیت پالایشگاه هاو پتروشیمی ها بدست می آورد که از این رقم حدود 2 میلیون تن بصورت خام صادر و مابقی در داخل مصرف می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۸    
در پی ابلاغ دو بسته ارزی در سال جاری، مصوبات متعددی از جمله پرداخت مابه التفاوت ارزی و آزاد شدن واردات بدون انتقال ارز از سوی دولت ابلاغ شد که مسئولان دولتی و بازرگانان بخش خصوصی درباره اشتباه یا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۳    
اتاق بازرگانی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: نگرانی از کمبود کالا برطرف شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۳    
طی پنج ماه نخست سال جاری 119 میلیون و 437 هزار دلار انواع کالا به قطر صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 81.27 درصدی داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۳    
یافته ها نشان می دهد روزانه دست کم 15 میلیون لیترگازوئیل و تا 25میلیون لیتر بنزین از مرزها قاچاق می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۸    
شورای عالی فضای مجازی تصویب کرد: چنانچه سایتهای اینترنتی مرتکب تخلف یا تخلفاتی شوند که قوه قضائیه تشخیص دهد لازم است با آنها برخورد شده و یا فیلتر شوند؛ به منظور صیانت از اشتغال، پیش از هر برخوردی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۸    
در پی ممنوعیت صادرات هفت قلم کالا در راستای تنظیم بازار داخلی که بیشتر هم کالاهای صنایع غذایی و کشاورزی هستند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۸    
مقام مسئول سازمان هواپیمایی کشوری از توافق ایرلاین ها برای قیمت 2.8 میلیون تومانی پرواز رفت و برگشت مشهد-نجف در ایام اربعین حسینی امسال خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید با توجه با افزایش پلکانی حقوق کارمندان برای جبران گرانی ها امکان افزایش مجدد حقوق ها امکان پذیر نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۳    
رئیس کل گمرک در بخشنامه ای به گمرکات اعلام کرد: اخذ ضمانتنامه برای مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه واردات در گمرکات سراسر کشور بلامانع است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۴۳    
مس کاتد شرکت ملی مس ایران (فملی) امروز به حدود 140 میلیارد تومان ارزش داشت. این محصول با قیمت پایه کیلویی 46 هزار و 624 تومان، بدون رقابت معامله شد و نسبت به معامله قبلی خود شش درصد افزایش قیمت داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین خروج آمریکا از برجام را بی مسئولیتی خواند و این اقدام را محکوم کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
در حالیکه کشور از لحاظ ارزی در شرایط خاص قرار دارد و امسال نیز سال حمایت از تولید داخل نامگذاری شده؛ وزیر صنعت اختیارات حجتی وزیر جهاد کشاورزی را دور زده و طی طرحی در هیئت دولت به دنبال واردات شیرخشک ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۹    
قیمت برخی خودرو های تولید داخل امروز در بازار تهران بین 20.000.000 تا 40.000.000 میلیون ریال نوسان داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۴    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از تعین نرخ پرواز های عتبات در ایام اربعین خبر داد و گفت: قیمت مسیر تهران-نجف-تهران و سایر شهرستان ها به نجف، بغداد و بلعکس 2.2 میلیون تومان و مشهد-نجف-مشهد 2 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۴    
همزمان با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بازار ارز نیز مانند بازار طلا نیمه تعطیل شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۴    
طبق آخرین بررسی صورت گرفته از سوی موسسه آمار ترکیه میزان بیکاری در این کشور با افزایش 64 هزار بیکار در ماه جاری به رقمی بالغ بر سه میلیون و 315 هزار نفر رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۹    
احتمال اعمال تعرفه جدید از سوی آمریکا بر کالا های چینی و کاهش نگرانی در مورد تاثیر تحریم های ایران قیمت نفت را به 78.02 دلار کاهش داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۴    
بورس تهران امروز در حالی به پشتوانه قدرت پول در گردش بازار سهام شاهد رنج شدن قیمت سهام از دامنه نوسان منفی به سمت دامنه مثبت قیمت ها بود که با وجود تداوم عرضه حقوقی ها ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۹    
وضعیت نامساعد اقتصاد ایران در ماه های اخیر بر کسی پوشیده نیست، اما باید باور کنیم که جو روانی مهمترین سهم را در این وضعیت داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۹    
آمریکا از یک سو دعوتنامه برای مذاکره درباره جنگ تجاری به چین می فرستد و از سوی دیگر تعرفه های جدید روی کالا های چینی اعمال می کند و این سبب شده که احتمالا چین آخر این ماه پای میز مذاکره با آمریکا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از تصمیم گیری تازه برای نرخ گذاری بلیت قیمت پروازهای داخلی در ماه های آینده خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۹    
بر اساس نرخنامه جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع محصولات سبزی برگی و غیر برگی در میادین و بازار های میوه و تره بار کاهش یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۹    
باوجود اینکه قیمت سبزی در بازار مصرف افزایش یافته است، رییس فروشندگان میوه و سبزی این موضوع را رد کرد و گفت: به دلیل افزایش صادرات سیب زمینی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس، آخرین وضعیت استیضاح وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۴    
انتظارات یا مدل ذهنی مردم ما در اثر آموزش غلط و غلبه یک گفتمان غلط اقتصادی راه حل را در حل و فصل مساله تحریم می بیند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۴    
یک اقتصاددان عنوان کرد: چرا مسئولین با اختصاص دلار ارزان برای واردات موافقند؟ این نوع ارز تولید کننده داخل را به قهقرا می کشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۴    
ارتباط مستقیم تامین پایدار گاز با امنیت انرژی کشور ها و همچنین ساختار بازار منطقه ای گاز، موجب شده است تا قرارداد های صادرات گاز، بلند مدت منعقد شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از ابلاغ نامه رئیس جمهور به استانداران برای حل مشکلات صنعت داروسازی کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹    
معاون طرح برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طی جلساتی با معاونین وزاتخانه به یک مفهوم مشترک رسیدیم که امسال 11 میلیارد دلار از واردات کالا های سال قبل را داخلی سازی کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۵    
مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: در فصل بهار باغات با سرمازدگی و از دست رفتن میوه مواجه شدند که فصل تابستان را با کمبود میوه طی کردیم، اما برای فصل پاییز هیچ مشکلی در حال حاضر نداریم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
بررسی آماری نشان می دهد مجموع صادرات کالا و خدمات ایران به عراق برابر بیشتر از صادرات ایران به 28 کشور اروپایی است و شاید این راز تلاش برای تخریب رابطه 2 کشور باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۵    
این روز ها به هر کدام از مغازه اجناس مختلف سر بزنید،با این موضوع مواجه می شوید که یا اجناس قیمت ندارند،یا به طرز وحشتناکی چند برابر شدند...و هیچ خبری هم از سازمان های نظارتی این زمینه نیست!
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۰    
یورو امروز در سامانه نیما به 9433 تومان و در سامانه سنا 10489 تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۰    
از امروز همه شهروندانی که به هر دلیل بدهی عوارض به حساب خودروی ایشان ثبت شده است، می توانند بدهی خود را به طور لحظه ای پرداخت و حساب بدهی خود را صفر کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۵    
"تقی زاده" مدیر عامل به طور همزمان در هیئت مدیره شرکت گل گهر، رئیس هیئت مدیره جهان فولاد، رئیس هیئت مدیره توسعه آهن و فولاد گل گهر است.