جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۵۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 23 اسفند 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 2 اسفند 1397 بلاغ مازندران 3 اسفند 1397 بلاغ مازندران 4 اسفند 1397 بلاغ مازندران 5 اسفند 1397 بلاغ مازندران 6 اسفند 1397 بلاغ مازندران 7 اسفند 1397 بلاغ مازندران 8 اسفند 1397 بلاغ مازندران 9 اسفند 1397 بلاغ مازندران 10 اسفند 1397 بلاغ مازندران 11 اسفند 1397 بلاغ مازندران 12 اسفند 1397 بلاغ مازندران 13 اسفند 1397 بلاغ مازندران 14 اسفند 1397 بلاغ مازندران 15 اسفند 1397 بلاغ مازندران 16 اسفند 1397 بلاغ مازندران 17 اسفند 1397 بلاغ مازندران 18 اسفند 1397 بلاغ مازندران 19 اسفند 1397 بلاغ مازندران 20 اسفند 1397 بلاغ مازندران 21 اسفند 1397 بلاغ مازندران 22 اسفند 1397 بلاغ مازندران 23 اسفند 1397 بلاغ مازندران 24 اسفند 1397 بلاغ مازندران 25 اسفند 1397 بلاغ مازندران 26 اسفند 1397 بلاغ مازندران 27 اسفند 1397 بلاغ مازندران 28 اسفند 1397 بلاغ مازندران 29 اسفند 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۴:۱۳    
حدیثی از حضرت امام علی(علیه السلام) درباره معیار خوبی کردن را به همراه تصویرنوشته ای مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۵    
به گزارش بلاغ ،
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۶:۰۸    
حدیث امام علی(ع) درباره تلاوت قرآن را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۸    
فرمانده انتظامی مازندران گفت: بیش از 10 هزار نیروی پلیس در طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز 98 در سطح استان در قالب گشت های پیاده، سواره و موتوری و گشت های تلفیقی بکارگیری می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۷    
مستند سایه های پنهان تولید مشترک کانال بالکان و شبکه مستند، برای پخش از کانال آذری شبکه سحر در روز جمعه 24 اسفند ساعت 18:30 به وقت تهران در جدول پخش قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
چای سبز یک نوشیدنی طبیعی است که در طول صدها سال به عنوان بخشی از پزشکی سنتی چینی شناخته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
سرپرست امور فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مهم ترین مشکل حال حاضر بافندگان را گرانی مواد اولیه اعلام کرد و گفت: ما طی سال جاری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۶    
مدیرعامل نیروگاه تولید برق نکا گفت: فاز اول پروژه آب شیرین کن به منظور استفاده از آب دریا در چرخه مصارف نیروگاه و کاهش برداشت آب از ذخایر زیرزمینی با ظرفیت دو میلیون لیتر در طول شبانه روز در تابستان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۷    
نامزد وزیر دادگستری نروژ ماشینش را آتش زد و بازداشت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۶    
یوونتوس رقیب رئال برای جذب امباپه
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۶    
مدیر اوقاف و امور خیریه نکا گفت: طرح آرامش بهاری در نوروز 98 همچون سال های گذشته و مانند سایر شهرستان ها در چهار امام زاده شاخص شهرستان نکا برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۰۶    
فرمانده انتظامی از کشف بیش از 600 هزار عدد انواع موادمحترقه در سطح استان خبر داد و گفت: پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی با افراد هنجارشکن و قانون گریزی که بخواهند در روزهای پایانی سال برای شهروندان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۲    
کمتر از یک سال به انتخابات مجلس یازدهم و دو سال و اندی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باقی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۹    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت که 10 کیلومتر دیگر از جاده هراز چهار خطه شده که برای بهره برداری مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی افتتاح می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۳    
به گزارش بلاغ ، در آخرین بازی از مسابقات بسکتبال جام باشگاه های غرب آسیا تیم شیمیدر تهران روز پنجشنبه هفته گذشته مقابل نفت عراق به میدان رفت که توانست با برتری در این مسابقه عنوان قهرمانی را از آن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۸    
داشتن قلب قوی حاصل انتخاب های صحیح و سالم در الگوی زندگی روزمره است و برای بهره مندی از یک قلب سالم و قوی باید همواره فعال باشید و از استرس دوری کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۸    
ارومیه - شهر تاریخی و کهن چهارساله ارومیه که از آن به عنوان شهر آب و آینه یاد می شود امسال با جلوه های بی نظیر تاریخی و طبیعی مهیای استقبال از گردشگران نوروزی از داخل و خارج کشور است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۵    
جمعی از فعالان جوان عرصه رسانه شهرستان نکا با حضور در نیروگاه تولید برق شهید سلیمی، ضمن آشنایی با چگونگی عملکرد این واحد بزرگ تولیدی از قسمت های مختلف آن نیز بازدید کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۵    
نمایش موزیکال جشن تولد جانِ گو به کارگردانی بهزاد شاهنده و مدیریت احمد خدادادی به عنوان اولین نمایش با زبان مازندرانی در سطح استان در مدت 10 روز در شهرستان نکا بر صحنه نمایش رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
شاعری به نام نجاشی، که یکی از دوستداران حضرت علی علیه السلام بود، در ماه رمضان شراب خورد. به دستور امام، هشتاد ضربه تازیانه به او زدند وبیست ضربه نیز به خاطر ارتکاب گناه در ماه رمضان اضافه زدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۶    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی جوانه را در تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر موثر دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۱    
مدیر تبلیغات اسلامی نکا گفت: مرحله اول دوره آموزش مداحی شهرستان نکا در نیمه دوم سال 97 با کیفیت و استقبال مطلوبی به پایان رسید و مرحله بعدی دوره آموزشی در سال 98 برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۸    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا گفت: یک واحد مسکونی به همت خیران نکا برای یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان ساخته و به خانواده مددجو تحویل داده شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
متأسفانه برخی از پزشکان در طب نوین، به بیماران بلغمی یا سودایی مصرف ماست و لبنیات را تأکید می کنند در حالی که از نقطه نظر طب سنتی این تجویز پزشکان آکادمیک کاملاً اشتباه است و... .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۶    
همه مراجع (به جزآیات عظام تبریزی، سیستانی و وحید): اگر بعد از روز دوم باطل کند، باید قضای آن را به جا آورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۶    
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از آغاز حرکت طلا روی دور جدید گرانی و افزایش قیمت در بازار خبر داد و گفت: قیمت امروز سکه تمام در بازار به 4 میلیون و 700 هزار تومان رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۷:۰۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یکی از اصلی ترین وظایف کلیه، بیرون راندن مواد زاید تولید شده بر اثر متابولیسم یا خورده شده، در بدن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۵:۰۶    
اگر پدر دختر، نسبت به ازدواج دخترش اظهار رضایت کند؛ ولی از قرائت صیغه عقد بی اطلاع باشد و در جلسه عقد حاضر نباشد، آیا عقد جاری شده بدون اطلاع او صحیح است؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۶    
زنجان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: باید ویژگی و شخصیت حضرت علی (ع) در جامعه به خوبی تبیین و بیان شود تا در جامعه نهادینه شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۶    
مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از گوشت علاوه بر ارتباط با بیماری های نظیر سرطان، آسیب به سلامت قلب و افزایش کلسترول و فشارخون با افزایش ریسک بیماری کبدی هم مرتبط است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۱    
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: خودروسازان تمایلی به از بین رفتن انحصار موجود در صنعت خودروسازی ندارند و با واردات خودرو و تکنولوژی جدید در این حوزه مخالفند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۲    
چشم صورتی یکی از شایع ترین بیماری های چشمی میان کودکان است. این بیماری مسری بوده و بچه ها بیشتر به آن مبتلا می شوند تا بزرگ ترها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۸    
نشست مجمع روابط عمومی های شهر تهران به میزبانی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، بانک ها و دانشگاه ها برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۳    
سوره یوسف، آیه 3: ( نحن نقص علیک أحسن القَصَص بما أوحینا إلیک هذا القرآن وإن کنتَ من قبله لمن الغافلین )
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
بنا بر آخرین تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج شنبه با شمالی شدن جریان هوا همراه با وزش باد نسبتا شدید و گاهی شدید، از شب ابری ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به افزایش حقوق کارکنان دولت، 400 هزار تومان به حقوق ثابت معلمان افزوده می شود که این مقدار با حفظ درصد افزایش حقوق به میزان 10 تا 20 درصد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
مدیر فروشگاه های آجیل تواضع در واکنش به انتشار گفتگویی از وی که نشان از بی احترامی اش به سازمان ملی استاندارد ایران داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۳    
آمبولی ریه بیماری مرگباری است که اگر پس از گذشت چند ساعت جان فرد را نگیرد، درمان آن ممکن خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۲    
معاون وزیر صمت و رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه در سال 98 مشکل بیمه تامین اجتماعی قالیبافان حل خواهد شد، گفت: با همکاری مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۲    
سرپرست فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: قاچاق احشام در دو ماهه گذشته در مرزهای آذربایجان غربی به صفر رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۲    
لیلة الرغائب شبی که بندگان بدون واسطه با معبود راز و نیاز می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به ضرر های پوشیدن صندل های تخت گفت: افراد برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به پا ها و زانو ها باید به نکاتی در هنگام خریداری صندل ها توجه کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه طی یازده ماه سال جاری در مجموع نزدیک به 200 هزار مورد بازرسی در سطح استان انجام شد که منجر به تشکیل 14 هزار و 200 فقره پرونده در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی درباره سفر رئیس جمهوری ایران به عراق گفت: می توانم خبر از شکل گیری یک تحول در ترکیب کالاها و خدمات صادراتی و مقاصد تجاری ایران بدهم و شکست سیاست تحریم آمریکا در عمل در حال تحقق است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضعف نظارت و عدم به کارگیری افراد شایسته در برخی جایگاه ها را عامل اصلی بروز فسادهای اقتصادی عنوان کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا راهیان نور را یک فرصت بی نظیر در ترویج گردشگری فرهنگی و معنوی برشمرد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۹    
بمناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و همچنین روز شهید مراسمی جهت تجلیل از خادمین و مسولان همراه با بنیاد شهید در شهرستان قائم شهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
وزیر صنعت گفت: ایران در پی راهبرد اقتصادی بلندمدت با عراق است و طی 2 سال سهم صادراتمان به عراق به 20میلیارد دلار می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
آخرین گردهمایی تخصصی مداحان، ذاکران و شعرای آئینی شهرستان نکا در آستانه ولادت حضرت علی(ع) و ایام اعتکاف به میزبانی مسجدالنبی(ص) نکا برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
یادواره 53 شهید آموزش وپرورش شهرستان جویبار برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۹    
نخستین کاروان راهیان نور شهرستان سوادکوه در مناطق عملیاتی جنوب حضور یافتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۹    
به مناسبت فرارسیدن روز شهید از خانواده معظم شهدا و دست اندرکاران اجلاسیه 303 شهید شهرستان جویبار تجلیل شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۳    
در این حادثه دو دستگاه پژو206 در کمربندی شهرستان بهشهر با یکدیگر برخورد کردند که تلفات جانی در پی نداشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۳    
برای کاهش وزن سریع باید این نکته را در نظر داشت که برخی خوراکی هایی که به طور کلی سالم تلقی می شوند بر کاهش وزن تاثیر چندانی نداشته و در عوض برخی جایگزین های سالم تری وجود دارند که می توانند کاهش وزن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از عیدی زود هنگام پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف خبر داد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان امریکایی ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
در فصل یازدهم آیین نامه اخلاق حرفه ای سازمان نظام پزشکی کشور، قواعد مربوط به مسئولیت های اجتماعی و سازمانی حرفه مندان پزشکی تشریح شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
در پی اجرایی شدن طرح فروش فوری محصولات دو شرکت بزرگ خودروسازی در راستای تنظیم بازار، سوالات و حرف و حدیث های بسیاری پیرامون آن نقل می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
نظرآباد - وزیر جهاد کشاورزی گفت: 90 درصد بازار گل ارکیده صادراتی است و هر پنج کوزه گل معادل یک بشکه نفت ارزش اقتصادی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
در شرایطی که واردات گوشت قرمز و گوشت مرغ و حتی دام زنده ادامه دارد، این محصولات پروتئینی روند افزایشی قیمت خود را ادامه داده و اعداد عجیب و غریبی را در بازار ثبت کرده اند که به نظر می رسد در چنین ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از اعزام 500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: باید یاد و خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را زنده نگه داریم و پیام آنان به نسل جوان منتقل کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام آمادگی کامل این اداره و سایر دستگاه های حوزه حمل ونقل برای استقبال از مسافران نوروزی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۰    
حدیث رسول اکرم(ص) در باره ماه رجب را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۹    
رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف بیش از 15 تن انواع گوشت احتکار شده در سردخانه ای واقع در منطقه کهریزک خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۹    
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه پایانی خود تاکید کرد: پیوستن ایران به کنوانسیون های بین المللی مانند پالرمو ، CFT و غیره اگر به قصد گرفتن بهانه از دشمن باشد، خطای استراتژیک محسوب می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
ارومیه – دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده مقام معظم رهبری گفت: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت های جدی نظام است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
مجلس سنای آمریکای طرحی را که خواستار پایان دادن به حمایت نظامی آمریکا از ائتلاف سعودی در جنگ یمن است، تصویب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
پیشکسوت فوتبال ایران در اظهارنظر عجیبی گفت: شاید خیلی ها بگویند تمام این صحبت ها خرافی است اما من معتقدم پرسپولیس نفرین شده است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از پیروزی برابر لیون به ستایش از کریستیانو رونالدو به خاطر درخشش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۵    
اتفاقات 2 ماه اخیر در صداوسیما نشان می دهد مدیریت رسانه ملی مسأله را اشتباه فهمیده است، نسخه اشتباه می پیچد و توپخانه را به سمت خود گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
معاونت حقوقی رییس جمهور، گفت: موضوعی مبنی بر اینکه آیا می توان اقدامی در خصوص توقیف اموال اختلاس گران در کانادا انجام داد، در دستورکار شورای علمی معاونت حقوقی ریاست جمهوری قرار گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
بنابر گزارش آسوشیتدپرس، آمریکا قصد انجام آزمایش های موشکی را دارد که براساس پیمان موشکی 1987 ممنوع است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همیشه عده ای سودجو هستند که جز منافع خودشان هیچ هدف دیگری ندارند و حاضرند برای تامین سود شخصی خود توازن بازار را بر هم بزنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
رژیم صهیونیستی به منظور قدردانی از حمایت های نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد از این رژیم، اقدامی عجیب انجام داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۷    
سیدوحید فخر موسوی، رئیس شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر عنوان کرد: از جمله مصوبات جدید شورا برای سال 98 تأیید صلاحیت حرفه ای هنرمندان تئاتر براساس سه ویژگی برای اجرای نمایش های روی صحنه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۸    
اختلال در کار سد بزرگ گوری که 70 درصد برق ونزوئلا را تامین می کرد، همچنان به زندگی مردم خسارت می زند. اختلالی که نیکلاس مادورو آن را حمله سایبری آمریکا و جنگ برق نامیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۱    
روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به انتقاد از سخنرانی تودیع صادق آملی لاریجانی از منصب ریاست قوه قضائیه پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۸    
هفته جاری شواهد حوادث تلخ و شیرینی در حوزه سیاسی، اقتصادی و بین الملل بودیم که مرور برخی اتفاقات مهم خالی از لطف نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۸    
بیشتراز اینکه به فکر خودش باشد به فکر دیگران بود. از معرفت چیزی کم نمی گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۸    
داستان تکراری ستاره - مربع این بار روی آنتن زنده، گریبان سازمان صداوسیما را گرفت و انتقاد شدید هاشمی طبا را در پی داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تفکیک وزارت بازرگانی به ضرر اصناف و گروه های صنعتی و تولیدی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۵    
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: شورای حقوق و دستمزد هرچه سریعتر میزان افزایش حقوق کارگران برای سال 98 را مشخص کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۶    
قهرمانی- نماینده دادستان – در چهارمین جلسه دادگاه خطاب به هدایتی – متهم ردیف اول پرونده گفت : شما می گویید تولید کننده هستید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۵:۴۵    
به گزارش بلاغ ، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه و لباسشویی گفت: برخی افراد به اسم تولید داخل، محصولات خود را با قطعات بی کیفیت چینی در بازار عرضه می کنند. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۲    
حدیثی از رسول اکرم صل الله علیه وآله درباره پنج عاملی که قلب را نورانی می کند را در این خبر بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۹    
تغییرات اقتصادی و رکود درآمدی سال های اخیر کشورمان تاثیر منفی گسترده ای را در نظام تغذیه خانوارهای ایرانی بوجود آورد که ابتلاء به بیماری های ناشی از سوءتغذیه یکی از پیآمدهای این تغییرات اقتصادی است.