سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۶:۴۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 22 شهریور 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 شهریور 1397 بازار نیوز 2 شهریور 1397 بازار نیوز 3 شهریور 1397 بازار نیوز 4 شهریور 1397 بازار نیوز 5 شهریور 1397 بازار نیوز 6 شهریور 1397 بازار نیوز 7 شهریور 1397 بازار نیوز 8 شهریور 1397 بازار نیوز 9 شهریور 1397 بازار نیوز 10 شهریور 1397 بازار نیوز 11 شهریور 1397 بازار نیوز 12 شهریور 1397 بازار نیوز 13 شهریور 1397 بازار نیوز 14 شهریور 1397 بازار نیوز 15 شهریور 1397 بازار نیوز 16 شهریور 1397 بازار نیوز 17 شهریور 1397 بازار نیوز 18 شهریور 1397 بازار نیوز 19 شهریور 1397 بازار نیوز 20 شهریور 1397 بازار نیوز 21 شهریور 1397 بازار نیوز 22 شهریور 1397 بازار نیوز 23 شهریور 1397 بازار نیوز 24 شهریور 1397 بازار نیوز 25 شهریور 1397 بازار نیوز 26 شهریور 1397 بازار نیوز 27 شهریور 1397 بازار نیوز 28 شهریور 1397 بازار نیوز 29 شهریور 1397 بازار نیوز 30 شهریور 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۱    
دستیار وزیر خارجه آمریکا در یک جلسه استماع روز پنجشنبه به صفر رساندن صادرات نفت ایران را از اهداف مهم آمریکا دانست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۱    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: با اصلاح یکسری از بخشنامه ها خوشبختانه سرعت ترخیص کالا از روزانه 3500 کانتینر به 5000 هزار کانتینر در روز رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۱    
برای خرید یک آپارتمان 80 متری در جنت آباد باید 850 میلیون تومان پرداخت کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۱    
کارشناس بورس گفت: تغییر عرضه کالا در بورس و وجود واسطه ها، علت اصلی افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۵    
وزارت کشاورزی از بانک مرکزی جهت تاخیر یکماهه در اجرای ابلاغیه بازگشت ارز حاصل از صادرات محصولات کشاورزی، درخواست کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۵    
9 هزار تن جو دامی احتکار شده در پنج انبار متعلق به یکی از اخلالگران ارزی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در نوشهر کشف شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۰۵    
به گزارش بازارنیوز به نقل از اقتصادآنلاین : آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو ام وی ام 110، پراید و ماتیز دربازار تهران به شرح زیر است:
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۴۲    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : از بهمن ماه 96 تاکنون حدود 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از 33 هزار و 525 طرح در اختیار کارآفرینان سراسر کشور قرار گرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۷    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه آسیا با امیدها نسبت به دور جدید مذاکرات تجاری چین و آمریکا که ارزش دلار را ضعیف کرد، ثابت ماند و در بالاترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته ایستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۷    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 14 تن عسل احتکار شده در شهرستان صحنه به ارزش 4 میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۷    
با وجود اخبار منفی این روزها در حوزه اقتصاد، برخی کارهای اصولی تولیدی در حال فعالیتند و گرچه با قیمت تمام شده بیشتری محصول تولید می کنند، اما مشکل ارز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۲    
رییس جمهور ترکیه برای تقویت لیر دستور داد که در معاملات فروش زمین و قرار داد های اجاره فقط از لیر استفاده شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۷    
قیمت نفت روز پنج شنبه به دنبال تشدید نگرانی های اقتصادی که تردیدها نسبت به دورنمای رشد تقاضا برای سوخت را برانگیخت کاهش یافت و بخشی از رشد چشمگیری که در معاملات روز گذشته داشت را از دست داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۷    
از آزادسازی سقف رقابت محصولات فولادی گرفته تا تکذیب خبر خروج پتروشیمی ها از بورس کالا، تنها برخی از مهمترین اتفاقات تالار نقره ای در هفته گذشته بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۲    
یک مقام مسئول گفت: هم اکنون حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ با افزایش 25 تا 40 درصدی 5 میلیون و 200 و حداکثر 12 میلیون تومان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۲    
اسعدی سامانی از برگزاری جلسه مسئولان بانک مرکزی و شرکت های هواپیمایی در هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسه تثبیت نرخ های جدید بلیت هواپیما بررسی می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۷    
تولید بنزین در ایران روی مدار ثبات در حرکت است و بررسی جدیدترین اخبار نشان می دهد به زودی شاهد افزایش تولید بنزین خواهیم بود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۷    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 118 هزار تومان افزایش به 4 میلیون و 448 هزار تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۷    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه آسیا با امید ها نسبت به دور جدید مذاکرات تجاری چین و آمریکا که ارزش دلار را ضعیف کرد، ثابت ماند و در بالاترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته ایستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۲    
یک اقتصاددان با اشاره به نوسانات نرخ ارز در روز های گذشته این نرخ را بین حداقل 8 هزار تومان تا حداکثر 14 هزارتومان در نوسان توصیف کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع موانع قانونی ترخیص 600 هزار گوشی موجود در گمرک خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر کشور با بیان اینکه صادرات کالا های اساسی و ضروری از تمامی مرز های کشور ممنوع است، گفت: استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالا های اساسی جلوگیری کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۶    
به گزارش بازارنیوز به نقل از اقتصادآنلاین : قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد کربلا در شهریورماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۱    
آژانس رتبه سنجی "مودیز" دورنمای استفاده از دلار در تجارت جهانی را مورد ارزیابی قرار داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۱    
تثبیت نرخ های جدید بلیت هواپیما در جلسه مسئولان بانک مرکزی و شرکت های هواپیمایی در هفته آینده بررسی می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۵    
رشد روزافزون نقدینگی و هجوم آن به بازارهای غیرمولد، اقتصاد را با مشکلاتی همراه کرده که رییس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران، علت آن را الگوی رفتاری نامناسب دولت می داند .
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۷    
طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در اوت سال میلادی جاری به 3.584 میلیون بشکه در روز رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس جزئیات طرح نمایندگان برای لغو ممنوعیت واردات خودرو را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست ویژه برای بررسی وضعیت بلیت هواپیماها و صنعت حمل و نقل هوایی، چگونگی تامین ارز در این حوزه با حضور رئیس مجلس خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۷    
وزیر توسعه اقتصادی روسیه گفت: سقوط اخیر قیمت روبل فرصت خوبی برای خرید ارزی ایجاد کرده است که فعلا زیر قیمت واقعی خود معامله می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۷    
در حالی که بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن در مرداد امسال نسبت به مرداد سال قبل رشد 62 درصدی داشته، اما از نظر تعداد معاملات کاهش 28 درصدی را تجربه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۷    
استاد سرمایه گذاری، جیم راجر گفت: در چند سال آینده دلار آمریکا موقعیت خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی از دست خواهد داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۲    
ارزش 5 ارز در حالی روند نزولی به خود گرفته که ارزش یورو علی رغم روز گذشته روند صعودی به خود گرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۷    
بورس تهران دیروز (چهارشنبه 21 شهریور) بالاترین میزان رشد روزانه خود را در تاریخ ثبت کرد و شاخص کل با افزایش 4.4 درصدی به 155 هزار و 61 واحد رسید ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۷    
در پی انتشار گفت وگویی با مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با تیتر خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا تائید شد این خبر تکذیب شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۷    
به گزارش بازارنیوز به نقل از اقتصادآنلاین : قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد چابهار در شهریورماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۲    
رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید به طرح پیش فروش خودرو کنایه زد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۲    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 24 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز چهار شنبه افزایش و قیمت 5 واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و 9 ارز دیگر هم ثابت ماند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۲    
بنا بر آمار بانک مرکزی در 4 ماهه نخست سال جاری تراز عملیاتی و سرمایه ای منفی 312.5 هزار میلیارد ریال، خالص واگذاری دارایی های مالی 312.5 هزار میلیارد ریال و مالیات ها 348 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۷    
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: عمده برنامه های دولت در راستای سرو سامان دادن به وضعیت اقتصادی و کاهش آسیب های ناشی از تحریم ها است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۷    
غلامحسین دوانی: رسانه ها و اقتصاددانانی که به تز رهایی بازار معتقد بودند باید محاکمه شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۷    
خبرهای منتشر شده توسط اقتصادآنلاین در خصوص افزایش قاچاق فرآورده های نفتی (مشخصا بنزین) در حالی از سوی وزیر نفت در حاشیه جلسه این هفته هیات دولت تایید شد که هنوز سهمیه کارت سوخت حدود 300 لیتری مناطق ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۲    
یک کارشناس بازار کار بر این باور است که توزیع کارت نقدی خرید کالا بین 25 میلیون نفر در کشور بسیار کم است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۲    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو، با اشاره به افزایش صددرصدی قیمت خودرو از نمایندگی تا بازار گفت: قیمت واقعی خودرو های 45 تا 55 میلیون تومانی، 30 تا 55 میلیون تومان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۷    
خودرو های در محدوده قیمتی 50 میلیون تومان
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۲    
افزایش قیمت اقلام صادراتی به دلیل افزایش قیمت ارز یکی از کانال های افزایش تورم است. این گزارش سعی دارد اثر افزایش نرخ ارز بر تورم را از کانال افزایش شاخص قیمت کالا های صادراتی بررسی نماید.