پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۳:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 15 اسفند 1400 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1400 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 تیر 1400 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری برنا 30 مهر 1400 خبرگزاری برنا 30 آبان 1400 خبرگزاری برنا 30 آذر 1400 خبرگزاری برنا 30 دی 1400 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۵    
نبود نگاه علمی و کارشناسانه فرزند پروری، عدم گوش دهی والدین و خلاء ارتباطات والدین با فرزندان از جمله علل بروز اعتیاد در جوانان به شمار می رود ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از تولید میوه های نوبرانه در این استان به صورت پایلوت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۳    
مستند رویای من به نویسندگی و کارگردانی مهدی خطیبی با اتمام مراحل فیلمبرداری در مراحل پس تولید قرار دارد وبه زودی آماده نمایش خواهد شد
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
دبیر جشنواره هواداریم از برگزاری کارگاه های تولید محتوای مهدوی در مسجد مقدس جمکران از 20 تا 22 اسفندماه با حضور هنرمندان و اساتید برجسته برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
رییس هماهنگی امور مناطق و دستیار ویژه در امور مناطق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان جزییات فراخوان واگذاری 30 مجموعه فرهنگی به مردم را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان قم 70 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزارهای شهدای این استان مصوب شد و تاکنون 40 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۶:۲۳    
از نگاه طب سنتی تنها افرادی که میزان اخلاط بدنشان متعادل است، می توانند به راحتی شیر مصرف کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
اگر جزو افرادی هستید که دست هایتان همیشه سرد است و اگر می بینید رنگ پوست دستتان تغییر کرده است به پزشک مراجعه کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
مردی که در یک درگیری خانوادگی شوهر خواهرش را با ضربه چاقو فلج کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در خصوص کلیپ منتشر شده با موضوع جولان چماق داران و بی حرمتی به لباس سادات و روحانیت گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
فیلم کوتاه شین و ژین به جشنوارهRNAB Revelando Novos Atores Brasileiros راه یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
به همت شهرداری قرچک، مراسم غرس نهال ایثار با عنوان به یاد هر شهید یک درخت، با حضور مسئولین و آحاد مردم به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه جشن در 350 مسجد این استان همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: جهاد تبیین، محور برنامه های فرهنگی و مذهبی به ویژه در این ایام است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در همایش "زنجیره خودروسازی در افق 1401"، با بیان اینکه به ازای تولید هر خودرو تیبا بیش از 77 میلیون تومان زیان به سایپا وارد می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۱    
گامهای مستمر توسعه روابط بین المللی استان در دیدار احمد اف سرکنسول کشور قزاقستان در جمهوری اسلامی ایران با استاندار خراسان شمالی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
استاندار زنجان گفت: با ساز و کارهایی تلاش می شود در میان مدت، مکانی موقت برای بخشی از ساختار اداری و نوآوری پارک علم و فناوری این استان فراهم و در این خصوص اقدامات لازم انجام خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت 124 هزار و 852 تماس مردمی در 11 ماه امسال با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های این اداره کل خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از حمل 3 میلیون و 260 هزار تن کالا از مبادی شهرستان های استان به مقاصد مختلف کشور طی 11 ماه گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
برنامه کتاب بان یکشنبه 15 اسفند، با نگاهی به ظرفیت های برنامه های تلویزیونی کودک و نوجوان در ترویج کتابخوانی از رادیو فرهنگ پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
نقاشی قهوه خانه ای؛ نمایشی از فرهنگ ملی و مذهبی بررسی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
بازدید و کنترل کمی و کیفی سوخت در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تشدید می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۴    
فرماندار آبدانان گفت: نیروهای واحد خدمات شهری شهرداری آبدانان در هنگام لایروبی سالانه استخر پارک تفریحی سراب سه گلوله عمل نکرده در کف آن را مشاهده کردند
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در پی اتمام حجت دستگاه قضایی گلستان تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت گرگان آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پویش سراسری نظامی خوانی در فضای مجازی برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای شرکت در این پویش به سامانه پلتزار مراجعه کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
استاندار خوزستان گفت: مصوبه های سفر دولت سیزدهم به خوزستان اثرگذاری خوبی در استان داشته و امیدواریم تا دو سال آینده بسیاری از مشکل و چالش های استان رفع شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
سیدمحمود حسینی پور، در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان نور، گفت: با برنامه ریزی راهبردی باید شاهد تحول اساسی در مباحث اقتصادی شهرستان نور باشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
استاندار خراسان جنوبی گفت: رسانه های استان در موضوع حفظ توأمان محیط زیست و سرمایه گذار در استان حساسیت ویژه ای داشته باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، نماینده عالی دولت در مازندران، احمد توکلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نور منصوب و در مراسمی با حضور استاندار، امام جمعه نور ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۹    
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک ایران در سال 96 رتبه 69 جهانی را در اختیار داشت که بعد از انجام یک کار جهادی در این حوزه توانستیم این رتبه را به جایگاه 24 ارتقا دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
مجیب حسنی از سوی استاندار سیستان و بلوچستان، سرپرست فرمانداری نیکشهر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
فرمانده انتظامی سیرجان از کشف 25 هزار لیتر گازوئیل غیرمجاز دپو شده در یک شرکت تولیدی خبر داد و گفت: گازوئیل که در سه مخزن بزرگ دپو شده بود، توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۷    
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با انتقاد از سیاست زدگی در استان گفت: یکی از مشکلات استان، سیاست زدگی وحشتناک است که باعث شده در شرق و جنوب استان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل، گفت: فعالیت یک سامانه ناپایدار جوی از بعد از ظهر دوشنبه آغاز می شود و تا اواخر روز سه شنبه ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: وضعیت نامطلوب اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت، سوال از وزیر ارتباطات را در دستور کار قرار داده است .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 420 هزار اصله نهال به مناسبت روز درختکاری در این استان غرس شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
همزمان با میلاد حضرت ابالفضل و روز جانباز، استاندار خراسان رضوی با حضور در منزل دوجانباز 70 درصد دفاع مقدس با آنان دیدار و گفتگو کرد
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
پرواز هواپیمای آخرالزمان تازه ساخته شده نیروی هوایی روسیه که به عنوان مراکز هوایی فرماندهی در جنگ های هسته ای عمل می کنند، بر فراز مسکو گزارش شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۸    
رئیسی گفت: در معماری امروز مفاهیم اندرونی و بیرونی از بین رفته است و این موضوع کاملا با ارزش های دیندارانه در تعارض است و از پارادایم های فلسفی که ارزش های ما را تولید می کنند، نشات می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۲    
مهین رحیمی نائب رییس هیات و مدرس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی از شناسایی بیش ار 2500 بازی بومی محلی در کشورخبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان گلستان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: در پی بارندگی های اخیر در منطقه مریوان، سد گاران این شهرستان سرریز کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز گفت: شرکت های دانش بنیان، یکی از اصلی ترین اولویت های ما در واگذاری زمین در شهرکهای دولتی هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بخشی مهمی از مفهوم توسعه پایدار بدین معناست که برای نسل های آینده تهدید نباشیم و بدانیم منابعی در اختیار ما امانت هستند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰    
مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین از پرداخت تسهیلات 250 میلیون تومانی به متقاضیان احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل بهزیستی البرز از جمع آوری 75 معتاد متجاهر زن در روز گذشته خبرداد و گفت: توانمندسازی این قشر آسیب دیده یک مسئولیت بین نهادی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
در ایران حتی اقتصاد نان خشک کپک زده هم از اقتصاد آب قوی تر است. در شرایط کنونی شرایط اقتصاد آب در کشور، شرایط بسیار دشواری است که مورد بی توجهی قرار گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی کمیسیون سلامت و محیط زیست اصفهان گفت: اولویت اول بودجه 1401 توجه به مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی هوای اصفهان بوده است و در مجموع 40 درصد بودجه آینده شهر در خصوص حمل ونقل عمومی و کاهش آلودگی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
به فرماندهی حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ستاد اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۷    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار برای حفظ و توسعه فضای سبز اختصاص داده شده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۷    
همزمان با روز درختکاری چهار صنعت به عنوان صنعت برگزیدگان استانی در بیست و سومین همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز با حضور معاون عمرانی استاندار، معاون اقتصادی استاندار، مشاور محیط زیستی استاندار ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۷    
ترور سینکلر، بازیکن تیم منچسترسیتی بین سال های 2003 تا 2007 که سابقه گلزنی در دربی شهر منچستر را دارد ادعا کرده شادی مشهور رونالدو را او اولین بار اجرا کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
یک استارت آپ کانادایی رباتی مجهز به فناوری فرابنفش ابداع کرده که مخصوص پاکسازی هواپیماها از ویروس کووید19 است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
برای ثبت تردد شترها در بیابان های اطراف سیریک، گشت ساربانی در این شهرستان از سوی جهاد کشاورزی راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
استاندار آذربایجان شرقی خواستار واگذاری اختیارات و اعتبارات پروژه های ملی استان ها به استانداران شد و گفت: پروژه های عمرانی ملی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۶    
انجمن کارفرمایی مدیران پایگاه های خبری آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مدیران پایگاه های خبری استان انتخاب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
بارش باران در اغلب مناطق کشور ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۱    
شهردار بندرعباس گفت: نقاشی و حجاری بر روی سنگ بصورت نقش برجسته در راستای زیباسازی شهر انجام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۲    
مجموعه تفریحی، ورزشی و درمانی ویژه معلولان در استان هرمزگان با کمک و حمایت استاندار هرمزگان، توسط خیریه بهشت امام رضا(ع) راه اندازی خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:در آستانه سال نو مردم و نیکوکاران این استان از زمان آغاز جشن نیکوکاری امسال تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال به نیازمندان استان کمک کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
سرپرست شهرداری تبریز گفت: هرچقدر سرانه فضای سبز تبریز را افزایش دهیم، می توانیم برای آیندگان هدیه ای ارزشمند بر جای بگذاریم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان از عملیات اتصال ایستگاه فیلتراسیون خط لوله 30 اینچ غرب بندرعباس با مدیریت توزیع گاز به صنایع مهم در این محدوده، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
مراسم روز درختکاری در فولاد هرمزگان با هدف حمایت از محیط زیست و با شعار هر فولادی یک نهال برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۳    
سرپرست شهرداری تبریز از اختصاص 200 میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس جدید در سال آینده خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۷    
دادستان مرکز استان هرمزگان از تشکیل کمیته اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه در بندر شهید رجایی بندرعباس به منظور تعیین تکلیف فوری هزاران تن کالای متروکه و دپو شده خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۷    
رئیس کمیته امداد ناحیه یک شهرستان بویراحمد گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری 10 طرح اشتغالزایی به نمایندگی از 30 طرح برای مددجویان کمیته امداد در این ناحیه به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی وامام جمعه تبریز خواستار برخورد با عاملین قطع درختان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۱    
مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان از پروژه ها و فعالیت های مجتمع ایزوایکو بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۸    
در ظاهر چینی ها هرکاری هم که بکنند باز هم همه منشأ کرونا را به این کشور نسبت می دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۱    
شهردار بندرعباس گفت:پویش درختکاری برای کاشت هزار اصله نهال با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، احیا، گسترش و حفظ فضای سبز توسط شهرداری بندرعباس برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۶    
سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده چندین زیرسویه از امیکرون از جمله BA.1، BA.1.1، BA.2 و BA.3 را ردیابی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۶    
صبح دیروز یکشنبه 15 اسفند ماه بخش های خبری تلویزیون در شبکه یک و شبکه خبر، تغییرات قابل توجهی به خود دیدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع پیوست رسانه ای برای ایجاد جریان سازی به ویژه در شیوع کرونا را ضروری دانست و گفت: نظام رسانه ای کشور باید ضمن تبیین دستاوردهای دولت مردمی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۶    
آیین رونمایی از سامانه مشاوره کتاب سَمک یکشنبه 15 اسفند در معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۰    
به دنبال حذف علف زار به کارگردانی کاظم دانشی و لامینور ساخته داریوش مهرجویی از فهرست فیلم های اکران نوروزی 1401، شورای صنفی نمایش امروز 15 اسفند ماه دو فیلم را به عنوان جایگزین معرفی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۶:۴۷    
با انتخاب دو فیلم سینمایی "سگ بند" و "گل به خودی" ترکیب اکران نوروزی نهایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۶:۲۶    
وزیر بهداشت گفت: در موج پنجم، میزان مراجعه به مراکز بهداشت و درمانی یک دهم موج امیکرون بود؛ اما با واکسیناسیون ابتلای بیماران به شکل خفیف بیماری بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۱    
به مناسبت میاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر از چهار جانباز در شهر محمدیه تجلیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
هفته بیست و یکم آبی ها بردند و سرخ ها با اشتباه لک بازی را واگذار کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
استاندار اردبیل، ضرورت احداث شهرک صنفی در اردبیل احساس می شود و اینکه شغل های مزاحم در مناطق مختلف موجب ترافیک شهر شده، اهالی بازار نیز در تسریع راه اندازی این شهرک تاکید دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مقابل پرسپولیس نباید به هیچ عنوان عقب بکشیم زیرا بلای بازی رفت سرمان می آمد و 75 دقیقه عقب بازی کردیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل خواستار توقف نبرد در اوکراین شد و آن را کاملا ضروری دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۶    
سال 1400 که تقریبا به انتها رسیده، سالی بسیار پررونق برای سریال های نمایش خانگی بود و پلتفرم های اینترنتی بیشترین رشد و شکوفایی را در آن تجربه کردند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
رئیس دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت : در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان بالغ بر 38 هزار درخواست اعم از تماس تلفنی و نامه فیزیکی ثبت شد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
استاندار اردبیل، در ایام تعطیلات نوروزی اکیپ های ستاد کرونا با برنامه ریزی به اماکن عمومی، رستوران ها ، بازار های خرید ، امکان تفریحی، تالارها و حمل نقل عمومی و.. نظارت کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه کاشت درخت به یاد شهدا نشان دهنده زنده بودن فرهنگ شهادت است، گفت: همزمان با روز ملی درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
دادستان مرکز استان گلستان گفت: 479 حلقه چاه غیرمجاز در گلستان پُر شد و به این ترتیب از برداشت سالانه چهار میلیون و 700 هزار مترمکعب آب از سفره های آب زیرزمینی استان جلوگیری به عمل آمد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۴    
وزیر امور خارجه در آستانه دومین سالگرد درگذشت حسین شیخ الاسلام با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش یاد این دیپلمات پیشین کشورمان را گرامی داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۱    
رحمان محمدی راد پس از شکست مقابل پیکان در نیمه نهایی والیبال گفت: قول قهرمانی داده بودم اما امشب شکست خوردم و مقصر من بودم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۵    
رئیس اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم برای دو کارگروه این ستاد، مسئول جدید برگزید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۹    
هواداران تیم صنعت نفت آبادان پس از برد تیمشان در مقابل تیم پرسپولیس، به جشن و پایکوبی پرداختند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۵    
سرمربی تیم پیکان تهران با اشاره به فینالیست شدن تیمش در تقابل با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در لیگ برتر والیبال، گفت: رساندن تیم دهم فصل گذشته به فینال کار سختی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۰    
منچستر سیتی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در مصاف با منچستر یونایتد به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم که بازی را ببریم اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۱    
کتاب روندهای نوظهور در بازی های دیجیتال منتشر شده توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای 15 اسفند در فرهنگسرای رسانه نیاوران رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۵    
هجوم گونه های درختی غیربومی مهاجم می تواند تنوع ژنتیکی منحصر به فرد طبیعت ایران را نابود کند و آثار منفی نیز بر سلامت انسان ها داشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی سایپا از 17 تا 20 اسفندماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
تیم پیکان با کسب دو پیروزی در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به فینال صعود کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۶    
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه با تمام توان دو موضوع ارتقای کیفیت و افزایش تولید را دنبال می کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۶    
مراسم روز درختکاری جامعه ورزش با حضور مازیار ناظمی رییس فدراسیون اتومبیلرانی، پورایراندوست مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۶    
بررسی آمارهای تولید شرکت پارس خودرو از ابتدای سال تا نهم اسفندماه سال جاری نشان می دهد، بیش از 100 هزار دستگاه انواع خودرو سواری سدان و هاچ بک در این شرکت به تولید رسیده است.