یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۸:۴۸Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 13 تیر 1399 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1399 بهداشت نیوز 31 خرداد 1399 بهداشت نیوز 31 مرداد 1399 بهداشت نیوز 31 شهریور 1399 بهداشت نیوز 1 مهر 1399 بهداشت نیوز 30 آبان 1399 بهداشت نیوز 30 آذر 1399 بهداشت نیوز 30 دی 1399 بهداشت نیوز 30 بهمن 1399 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 1 تیر 1399 بهداشت نیوز 2 تیر 1399 بهداشت نیوز 3 تیر 1399 بهداشت نیوز 4 تیر 1399 بهداشت نیوز 5 تیر 1399 بهداشت نیوز 6 تیر 1399 بهداشت نیوز 7 تیر 1399 بهداشت نیوز 8 تیر 1399 بهداشت نیوز 9 تیر 1399 بهداشت نیوز 10 تیر 1399 بهداشت نیوز 11 تیر 1399 بهداشت نیوز 12 تیر 1399 بهداشت نیوز 13 تیر 1399 بهداشت نیوز 14 تیر 1399 بهداشت نیوز 15 تیر 1399 بهداشت نیوز 16 تیر 1399 بهداشت نیوز 17 تیر 1399 بهداشت نیوز 18 تیر 1399 بهداشت نیوز 19 تیر 1399 بهداشت نیوز 20 تیر 1399 بهداشت نیوز 21 تیر 1399 بهداشت نیوز 22 تیر 1399 بهداشت نیوز 23 تیر 1399 بهداشت نیوز 24 تیر 1399 بهداشت نیوز 25 تیر 1399 بهداشت نیوز 26 تیر 1399 بهداشت نیوز 27 تیر 1399 بهداشت نیوز 28 تیر 1399 بهداشت نیوز 29 تیر 1399 بهداشت نیوز 30 تیر 1399 بهداشت نیوز 31 تیر 1399 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۴    
در این فصل از سال پوست شما در معرض بادهای سرد و سوزان در بیرون از خانه و هوای گرم و خشک در داخل منزل قرار دارد و شما هر روز از مواد مختلف....
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۵    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا مبتلا شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۲    
ستاره سابق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در آستانه 40 سالگی جشن عروسی پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۱    
اگر از بیمار مبتلای به کرونا مراقبت می کنید در هنگام شستشوی ظروف مورداستفاده آنها باید نکات مهمی را مراعات کنید تا خودتان از ابتلای به کووید-19 در امان بمانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۰    
تحویل یک فروند آمبولانس دریایی پیشرفته با حضور عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس و دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به شبکه بهداشت جزیره هرمز.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۷    
ویلاهای فوق لاکچری و غیر قانونی که در لواسان شهر تهران هر روز در حال افزایش است . در لواسان میتوان به باستی هیلز محله ای که چند وقتی است گیت ورودی آن برداشته شده است اشاره کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۴    
علی براتی چیتگر بوکسور 14 ساله اهل خراسان رضوی و عضو تیم بوکس استان براثر ایست قلبی دار فانی را وداع کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۴    
گروه سازنده کمدی رقصنده با انتشار عکسی از امیر جعفری، بازیگر اصلی این فیلم، اعلام کرد تصویربرداری این اثر سینمایی در تهران ادامه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۸    
هنوز از شوک شکستن رکورد آمار مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کووید-19 در کشور در نیامده بودیم که خبر آمد یک ویروس جدید آنفلوآنزای خوکی که ظرفیت بالایی برای عالم گیرشدن دارد در چین شناسایی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۱    
متخصصان اطفال به والدین توصیه می کنند جز در مواقع ضروری کودکان را از خانه خارج نکنند و تا جای ممکن در اجتماعات حاضر نشوند تا کودکان از ابتلا به کرونا در امان بمانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۵    
ادویه یا به فارسی افغانستان مصالحه مواد گیاهی استفاده شده به منظور عطر و طعم دهی به مواد غذایی هستند و از برخی از آن ها برای مقاصد خوراکی یا دارویی نیز استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۱۳    
هضم نکردن غذا باعث ناراحتی فرد و از بین رفتن اوقات خوب می شود. این عامل خود باعث پشیمانی از زیاد خوردن می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۷    
فراموش نکنید که اولویت شما باید داشتن یک خواب و استراحت کامل باشد. 7 تا 9 ساعت خواب مناسب به تنظیم فکر انسان کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۱    
خودرو پراید در جاده ی دهه سرخه نهاوند آتش گرفت و یک سرنشین آن جان باخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۵    
طی 25 روز بعد که احمد ایاد زیر مسکن های سنگین و اغلب در حال هذیان گویی بود، بیش از 27 کیلوگرم از وزن بدن خود را از دست داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۹    
وقتی افراد احساس گرسنگی می کنند اشتهای بسیار زیادی دارند و در مورد نوع غذایی که می خواهند بخورند، چندان توجه ای به خرج نمی دهند. اما چنین عادتی بسیار خطرناک است و بدن را دچار مشکل می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۵    
گاهی اوقات مشکلاتی در سلامت و زیبایی بدن به وجود می آید که دلیل آن به خوبی مشخص نمی شود. درست است که حمام کردن یک عمل کاملاً بهداشتی برای تمیزی و رهایی از آلودگی های احتمالی روی سطح بدن به شمار می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۳    
اگر شما چای سبز دوست دارید و این سؤال برایتان پیش آمده است که بهترین زمان و میزان مناسب مصرف چای سبز چقدر است این مطلب به دردتان می خورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۴    
افسردگی؛ حالت روحی و روانی است که براثر یک اتفاق ناخوشایند، ناراحتی، عدم وجود هدف و ... در افراد بوجود می آید .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۸    
بینی دارای تیغه نازکی است که رگ هایی ریز در قسمت جلو و عقب آن قرار گرفته است. در این بین خشکی و گرمی هوا باعث باد کردن رگ ها شده و در نهایت موجب خونریزی آنها خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۹    
رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کیت های تشخیصی PCR اجازه صادرات ندارند و برای انجام آزمایش های تشخیصی در داخل کشور مصرف می شوند اما کیت های تشخیصی سرولوژی که توسط شرکت های دانش بنیان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۷    
یک روانشناس گفت: وقتی در بستر خانواده ارتباط خوبی با کودکان شکل نمی گیرد در سن 7 و 8 سالگی دیگر پدر را قهرمان زندگی نمی دانند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 2566 مورد جدید به کرونا در کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۷    
اگر مدتی است قصد باردار شدن دارید، این که بدانید چگونه توان باروری تان را بیشتر کنید، کمک زیادی به شما خواهد کرد. در این مطلب به شما خواهیم گفت بهترین راه های افزایش قدرت و احتمال باروری چه هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۱    
مروری بر سالهایی که سکه ارزان شد و سالهایی که سکه با شتاب گران شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۸    
در این فرصت می خواهیم مرور کنیم که با قضاوت های مخرب و افراط گونه دیگران چگونه رفتار کنیم؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۸    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نشستی با کمیته مرکزی حزب حاکم کارگر گفت: کره شمالی به صورت کامل از ورود ویروس کرونا به کشور جلوگیری کرد و با وجود بحران بهداشت جهانی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۲    
سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین بیانیه خود اظهار داشت: شواهد کمی نشان می دهد که حیوانات خانگی می توانند انسان را به COVID-19 آلوده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۹    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد سیروس گرجستانی شنبه 14 تیرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۶    
رییس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: واکسن آنفلوآنزا به هیچ عنوان برای بیماری کووید19 ایمنی ایجاد نمی کند اما با شروع فصل سرد سال در پاییز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۶    
به مناسبت ولادت امام رضا (ع) شامگاه امروز _پنجشنبه 12 تیر 99_ آسمان شهر اصفهان نورافشانی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۳    
آتش سوزی در چنگلهای بلوط منطقه سفید کوه خرم آباد که با کمک مردم و پرسنل منابع طبیعی و محیط زیست دیشب مهار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۰    
در این مطلب تصویری از شهید قاسم سلیمانی در لباس خادمی امام رضا (ع) را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۵    
وقتی به خانه می آییم میل به یک نوشیدنی خنک و خوشمزه داریم. نوشیدنیی که هم گرمی هوا را از بین ببرد و هم طبع خنکی داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۱    
واقعیت این است که پس از ساختن واکسن ویروس کرونا هم این بیماری تمام نمی شود و تنها راه قطعی برای در امان ماندن هنوز مبتلا نشدن است و بسیاری از جوامع انتظار دارند برخی از تحولات به وجود آمده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۹    
خیلی از علائمی که هر روز با آن سر و کار داریم، از مشکل خونی ما ناشی می شود. مدام سرما می خوریم و بی علت خسته ایم. علائمی که نشان می دهند ممکن است ما مشکل خونی داشته باشیم را بشناسیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۰    
نتایج تازه ترین پژوهش محققان اروپایی نشان می دهد که بین سطح بالای آهن در بخش های خاصی از مغز و میزان اختلالات شناختی، ارتباط مستقیم و شاخصی وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۱    
عفونت های ویروسی از شایع ترین بیماری های چشم در فصل گرما است که با ترشح، سوزش و قرمزی چشم قابل شناسایی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۳    
یک متخصص بیماری های عفونی به بیان نکاتی در خصوص بیماری کرونا پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۷    
بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی از میان 1709 عامل بیماری زا حدود 832 ( 49 درصد) عامل از حیوانات به انسان منتقل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: با توجه به کاهش شیوع کرونا، تعدادی از نقاهتگاه های بسیج به صورت معلق در آمده بودند اما در حال حاضر و با توجه به شرایط جدید، بار دیگر فعالیت خود را آغاز کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۸    
تحقیق جدید نشان می دهد ورزش می تواند از ابتلا به دژنراسیون ماکولا پیشگیری کرده یا روند آن را کُند نماید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۴    
با فرا رسیدن فصل گرم تابستان، احتمال گرمازدگی به دلیل قرار داشتن در معرض مستقیم تابش نور خورشید و بیماری های مرتبط با گرما بیشتر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۱    
با داشتن یک رژیم غذایی مناسب از افت قند خون یا هیپوگلیسمی که اغلب در افراد مبتلا به دیابت رخ می دهد می توان جلوگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۹    
برای جلوگیری از بخار شیشه عینک هنگام ماسک زدن در روزهای کرونایی می توان از چند راهکارهای طلایی استفاده کرد.