پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 22 تیر 1399 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1399 بهداشت نیوز 31 خرداد 1399 بهداشت نیوز 31 مرداد 1399 بهداشت نیوز 31 شهریور 1399 بهداشت نیوز 1 مهر 1399 بهداشت نیوز 30 آبان 1399 بهداشت نیوز 30 آذر 1399 بهداشت نیوز 30 دی 1399 بهداشت نیوز 30 بهمن 1399 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 1 تیر 1399 بهداشت نیوز 2 تیر 1399 بهداشت نیوز 3 تیر 1399 بهداشت نیوز 4 تیر 1399 بهداشت نیوز 5 تیر 1399 بهداشت نیوز 6 تیر 1399 بهداشت نیوز 7 تیر 1399 بهداشت نیوز 8 تیر 1399 بهداشت نیوز 9 تیر 1399 بهداشت نیوز 10 تیر 1399 بهداشت نیوز 11 تیر 1399 بهداشت نیوز 12 تیر 1399 بهداشت نیوز 13 تیر 1399 بهداشت نیوز 14 تیر 1399 بهداشت نیوز 15 تیر 1399 بهداشت نیوز 16 تیر 1399 بهداشت نیوز 17 تیر 1399 بهداشت نیوز 18 تیر 1399 بهداشت نیوز 19 تیر 1399 بهداشت نیوز 20 تیر 1399 بهداشت نیوز 21 تیر 1399 بهداشت نیوز 22 تیر 1399 بهداشت نیوز 23 تیر 1399 بهداشت نیوز 24 تیر 1399 بهداشت نیوز 25 تیر 1399 بهداشت نیوز 26 تیر 1399 بهداشت نیوز 27 تیر 1399 بهداشت نیوز 28 تیر 1399 بهداشت نیوز 29 تیر 1399 بهداشت نیوز 30 تیر 1399 بهداشت نیوز 31 تیر 1399 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۴    
برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد شمار مبتلایان به بیماری کووید19 از 19 میلیون نفر فراتر رفته که بیش از 12 میلیون نفر بهبود یافته و 711 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۰    
انجام برخی کار های اشتباه باعث شده است که این روز ها نه تنها افراد مسن بلکه افرادی در سنین پایین تر هم با مشکل شنوایی دست و پنجه نرم کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۷    
اپیدمی ها یکی از دشمنان سرسخت، ماندگار و کشنده تاریخ بشر محسوب می شوند و جامعه بشری از گذشته تا کنون مرتب با اپیدمی های متعددی مواجه شده است و شاید هیچ جنگ و بلای طبیعی همچون سیل و زلزله به اندازه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۳    
تصور کنید که در جهان پساکرونا، کاربرد تانک ها، کشتی ها و هواپیما ها تغییر کند و به گلخانه هایی بزرگ و عالی تبدیل شوند که بتوان در آنجا صد ها نوع گل و گیاه را پروش داد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۵    
مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در برنامه ام شو با کاهش وزن شدید دیده شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۱:۴۰    
مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سلامت وزارت بهداشت گفت: متوجه شدیم که برخی از آزمایشگاه هایی که مجوز از ما دریافت کرده بودند، استانداردها را رعایت نمی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۰    
دلیل اسپاسم عضلات بین دنده ای می تواند انجام کار هایی باشد که در وضعیت نامناسب انجام می شود یا پرداختن به ورزش هایی که به عضلات قفسه سینه فشار وارد می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۶    
شهرداری منطقه 9 با طرحی ابتکاری بر روی مخازن زباله ماسک زدن را به شهروندان یادآوری کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۳    
از دیروز تا امروز 23 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 349 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۱    
پسر این مرد مدت 17 سال است که در زندان های اسرائیل، زندانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
در شرایط بحرانی شیوع کرونا که همه برای فرهنگسازی در خصوص شیوه های جلوگیری از ابتلا به این بیماری تلاش میکنند تصویری از پل طبیعت که ماسک زده منتشر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
صفحه طنز و کارتون شهرونگ با انتشار کارتونی از علی رادمند؛ تغییر سبک زندگی مردم را تنها راه نجات از شر ویروس کرونا به عنوان ویروسی ناشناخته و غافلگیرکننده پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
کبد و کلیه های شما کار تیمی بسیار خوبی در تصفیه خون شما انجام می دهند؛ بنابراین بهترین شرط شما برای تصفیه خون به طور طبیعی پیدا کردن راه هایی برای کمک به عملکرد بهتر این اندام های اساسی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
این تصویر متعلق به سال 96 در خیابان فرشته تهران است که شما می توانستید پورشه صفر را با اقساط 3 ساله خریداری کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۷    
ترکیب آب و عسل نه تنها سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند بلکه سرشار از مواد مغذی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر لحظاتی قبل فیروزکوه را برای هفتمین بار لرزاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۵    
ساختمان در محدوده میدان فردوسی دچار حریق شد. در همان لحظات اولیه دو تیم عملیاتی از ایستگاه 46 به محل اعزام شدند و آتش سوزی در مدت حدود سی دقیقه به صورت کامل اطفا شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (یکشنبه) در ارتباط تصویری با صحن مجلس شورای اسلامی، با نمایندگان یازدهمین دوره ی مجلس سخن گفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۷    
با گرم شدن هوا از صبح یکشنبه 22 تیر 1399 استان قم شاهد وزش باد و ایجاد پدیده ی گرد و غبار شد. سرعت وزش باد بین 55 تا 60 کیلومتر بر ساعت بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۴    
سید احمد خمینی، پسر حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، با انتشار عکسی از پدر در بیمارستان مسیح دانشوری از آخرین وضعیت عروس امام خمینی(ره) خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۸    
باشیوع ویروس کرونا زمین های بازی در پاک ها نیز تعطیل شده و استفاده از آنها برای کودکان ممنوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۱    
این مسابقه هر سال از عکاسان حرفه ای و غیرحرفه ای در سراسر آمریکا و کانادا دعوت می کند تا عکس های خیرکننده خود از هر گونه پرنده را که طی یک سالِ گذشته ثبت کرده اند، برای شرکت در بخشِ مسابقه ارسال کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۵    
محققان موفق به شناسایی پروتئینی شدند که عملکرد شناختی مغز را در اثر ورزش افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مطالعات محققان دانشگاه میشیگان نشان می دهد افراد چاق دو برابر بیشتر از افرادی که وزن طبیعی دارند، مستعد ابتلا به آنفلوآنزای H1N1 هستند و این مساله در زمان پاندمی کووید 19 می تواند برای این دسته از ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: وضعیت قرمز کرونایی در بابل بدلیل مسافرت های زیاد به این شهرستان است و مسافران و گردشگران با سفر به بابل، کرونا را به سوغات نبرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۷    
بخش های جدید بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش امروز یکشنبه (22 تیر) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۳    
وزیر بهداشت در نامه خود به رهبر معظم انقلاب آورده است: بی تردید دوباره بر می گردیم به روزهائی که مردم عزیز کشورمان با سلامتی و شادمانی در کنار هم زندگی کنند و دیری نخواهد پائید تا بر چهره نازنین ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۴    
تمرینات جالب و عجیب مهمانداران هواپیما
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۰    
والدین نباید در دادن قطره آهن به کودک کوتاهی کنند و این مکمل باید روزانه به طور مرتب مصرف شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۱    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا اعلام کرد: در حدود 40 درصد از افراد آلوده به کروناویروس جدید، علائمی از بیماری مشاهده نمی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۵    
طبیعت سحرانگیز و بکر شهرستان ماسال همانند نگینی سرسبز مانند بهشتی گمشده بر پهنه خاک پاک ایران همیشه استوار می درخشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۵    
توییت سید محمود رضوی مشاور فرهنگی رئیس مجلس درباره سخنان امروز رهبر انقلاب
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سلامت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر پرهیز از مراجعه خودسرانه افراد به آزمایشگاه ها جهت انجام تست تشخیص کرونا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۳    
یکی از بزرگ ترین مشکلات خانم ها در ورزش کردن، رها کردن آن است. خیلی از خانم ها فعالیت بدنی را شروع می کنند؛ حتی در کلاس های ورزشی هم ثبت نام می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۱    
فرماندار بابل گفت: وضعیت کرونایی موجود بابل و عدم همکاری شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی کل بازار شهرستان را به تعطیلی می کشاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۲    
اگر درست کردن رب خانگی برای شما دشوار است، از روش های دیگری هم می توانید برای نگهداری گوجه فرنگی استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۳    
یک کاربر توئیتر به نکته جالبی در تصویر امروز جلسه رهبرانقلاب با نمایندگان اشاره کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
به دنبال قتل جوان 19 ساله سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس شهر دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا، این شهر در روزهای گذشته صحنه اعترضات علیه خشونت و نژادپرستی پلیس آمریکا بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۱    
کرونا در ایران قربانیان زیادی می گیرد. یک پزشک متخصص معتقد است علت افزایش مرگ ومیرها، افزایش تست های کرونا است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۸    
درد مچ دست نوعی سندرم است که در آن بیمار به دلیل ناراحتی مچ دست نمی تواند از دستش استفاده کند. در این مقاله به بررسی روش های درمان درد مچ دست می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۵    
نشست خبری مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، یکشنبه 22 تیر 1399 در محل این سازمان برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) از طریق ارتباط تصویری با صحن مجلس شورای اسلامی با نمایندگان مجلس سخن گفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۲    
باشیوع ویروس کرونا زمین های بازی در پارک ها نیز تعطیل شده و استفاده از آنها برای کودکان ممنوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۲    
رهبر انقلاب صبح امروز در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس از ماسک تولید داخل استفاده کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۶    
مطالعات متوالی در زمینه ی درمان های جایگزین برای تسکین افسردگی از سوی مرکز ملی سلامت روحی، که به تحقیقات غیر متعصبانه می پردازد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۰    
تحقیقات روی اولین واکسن جهان علیه ویروس کرونا به روی داوطلبان توسط محققان دانشگاه سیچنوفسکی مسکو، با موفقیت به پایان رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 257 هزار و 303 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 194 نفر در 24 ساعت گذشته ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۱    
آزمایش نمونه هایی از میگوهای وارداتی در چین نشان داده که آنها آلوده به کروناویروس جدید هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۸    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، ضررات معلق در هوا که حتی از تنفس و صحبت کردن افراد بیمار یا ناقل وارد محیط می شوند، یکی از عوامل بزرگ شیوع این ویروس هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۸    
با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم بسیاری از افراد مبتلا به دیابت نسبت به دیگر افراد آسیب پذیرتر هستند که با رعایت برخی نکات می توانند به سلامت خود کمک بیشتری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۲    
روش های غلط ماسک زدن را در زیر می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۲    
ماسکی که رئیس جمهوری آمریکا به صورت داشت، سرمه ای بود و مارک طلایی ریاست جمهوری در یک طرفش داشت. به رغم توصیه های مرتبط با کرونا، ترامپ پیشتر در ملاءعام از ماسک استفاده نکرده بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تست کرونا هدفمند شده است و فقط از افراد با شرایط خاصی گرفته می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۶    
مشکلی که در مورد بیماری کرناویروس وجود دارد این است که، اغلب اوقات، شخص متوجه ابتلای خود به این ویروس نمی شود تا اینکه برای درمان دیر می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت گفت: درباره تست کرونا فقط آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت که دستورالعمل های آن را رعایت می کنند، مورد تایید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۳    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تجویز داروی رمدیسیویر توسط پزشکان تخلف است؛ لذا توصیه می شود پزشکان داروهایی را که در فارماکوپه قرار ندارند، تجویز نکنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۱    
داروی ضدویروس رمدیسیویر موجود در بازار تقلبی است. حتی برچسب روی دارو غلط املایی دارد! [Discard unused portion] بهانه دلالان برای فروش داروهای بدون برچسب هم این بوده که تعدادی دارو به ایران اهدا شده و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۲    
تصاویر جدید از خسارت سیل در چین
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۶    
فوق تخصص ارولوژی گفت: اگر کودک در هنگام ادرار کردن به خود می پیچد، گریه می کند و قرمز می شود؛ این علائم نشانه عفونت ادراری است و نباید از آن غافل شویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۶    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه از بازگشت کوپن خبر داده و گفته: "بستر توزیع کالاهای اساسی به وسیله کالابرگ، کارت الکترونیکی و یا سایر روش های مشابه در کشور فراهم می شود" ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۶    
شامگاه شنبه (به وقت محلی) حدود 10 هزار از ساکنان تل آویو با تجمع در میدان رابین، نتانیاهو و کابینه اش را مقصر اصلی وخیم شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در فلسطین اشغالی معرفی کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۳    
کارگرانی که در داکا پایتخت بنگلادش وظیفه پاکسازی کانال ها هزاران تُن زباله را بر عهده دارند یکی از خطرناکترین شغل ها در جهان را دارا می باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۰    
حریرچی گفت: در تهران طی ده روز گذشته استفاده از ماسک از 10 درصد به 50 درصد و در مراکزاستان ها از 20 درصد به بیش از 75 درصد رسیده، ولی این کافی نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۰    
متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه میزان حساسیت و ویژگی تست های تشخیص کرونا با یکدیگر متفاوت است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۷    
رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی با بیان اینکه به زودی نتایج یک داروی ضد التهاب برای درمان کرونا را اعلام می کنیم، گفت: این دارو قرار است توسط یک شرکت ایرانی تولید و عرضه شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۷    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پژوهشگران شواهد محکمی ارائه کرده اند که نشان می دهد یک جهش جدید در ژنوم SARS-CoV-2 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۱    
تصاویری از حجاب زنان عهد عتیق در کشور پرتغال را در این خبر مشاهده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۲    
دونالد ترامپ برای اولین بار در دوران پاندمی کرونا و در بازدید از یک بیمارستان نظامی، ماسک زد. این اولین بار است که ترامپ با ماسک در ملاء عام دیده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۹    
از نازک شدن موها تا میل به مصرف قند، اینها شایع ترین علائم کمبود پروتئین است. با نشانه هایی که از کمبود پروتئین می گویند آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۳    
زنان باردار مبتلا به کمبود سلنیم می توانند سقط جنین، آسیب دیدگی اندام های جنین، یا وزن کم نوزاد هنگام تولد را تجربه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۴    
افزون بر روغن درخت چای، بسیاری از روغن های اساسی دیگر که دارای خواص ضد باکتری و ضد التهاب هستند را می توانید برای کمک به بهبود سریع تر جوش ها استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۴    
پژوهشگران برای نخستین بار موفق به شناسایی نوعی خاص از اسیدهای چرب شده اند که از توانایی نابودی سلول های سرطانی برخوردار است و می تواند تحولی در درمان سرطان ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۱    
این روزها، روزهای سختی است و همگی باید با کمک هم شرایط به وجود آمده را تحمل و پشت سر بگذاریم. زدن ماسک در گرمای تابستان یکی از همین شرایط سخت است که با وجود ایجاد مشکلاتی مانند دشواری تنفس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۱    
نخست وزیر انگلیس، بوریس جانسون که پیش از این به کرونا مبتلا شده بود، بالاخره ماسک زد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۱    
اعتراضات خشن در اتن یونان با رعایت موارد ایمنی کرونا برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۹    
یک متخصص تغذیه در خصوص عوارض استفاده از رژیم های غذایی نامطمئن توضیحاتی را ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۰    
محققان معتقدند واکسن ب ث ژ دارای توانایی محافظت کوتاه مدت در مقابله با بیماری کووید19 شدید، حداقل برای کادر درمان یا بیماران پرخطر، است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۱۷    
شیوع مجدد بیماری کرونا باعث شد تا موضوع استفاده از ماسک برای پیشگیری از انتقال بیماری، بیش از پیش برای همگان نمایان شود. با این حال، هنوز عده ای از مردم به اهمیت ماسک پی نبرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۱۴    
سبزیجات خواص بیشماری برای سلامتی دارند چرا که سرشار از ویتامینها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبر خوراکی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۱۱    
عضو کمیته کشوری مبارزه با کرونا روش درمانی تصفیه خون در بیماران بدحال کرونا را توضیح داد و گفت: این روش در بیمارانی استفاده می شود که بدن آنها به درمان های معمول در ICU پاسخ نداده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۸    
نوع ویروس و تحقیقات انجام شده درباره تاثیرات عفونی آن در همه جا یکسان است، پس چرا همه کشورها از یک دستورالعمل پیروی نمی کنند؟