چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۵۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 11 شهریور 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 شهریور 1397 بازار نیوز 2 شهریور 1397 بازار نیوز 3 شهریور 1397 بازار نیوز 4 شهریور 1397 بازار نیوز 5 شهریور 1397 بازار نیوز 6 شهریور 1397 بازار نیوز 7 شهریور 1397 بازار نیوز 8 شهریور 1397 بازار نیوز 9 شهریور 1397 بازار نیوز 10 شهریور 1397 بازار نیوز 11 شهریور 1397 بازار نیوز 12 شهریور 1397 بازار نیوز 13 شهریور 1397 بازار نیوز 14 شهریور 1397 بازار نیوز 15 شهریور 1397 بازار نیوز 16 شهریور 1397 بازار نیوز 17 شهریور 1397 بازار نیوز 18 شهریور 1397 بازار نیوز 19 شهریور 1397 بازار نیوز 20 شهریور 1397 بازار نیوز 21 شهریور 1397 بازار نیوز 22 شهریور 1397 بازار نیوز 23 شهریور 1397 بازار نیوز 24 شهریور 1397 بازار نیوز 25 شهریور 1397 بازار نیوز 26 شهریور 1397 بازار نیوز 27 شهریور 1397 بازار نیوز 28 شهریور 1397 بازار نیوز 29 شهریور 1397 بازار نیوز 30 شهریور 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۱    
به گزارش بازارنیوز به نقل از اقتصاد آنلاین : آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری پراید در سطح بازار پایتخت طی شهریور ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۳    
در پی درخواست جمعی از نمایندگان برای رسیدگی دو فوریتی به طرح تامین کالاهای اساسی تعدادی از نمایندگان مجلس به نقد و بررسی این درخواست پرداختند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۲    
هفت تپه از آغاز شهریور، شاهد اعتصاب چند هزار کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه است. اعتصابی که در سال های اخیر و پس از واگذاری این شرکت در جریان خصوصی سازی به بخش خصوصی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۵    
مدیران بانکی نیز به اصلاحات بانکی باور و اعتقاد دارند، ولی پیش از آن و برای خروج از بن بست موجود نیاز به انجام اصلاحات در مجموع شرایط کسب و کار کشور است و سیستم بانکی هم تنها یکی از آن ها است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۵    
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی صبح امروز دوشنبه 12 شهریور ماه به صورت علنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۵    
این روز ها علاوه بر مسئله گرانی، احتکار و عرضه قطره چکانی تمام محصولات از جمله پوشک بچه و بزرگسال مشکلات جدی برای مردم ایجاد کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیری که با هیئت دولت داشتند، به اقدام خلاف یک بانک در بنگاه داری اشاره کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۵    
اعضای تشکل های کارگری سراسر کشور دیروز در نشستی با انوشیروان محسنی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت وگو کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۰    
70 درصد طلافروشان در سال 95 از صفر تا 2.5 میلیون تومان مالیات دادند. ( منبع )
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۰    
دبیر کانون انبوه سازان آینده بخش مسکن را رو به ورشکستگی پیش بینی کرد و گفت: قیمت خانه باز هم افزایش خواهد یافت، مگر اینکه وزارت صمت فکری به حال مصالح بکند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
نرخ معامله درسامانه نیما امروزبه 8900تومان به ازای هر یورور سید . حجم معاملات دراین بازار که عمدتأ ارزهای یورو، درهم و یوان بوده اند از 1/7میلیارد یورو عبورکرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۵    
رهبرانقلاب در بخشی از سخنان خود در دیدار با هیات دولت گفتند: در حال حاضر روزانه 105 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود؟ چرا؟ در یک دوره ای (دوره آقای احمدی نژاد) این مصرف را به 65 میلیون لیتر رساندند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۵    
حسین فریدون در حالی از رساله دکترای خود دفاع می کند که از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام شده بود تخلف در روند تحصیلی وی محرز شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
حسن شمشادی نوشت: برخی منابع خبری امروز بد استناد به آخرین پُست این پیج اعلام کردند خانم الهام چرخنده به ادعاهای خواهران منصوریان پاسخ داده است !
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۵    
این رانت 5 هزار میلیارد تومانی عمدتا از محل استفاده از ارز 4200 تومانی و فروش کالای وارده به قیمت معادل ارز 8000 تومان، نصیب این افراد گردیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: بر اجرای تعهداتی که در ابتدا به بازنشستگان فرهیخته و عزیز دادم ایستاده ام و آن ها را عملیاتی خواهم کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
علی رغم تاکید قوانین بالادستی بر شفافیت و اخذ مالیات مبتنی بر عدالت و اطلاعات، آمار ها نشان می دهد 70 درصد طلافروشان در سال 95 از صفر تا 2.5 میلیون تومان مالیات دادند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۰    
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاسیس 4200 تعاونی جدید در کشور خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه: منتظریم از شرکای غربی برجام پیشنهاد های عملی دریافت کنیم که از ضمانت های لازم اجرایی برخوردار باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۴    
در ادامه این گزارش آخرین قیمت سکه و طلا در روز شنبه، 11 شهریور را مشاهده خواهید کرد. قیمت لحظه ای طلا در بازار
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۹    
پرسشی که این روزها ذهن بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، این است که آیا قیمت ها به گذشته باز می گردد؟ کارشناسان معتقدند اگر قیمت دلار به ثبات برسد، بازار معمولا به حالت عادی برمی گردد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۹    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 370 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته با رقم 4 میلیون و 410 هزار تومان به فروش رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۴    
تعداد 1.5 میلیون بسته پوشک بچه از سه انبار در استان البرز کشف شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۴    
ممنوعیت واردات لوازم خانگی و امتناع تولیدکنندگان از عرضه محصول به بازار دست به دست هم داده تا نابسامانی در بازار لوازم برقی خانگی ادامه یابد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۸    
بیمه های عمر از انواع پیشرفته تعهدات بیمه ای هستند که می توانند علاوه بر پوشش ریسک های ناشی از فوت افراد برای خانواده هایشان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۸    
رییس بخش زنبورعسل موسسه تحقیقات علوم دامی کشور گفت: واردات ملکه زنبور از مبادی قانونی مشکلی ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۳    
معاون وزیر صنعت گفت: تفاهم نامه ای بین سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بسیج شکل گرفته که طی آن نیرو های بسیج می توانند با ورود به بازار در حوزه نظارت و ارزیابی قیمت ها کمک کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۸    
به گفته رستم قاسمی در سال های 90 و 91 در مجموع بیش از 41میلیارد دلار در صنعت نفت سرمایه گذاری شده است که بالاترین گراف سرمایه گذاری بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۸    
براساس اطلاعات درج شده در سامانه بانک مرکزی، از ابتدای آغاز به کار بازار ثانویه 842 میلیون و 650 هزار یورو ارز عرضه و 745 میلیون و 740 هزار یورو خریداری شده و نرخ یورو در روز گذشته 9019 تومان و دلار ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۸    
در حالی که رهبری بار ها از سیاست کارت سوخت تشکر کرده بودند، اما در دیدار اخیر هیات دولت، اعلام کردند دولت باید به دنبال راهکاری برای کنترل مصرف بنزین باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۸    
سفیر برزیل در تهران از برنامه ریزی بانک توسعه این کشور برای تخصیص اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون دلاری به فعالان اقتصادی برزیلی به منظور توسعه همکاری تجاری و سرمایه گذاری در ایران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۸    
بانک مرکزی نرخ تورم تولید کننده در مرداد 96 را 15.2 درصد محاسبه کرد که نسبت به ماه قبل 2.1 درصد نشان می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۸    
نتایج مطالعات مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد 2 میلیون شغل ایجاد شده طی سه سال اخیرارتباطی به سیاست های اشتغال زایی دولت ندارد؛ ضمن اینکه 65 درصد شاغلان اضافه شده، از پوشش بیمه ای محرومند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۸    
رهبری ساده نیست. شما باید پیش از شروع کار به عنوان یک رهبر سال ها تجربه و اعتبار کسب کنید و بخش عمده ای از این روند به آزمون و خطا اختصاص خواهد یافت و شما باید از این طریق به روشی یکپارچه و مناسب دست ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۳    
از سوی گمرک ایران، بلامانع بودن صادرات چای داخلی فله و بسته بندی به کلیه گمرکات اجرایی کشور ابلاغ شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۳    
در حالی برخی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از ارائه اطلاعات به سازمان امور مالیاتی سرباز می زنند که این سرپیچی راه مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی را مسدود کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با تذکر به وزارت راه و شهرسازی درخصوص مشکل تامین مسکن افراد کم درآمد تاکید کرد: وزارت مسکن می تواند بر پایه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده در قالب مسکن مهر ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای ناظر پارلمان در شورای عالی حقوق و دستمزد را انتخاب کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۸    
بررسی عملکرد بازار ثانویه ارزی همزمان با اجرای سیاست دوم ارزی نشان میدهد، در این مدت 842 میلیون یورو ارز صادراتی به این بازار تزریق و حدود 745 میلیون یورو از انواع ارز ها توسط واردکنندگان خریداری شده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
در ادامه این گزارش آخرین قیمت سکه و طلا در روز شنبه، 11 شهریور را مشاهده خواهید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی گفت: باور عمیق من این است که اتفاقی که در بازار ارز افتاد، محصول ناترازی سیستم بانکی و رشد وحشتناک نقدینگی و اصرار ما به تداوم نقدینگی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
گمرک ایران از کشف 6 مورد قاچاق انسان در روزهای اخیر خبر داد و اعلام کرد: آمار کشفیات قاچاق انسان از ابتدای امسال تا کنون به 145 نفر رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با عمر بنای 3 سال در مناطق 22 گانه شهری تهران طی شهریور ماه 97 است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو های میلیاردی در سطح بازار پایتخت طی شهریور ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۸    
دام زنده دچهار بحران دوسویه ممنوعیت و لغو ممنوعیت صادرات شده که در هر دو صورت با کمبود دام در کشور مواجه شده ایم و با وجود ممنوعیت صادرات، دام زنده از کشور قاچاق می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه دولت اصرار داشت سؤال از رئیس جمهور در مجلس مطرح نشود، گفت: آیین نامه خط کلی به ما داده است و ما باید طبق آن عمل کنیم و سؤال از رئیس جمهور باید به قوه قضاییه ارسال ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۳    
جعفرزاده ایمن آبادی درباره مشکلات معیشتی مردم گفت: امروز معضلات افسار گسیخته شده اند و بیشتر از همه کارگران هستند که زیر چرخ اقتصادی له می شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از انصراف استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش از طرح استیضاح خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش مجدد قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: برای روز های آینده پیش بینی کاهش قیمت نداریم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
سهولت کسب وکار بانک جهانی، از بین 190 کشور تنها در 30 کشور کارفرمایان حق بیمه بیشتری نسبت به آنچه در ایران وجود دارد پرداخت می کنند. این یعنی در 160 کشور حق بیمه سهم کارفرما کمتر از ایران است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
قیمت گوشی در ماه های اخیر با افزایش نرخ ارز، روندی صعودی را در پیش گرفت و در حالی که حتی زمان عرضه ارز دولتی به واردکنندگان گوشی هم شاهد افزایش قیمت گوشی بودیم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
فیروزه ایران که بهترین نوع این سنگ قیمتی در جهان شناخته شده، به دلیل نداشتن دستگاه های مناسب تراش، به صورت خام و با سود اندک به ترکیه می رود و از آنجا به نام این کشور در بازار های جهانی عرضه می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۲    
آمار رسمی وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد میزان معاملات مسکن در مردادماه امسال نسبت به مرداد سال گذشته 29.8 درصد رشد منفی داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۲    
یک فعال حوزه کالایی گفت: خروج عرضه محصولات پتروشیمی از بورس کالا، زدن آخرین تیر بر پیکره بی جان صنایع پایین دستی است که سال ها است به علت رانت و لابی قوی بالادست ها بر خلاف روند های جهانی ضعیف شده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۷    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: اگر بانک سودی که بدست می آورد به صاحب سپرده بدهد اصلاح بزرگی در سیستم بانکداری انجام داده است علاوه بر این سرمایه گذار چنانچه خود بتواند تولید کالا یا کار اقتصادی بزند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک درصد سپرده گذاران بزرگ بانک، کسانی هستند که 74 درصد سپرده ها را در اختیار دارند که این شکاف فقر و غنا را نشان می دهد که حاصل سیستم بانکداری ماست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۷    
در بحبوحه مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه، نمایندگان مجلس چاره کار را در استیضاح وزرا دیدند. هرچند عده ای می گفتند با حضور رئیس جمهور برخی مشکلات شفاف تر خواهد شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۷    
درپی کمبود مواد اولیه تولید برای صنایع، رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: بسیاری از کارخانه ها تعطیل شده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۸:۱۱    
سید محمد غرضی گفت: وقتی ارزش پول ملی کم می شود ابتدا به فقرا آسیب جدی وارد می شود و سپس قدرت سیاسی کم می شود.