سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۳:۰۴Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانک و بیمه 29 تیر 1395 - bima.ir

بانک و بیمه 27 اسفند 1394 بانک و بیمه 31 فروردین 1395 بانک و بیمه 31 اردیبهشت 1395 بانک و بیمه 31 خرداد 1395 بانک و بیمه 31 مرداد 1395 بانک و بیمه 31 شهریور 1395 بانک و بیمه 30 مهر 1395 بانک و بیمه 29 آبان 1395 بانک و بیمه 30 آذر 1395 بانک و بیمه 30 دی 1395 بانک و بیمه 3 بهمن 1395 بانک و بیمه 28 اسفند 1395 بانک و بیمه 1 تیر 1395 بانک و بیمه 2 تیر 1395 بانک و بیمه 3 تیر 1395 بانک و بیمه 5 تیر 1395 بانک و بیمه 6 تیر 1395 بانک و بیمه 8 تیر 1395 بانک و بیمه 9 تیر 1395 بانک و بیمه 10 تیر 1395 بانک و بیمه 12 تیر 1395 بانک و بیمه 13 تیر 1395 بانک و بیمه 14 تیر 1395 بانک و بیمه 15 تیر 1395 بانک و بیمه 19 تیر 1395 بانک و بیمه 20 تیر 1395 بانک و بیمه 21 تیر 1395 بانک و بیمه 22 تیر 1395 بانک و بیمه 23 تیر 1395 بانک و بیمه 24 تیر 1395 بانک و بیمه 25 تیر 1395 بانک و بیمه 26 تیر 1395 بانک و بیمه 27 تیر 1395 بانک و بیمه 28 تیر 1395 بانک و بیمه 29 تیر 1395 بانک و بیمه 30 تیر 1395 بانک و بیمه 31 تیر 1395 
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۹    
بانک و بیمه: امروز بیمه ها در مجموع بین هفت تا هشت هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکارند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۴    
بانک و بیمه: بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک پارسیان از مبلغ 23،760 میلیارد ریال به مبلغ50،000 میلیارد ریال موافقت کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۵    
بانک و بیمه: رئیس کل بانک مرکزی گفت:دارایی های منجمد 45 درصد از دارایی ها و ترازنامه بانک ها را تشکیل می دهد و این امر سبب شده است بانک ها توان کافی برای اعطای تسهیلات نداشته باشند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۰    
بانک و بیمه: رییس کل بیمه مرکزی ایران گفت: حاکمیت شرکتی برای ادامه حیات شرکت های بیمه ضروری است تا گامی موثر در اصلاح روند مدیریت در صنعت بیمه برداشته شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۵    
بانک و بیمه: حمید طهماسبی فرد/رئیس اداره بازاریابی بیمه ما
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۰    
بانک و بیمه: راهکاری که از سوی برخی کارشناسان جهت محاسبه دقیق خسارات معوق پیشنهاد می گردد ایجاد یک بانک اطلاعاتی است به طوریکه بیمه مرکزی می تواند خسارات معوق را از شرکتهای بیمه براساس ریز اطلاعات در ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۰    
بانک و بیمه: اگرچه تاثیر اقتصادی خروج بریتانیا (برگزیت) بر قاره آسیا به واسطه محدود بودن تجارت های دوجانبه و سرمایه گذاری ها بسیار حداقلی است ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۰    
بانک و بیمه: بیمه دانا در پایان سال 1394 در راستای کسب اطلاعات تکمیلی برای اجرای طرح هویت بصری این شرکت، طرح نظرسنجی با موضوع”بررسی جایگاه اجتماعی شرکت بیمه دانا از نگاه ذینفعان”را اجرا کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۵    
بانک و بیمه: انجمن حرفه ای صنعت بیمه، اولین همایش توسعه توان حرفه ای صنعت بیمه با عنوان "ارتقای توانمندی های حرفه ای شبکه فروش" را برگزار می کند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۵    
بانک و بیمه: نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید امروز سه شنبه در بازار یک میلیون و 89 هزارتومان، طرح قدیم یک میلیون و 87 هزار تومان، نیم سکه 546 هزار تومان ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۹    
بانک و بیمه: مدیر کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی گفت: مطلبی که در فضای مجازی درباره کسر مالیات بر ارزش افزوده، در هنگام خرید با کارت عابر بانک از طریق پایانه های فروش منتشر شده است، صحت ندارد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴    
بانک و بیمه: صندوق سرمایه گذاری امین سامان به بالاترین ارزش خالص دارایی در دوره فعالیت 5ساله خود رسید.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۴    
بانک و بیمه: زراعتی همزمان با سفر دولت به کرمانشاه ضمن بازدید از شعب و شرکت در جلسه مدیریت شعب آن استان، بر توجه به بخش بانکداری نوین به عنوان عامل کلیدی و مهم در ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۴    
بانک و بیمه: در حال حاضر حدود 80 بیمارستان و همچنین 420 مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در سراسر کشور در حال فعالیت هستند که بتوانند خدمات درمانی را به بیمه شدگان ارائه کنند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۹    
بانک و بیمه: مسئول مذاکره کننده وزارت حمل و نقل و فناوری اتریش گفت: قرار است برای راه اندازی و همکاری مجدد بانک های اتریشی و ایرانی کارگروهی در ایران ایجاد شود و نظارت از طریق بانک اتریش انجام شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۴    
بانک و بیمه: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه این کمیسیون با کلیات، لایحه اصلاح بودجه 95 مخالفت کردند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۹    
بانک و بیمه: خبرگزاری رویترز گزارش داد که بانک های اروپایی با بیشترین میزان سرمایه گذاری در ترکیه، بیش از موسسات مالی دیگر کشورها با اثرات منفی پیامدهای کودتای نافرجام این کشور مواجه هستند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۹    
بانک و بیمه: معاون اول رئیس جمهور با بیان این که یکی از چالشهای جدی اقتصاد کشور مشکل بیکاری است اظهار داشت بخشی از تحریم ها لغو شده و بر اساس برجام باید بقیه تحریمها نیز برداشته شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۹    
بانک و بیمه: نرخ بالای سود بانکی از جمله مواردی به شمار می رود که بسیاری آن را یکی از عوامل اصلی در ایجاد رکود سایر بازارها عنوان می کنند ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۴    
بانک و بیمه: برخلاف دو سال گذشته که مجمع عمومی بانک مرکزی با تاخیری بیش از شش ماه برگزار می شد، ظاهرا تشکیل مجمع در دستور کار قرار گرفته و به زودی برگزار می شود.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۴    
بانک و بیمه: بانک مرکزی نرخ کالاهای اساسی را در هفته منتهی به 25 تیرماه سال جاری اعلام کرد.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۴    
بانک و بیمه: موسسه گوبنکینگ ریتس (GOBankingRates) به عنوان بخشی از مطالعه و پژوهش خود پیرامون بهترین و برترین بانک های سال 2016 میلادی، به تحلیل برترین بانک های آنلاین نیز پرداخته است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۹    
بانک و بیمه: ادامه نگرانی ها نسبت به تبعات اقتصادی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موجب شده است تا تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا بار دیگر با افزایش روبرو شود همچنین از سوی دیگر انتشار آمارهای ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۴    
بانک و بیمه: چندی پیش رئیس کل بانک مرکزی از بازنگری ساختار مالی کشور خبر داد و گفت: بانک مرکزی مطالعات کارشناسی خود را برای چگونگی ادغام و اصلاح ساختار بانک ها در دستور کار قرار داده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۵    
بانک و بیمه: دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت مجدد رستمی صفا بدهکار بانکی خبر داد که به لحاظ عدم تودیع وثیقه 12 هزار میلیارد تومانی بازداشت و به زندان معرفی شده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۵    
بانک و بیمه: رئیس سابق اتاق بازرگانی گفت: در شرایط فعلی و با توجه به ناکارآمدی ابزارها و روش های تأمین مالی مانند بازار سرمایه و سرمایه گذاری خارجی ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۰    
بانک و بیمه: سخنگوی بانک مرکزی گفت: کمتر از 50 درصد 49 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که در دو ماهه امسال پرداخت شده مربوط به تسهیلات تمدیدی است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۰    
بانک و بیمه: صبح دیروز سومین هم اندیشی صنف طلا و جواهر استان تهران به میزبانی اتحادیه طلا و جواهر شهرری برگزار شد و مسئولین اتحادیه های شمیرانات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، شهرری، اسلامشهر ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۰    
بانک و بیمه: رئیس خانه اقتصاد ایران گفت: کاهش سود سپرده ها فقط به سود بانک ها بوده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۵    
بانک و بیمه: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه 15هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج جوانان پرداخت کردیم گفت ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۱۵    
بانک و بیمه: طبق قانون بودجه سال جاری باید عملیات حذف یارانه 3دهک بالا (مجموعا 24 میلیون نفر) از تیرماه آغاز می شد. اما نشانه ای از عملیاتی شدن قطع یارانه 24میلیون نفر را در خود جای نداده است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۵    
بانک و بیمه: نماگرهای اقتصاد ی زمستان 94 بانک مرکزی نشان می د هد نسبت تسهیلات غیرجاری به کل تسهیلات ریالی و ارزی بانک های کشور به 10. 2د رصد د ر پایان سال 1394 رسید ه است.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۰    
بانک و بیمه: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی از شعب استان کرمانشاه بازدید کردند.
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۰    
بانک و بیمه: برخی صاحب نظران پیشنهاد می کنند زاویه نگاه نخبگان، سیاست گذاران و افکار عمومی به جای تمرکز بر سطح به ریشه و منشا شکل گیری پرداخت های کلان معطوف شود ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۰    
بانک و بیمه: آمارهای بانک مرکزی از قیمت کالاهای خوراکی نشان می دهد که در هفته منتهی به 25 تیرماه بهای 6 گروه از 11 گروه این کالاها کاهش یافته است ...
بانک و بیمه   ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۱۵    
بانک و بیمه: روسای کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس در یک میزگرد تلویزیونی درباره حذف یارانه دهک های بالا بر لزوم اختصاص منابع هدفمندی به بخش تولید تاکید کردند و گفتند که نحوه هزینه کرد ...