پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 14 تیر 1399 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1399 بهداشت نیوز 31 خرداد 1399 بهداشت نیوز 31 مرداد 1399 بهداشت نیوز 31 شهریور 1399 بهداشت نیوز 1 مهر 1399 بهداشت نیوز 30 آبان 1399 بهداشت نیوز 30 آذر 1399 بهداشت نیوز 30 دی 1399 بهداشت نیوز 30 بهمن 1399 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 1 تیر 1399 بهداشت نیوز 2 تیر 1399 بهداشت نیوز 3 تیر 1399 بهداشت نیوز 4 تیر 1399 بهداشت نیوز 5 تیر 1399 بهداشت نیوز 6 تیر 1399 بهداشت نیوز 7 تیر 1399 بهداشت نیوز 8 تیر 1399 بهداشت نیوز 9 تیر 1399 بهداشت نیوز 10 تیر 1399 بهداشت نیوز 11 تیر 1399 بهداشت نیوز 12 تیر 1399 بهداشت نیوز 13 تیر 1399 بهداشت نیوز 14 تیر 1399 بهداشت نیوز 15 تیر 1399 بهداشت نیوز 16 تیر 1399 بهداشت نیوز 17 تیر 1399 بهداشت نیوز 18 تیر 1399 بهداشت نیوز 19 تیر 1399 بهداشت نیوز 20 تیر 1399 بهداشت نیوز 21 تیر 1399 بهداشت نیوز 22 تیر 1399 بهداشت نیوز 23 تیر 1399 بهداشت نیوز 24 تیر 1399 بهداشت نیوز 25 تیر 1399 بهداشت نیوز 26 تیر 1399 بهداشت نیوز 27 تیر 1399 بهداشت نیوز 28 تیر 1399 بهداشت نیوز 29 تیر 1399 بهداشت نیوز 30 تیر 1399 بهداشت نیوز 31 تیر 1399 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۱    
کارشناس علوم دینی و تربیتی با اشاره به آیۀ 29 سورۀ مبارکۀ ص (کِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَیْکَ مُبَارَکٌ لِیَدَّبَّرُوا آیَاتِهِ) گفت: آقای قرائتی می گفت بزرگ ترین تعریف از قرآن این است که این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۴    
انبه یا پادشاه میوه را میتوان به عنوان یکی از میوه های سالم، لذیذ، پرخاصیت کشورهند، پاکستان و فیلیپین معرفی کرد که در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد، زیرا سرشار از مواد مغذی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۴    
بسیاری از افراد مرتب پیتزا می خورند یا در غذا های خود پنیر رنده می کنند. اما گاهی زیاده روی در مصرف پنیر منجر به عوارضی می شود که در نوع خود خطرناک است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۴۹    
تشابه نشانه های بیماری کرونا با برخی بیماری های تنفسی و عفونی دیگر موجب شده تشخیص این بیماری و علائم اولیه آن از دیگر بیماری ها سخت شود و میزان شیوع آن افزایش یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۵    
کنایه زدن، تیکه انداختن و رفتارهایی از این دست گاهی بیشتر از مشت و لگد ایجاد تنش می کند، این مطلب درباره آزارهایی ست که ظریف تر است و توجه چندانی برای رفع آن ها نمی کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۷    
سازمان جهانی بهداشت آزمایش سه داروی هیدروکسی کلروکین ، لپیناویر و ریتوناویر را بر روی بیماران مبتلا به کرونا متوقف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۱    
دولت فرانسه سرانجام با استرداد جمجمه 24 تن از مجاهدان الجزائری به این کشور موافقت کرد؛ مجاهدانی که در جریان مقاومت علیه استعمار فرانسه کشته شدند. این جمجمه ها در "موزه های فرانسه" نگهداری میشدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۰    
طراح 18 ساله به دلیل ایده فوق العاده خود در مورد ویروس کرونا بسیار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۴    
هزاران ستاره دریایی کوچک در هنگام جزر و مد در ساحل کارولینای جنوبی را مشاهده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۸    
مراسم تشییع پیکر مرحوم سیروس گرجستانی صبح شنبه 14 تیرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۴۰    
فوق تخصص غدد و متابولیسم بالغین، با اشاره به اینکه اختلالات تیروئید احتمال ابتلا به کرونا را افزایش نمی دهد، از بیماران خواست به طور منظم داروهای خود را مصرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۸    
رئیس اورژانس کشور در خصوص روزهای ابتلای خود به کرونا و شرایط کنونی شیوع این ویروس در کشور توضیحاتی ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۱۶    
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: ماسک N95 به هیچ وجه توصیه نمی شود، چون احتمال آلوده کردن دیگران را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۱۳    
در پی شیوع نوع جدیدی از ویروس آنفولانزای خوکی که واکسن های حاضر روی آن مؤثر نیست، نگرانی درباره ی خطر وقوع دنیاگیری بعدی افزایش یافته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۱    
بسیاری از مردم، درونگرایی را همان کم رویی و خجالتی بودن می دانند، که تصوری کاملاً اشتباه است. افراد درونگرا از تنها بودن و یا حضور در گروه های کوچک انرژی بیشتری دریافت می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۰    
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: پاکسازی باعث می شود که صفرا رقیق شده و سنگ کیسه صفرا دفع شود. گاهی لازم است که بیمار دچار سنگ کیسه صفرا تحت نظر یک متخصص طب سنتی علاوه بر رژیم غذایی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۴    
داشتن شکم صاف و بدون چربی، نه تنها خواسته بیشتر افراد دارای اضافه وزن است بلکه به سلامت عمومی بدن کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را نیز کاهش می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۹    
اگرچه وجود افسردگی در کودکان رایج نیست و این مشکل بیشتر در نوجوانان دیده می شود، اما افسردگی دوران کودکی می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار بر سال های بعدی زندگی کودک باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۶    
گاهی اوقات با زیاده روی در خوردن یا بدقلقی های معده دچار نفخ شکم می شویم. این حالت اصلا خوشایند نیست. نفخ شکم که بعضی اوقات با درد هم همراه است، ریشه در مشکلات گوارشی و تغذیه دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۳    
همزمان با اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی برای مقابله با اوج گیری مجدد ابتلا به کرونا ویروس، مردم در کرج به این پویش همگانی پیوستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۳    
تصویری دیدنی از رعد و برق در آسمان بلاروس
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۳    
کارشناس تغذیه اداره مدیریت نظارت برمواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص تغذیه گروه های پر خطر در بیماری ویروسی کرونا توصیه های لازم را ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۶    
در این مطلب با 12 توصیه برای داشتن خواب راحت آشنا می شویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۶    
حضور لوتی ها در مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی آتش نشانی تهران از واژگون شدن سمند پس از تصادف با کوئیک در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: راننده سمند بر اثر این حادثه مصدوم شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۰    
تصویری از پیمان قاسمخانی، فیلمنامه نویس کشورمان، در کنار همسر دومش که به تازگی با او ازدواج کرده در فضای مجازی منتشر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۰    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استفاده نکردن از ماسک، خطر انتقال ویروس کرونا را بیش از چهار برابر افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۱    
در فصل تابستان با دمای بالایی روبرو می شوید که خنک شدن را غیر ممکن می کند. در بعضی از کشور ها در طول تابستان مردم با هوای سوزان مواجهه هستند که اگر دمای بدن بیش از حد بالا برود مشکلات جدی و حتی مرگ ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۴۳    
ماریو سانچز ، تکنسین مواد غذایی تعریف کرد که ارتکاب چه اشتباهاتی هنگام مصرف تخم مرغ در غذاها خطرناک و بیماری زا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۴۰    
مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بهتر است افراد در منازلی که بیمار خاص و یا افراد حساس به بیماری ها در آن زندگی می کنند، ماسک استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۷    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیماران مشکوک به کرونا با وجود تست منفی هم در صورت فوت، همانند اجساد بیماران مبتلا به کرونا دفن می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۷    
کودکان آسیب پذیرترین قشر انسانی هستند که نمی توانند از بیماری های مشترک بین انسان و حیوان در امان باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۴    
مهران بابایی گفت: ممکن است ریشه بیماری هایی همچون آلزایمر، پوکی استخوان، نازایی و حتی مشکلات چشمی نیز به دلیل سو جذب در روده کوچک باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل برنامه جهانی غذا تاکید کرد، درحدود 270 میلیون نفر درجهان با ناامنی غذایی مواجه اند که این مسئله باعث شیوع بیشتر کرونا خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۵    
شستن مداوم دست ها با آب و صابون و خودداری از تماس دست با سطوح آلوده یکی از مهم ترین نکاتی است که برای جلوگیری از انتقال ویروس باید رعایت کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۲    
مدیر نیروگاه شهید مدحج (زرگان) اهواز با اشاره به حادثه آتش سوزی در این نیروگاه گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۲    
روانشناس بالینی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: به دلیل بی اطلاعی برخی افراد جامعه، بیماری کرونا در حال تبدیل شدن به یک انگ اجتماعی است که شان و شخصیت مبتلایان را مورد حمله قرار می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۹    
پشت این گوشی ها، دل های تنگِ زائران جامانده ی زیادی را می دیدم که برای یک لحظه، فقط یک لحظه، دل شان می خواست صدای زنگ ساعت حرم امام رضا(ع) را بشنوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۶    
نمایشگاه نورپردازی از تابلوهای نقاشی ون گوگ در تورنتو کانادا این امکان را برای بازدیدکنندکان فراهم کرده تا از داخل خودروهای شخصی خود از این نمایشگاه دیدن کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۴    
واکسن آنفلوآنزا به هیچوجه برای بیماری کووید 19 ایمنی ایجاد نمی کند اما با شروع فصل سرد سال در پاییز، احتمال همزمانی آنفلوآنزا و کووید 19 وجود دارد بنابراین حتما باید واکسن آنفلوآنزا برای گروه های هدف ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۳    
کباب یکی از غذاهایی است که در تمام فصول به ویژه تابستان طرفداران بسیاری دارد. برای تهیه یک کباب سالم وخوش طعم نکته هایی را باید بدانید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۴    
هنگامی که افراد سن شان به بالای 60 سال میرسد دیگر آن ها را پیرمرد یا فرد پیر صدا میزنند و این قاعده برای تمامی انسان ها وجود دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۸    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: از فردا ارائه خدمات در ادارات دولتی و اماکن عمومی مثل پاساژ ها و مراکز خرید که محل تجمع هستند به افرادی که ماسک ندارند، ممنوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۶    
این گیاهان حشرات را کاملاً از بین نمی برند، اما خواص بی نظیر آنها آفات و حشرات را از محیط زندگی شما دور می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۰    
نتیجه تست هشت نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال مثبت اعلام شد. دیروز(جمعه) برای چندمین بار از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۸    
حرکات نمایشی با خودروی پلیس در حاشیه برگزاری یک رژه در مسکو.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۸    
زباله های عفونی و بیمارستانی بجنورد بدون طی کردن روند بی خطرسازی، در منطقه باباموسی در محل دفن زباله های این شهرستان رها می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۵    
عادات خواب ما روی سلامت جسم و روح ما اثر می گذارد. خواب زیاد در مواردی موجب افسردگی می شود، خطر چاقی و دیابت را افزایش می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۵    
در زیر تصاویری از حمله ملخ ها به مناطقی در کنیا، پاکستان، هند، نپال و یمن دیده می شود که طی ماه های اخیر گرفته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۲    
گروه فیلم سینمایی رقصنده به کارگردانی بهمن گودرزی که تولیدش در تهران آغاز شده است، به کار خود ادامه می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۹    
رییس جمهور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات را برای مقابله با کرونا ضروری دانست و با درخواست مجدد از مردم برای همراهی و همکاری تاکید کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۳    
عضو کمیته کشوری مقابله با کرونا گفت: حدود 15 تا 20 درصد ایرانیان مبتلا به کرونا شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 449 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۶    
آیا روش مشت زدن به جای دست دادن که در برنامه عصر جدید و بعضی مسابقات فوتبال استفاده می شود، روش ایمنی است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۳    
رنگ بر ذهن و اشتهای کودکان تاثیر می گذارد. به همین دلیل آشنایی با برخی از مواد خوراکی و دسته بندی آن ها براساس رنگ و خواصی که دارند در تهیه غذاهای جذاب برای کودکان ضروری به نظر می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۷    
با شیوع بیماری کرونا در کشور و متعاقب آن محدود شدن پروازها و بسته شدن مرزها میزان مراجعات بیماران خارجی به کشور برای درمان به صفر رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۴    
مرد هندی ساکن شهر پونا، ماسکی از طلا ساخته است و از آن برای محافظت خود در برابر کرونا استفاده می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۱    
- فرماندار آمل با ابراز نگرانی از سرعت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان ، گفت که به علت فاصله گیری مردم از پروتکل های بهداشتی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۸    
افزایش اجاره بها در کلان شهرها به خصوص در تهران طی هفته های اخیر که باعث افزایش حاشیه نشینی در این شهرها شده، سوژه کارتونی از احسان گنجی در شهرونگ شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۸    
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: شرایط استان از نظر نتیجه مثبت آزمایش کرونا افزایش پیدا کرد و شهرستان مهدیشهر در وضعیت قرمز قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۵    
یک پرستار در توئیتر نوشت: این منم،پرستارِ بخشِ کرونا حالا بازم به ماسک نزدنتون تا پایان نابودیِ ماها ادامه بدین.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۲    
امروز شنبه 14 تیرماه تصاویری از حسن روحانی، رئیس جمهوری منتشر شد که در ستاد ملی مقابله با کرونا از ماسک استفاده کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۲    
بیماری های کلیوی در جهان نسبتا شیوع بالایی دارد به طوری که 10 درصد مردم دنیا از این اختلالات رنج می برند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۱    
زندگی بشر دائم در حال تحول و تغییرات اساسی بوده و در چند سال اخیر سبک زندگی انسان از همان دوران کودکی تغییرات بسیاری داشته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۰    
در فرهنگ های مختلف سنتی، توصیه های غذایی متعددی به زنان باردار برای داشتن زایمانی راحت تر می شود که بیشتر این موارد غیر علمی بوده و ممکن است موجب آسیب دیدن مادر و نوزاد شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۱    
سیناپرس با همکاری پزشکان متخصص حوزه های مختلف، هر هفته به سوالات پزشکی شما مخاطبان پاسخ می دهد.سوالات خود را مطرح کنید، پاسخ علمی و درستی دریافت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیته ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به زمان بازدم تنفس که به راحتی از ناحیه سوپاپ ماسک های فیلتردار بدون هیچگونه تسویه هوایی از این قسمت ماسک انجام می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۷    
رئیس سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی با انتقاد از منتشر نشدن آمارنامه دارویی گفت: باید دید کدام گروه ها مانع انجام اقدامات اصلاحی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۴    
تصویری از قبرستان قربانیان کرونا در مکزیک را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۴    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امروز به صورت روزانه حدود 6 الی 7 میلیون ماسک در کشور تولید می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۱    
طرح موزاییکی تراکتوری ها برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۱    
مراسم تشییع پیکر سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، با حضور مسئولان و جمعی از دوستداران این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در حال برگزاری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۴    
یک متخصص و محقق علم تربیت بدنی دلیل اصلی شکست در ورزش و توقف فعالیت ورزشی در افراد را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۰    
وزارت بهداشت ویرجینیا برای کسانی که تست کرونایشان مثبت شده یا مشکوک به این بیماری هستند، توصیه هایی را ارئه کرده است؛ در این مطلب به طور کامل به آن پرداخته ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۷    
این روزها با اوج گیری دوباره آمار کرونا، مسئولان وزارت بهداشت توصیه می کنند برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا، حتما ماسک بزنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: با همکاری عتبه مقدسه حسینی و رعایت پروتکل های بهداشتی طی روزهای کرونایی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۸    
حتما در فست فودها وقتی منوی رستوران را دیده اید در ترکیبات ساندویچ و همبرگر پیاز کاراملی به چشمتان خورده و آن را امتحان کرده اید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۵    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: دیابت بارداری از جمله مشکلاتی است که زنان در این دوران با آن مواجه هستند که میزان شیوع در مادران باردار در ایران حدود چهار درصد و در جوامع مختلف 3 تا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۹    
برای پیشگیری از شیوع کرونا شهروندان باید هنگام استفاده از دستگاه های عابربانک از دستکش های یکبار مصرف استفاده کرده و بعد از اتمام کار حتما دست های خود را ضد عفونی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۳    
شرکت در عروسی و عزا و حضور در برخی مکان ها احتمال ابتلا به کرونا را چند برابر افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۰    
با شیوع بالای کرونا ویروس، نمی توان افراد را از ورزش کردن منع کرد، اما باید نکاتی را مد نظر قرار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۱    
متخصص برجسته بیمار های عفونی در آمریکا تأکید کرد: واکسن ضد کرونای آمریکا تا پایان ماه وارد مرحله آخر می شود و تاکنون موفق عمل کرده و در بدن افراد علیه ویروس کرونا آنتی بادی تولید کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۴    
دیوار کشی در یک رستوران برای پیشگیری از شیوع کرونا در انگلیس
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۴    
در حالیکه بسیاری از جوانان به دلیل عدم توانایی تامین هزینه های ازدواج، همچنان در حسرت آغاز زندگی مشترک خود هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۶    
حتما با دیدن عکس ها با خود می گویید اینجا ایران نیست ولی واقعیت این است که اینجا شیرز، دره و تنگه ای در شهرستان کوهدشت لرستان است که عجایب طبیعی اش آن را به عنوان ژئوپارک در آثار یونسکو به ثبت رسانده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۳    
فعالیت روانشناسان کودک در اینستاگرام کار را برای والدینی که با بهانه هایی چون بالا بودن هزینه های مشاوره های روانی و اشتغال از دریافت درمان های روانشناختی سر باز می زنند؛ راحت کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۷    
این روز ها فصل تغییر خانه است و اجاره ها به شدت در حال بالا رفتن و عده ای از دلال های سود جو هم برای بالا بردن بیشتر قیمت ها شگرد های خاصی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۱    
یاسر جلالی، فعال رسانه ای در توئیتر نوشت: مسئولین خارج از قاب ویدئو کنفرانس هم در دسترس اند. خوب است که رئیس یک قوه همچنان خود را نماینده مردم می داند و کاری به پاویون و تشریفات ندارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۶    
افراد دارای سطوح بالای ویتامین D در جریان خون خود با خطر کلی کمتر ابتلا به سرطان کولورکتال مواجه هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۳    
سلامت زانوهای انسان تنها به خود این مفاصل وابسته نیست، بلکه برای بهبود عملکرد و احساسی که در آنها دارید باید از تمام عضلاتی که اطراف زانوها قرار گرفته اند نیز مراقبت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۷    
متخصص طب سنتی با بیان اینکه گلاب تقویت کننده مغز و قلب است ،گفت: گلاب برای تقویت ریه، رفع بیهوشی و غش مؤثر بوده و به افرادی که افسردگی و ضعف اعصاب دارند توصیه می کنیم تا از اسپری گلاب در اتاق خود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۴    
متخصص روان پزشکی با اشاره به اهمیت مثبت اندیشی،گفت: اگر بخواهیم مدام نگاه منفی داشته باشیم دچار افسردگی می شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۱    
واکسن ساخته شده توسط دانشگاه آکسفورد این قابلیت را دارد که سه برابر بیشتر از بهبودیافتگان کرونایی، در بدن آنتی بادی تولید کند و حداقل برای چند سال دوام داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۲    
یک متخصص ریه به بیان نکاتی در خصوص عوارض ریوی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۹    
مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد اگرچه میمون ها پس از ابتلا به ویروس کرونا مجدداً به این بیماری مبتلا می شوند اما در دفعات بعدی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۳    
یک متخصص مشاوره روانشناسی، گفت: ترس والدین از مبتلا شدن کودکان به کرونا نباید باعث درونی سازی ذهنی بچه ها و وحشت آنها از محیط و دوستان شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۰    
هم آنفلوانزا و هم کووید 19 می توانند ریسک سکته را افزایش دهند اما مطالعات نشان می دهد احتمال بروز سکته ناشی از کرونا ویروس 8 برابر بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۴    
متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری با تاکید بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی و پرازدحام به ویژه هنگام صحبت با دیگران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: نتایج بررسی ها نشان می دهد بهبود یافتگان کرونایی تا شش ماه به این عارضه مبتلا نمی شوند.
  • ۱