پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۲۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 5 اسفند 1400 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1400 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 تیر 1400 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری برنا 30 مهر 1400 خبرگزاری برنا 30 آبان 1400 خبرگزاری برنا 30 آذر 1400 خبرگزاری برنا 30 دی 1400 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۶    
نتایج بررسی نمونه های دوغ سنتی نشان داد که تقریباً 90 درصد از نمونه ها، بر اساس دستورالعمل های سازمان استاندارد، رد می شوند. اصلی ترین مشکل دوغ های سنتی، آلودگی به کپک و مخمر است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۷    
مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی و سازمانی تخصصی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تشکیل شورای شعر استان خبرداد و گفت: بزرگان حوزه شعر و ادب این استان در مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۱    
رئیس پلیس فتا استان در خصوص خرید اینترنتی بلیط گفت: شهروندان حتما از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کرده و نکات مربوط به امنیت درگاه های بانکی را جدی بگیرند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۳    
قلعه جوشین بر فراز یک کوه صخره ای در یک منطقه کوهستانی زیبا واقع شده که ارتفاع قله از سطح دریا در حدود 1800 متر است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
آستمال یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش خاروانا شهرستان ورزقان واقع شده است. این روستا قدمتی چند هزار ساله داشته و به قوم آس آن برمی گردد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۵    
کارخانه کیمیا ماشین تیام یکی از با سابقه ترین و بهترین ارخانه های ساخت و طراحی دستگاه های بلوک زن جدول زن می باشد .که با داشتن بیش از 30 سال تجربه بهترین محصوات و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۸    
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مادران باردار گفت: بانوان باید در بخش زایمان از بهترین و مطلوب ترین خدمات بهره مند شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
دادستان مرکز استان از کشف شبکه فساد در توزیع نهاده های دامی در استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
شهردار کنگ دراین نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 9 ساله خود در سمت شهردار شهر جهانی کنگ به تشریح ماجرای استعفای خود پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس کل دادگستری مازندران ازعزم جدی دستگاه قضایی در حفظ حریم رودخانه ها و برخورد با متخلفان و متعدیان منابع طبیعی خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
بالغ بر نیم میلیون مهندس در کشور داریم که البته این آمار می تواند بیشتر هم باشد چرا که با توجه به وضعیت بغرنج این سالها جمعیت قابل توجهی عطای مهندسی را به لقایش بخشیده اند و در این حوزه فعالیتی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روند ساخت و پیشرفت این پروژه بسیار کند است، بنابراین اعضای شورای اسلامی شهر در جریان بازدید از بیمارستان خواستار ارائه زمان بندی مشخص و مدون برای تکمیل این مجموعه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
استاندار خراسان شمالی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به جهت حفظ سرمایه های ملی کشور در حوزه ساخت و ساز و حفظ جان مردم در بحران های طبیعی باید بعنوان رکن اساسی مورد توجه قرار گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۸    
استاندار کرمان گفت: امتیازهای استان کرمان را که روایتگریِ تاریخ کهن ایران است، باید ثبت و ضبط کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۰    
سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اجرای خط کشی های ترافیکی رینگ و معابر اطراف مسجد مقدس جمکران خود را آماده استقبال از جشن نیمه شعبان کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۰    
زهرا احمدی نیا مربی تیم هندبال هدف پویان قم سکان هدایت تیم ملی هندبال ایران در مسابقات آسیایی 2022 قزاقستان را برعهده گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶    
نماینده عالی دولت در گیلان از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به سد پلرود رحیم آباد از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶    
استاندارایلام گفت:سفر استاندار واسط عراق به ایلام یک نقطه عطف در تاریخ روابط دیپلماتیک دو استان است که می تواند باعث توسعه وپیشرفت اقتصادی همه جانبه دواستان ایلام واسط باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
در دیدار استاندار قم و سفیر پاکستان در تهران، استاندار قم شجاعت مردم پاکستان در مقابله با استکبار را ستودنی دانست و افزود: همواره رهبر معظم انقلاب از ملت پاکستان به نیکی و عظمت یاد می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
رابط دولت با ائمه جمعه و حوزه های علمیه به نمایندگی از رئیس جمهور، امروز از آیت الله علوی گرگانی عیادت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آغاز نوسازی تاکسی های فرسوده مدل 1380 و قبل از آن با منابع داخلی شهرداری و توافق با بانک برای واگذاری تسهیلات قرض الحسنه در قم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
نشست مجازی شهر انتظار، شهروند منتظر با حضور معاونین و مدیران عامل سازمان های فرهنگی شهرداری های کلان شهر ایران و معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از کمپ معتادان متجاهر شهید فرجوانی گفت: چهار دهکده اقتصاد مقاومتی در راستای بازپروری و آموزش های فنی و حرفه ای به معتادان متجاهر در چهار شهرستان راه اندازی می شود و ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهر قلعه رئیسی اختصاص داده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
استاندار هرمزگان گفت: ظرفیت های اقتصادی، تجاری و گردشگری گسترده ای در استان هرمزگان برای جذب سرمایه گذاری و همکاری های اقتصادی با کشور روسیه وجود دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
مدیر کل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از دعوت دو بانوی کبدی کار سیستان و بلوچستان به چهارمین اردوی تیم ملی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایشهای صدا و سیما با حضور مدیران دولتی ، اساتید دانشگاه و مدیران شرکتهای پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایت مندی مشتری به فولاد هرمزگان اهدا شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۱    
قائم مقام تحقیقات مهندسی و نوآوری شرکت نیرو محرکه گفت: اتکا به تحقیقات و پژوهش و ایده های فنآورانه موجب پویایی و خودکفایی در این واحد صنعتی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۸    
زنانی که حداقل چهار ساعت در روز از این نوع حرکات داشتند، در مقایسه با زنانی که روزانه کمتر از دو ساعت اینگونه فعالیت ها را داشتند،
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۶    
سید سعید میرمهدی کاپیتان تیم شهید حسن نوفلاح پس از کسب نخستین قهرمانی این تیم در لیگ برتر واترپلو مدال طلا و کاپ قهرمانی اش را به خانواده شهید نوفلاح تقدیم کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان و هیات همراه مظفرمهری خادمی نسب سرپرست اداره کل جدید ورزش و جوانان استان هرمزگان با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در محل دفتر امام جمعه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
در لیگ ستارگان قطر العربی به تساوی رسید و الریان شکست خورد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۷    
نواک جوکوویچ برابر تنیسور شماره 121 جهان شکست خورد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۱    
مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین از تسلط روسیه بر نیروگاه هسته ای چرنوبیل در استان کی یف خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۱    
در ادامه تغییرات در سازمان صدا و سیما گفته می شود مدیر شبکه افق به عنوان معاون سیما منصوب می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۱    
بازیکن تیم والیبال پیکان تهران با بیان این که تیمش اجازه نداد تصور برد در ذهن حریف شکل بگیرد، گفت: شهرداری ارومیه را تحت فشار گذاشتیم و اجازه ندادیم توانایی ها خود را بروز دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۸    
سرمربی تیم والیبال پیکان که فصل گذشته هدایت تیم شهرداری ارومیه را برعهده داشت، گفت: در تیم شهرداری ارومیه مربی گری کردم و دوست نداشتم در این مرحله رو در روی هم قرار بگیریم که یک تیم حذف شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۸    
سومین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان امروز به صورت رفت و برگشت برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل شرکت نیرو محرکه گفت: با راه اندازی مرکز تخصصی نوآوری گیربکس و با بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان بزودی این شرکت را به مرکز تولید گیربکس های پیشرفته در کشور تبدیل می کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۷    
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه گسترش ناتو به سمت شرق تنش زاست، تاکید کرد: گسترش ناتو تهدیدی جدی علیه ثبات و امنیت کشورهای مستقل در مناطق مختلف است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۸    
استفاده از کافئین در حال حاضر گسترده و عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر درمان ها برای زوال شناختی نشان داده است و برای تاثیر مفید مقدار نسبتا کمی نیاز است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مازندران دیار شهدا و علویان است، گفت: تفکر و مکتب شهیدان را فراموش نکنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از صبح دیروز (چهارشنبه) و با حضور کشتی گیران داخلی و نمایندگان کشورهای ارمنستان و تونس در سالن آب و برق گیت ورزشی اهواز ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
عضو ائتلاف دولت القانون عراق از تلاش برخی جریانات سیاسی این کشور برای تضعیف موضع احزاب سیاسی شیعه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر این که شکست امروز را هرگز فراموش نخواهد کرد، گفت: من و تیمم امروز تحقیر شدیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
گزینه مورد نظر پرسپولیس شرایط نامشخص دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
حمزه زرینی عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران را به دست آورد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
طرح میراب معاصر با هدف ایجاد فرهنگ بهینه سازی در مصرف آب میتواند راهگشای معضل بی آبی در کشور باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
رئیس پارک علم و فنآوری قزوین گفت: اولین مرکز تخصصی نوآوری گیربکس ایران با هدف بهره گیری از ایده های برتر شرکتهای دانش بنیان در تولید گیربکس های خودرو و صنایع بزرگ در شرکت نیرو محرکه قزوین راه اندازی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در دیدار با استاندار مرکزی با اشاره به طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور روسیه در نخستین اظهارنظر خود پس از اولین روز حمله کشورش به اوکراین اعلام کرد اگر این اقدام را انجام نمی دادیم با تهدید مواجه می شدیم و نمی دانم کشور ما پس از آن چگونه ادامه می داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
فرماندار اصفهان از روند احداث پارکینگ طبقاتی مجموعه اداری امیرکبیر بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۶    
دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت و آمار واکسیناسیون کرونا در اصفهان را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۰    
فدراسیون های فوتبال لهستان ، چک و سوئد اعلام کردند در رقابت های پلی آف جام جهانی در روسیه شرکت نخواهند کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
معاون نمایندگی انگلیس در سازمان ملل متحد اعلام کرد کشورها به صورت خصوصی در حال بررسی پیش نویس قطعنامه ای در محکومیت عملیات نظامی روسیه در اوکراین هستند و زمان گفت وگوهای رسمی هنوز مشخص نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۵    
کوشن، ریشه خشک شده گیاه نخود، ممکن است علائم التهاب عصبی در بیماری پارکینسون را در صورت ترکیب با یک مهارکننده آنزیم کاهش دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
نشست مشترک علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران با کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضائیه پیرامون همکاری های مشترک به منظور استیفای حقوق تضییع شده ایران و ایرانیان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از بدو تصدی ریاست قوه قضائیه در دهم تیرماه سال جاری، ارتقاء وضعیت زندان ها و زندانیان سراسر کشور را در زمره اولویت های خود قرار داده و بر همین اساس ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۹    
سفیر ایران در آذربایجان روابط دو کشور ایران و آذربایجان را رو به جلو و در حال توسعه و در مطلوب ترین شرایط ممکن دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۹    
دبیرکل ناتو امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: ناتو فردا (جمعه) نشستی مجازی برای رسیدگی به وضعیت اوکراین و اقدامات بعدی این ائتلاف برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۶    
سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که برای افتتاح 8 طرح ورزشی به قزوین سفر کرده است در محل استانداری با محمدمهدی علایی استاندار دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها به تنهایی نمی توانند تغییری ایجاد کنند بلکه با همراهی همه آنها و همدلی و خرد جمعی می توان عزم رسانه ای برای رفع مشکلات استان ایجاد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: برقراری دوباره پروازهای فرودگاه همدان بسیار ارزشمند است و رونق این پروازها، موجب توسعه همه جانبه این استان می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
امیر قطر در جریان تماس تلفنی با رئیس جمهور اوکراین، طرف های درگیر در این کشور را به خویشتن داری دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
رسانه های آمریکا از نشست جو بایدن با اعضای شورای امنیت ملی این کشور و جلسه آتی 15 دقیقه ای وی با سران گروه 7 در خصوص تحولات اوکراین خبر می دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۵    
معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با تغییر دولت ها اتفاقی که می افتد این است که برخی از مدیران کل هم تغییر می کنند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۴    
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با استاندار همدان بر حل مشکل پرداخت معوقات نیروهای شرکتی دستگاه ورزش تاکید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۹    
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در خصوص درخواست قطع همکاری محرم نویدکیا با تیم فوتبال این باشگاه، بیانیه صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه کمیسیون مشترک در کلیات طرح صیانت با نظر هیات رئیسه باطل شد، گفت کمیسیون مشترک در بررسی کلیات طرح صیانت تخلفات آشکار داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی کرملین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، اگر اوکراین برای مذاکره درباره نگرانی های امنیتی روسیه آماده باشد، مسکو هیچ مانعی برای برگزاری مذاکره میان روسای جمهوری روسیه و اوکراین نمی بیند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
در شبانه روز گذشته 311بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اجرای چندین پروژه را در آستانه عید نوروز در دستور کار خود قرار داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۹    
باشگاه سپاهان با استعفای محرم نویدکیا سرمربی این تیم مخالفت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۶    
دانشمندان ارتباط بین پیری بیولوژیکی شبکیه چشم و مرگ و میر را شناسایی کرده اند؛ کشفی که می تواند منجر به غربالگری روتین برای مجموعه ای از بیماری های تهدید کننده زندگی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی در تبیین نامه ارسالی به مقام معظم رهبری با بیان اینکه حجم تسهیلات تکلیفی در نظر گرفته شده برای بانک ها در سال آینده توسط کمیسیون تلفیق مجلس بیش از 1300 هزار میلیارد تومان است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: کارشناسان، رسانه ها و مردم می توانند طرح صیانت را بی رحمانه نقد کرده و برای اصلاح ایرادات آن به نمایندگان کمک کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دومین برد خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان مقابل پاس گرگان دست یافت و به عنوان نخستین تیم مرحله نیمه نهایی معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
دادگاه بین المللی حکمیت ورزش، صدور رای درباره شکایت مجدد فدراسیون جودو ایران از محرومیت 4 ساله را تا یک ماه دیگر به تعویق انداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار شهرداری ارومیه با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و زیبا سازی منظر شهری به ریاست شهردار این شهر در محل سالن جلسات این شهرداری برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق از استاندار آذربایجان غربی تجلیل کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد: به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی ، 100 هزار اصله نهال رایگان به شهروندان توزیع می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسمی به نمایندگی از رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید عیادت کرد و در جریان روند معالجه ایشان قرار ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
پورعباس گفت: ثبت نام در کنکور سراسری سال 1401 فردا پایان می یابد و دیگر قابل تمدید نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
عزت الله ضرغامی از سفرش به قطر در رأس هیأتی برای پیگیری مشارکت ایران در میزبانی جام جهانی 2022 و همچنین جایگزینی برای سفرهای نوروزی درصورت اعمال محدودیت های کرونایی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
سید حسین حسینی این روزها در استقلال فوق العاده کار کرده و آقای کلین شیت لیگ لقب گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بهترین و صادق ترین مشاورین برای مدیران کشورمان در مسیر کارها خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند زیرا برای انقلاب هزینه سنگینی داده اند و از سر دلسوزی مسائل ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله سید محمدتقی حکیم استادحوزه و دانشگاه را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آنکه مجلس از روز شنبه به صورت سه شیفت درگیر بودجه خواهد شد، تصمیم گیری نهایی در خصوص این طرح به بعد از تصویب لایحه بودجه موکول می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
اگر شهاب زاهدی قراردادش با زوریا را فسخ کند یکی از جدی ترین گزینه های پرسپولیس خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
تعداد کل آزمایشگاه های مجاز تشخیص مولکولی کووید 19 در سراسر کشور 366 آزمایشگاه است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
کارخانه سیمان شهر ری در منطقه جنوب تهران، به عنوان نخستین خط تولید سیمان کشور و از قدیمی ترین کارخانه های ایران به شمار می آید ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹    
درروستاهاشاهداستعدادهای ناب و بالقوه ورزشی هستیم سیدمحمد پولادگر در افتتاحیه سالن ورزشی روستای امیرآباد بویین زهراگقت استعدادهای ورزشی در روستاها فراوان است و اندکی توجه می تواند به کشف استعدادهای ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹    
پویش هر ایرانی یک درخت در گرگان با همکاری عموم مردم و سازمان های مردم نهاد تعداد 1200 اصله نهال از گونه های افرا و داغداغان در منطقه جنگلی جنوب آب بندان قرن اباد کاشته شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۳    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار برابر گل گهر در سیرجان، امروز در دو گروه و در دو ورزشگاه به تمرین و ریکاوری پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
استقلالی ها پس از برد روز گذشته مقابل فجر امروز در آرارات تمرین کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۴    
جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری قرچک به ریاست محسن خرمی شریف شهردار و با حضور معاونین و مدیران مدیریت شهری تشکیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک، ه به مناسبت روز ملی مهندس پیامی صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۹    
2 زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستایی در بروجرد با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۹    
با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در شهرستان زنجان ساکن هستند باید کمیت و مبالغ تخصیصی به پروژه ها متناسب با جمعیت ساکن در مرکزاستان باشد.