شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۲:۲۱Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانک و بیمه 21 تیر 1395 - bima.ir

بانک و بیمه 27 اسفند 1394 بانک و بیمه 31 فروردین 1395 بانک و بیمه 31 اردیبهشت 1395 بانک و بیمه 31 خرداد 1395 بانک و بیمه 31 مرداد 1395 بانک و بیمه 31 شهریور 1395 بانک و بیمه 30 مهر 1395 بانک و بیمه 29 آبان 1395 بانک و بیمه 30 آذر 1395 بانک و بیمه 30 دی 1395 بانک و بیمه 3 بهمن 1395 بانک و بیمه 28 اسفند 1395 بانک و بیمه 1 تیر 1395 بانک و بیمه 2 تیر 1395 بانک و بیمه 3 تیر 1395 بانک و بیمه 5 تیر 1395 بانک و بیمه 6 تیر 1395 بانک و بیمه 8 تیر 1395 بانک و بیمه 9 تیر 1395 بانک و بیمه 10 تیر 1395 بانک و بیمه 12 تیر 1395 بانک و بیمه 13 تیر 1395 بانک و بیمه 14 تیر 1395 بانک و بیمه 15 تیر 1395 بانک و بیمه 19 تیر 1395 بانک و بیمه 20 تیر 1395 بانک و بیمه 21 تیر 1395 بانک و بیمه 22 تیر 1395 بانک و بیمه 23 تیر 1395 بانک و بیمه 24 تیر 1395 بانک و بیمه 25 تیر 1395 بانک و بیمه 26 تیر 1395 بانک و بیمه 27 تیر 1395 بانک و بیمه 28 تیر 1395 بانک و بیمه 29 تیر 1395 بانک و بیمه 30 تیر 1395 بانک و بیمه 31 تیر 1395 
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۸    
بانک و بیمه: رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره تاثیر کاهش نرخ سود بانکی در بازار طلا و سکه توضیح داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۳    
بانک و بیمه: دبیر کل بانک مرکزی با اشاره به برنامه بانک ملی برای فروش سکه های 5 بهار، 2. 5 بهار و یک بهار آزادی، گفت: عرضه این سکه ها تصمیم بانک ملی بوده و بانک مرکزی فعلا قصد عرضه جدید سکه ندارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۴    
بانک و بیمه: بانک کشاورزی به مناسبت 18 تیر روز ادبیات کودک و نوجوان، با برپایی نمایشگاه ، دستاوردهای جشنواره نهال دوستی و باشگاه کودک و نوجوان را به نمایش گذاشت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۴    
بانک و بیمه: بیمه نامه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس مشتمل بر 19 مجتمع پتروشیمی از تاریخ 1394/6/24 تا 1395/6 ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۹    
بانک و بیمه: کنفرانس بانکی همایش بورس، بانک و بیمه فردا در حاشیه نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در محل سالن خلیج فارس از ساعت 8 تا 17 برگزار می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۹    
بانک و بیمه: تجاری سلمان در مشهد تحت پوشش بیمه سرمد بود و خسارت آن توسط این شرکت پرداخت خواهد شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۹    
بانک و بیمه: متن کامل مرحله اول برنامه اصلاح نظام بانکی و مالی کشور از سوی بانک مرکزی منتشر شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۹    
بانک و بیمه: "سلکی"، تنها بانوی آزاده و جانباز خانواده بزرگ کارکنان سازمان تأمین اجتماعی که به سبب مشکلات جسمی چند سالی است در بستر بیماری و تحت مداواست، در دومین روز از هفته تأمین اجتماعی ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۴    
بانک و بیمه: پس از اعمال تحریمهای جهانی علیه روسیه و کاهش رشد اقتصادی در این کشور، دولتمردان روس به دنبال احیای فرآیند تجاری با بازنگری در قوانین مربوط به صنعت بیمه در این کشور هستند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۹    
بانک و بیمه: با ابلاغ قانون بودجه امسال و اجرایی شدن تبصره11، امکان معافیت کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از هشت سال غیبت دارند، با پرداخت جریمه مدت غیبت به صورت نقد و اقساط فراهم شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۹    
بانک و بیمه: دارندگان کارت های بانکی با استفاده از خودپردازهای بانک ملی و کسب امتیازهای لازم براساس جدول امتیازدهی جشنواره خودپردازهای این بانک ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۵    
بانک و بیمه: "سلکی"، تنها بانوی آزاده و جانباز خانواده بزرگ کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در منزل کوچک خود، میزبان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۵    
بانک و بیمه: بانک ملت که از آذرماه سال 1394 پیگیر افزایش سرمایه 25 درصدی خود بود امروز بالاخره شاهد صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تهران شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۵    
بانک و بیمه: نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید امروز دوشنبه در بازار یک میلیون و 117 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 116 هزار تومان، نیم سکه 558 هزار تومان ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۵    
بانک و بیمه: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از کورش پرویزیان، رئیس کانون بانک های خصوصی در خصوص کاهش نرخ سود سپرده های بانکی و کمک به بنگاه های اقتصادی و خروج از رکود قدردانی کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۰    
بانک و بیمه: با کاهش نرخ سود، فرمول تبدیل رهن کامل به اجاره ماهانه تغییر می کند؟
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۶    
بانک و بیمه: تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری تینک فارکس پیش بینی کرد که مشکلات ناشی از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موجب ادامه روند صعودی قیمت جهانی طلا خواهد شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۲    
بانک و بیمه: تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در هفته آینده بیشتر تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی چین و وضعیت رشد اقتصادی چین در سه ماه دوم امسال قرار خواهد داشت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۷    
بانک و بیمه: در راستای ارایه خدمات مناسب به فعالان تجاری در بزرگ ترین مرکز خرید کشور، شعبه جدید بانک سامان در سیتی سنتر اصفهان، 23تیرماه افتتاح می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۷    
بانک و بیمه: قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تغییر چندانی نداشته و همچنان برای شکستن سطح مقاومتی 1370 دلاری تلاش می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۷    
بانک و بیمه: مهم ترین رخدادهای هفته جاری اقتصاد جهانی بررسی شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۹    
بانک و بیمه: شرط تاریخ ازدواج برای ارائه وام مسکن از محل اوراق و همچنین ازدواج اول برای تسهیلات صندوق پس انداز یکم حذف شد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۴    
بانک و بیمه: نرخ سود اوراق مشارکت طرح های دولتی به 18 درصد کاهش یافت.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۴    
بانک و بیمه: بانک صادرات با برپا کردن غرفه ویژه معرفی محصولات در حوزه های مختلف در حال ارائه خدمات به بازدید کنندگان نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۹    
بانک و بیمه: مدیرعامل بانک سپه گفت: همکارانی که تا پایان سال ده جز قرآن را حفظ کنند یک رده شغلی ارتقا پیدا خواهند کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۵    
بانک و بیمه: نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی این 3 صنعت، که برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود،روز گذشته ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۵    
بانک و بیمه: یکی از شروط توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی تحقق بیمه های سلامت روان ارجاع در نظام است .
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۵    
بانک و بیمه: بانک پارسیان در بهمن ماه سال گذشته عاملیت پرداخت وجوه سپرده گذاران ثامن الحجج را بر عهده گرفت و با بهره گیری از خط اعتباری بانک مرکزی نسبت به پرداخت وجوه اقدام کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۰    
بانک و بیمه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرانه پرداخت تسهیلات بانکی درکشور هفت میلیون تومان است گفت : بانک ها در پوشش فعالیت های خرد به هیچ وجه عملکرد خوبی ندارند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۰    
بانک و بیمه: محمود رضا خاوری در طول عمر 65 ساله خود توانسته است عناوین بسیاری را از آن خود کند. او زمانی بانکدار بود، سپس مفسد شد و بعد هم در عین مفسد بودنش به ملاکی روی آورد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۰    
بانک و بیمه: یک ابهام فنی در افتتاح حساب اتباع کشورهای بیگانه در نظام بانکی وجود دارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۵    
بانک و بیمه: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اگر نرخ تورم بیش از این کاهش یابد سود تسهیلات بانکی نیز کاهش خواهد یافت گفت ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۵    
بانک و بیمه: برخی بانک ها برای پرداخت سود بیش از 15 درصد شگردهای جدیدی دارند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۵    
بانک و بیمه: روز گذشته رییس جمهوری با ارائه جزییاتی درخصوص طرح تحول نظام بانکی، این طرح را زمینه ساز گشایش و تسهیل در امور مالی برای پشتیبانی سریع از بخش های تولیدی و اشتغالزا دانست.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۵    
بانک و بیمه: مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1394/12/29 بانک پاسارگاد (سهامی عام) راس ساعت 14 روز پنجشنبه مورخ 1395/04/31 در محل مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی به نشانی: تهران ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۰    
بانک و بیمه: معاون بیمه، بانک و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه حل و فصل معوقات بانکی یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی است، گفت: تقویت نظارت بانک مرکزی ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۵    
بانک و بیمه: برخی گزارش ها نشان می دهد تجمعاتی که طی دو ماه گذشته توسط برخی سپرده گذاران تعاونی غیر مجاز ثامن الحجج مقابل بانک مرکزی برگزار شده ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۵    
بانک و بیمه: مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی از ابلاغ بخشنامه حذف شرط سقف حقوق برای دریافت کارت های اعتباری خرید کالا خبر داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۵    
بانک و بیمه: رئیس بانک مرکزی گفت: مشکل نظام بانکی معضل جریان نقدی است که بانکها را درمعرض ضعف قرار میدهد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۵    
بانک و بیمه: مدیرعامل بانک ملت و رییس و معاونان سازمان حج و زیارت بر توسعه و تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۰    
بانک و بیمه: نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۰    
بانک و بیمه: اگرچه ارائه اصلاحیه برای بودجه یک امر معمول است اما این بار علیرغم تصور دولت این اصلاحیه با حاشیه هایی همراه بوده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
بانک و بیمه: حمیدرضا صالحی/عضو اتاق بازرگانی
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۵    
بانک و بیمه: بانک ملت در مورد اخبار منتشره در برخی از رسانه ها توضیح داد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۰    
بانک و بیمه: ششمین هفته رشد طلا به خصوص رشد اونس حتی پس از انتشار داده های خوب از بازار کار آمریکا، خوش بینی به روند فلز زرد را حفظ کرده است ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۵    
بانک و بیمه: رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: تسویه بدهی دولت به بانک ها از محل تسعیر نرخ ارز بانک مرکزی به ذخایر ارزی کشور صدمه جدی می زند و قابل توصیه نیست.