چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 16 اسفند 1400 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1400 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 تیر 1400 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری برنا 30 مهر 1400 خبرگزاری برنا 30 آبان 1400 خبرگزاری برنا 30 آذر 1400 خبرگزاری برنا 30 دی 1400 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین روز سه شنبه در توئیتی نوشت اکثریت اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در این جلسه طبق روال معمول بر انحراف ایران از توافق هسته ای تمرکز ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۳    
مدیر کل مدیریت اموال و دارایی های دولت در وزارت اقتصاد ضمن تشریح اهداف و چگونگی اجرای طرح شناسایی املاک اعلام نشده دولتی توسط مردم ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۳    
جنگ روسیه و اوکراین باعث شده که قیمت جهانی روغن آفتابگردان به شدت بالا رود ضمن اینکه حمل و نقل کالا نیز به سختی صورت گیرد و تامین آن هم دشوار شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
دکتر صالحی مدیر شبکه العالم از اقدام شرکت فیسبوک در مسدود کردن فیسبوک شبکه العالم همزمان با نوزدهمین سالگرد تأسیس این شبکه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 26 هزار و 164عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در شهرستان اهواز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
قیمت فلفل قرمز با کاهش یک پنجمی تولید در هند در حالی افزایش یافت که نوع پاکستانی آن به دلیل شرایط اقلیمی با افت کشت مواجه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
بهترین ماشین سال اروپا همه ساله توسط یک موسسه مستقل و با حمایت 9 نشریه معتبر خودرو در اروپا انتخاب می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
با دستور مرجع قضایی به گمرک ایران، محموله لوازم خانگی برند آلمانی "بوش" به اتهام قاچاق و جعل اسناد توقیف و از مرجوع شدن آن جلوگیری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۵    
سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق روز جمعه 20 اسفندماه جاری با اختلال مواجه خواهد شد و امکان ثبت وقایع وجود ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
چهارم شعبان مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) نوشته شده که راه و رسم عاشقی و شیوه جانبازی را به جهانیان آموخت و چه زیبا این روز به نام روز جانباز نامگذاری شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
برخی از مردم حرف زدن با خود را دیوانگی می دانند، اما دلایل بسیار مهمی برای حرف زدن با خود وجود دارد که به شما در بعضی از کار های زندگی کمک بسزایی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حدود 500 میلیارد تومان حداقل بودجه تعیین شده برای توسعه اتوبوسرانی به ویژه خرید اتوبوس برقی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بودجه سال آینده 15 میلیارد تومان بابت توانمندسازی در مناطق 15 گانه شهرداری اختصاص داده شده است که مختص سیاست گذاری است و ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین پایانی سومین جشنواره رسانه ای ابوذر از اهالی رسانه استان خواست تا در جهاد تبیین ،حضور فعال تری داشته باشند .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۸    
سید محمود حسینی پور، با بیان این که مجموعه نیروی انسانی مجموعه ای بسیار مهم و موثر و ستون اصلی هر سیستم اداری است، یادآور شد: نیروی انسانی اگر با انگیزه، بروز، جوان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۸    
امید محبی که با حکم وزیر کشور بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد، طی مراسمی حکم خود را از مقام عالی دولت در مازندران دریافت کرد و رسما به عنوان معاون استاندار معارفه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
بازیکن تیم رقیب بارسلونا به دلیلی عجیب از زمین بازی اخراج شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 25 تن برنج قاچاق در ایست و بازرسی شهید یداللهی شهرستان دشتیاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گزارشی از آخرین وضعیت روند کنترل بیماری همه گیر کووید 19 در استان مازندران را ارایه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از سیاست های دوره ششم شورای اسلامی شهر برای سال های آینده، توسعه و حرکت به سمت ایجاد پارک ها و بوستان های محلی است تا شهروندان دسترسی راحت تری نسبت به فضای سبز داشته ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
در تفاهم صورت گرفته بین مسجد مقدس جمکران و سازمان جوانان هلال احمر، مقرر شد 313 اکیپ با محوریت ترویج و همیاری در زمینه اجرای پویش هواداریم تشکیل و در سراسر کشور فعال شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
استفاده از گل های خوراکی مد جدید تزئین خوراک است، اما چالش اصلی اینجاست که کدام گل ها و با چه شرایطی قابل خوردن هستند؟
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم انجام برنامه ریزی های مناسب برای نقش آفرینی موثر زنان در امور مختلف جامعه تأکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
جشنواره صدای تولید با هدف رقابت برنامه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد برگزار می شود .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
سرپست نایب رئیسی بانوان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با نعیمی دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
با اعلام فدراسیون تیراندازی، محسن نصراصفهانی و امیرحسین صولت به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی تپانچه منصوب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
علی تقی زاده رئیس هیات ورزش های روستایی استان اردبیل از فعالیت 500 مربی ورزش های روستایی در استان اردبیل خبرداد:
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
مدیریت بحران خراسان جنوبی برای احتمال وقوع بارندگی های شدید از عصر امروز در استان هشدار داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
استاندار خراسان جنوبی خبر از نظر مساعد سازمان ملی زمین و مسکن با مطالبات استان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد توجه به هنرستان ها را برای مهارت آموزی از سیاست های کلیدی آموزش وپرورش عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۷    
دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مقابله با پدیده گردوغبار گفت: مطالعات نشان می دهد که بحث تغییر اقلیم موجب تشدید و نیز تغییر جهت جریانات جوی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۰    
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: با تصویب شهر شدن مهرگان خدمات رسانی در این منطقه سرعت می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۰    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر روان سازی مسیرهای ترانزیتی استان، گفت: فرآیند حمل ونقل باید در فضایی امن و آرام شکل بگیرد و بر این اساس، ایجاد امنیت در پایانه های مرزی استان در اولویت است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۷    
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه گفت: فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست فروشان اصلاً توجیه پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن ها اعتماد نکنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان در تهران با تاکید بر اهتمام در گسترش روابط فرهنگی میان دو کشور ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۱    
حجت الاسلام سرلک در برنامه نوروز در راه است از خود گذشتگی را اولین شرط هواداری از امام زمان دانست و بر لزوم توسعه استعدادهای معنوی و روحی تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۱    
معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از برداشت بالغ بر هزار کیلوگرم ماهی خاویاری از سطح دو مزرعه پرورش ماهی خاویاری هرمزگان در شهرستانهای حاجی آباد و میناب خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۵    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون آسفالت بیش از 3 میلیون و 300 هزار مترمربع از معابر روستا های استان با قیر رایگان انجام شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۵    
مدیرکل دامپزشکی قم گفت: طرح تشدید و کنترل فرآورده های خام دامی ویژه نوروز و ماه رمضان از 14 اسفندماه جاری در این استان آغاز شده و تا 16 اردیبهشت ماه سال آینده به مدت 2 ماه ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 101 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان ارومیه طی عملیات مشترک ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی و معاونت اطلاعات مرزبانی استان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر لزوم ایجاد مجمع خیرین آبرسان برای استان و شهرستان جعفریه تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
همزمان با شیوع ویروس کرونا، تغییر عادت ها، سبک زندگی و مشکلات اقتصادی، تصویرمهم و مبهمی در ذهن بسیاری از ما نقش بسته و آن تصویری از دنیای بدون کرونا یا زندگی پس از آن است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه ها بخصوص عرصه اقتصاد تأکید کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۹    
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان تزریق سه دوز واکسن کرونا را شرط ورود به کرمان بیان کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۶    
اگر به دلیل تنفر از بیمارستان و مطب همیشه مراقب سلامت تان هستید بد نیست این مطلب را هم بخوانید مطمئنا برایتان مفید خواهد بود. این مطلب به شما یاد می دهد که با چند نمونه تست سلامت خود را ارزیابی کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۵:۲۳    
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با بیان اینکه بیش از 625 موشک تاکنون به اوکراین شلیک شده است، اعلام کرد نزدیک به 100 درصد نیروهای مستقر روسیه در مرزها وارد اوکراین شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۲:۲۳    
نمایشنامه خوانی (سفید برفی) به تهیه کنندگی و نویسندگی : شاهین بامداد، مشاورکارگردان:محمود رشیدی و به کارگردانی فاطمه رحمان دخت و 21 اسفند ماه در پردیس تئاتر شهرزاد سالن شماره 3 خوانش می شود .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۱:۵۹    
وزیر کشور در جمع خبرنگاران از تخصیص حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبارات نقدی به لرستان در راستای مصوبات سفر رییس جمهوری به این استان خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۶    
سومین دور مذاکرات میان روسیه و اوکراین در حالیکه جنگ میان این دو کشور ادامه دارد، پایان یافت و گفت وگوها بر سر آتش بس همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۷    
هماهنگ کننده مذاکرات وین گفت، زمان آن رسیده که در روزهای آینده برای پایان دادن به گفت وگوها تصمیم های سیاسی گرفته شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۷    
رییس مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در آستانه سال نو و همزمان با سنت خانه تکانی در کشورمان توجه به اصول ایمنی در مصرف مواد شوینده برای حفظ سلامت امری ضروری است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۷    
عرفان طهماسبی فینالیست عصر جدید قرار است تیتراژ سریال نجلا را بخواند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۴    
یادداشت - نوید کرمانی - منبع :هفته نامه دی زایت آلمان
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برای بازگرداندن متخصص بیهوشی به بیمارستان آزادشهر و بهبود وضعیت این بیمارستان قول مساعد داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
آیین معارفه بخشدار کن در سالن سرچشمه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره وری، شفافیت و حرفه ای شدن است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۶    
مراسم سالگرد شهادت سردار سرتیپ شهید حاج رسول عزیزی باحضور فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان فرمانده هان شهرستان های استان در گلزار شهدا ی رشت برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
مراسم تودیع معارفه شهردار قدس سعید شهلی با حضور مهندس گورابی مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری،امام جمعه شهرستان،فرماندار، نماینده ولی فقیه،رئیس شورا و اعضای پارلمان شهری ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر (بقیه الله) دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۴    
به دنبال شکایت یکی از شهروندان دیوان عدالت اداری در خصوص دریافت مالیات از حق عائله مندی جوابیه صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۱    
خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه های استان فارس به مناسبت روز درختکاری با حضور در پویش رویش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز اقدام به کاشت نهال کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان در جشن خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس برای جوانان است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۹    
احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار تهران با صدور حکمی قاسم محمد طهرانی را به مدت چهار سال به عنوان فرماندار تهران منصوب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۰    
وزیر خارجه اوکراین اظهار کرد، هواپیماهای روسیه بر حریم هوایی اوکراین تسلط دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حاج حیدر غضنفری پدر شهیدان سرافراز عباس، اسدالله، مهدی و عبدالله غضنفری را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جشن ملی واگذاری سهام سرخابی های پایتخت گفت: با یک همیت ملی یک کار نشدنی امروز انجام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۹    
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور، در جشن ملی واگذاری سهام سرخابی ها گفت: تاکید رئیس جمهور بر واگذاری استقلال و پرسپولیس به مردم است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال در جشن ملی واگذاری سهام سرخابی های پایتخت گفت: خوشحالم امروز شاهد آغاز پروسه خصوصی سازی دو باشگاه مردمی هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۳    
شهردار قزوین با عضویت درپویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک از شهروندان خواست، مراسم چهارشنبه سوری ایمنی را برگزار کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
وزیر کشور گفت: انتصاب و جذب نیرو بدون توجه به شایسته سالاری، مغایر ارزش های انقلاب و مغایر ارزش های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
مراسم تودیع و معارفه شهردار قدس در سالن تالار باغ ملی با حضور مهندس گورابی مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قدس، فرماندار ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۴    
ما با جدیت برای رسیدن به توافقی خوب و قوی در وین تلاش می کنیم. تاکنون پیشرفت های خوبی به دست آمده اما با وجود پیشرفت های حاصله نیازمند تصمیم سیاسی طرف غربی است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۴    
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی گفت: علیرغم تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فنآوری و بهداشت و سلامت بی نظیر است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در سن 94 سالگی درگذشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۵    
علی باقری، مذاکره کننده ارشد ایران در وین، امشب سفر کوتاهی به تهران خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: از راه حل سیاسی در اوکراین و ابتکار سیاسی برای توقف جنگ و تمرکز بر راه حل سیاسی حمایت می کنیم
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۳    
جلسه ارزیابی کمیته های آموزش و استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۰    
نخست وزیر کانادا روز دوشنبه در سخنانی گفت که کشورش 10 فرد مرتبط با حمله نظامی روسیه در اوکراین را تحریم خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۴    
در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مدال آوران مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در همدان مورد استقبال قرار گرفتند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۴    
استاندار قزوین با اسدالله آشوری جانباز 75 درصد قزوینی دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت سه بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته به یک هزار و 86 تن رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۸    
مشاور فرهنگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزودن 400 گیگ به پهنای باند اینترنت بین الملل کشور برای جبران قطعی فیبر در پی جنگ اوکراین خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۸    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن نورا به عنوان دز بوستر (یادآور) همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۵    
مراسم افتتاحیه رویدادهای بین المللی تکواندو به میزبانی ایران، با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و ناظر فدراسیون جهانی عصر امروز (دوشنبه 16اسفندماه) در خانه تکواندو برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۵    
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با وجود شکست از فولاد سپاهان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هندبال باقی ماند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۹    
امیر سرخوش در مسابقات اسنوکر انفرادی قهرمانی جهان مقابل اسنوکرباز آمریکایی به یک پیروزی درخشان دست یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: اگر دانشگاههای ما نتواند به نیازهای واقعی صنعت، کشاورزی و تولید پاسخ دهد و گره گشا نباشد مرجعیت خود را از دست می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۰    
در پایان رقابت های تکواندو بین المللی جام فجر در بخش بانوان، تیم ملی ایران قهرمان شد و ازبکستان هم عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۰    
از سوی کمیته فنی پومسه 128 تکواندوکا به مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه دعوت شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۴    
صدها هزار نفر از مردم یمن با برگزاری راهپیمایی در استان های مختلف این کشور ضمن محکوم کردن محاصره این کشور و حملات نیروهای متجاوز ائتلاف به سرکردگی عربستان خواستار برداشته شدن محاصره و ورود فرآورده ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
نماینده سفیر و دبیر اول سفارت برزیل در ایران با اشاره به اینکه ظرفیت های مهم اقتصادی و تجاری میان برزیل و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، گفت: تعامل ایجاد شده بین برزیل و وزارت کار تداوم داشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در یازدهمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان که به ریاست سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و به دبیری مدیرکل راهداری و حمل و ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
وزیر کشورگفت: سد معشوره برای وزارت نیرویک پروژه جدی و و در دستور کار دولت است .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
تفاهم نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با هدف توانمندسازی مهارتی ساکنان مناطق آزاد با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۴    
وزیر کشور گفت: 200ملیلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان 250 تختخوابی کوهدشت در سفر رئیس جمهوری مصوب شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۴    
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: به عنوان سربازان نظام آمادگی داریم حلقه واسط صنعت و دانشگاه باشیم و هر طرح و کار زمین مانده را بدون نگاه اقتصادی و با هدف خدمت به مردم با همه توان انجام دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در 6 ماه گذشته 280 هزار مورد شکایت، پیشنهاد و انتقاد از طریق سامانه بازرسی وزارت مردم و سامانه سامد به وزارت کار ارجاع شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
معاون آموزشی وزیر بهداشت در سفر به قم، ظرفیت های آموزش پزشکی قم را مورد بررسی قرار داد.