سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۷:۳۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانک و بیمه 20 تیر 1395 - bima.ir

بانک و بیمه 27 اسفند 1394 بانک و بیمه 31 فروردین 1395 بانک و بیمه 31 اردیبهشت 1395 بانک و بیمه 31 خرداد 1395 بانک و بیمه 31 مرداد 1395 بانک و بیمه 31 شهریور 1395 بانک و بیمه 30 مهر 1395 بانک و بیمه 29 آبان 1395 بانک و بیمه 30 آذر 1395 بانک و بیمه 30 دی 1395 بانک و بیمه 3 بهمن 1395 بانک و بیمه 28 اسفند 1395 بانک و بیمه 1 تیر 1395 بانک و بیمه 2 تیر 1395 بانک و بیمه 3 تیر 1395 بانک و بیمه 5 تیر 1395 بانک و بیمه 6 تیر 1395 بانک و بیمه 8 تیر 1395 بانک و بیمه 9 تیر 1395 بانک و بیمه 10 تیر 1395 بانک و بیمه 12 تیر 1395 بانک و بیمه 13 تیر 1395 بانک و بیمه 14 تیر 1395 بانک و بیمه 15 تیر 1395 بانک و بیمه 19 تیر 1395 بانک و بیمه 20 تیر 1395 بانک و بیمه 21 تیر 1395 بانک و بیمه 22 تیر 1395 بانک و بیمه 23 تیر 1395 بانک و بیمه 24 تیر 1395 بانک و بیمه 25 تیر 1395 بانک و بیمه 26 تیر 1395 بانک و بیمه 27 تیر 1395 بانک و بیمه 28 تیر 1395 بانک و بیمه 29 تیر 1395 بانک و بیمه 30 تیر 1395 بانک و بیمه 31 تیر 1395 
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۸    
بانک و بیمه: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری در روز یکشنبه 20تیر ماه در محل هتل های فرودگاهی امام با حضور 82 درصدی سهامداران برگزار شد
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۲    
بانک و بیمه: پوند بریتانیا با رد شدن از پزوی آرژانتین، جایگاه ضعیف ترین عملکرد در میان ارزهای دنیا در سال 2016 را از آن خود کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۷    
بانک و بیمه: رییس اتحادیه طلا و جواهر دلیل افزایش مجدد قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا عنوان کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۷    
بانک و بیمه: رئیس بیمه مرکزی گفت: در حال حاضر مشکل بیمه نفتکش های ما در سطوح بین المللی تقریبا حل شده است .
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۷    
بانک و بیمه: بانک مسکن، شرایط پرداخت تسهیلات در قالب اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و صندوق پس انداز مسکن یکم زوجین را تسهیل کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۷    
بانک و بیمه: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین ساعت 16 روز پنج شنبه مورخ 1395. 04. 31 برگزار می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۸    
بانک و بیمه: نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید امروز یکشنبه در بازار یک میلیون و 117 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 117 هزارو 200 تومان، نیم سکه 560 هزار تومان ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۸    
بانک و بیمه: بانک پاسارگاد، به عنوان اولین بانک ایرانی، موفق به ثبت جهانی علائم تجاری خود در کشورهای عضو کنوانسیون مادرید و برخی دیگر از کشورها در پنج قاره شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۸    
بانک و بیمه: بیمه دانا در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در سالن 31B ، غرفه 210 حضورخواهد داشت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۸    
بانک و بیمه: در حاشیه برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه پس از اتمام مراسم افتتاح برخی از سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج در محل نمایشگاه بین المللی تهران تظاهرات کردند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۸    
بانک و بیمه: حجم مارکت ایران چیزی در حدود 8 میلیارد دلار است، اگر ازین میزان حدودا به اندازه 3 میلیارد هم اتکایی از خارج خریداری شود 20 درصد 3 میلیارد دلار 600 میلیون دلار می شود که حجم بزرگی از ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۸    
بانک و بیمه: مدیرعامل شرکت جیرینگ گفت: جیرینگ به عنوان بزرگترین ارایه دهنده سرویس های مبتنی بر تلفن همراه از جمله زیرساخت USSD ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۹    
بانک و بیمه: پس از رای به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، بحث در مورد اثرات آن بالا گرفته است. ویتور کنستانسیو معاون بانک مرکزی اروپا تاکید کرده که بانک های اروپایی تحت محاصره هستند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۹    
بانک و بیمه: شرکت واسپاری ملت و سازمان نظام پزشکی در زمینه اعطای تسهیلات به پزشکان تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۹    
بانک و بیمه: عبدالناصر همتی گفت: پس از برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، مراجعه هایی از شرکت های بیمه به بیمه های خصوصی می شود و نشان می دهد پتانسیل جدی در توسعه بیمه ها وجود دارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۴    
بانک و بیمه: مدیرعامل بانک سپه در خصوص قیمت تمام شده پول گفت: می خواهیم قیمت تمام شده پول را در بانک سپه طی سالجاری به 15. 5 درصد و در آمدهای مشاع را به 54 هزار میلیارد ریال برسانیم.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۹    
بانک و بیمه: رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام این که صنعت بیمه در سال گذشته حدود 14 هزار میلیارد تومان (چهار میلیارد دلار) خسارت پرداخته است گفت که خسارت 60 میلیون دلاری پتروشیمی بوعلی نیز در اولین فرصت ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۴    
بانک و بیمه: طیب نیا حساسیت مردم در ماجرای فیش های حقوقی را ارج نهاده و اظهار کرد: ابایی از عذرخواهی از مردم بابت آنچه که در مورد فیش های حقوقی منجر به رنجش خاطر مردم شد، ندارم.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۴    
بانک و بیمه: طی تقریباً شش ماه گذشته تغییرات زیادی در سطوح مختلف مدیریت بانک ها و شرکت های بانکی و پرداخت الکترونیک رخ داده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۴    
بانک و بیمه: با پیشرفت تکنولوژی در جهان، شیوه پرداخت پول هم همزمان با فناوری های روز دنیا تغییرات زیادی کرده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۴    
بانک و بیمه: توسعه بازار بدهی می تواند به افزایش شفافیت مالی دولت، تعیین غیردستوری نرخ سود در بازار و گذار از اقتصاد بانک محور به اقتصاد بازار محور منجر شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۴    
بانک و بیمه: بیست و ششمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک صادرات ایران تحت عنوان جشنواره دلسپرده در شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۴    
بانک و بیمه: برخی از منابع و رسانه های خارجی خبر می دهند که برخی از بانک های خارجی هرچند انگشت شمار و تعدادی از شرکت های بین المللی فعال در بخش های الکترونیکی و کارت های بانکی رایزنی هایی را با ایران ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۴    
بانک و بیمه: رییس جمهور گفت: طرح تحول نظام بانکی، آغاز فرایند مهمی در انضباط پولی، صورت مالی دولت و شفافیت و نظم دهی به بدهی های دولت است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۹    
بانک و بیمه: به منظور توانمندسازی رؤسا و معاونان شعب بانک سامان در زمینه بانکداری خرد، یک دوره آموزشی با همکاری موسسهRBA انگلستان برگزار شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۴    
بانک و بیمه: در ابتدا بانک پارسیان اعلام کرد که علاوه بر پرداخت بدهی ها کارمندان این موسسه هم به استخدام بانک پارسیان در خواهند آمد ولی خبرها داستان دیگری را شرح می دهد ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۴    
بانک و بیمه: سازمان تامین اجتماعی در فراهم ساختن سلامت جسمی و روحی افراد جامعه مهم است و از این رو می توان موثرترین دستگاه برای دسترسی به اهداف جامعه برشمرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۹    
بانک و بیمه: بانک آمریکایی مریل لینچ نیز در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که روند صعودی قیمت طلا و نقره در بازارهای جهانی ادامه خواهد یافت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۴    
بانک و بیمه: سپرده گذاران ثامن الحجج که از وضعیت موجود ناراضی هستند تجمع در مقابل شعب ثامن الحجج را کنار گذاشته و در مقابل ساختمان مرکزی بانک پارسیان تجمع کرده اند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۴    
بانک و بیمه: در این اینفوگرافیک، اطلاعاتی کاربردی درباره ابعاد مختلف نرخ سود را مشاهده می کنید.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۹    
بانک و بیمه: معاون پارلمانی رئیس جمهور، منشا افشای فیش های حقوقی را اعلام کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۹    
بانک و بیمه: در پی افزایش قیمت سکه در بازار بانک ملی تصمیم به آغار حراج مجموعه سکه های خود کرده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۴    
بانک و بیمه: مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا روزچهارشنبه 30 تیر ماه سال جاری برگزار می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۹    
بانک و بیمه: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، خواستار کاهش نرخ شدن ارز برای رفع مشکل تولید شد و تاکید کرد که تک نرخی شدن ارز، تاثیر زیادی در بهبود وضعیت تولیدکنندگان در کشور دارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۹    
بانک و بیمه: مستندات جدید یک خبرگزاری حکایت از ورود ایران چک های 50 و 100 هزار تومانی تقلبی به بازار دارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۹    
بانک و بیمه: نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی طیب نیا وزیر اقتصاد صبح امروز افتتاح می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۹    
بانک و بیمه: مدیر عامل جدید بانک ملت با ابراز خرسندی از حضور مجدد در بین کارکنان این بانک، جایگاه فعلی بانک بزرگ ملت را مرهون برنامه ریزی و تلاش ویژه یکایک کارکنان خواند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۴    
بانک و بیمه: سال 79 و براساس ایده کاهش وابستگی و اثرپذیری اقتصاد ایران از تلاطمات قیمت نفت، حساب دخیره ارزی تاسیس شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۴    
بانک و بیمه: دیروز قیمت ها در بازار طلا در سایه نوسان معاملات طلا در بازارهای جهانی دستخوش تغییر قرار گرفتند ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۰    
بانک و بیمه: مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در آستانه 25 سالگی تاسیس این بانک به تشریح نقشه راه اگزیم بانک ایران در سال جاری پرداخت و دستاوردهای سال گذشته را نیز مورد بررسی قرار داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۰    
بانک و بیمه: پس از شوکی که برکسیت وارد کرد، بازارها کمی آرام گرفتند و از شدت هیجانات کمی کاسته شد، اما افزایش قیمت دلار در بازار داخلی برخلاف حرکت و جهت ارز دلار در بازارهای جهانی همچنان ادامه دارد ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۰    
*سارا رشادی زاده
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۰    
بانک و بیمه: اوراق رهنی مسکن به اعتقاد تحلیلگران نسخه برداری ساده ای از اعطای وام به کم اعتبارها است که در کشورهای دیگر تبعات وخیم اقتصادی به همراه آورد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۵    
بانک و بیمه: نمایندگان مجلس اخیرا اعلام کرده اند که هر نوع توافق بین بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و دولت با گروه اقدام علیه تامین مالی تروریسم و پولشویی FATF ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۵    
بانک و بیمه: حجم تقاضا برای خرید وام مسکن افزایش یافته است. این موضوع نشان دهنده افزایش تقاضا برای خرید مسکن است، چرا که براساس آمار 95درصد از این اوراق صرف خرید خانه می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۰    
بانک و بیمه: *ایمان نوربخش/مدیر ریسک بانک کارآفرین ** نیما ابهت/مشاور ارشد بانک های بین المللی
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۰    
بانک و بیمه: بانکها در اولین روز اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار درخصوص کاهش نرخ سود تسهیلات 4 نوع برخورد متفاوت از خود نشان دادند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۰    
بانک و بیمه: در حالی که تاکنون 64 بار یارانه نقدی به شهروندان ایرانی پرداخت شده اما هنوز انتقادات زیادی به نحوه اجرای طرح هدفمندی یارانه ها وجود دارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۵    
بانک و بیمه: وزیر صنعت گفت: آماری که از سیستم بانکی دریافت کرده ام، تاسف بار است. متاسفانه سهم صنعت از تسهیلات پرداختی بانکها به شدت کاهش یافته است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۵    
بانک و بیمه: بانک ملت به صورت فعال در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور پیدا می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۲۰    
بانک و بیمه: گروه بازار پول: آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که میانگین نرخ سود در بازار بین بانکی در تیرماه به 5/ 16 درصد رسیده و برخی از معاملات نیز با نرخ 16 درصد ثبت شده است ...