چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۲:۵۶Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 12 شهریور 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 شهریور 1397 بازار نیوز 2 شهریور 1397 بازار نیوز 3 شهریور 1397 بازار نیوز 4 شهریور 1397 بازار نیوز 5 شهریور 1397 بازار نیوز 6 شهریور 1397 بازار نیوز 7 شهریور 1397 بازار نیوز 8 شهریور 1397 بازار نیوز 9 شهریور 1397 بازار نیوز 10 شهریور 1397 بازار نیوز 11 شهریور 1397 بازار نیوز 12 شهریور 1397 بازار نیوز 13 شهریور 1397 بازار نیوز 14 شهریور 1397 بازار نیوز 15 شهریور 1397 بازار نیوز 16 شهریور 1397 بازار نیوز 17 شهریور 1397 بازار نیوز 18 شهریور 1397 بازار نیوز 19 شهریور 1397 بازار نیوز 20 شهریور 1397 بازار نیوز 21 شهریور 1397 بازار نیوز 22 شهریور 1397 بازار نیوز 23 شهریور 1397 بازار نیوز 24 شهریور 1397 بازار نیوز 25 شهریور 1397 بازار نیوز 26 شهریور 1397 بازار نیوز 27 شهریور 1397 بازار نیوز 28 شهریور 1397 بازار نیوز 29 شهریور 1397 بازار نیوز 30 شهریور 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۰    
با توجه به اینکه لاستیک سنگین در لیست دریافت کنندگان ارز دولتی است، زیرسامانه ای در سامانه جامع تجارت راه اندازی شده که موجب می شود زنجیره تامین و توزیع این محصول شفاف شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پیراهن مشکی در بازار تهران در شهریور ماه 97 است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
کارخانه تولید الیاف و اسفنج شیروان پس از 55 سال فعالیت تعطیل شد...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۲    
نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در واقع دیروز نمایندگان باهم تقسیم غنائم می کردند و هر نماینده ای که در کمیسیون اقتصادی عضو بود و یا به نوعی لابی گری کرد، توانست سهمی بگیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵    
در پی حواشی ایجاد شده در جریان برگزاری دادگاه متهم حمید باقری درمنی، بانک ملی ایران برخی ابعاد پرونده بانکی این شخص را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۰    
معاون دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حدود 510 هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار ها ثبت شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس شورای رقابت از قابل قبول نبودن دلایل خودرو سازان برای افزایش قیمت خودرو خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بانک مرکزی دستور استمهال 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات خسارات و خشکسالی را سریع تر ابلاغ کند
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۵    
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۵    
با حکم رییس کل بانک مرکزی، فرهاد حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۰    
دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار امیدواری کرد با عرضه خودروهای پیش فروش شده به بازار، تا یک ماه آینده شاهد کاهش قیمت در بازار باشیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت از فرایند قیمت گذاری خودرو خبر داد و گفت: از این پس ستاد تنظیم بازار همراه با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۵۵    
بنا به شنیده های خبرنگار بازارنیوزاز مجلس شورای اسلامی، علیرغم تصویب 90 منطقه آزاد و ویژه در روز یکشنبه، پیشنهادهای جدیدی توسط دولت و برخی اعضای کمیسیون اقتصادی در دست بررسی می باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۰    
بیش از 93 درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی عنوان کردند نگهداری حجم انبوه خودرو توسط خودروسازان در پارکینگ ها با هدف احتکار بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش 1 تا 5 میلیون تومانی قیمت انواع خودرو های داخلی در بازار دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۵    
اخیراً سندی در فضای مجازی منتشر شده که یک تولید کننده سیم لاستیک اتومبیل که مستقر در یکی از شهر های ایلام است اواخرسال قبل وامی به مبلغ 23 میلیون یورو یعنی بیش از کمک اتحادیه اروپا به ایران دریافت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۰    
برنامه پایش شب گذشته با موضوع بررسی وضعیت بازار خودرو اسناد و مستنداتی از حرف مردم در مورد مشکلات شرکت خودرویی پ.. پ. و کلاهبرداری این شرکت پخش کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۵    
گروه خودروسازی سایپا بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تحویل خودرو به مشتریان را طبق روال انجام می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۰    
محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، فهرست 75 قلم کالای مشمول دریافت ارز دولتی را اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۵    
استاندار بوشهر گفت: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری فردا (سه شنبه) در سفر به عسلویه استان بوشهر چند طرح مهم اقتصادی را افتتاح خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
نرخ تورم در ترکیه در ماه اوت امسال به 17 ممیز 9 دهم درصد رسید که بالاترین میزان از سال دو هزار و سه تاکنون است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
عضو اتحادیه طلا و جواهر بیان داشت: قیمت سکه در سه روز گذشته 500 هزار تومان افزایش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۵    
امروز شورای رقابت در سیصد و چهل و پنجمین جلسه خود که دقایقی پیش آغاز شده به بررسی بازار خودرو می پردازد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۰    
محمد طالبی با حکم رییس کل بانک مرکزی به سمت دبیرکل بانک مرکزی منصوب شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۰    
وزیر صنعت با ارسال نامه ای به رئیس کل گمرگ گفت: در مورد ابلاغ فهرست کالا های ممنوعه صادراتی منظور از ممنوعیت صادرات چای ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۵    
معاون وزیرکار درباره تعاونی های مسکن گفت: تاکنون 2 میلیون واحد مسکونی توسط تعاونی های مسکن ساخته شده است و در خصوص تعاونی های مسکن مهر نیز پیش بینی می شود تا پایان امسال پرونده مسکن مهر متعلق به ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۰    
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و مدیر مسئول مجله معرفت اقتصاد اسلامی با بیان اینکه بازار ثانویه ارز باعث بالا رفتن هزینه تولید شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل اول تا 30 مهرماه 97 از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 13 شهریورماه سال جاری خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری بازنشستگان از اول مهرماه خبر داد و گفت: تا این لحظه حدود 160 هزار بازنشسته برای دریافت وام 5 میلیونی ثبت نام کرده و مهلت آن ها برای ثبت نام فقط تا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۵    
سایه نوسانات ارزی از هر جهت بر تولید سنگینی می کند؛از یک سو با بالا رفتن نرخ برای تامین مواد اولیه و از سوی دیگر،بازپرداخت وام های ارزی که اکنون تسویه آن، خطوط تولید را از توجیه خارج می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مسعود ده نمکی کارگردان معروف سینما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: شهید مرحمت بالا زاده باعث شرمندگی هر چی آقازاده رانت خواره.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به توزیع گوشت تنظیم بازاری اشاره کرد و گفت: به دلیل محدودیتی که داریم به هر نفر بیشتر از 3 کیلو گوشت نمی فروشیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۵    
معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: مهلت صید میگو در آبهای این استان پایان یافت و براساس آمارگیری تا روز دهم شهریورماه میزان صید این آبزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۰    
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه در نظر گرفتن محدوده زمانی برای تهیه ارز دانشجویی پذیرفتی نیست، خواستار لغو این شرط شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۰    
در دو ساعت ابتدایی بازار شاهد رشد شاخص کل به میزان 1040 واحد هستیم. این در حالی است که انتشار خبر برداشتن سقف قیمت محصولات پالایشگاهی در بورس کالا سبب تشکیل جو مثبت در کلیت بازار شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: معاملات طلا و سکه به دلیل خاص بودن و سرمایه ای بودن این کالاها با وسواس بیشتری انجام می شود و کاملا شفاف است، بنابراین طلافروشان از منظم ترین کسبه در بحث مالیاتی هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۵    
قیمت خرید هر کیلو گرم مرغ زنده از مرغداران به 7400 تومان کاهش داشته است. ( منبع )
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح به پرسش ها و ابهامات درباره کسرخدمت های جدید ایثارگری پاسخ داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۵    
احداث راه آهن در ایران در عصر قاجاریه کلید خورد و طرح آن از مستشارالدوله تا صنیع الدوله دست به دست شد و متأثر از تحولاتی که در ترکیه و منطقه رقم می خورد، اجرای آن 80 سال پیش جامه عمل پوشید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۵    
روزنامه اقتصادی هاندلس بلات آلمان روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد، قطر قصد دارد میلیاردها دلار در آلمان سرمایه گذاری کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۰    
در ادامه این گزارش آخرین قیمت سکه و طلا در دوشنبه، 12 شهریور را مشاهده خواهید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۰    
پسر اسحاق جهانگیری در واکنش به فیلمی که در فضای مجازی به او منتسب شده است در اینستاگرام خود نوشت که ما نه فِراری داریم، نه از ایران عزیز فَراری هستیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۵    
بانک مرکزی طی ماه های مهر و آبان 2 میلیون و 200 هزار قطعه سکه بهار آزادی را به مشتریان تحویل خواهد داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۰    
برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع به احتکار پوشک بچه با وجود نایاب و گران شدن آن در بازار پرداخته است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۰    
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: بارگذاری اطلاعات حقوق دستگاه های اجرایی تا پایان شهریور تکمیل می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۵    
اعتراض به پایان رسید و کارگران برگشتند سر کار. دو هفته اعتراض کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، روز یکشنبه 11 شهریورماه به پایان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۰    
سردار طلوعی به افشاگری صدرالساداتی واکنش نشان داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۰    
کامران ندری گفت: در عمل آن چیزی که اجرا شده نتوانسته اهداف بانکداری اسلامی، شریعت اسلام و نظام اسلامی را محقق کند.