پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۰:۳۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 17 اسفند 1400 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1400 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 تیر 1400 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری برنا 30 مهر 1400 خبرگزاری برنا 30 آبان 1400 خبرگزاری برنا 30 آذر 1400 خبرگزاری برنا 30 دی 1400 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1400 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1400 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
معاون ورزشی ورزش و جوانان لرستان از کسب 492 عنوان توسط ورزشکاران لرستانی در مسابقات بین المللی، کشوری و منطقه ای طی امسال خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۴    
میلیاردرهای روسی از زمانی که این کشور تهاجم خود به اوکراین را در 24 فوریه آغاز کرد، مقدار زیادی از ثروت خود را از دست داده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه با اشاره به پرتاب موفق ماهواره نور 2 ، گفت: ایران از معدود کشورهای سازنده ماهواره است و تا 5 سال آینده ارتفاع 36 هزار کیلومتر را ملاقات خواهیم کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی گفت: عشایر این استان با راه اندازی سیاه چادر در نقاط مختلف جاده آسیایی از مسافران نوروزی و کاربران جاده ای پذیرایی و استقبال می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۷    
لازم است علاوه بر ورزش و تحرک، برنامه غذایی سالم و مقوی برای تقویت استخوان های خود داشته باشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۴:۰۷    
مینی سریال هشت قسمتی "سایه روشن " از پنجشنبه 19 اسفندماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
موز آبی جاوا که به نام موز هاوایی هم شناخته می شود، نوعی موز با طعمی مانند بستنی وانیلی است که از ترکیب دو گونه موز بومی به دست می آید.رنگ پوست آن آبی روشن و گوشت آن سفید رنگ است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
روز شنبه بود که در تداوم اقدامات عملی دستگاه قضا در حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال و در راستای تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر رفع تصرف و آزادسازی اراضی رودخانه کرج به نفع عامه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
رئیس پیشین بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد که اعمال سیاست حذف ارز ترجیحی، با تدبیر انجام شود تا در معیشت شهروندان و به ویژه اقشار آسیب پذیر اثر منفی کمتری داشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به محسن سلامی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خواستار واردات گوشت گرم گوسفندی تا سقف 10 هزار تن شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۹    
آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرامش تأکید کرد که مردم یمن به شدت نیازمند صلح هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۹    
گروهی از محققان تنها با استفاده از تخمک های بارور نشده موش ماده، بچه موش های بدون پدر را در آزمایشگاه ایجاد کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
همزمان با 14 اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته با هم افزایی این نهاد و مراکز نیکوکاری استان مرحله اول توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های عزیز تحت حمایت انجام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
پیکر شهید مدافع حرم احسان کربلایی پور که بامداد 16 اسفند ماه در سوریه به شهادت رسید، جمعه 20 اسفند در قم تشییع و تدفین می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۹    
طی حکمی از سوی امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، حسین شهابیان به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری مازندران منصوب و طی مراسمی معارفه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷    
مچ اندازان استان در جریان رقابت های قهرمانی کشور خوش درخشیدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷    
در پی انتشار خبری در یکی از سایت ها مبنی بر توقیف خودروهای دارای جریمه بالای یک میلیون تومان، سرهنگ تقوی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران با اعلام این خبر گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سفیر کشور ایتالیا در تهران که در محل این وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه از تبادل آثار و محصولات فرهنگی و هنری هنرمندان دو کشور استقبال می کنیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۷    
شهردار آبادان گفت: چهار ستاد اسکان برای میهمانان نوروزی آبادان در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور با صدور 2 هشدار از تغییر نوع توده هوا و افزایش گرادیان فشاری و گرد و خاک در سطح نارنجی و نفوذ سامانه بارشی جدید، بارش برف، باران و رعدوبرق در سطح زرد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان اظهار کرد: برای همه شهرستانهای استان گلستان، طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم و در این طرح همه فرصت ها و ظرفیت های هر شهرستان با هدف تأمین اشتغال آن منطقه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
رضا جمشیدی تکواندو کار لرستانی توانست در روز نخست مسابقات بین المللی جام فجر به مدال طلا دست یابد .
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
استاندار کردستان گفت: وجود گروه های جهادی در بخش ها و روستاها ظرفیت بزرگی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۲    
مصوبه جدید شورای عالی بورس برای بازگشایی نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ابلاغ شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا با اعلام ممنوعیت واردات نفت روسیه به آمریکا، هشدار داد که قیمت بنزین در آمریکا بیشتر خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
برخی افراد با اینکه در محل کار یا دانشگاه با دیگران و عوامل بیماری زا تعامل داشتند هیچ گاه به کرونا دچار نشدند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۷    
معاون خدمات شهری شهرداری کرج از برپایی حداقل ده جایگاه و ایستگاه نوروزی در مرکز و مبادی ورودی و خروجی شهر با همکاری گروه های جهادی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۱    
رییس شورای شهر بانه گفت: حکم شهردار بانه توسط استاندار کردستان تایید و ابلاغ شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس سازمان صمت گیلان از افزایش مبادلات تجاری با روسیه استقبال کرد و گفت: چنانچه تعامل بیشتر و زیرساخت مطلوب تر برای توسعه امور تجاری و رفع نیازهای دو کشور فراهم گردد ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
رییس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: آزمون استخدامی قوه قضاییه و بنیاد مسکن با حضور سه هزار و 790 داوطلب در استان توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی از مزایای بیمه کشاورزی مهمترین راه افزایش ضریب نفوذ بیمه در بین جامعه هدف و گسترش روزافزون آن است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
دانشمندان اخیراً موفق به بازسازی کرموزوم های جاندارانی شدند که نشان می دهد برخی از آن ها از 600 میلیون سال پیش تاکنون بدون تغییر باقی مانده و این بدان معناست که ما اکنون می توانیم رد تکامل انسان را ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
استاندار آذربایجان غربی عصر امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، در محوطه استانداری اقدام به کاشت درختان سیب و گیلاس کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
روشنفکر نماینده مردم از شهرستان بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به سه وزیر کابینه تذکر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اهدای اعضای یک مرد مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به چهار بیمار نیازمند به عضو خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
جلسه هم اندیشی واکسیناسیون دانش آموزان 5تا 12سال استان هرمزگان با حضور معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مرکز بهداشت استان برگزارشد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۶    
صندوق کارآفرینی امید با هدف رونق کسب و کار از طرح های اشتغالزا در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از کشت نزدیک به 2.5 هکتار درختان مثمر هم زمان با اعیاد شعبانیه و روز درخت کاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۷    
مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی گفت: واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از مدار تولید خارج شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
استاندار تهران از راه اندازی سامانه شناسایی افراد دارای فقر مطلق خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۶    
استاندار گیلان با بیان اینکه مبادلات اقتصادی ایران و آذربایجان، با نقش آفرینی گیلان بیشتر شود؛ بر لزوم جدیت نهادهای مربوطه برای ارتقاء مناسبات تجاری طرفین تأکید کرد و خواستار برگزاری نشست سه جانبه ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
یک متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: برای کاهش تب استفاده از ماءالشعیرهای طبی توصیه می شود به این صورت که یک پیمانه جو را با 15 پیمانه آب به مدت 45 دقیقه حرارت بدهند، صاف کنند و در طول روز مصرف کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۶    
نسل دوم پیام های گرافیکی احساسی، اسمایلی ها بودند. صورتک های زرد رنگی که لبخند و تعجب و احساسات دیگر را نشان می دادند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۶    
تعمیرات دوره ای شناور لوله گذار سی مستر در ایزوایکو به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۵    
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از ارتقای جایگاه اداره کل و رزش جوانان آذربایجان شرقی در پژوهش از رتبه 23 به رتبه نخست خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۹    
سرپرست شهرداری تبریز گفت: امسال نیز عیدی کارگران شهرداری همانند سنوات قبل خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ویژه برنامه های گرامی داشت هفته ی بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در کرمان را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۰    
نشست مجازی اتاق بازرگانی کرمان با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با موضوع همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری کرمان و افغانستان امروز سه شنبه با سخنرانی استاندار کرمان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۶:۲۵    
مخالفان و سنگ اندازان اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار را می توان به سه دسته و گروه عمده تقسیم کرد که اغلب با اهدافی خاص و منفعت طلبانه، در اجرای این قانون مقاومت می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۶:۲۵    
برخی غذاها وجود دارند که دارای کلسترول خوب بوده و برای بدن، سالم و مفید محسوب می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۵    
کاهش تخلفات و تصادفات شهرستان به خصوص کاهش قابل توجه آن در محل نصب دوربین های نظارت تصویری برهانی بر قانون پذیری و رشد فرهنگ ترافیک رانندگان در سایه فعالیت مرکز کنترل ترافیک است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۲:۲۸    
مستند دور ریزهای سوپر مارکت های بریتانیایی از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۱:۵۲    
معاون هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان گفت: استان خوزستان جزو رتبه های نخست در تولید فولاد در سطح کشور است و قطعاً با تلاش بیشتر می توانیم در سطح خاورمیانه نیز جایگاه نخست را به دست آوریم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۶    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از عرضه سموم غیرمجاز جلو گیری خواهیم کرد و در همین راستا با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از شناسایی 350 روستا که در معرض حوادث طبیعی قرار دارند، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۰:۴۰    
مراسم رونمایی از ارکستر موسیقی نواحی ایران در تالار وحدت تهران برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۲    
فیفا با صدور بیانه ای روسیه را از رقابت برای حضور در جام جهانی قطر محروم کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۶    
کمپانی AMC آمریکا ، فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد را در آمریکا اکران می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در حادثه امروز ریزش آوار در محله احمدآباد تبریز، هفت نفر مصدوم شده و سه خانه تخریب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارش ارزیابی سالانه تهدیدها برای سال 2022 به رغم همه ادعاها و لفاظی ها علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، اذعان کرد بر اساس ارزیابی های واشنگتن ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
در اقدامی نمادین و برای اولین بار 56 اصله نهال سرو بمناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور خانواده معظم شهدا ، بهروز کاویانی شهردار ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر این رژیم به حومه دمشق که به شهادت دو تن از پاسداران مدافع حرم منجر شد در مرزهای شمالی آماده باش اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۹    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در جلسه شورای حکام تصریح کرد که خویشتن داری ایران در بسط فعالیت های هسته ای طی ماه های گذشته "عزم جدی" این کشور در رسیدن به توافق بر سر احیای برجام ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۹    
وزیر امور خارجه با توجه به افزایش تردد میان تهران- باکو بر افزایش تعداد پروازها میان ایران و جمهوری آذربایجان ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
وقتی غذا را در مایکروفر گرم می کنیم، در بیشتر مواقع پیش آمده که غذا درست گرم نشده و لایه های مرکزی مواد غذایی هنوز سرد هستند ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار توئیتی از تاثیر امضای همکاری های امنیتی میان ایران و ازبکستان گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
هیات تروئیکای اروپایی در مذاکرات وین در بیانیه مشترکی در جلسه شورای حکام به روسیه هشدار دادند از تعیین شروط جدید که منجر به پیچیده تر شدن توافق می شود خودداری کند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۴    
دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در تجلیل از جانبازن اداره کل ورزش وجوانان، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۴    
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از پرداخت بالغ بر 675 میلیارد تومان وام ازدواج به بیش از7668جوانان ایلامی تا پایان بهمن ماه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۴    
استاندار اردبیل با اشاره به در حال اجرا بودن اولین کارخانه نوآوری استان از تکمیل این کارخانه و بهره برداری آن تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۸    
یکی از وزرای دولت بریتانیا اعلام کرد واردات نفت روسیه را تا پایان سال جاری متوقف خواهند کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
رئیس صداوسیما با تاکید بر توجه به اصل محتوا و همچنین فضای مجازی، تلوبیون را یکی از بسترهای مهم رسانه ملی در دوره تحول دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
سرپرست نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، ضمن سخنرانی در نشست شورای حکام با موضوع راستی آزمایی و نظارت بر اجرای برجام در جمهوری اسلامی ایران ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۹    
دومین روز مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۹    
محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در سفر به شهرستان آبیک با مهدی زرگر جانباز 50 درصد دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۳    
الاهلی در شبی که قایدی فرصت بازی پیدا نکرد برابر الوحده به پیروزی دست پیدا کرد تا راهی فینال لیگ کاپ امارات شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، تصمیم ممنوعیت واردات نفت و گاز روسیه از حمایت کامل آمریکا برخوردار است.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۴    
معاون سیاسی استاندار اصفهان: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم در بخش رسانه های مکتوب و جراید برنامه های عملی کارآمدتر و بیشتری را در راستای افزایش آگاهی عمومی عملیاتی و اجرا نماید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۴    
در پایان روز نخست از رقابت های تکواندو بین المللی جام فجر در گروه مردان، چهار سکوی قهرمانی به تکواندوکاران ایرانی رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۸    
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سیستم کمک داور ویدئویی فوتبال(VAR) را در ورزشگاه بزرگ نقش جهان با موفقیت آزمایش کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از امضای قرارداد 590 میلیون یورویی تجهیزات و بهره برداری از خط 2 مترو اصفهان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۹    
علی باقری، عضو ارشد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه عازم وین می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۷    
دبیر ستاد حقوق بشر طی نامه ای خطاب به مقامات سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا، از مصونیت اعطایی کشورهای غربی به منافقین، به شدت انتقاد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۷    
تمیز کردن کفش ها گاهی به راحتی اتفاق نمی افتد اما این هم هم مانند سایر کارها ترفندهای خاص خود را دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
اولین تیزر فیلم سینمایی قدغن به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی مجید مافی همزمان با آغاز اکران آن از فردا منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ابزارهای الکترونیکی نوین و فضای مجازی بخشی از جامعه را دچار بحران هویت کرده که استفاده از تجربه بازنشستگان و بیان تاریخ شفاهی از سوی این عزیزان می تواند جامعه را ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۲    
کمیته حقوق کودک، نسبت به نقض حقوق کودکان و تبعیض علیه آنها در ماداگاسکار و هلند ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۹    
دبیرکل حزب الله لبنان، آمریکا و انگلیس را عامل وقوع جنگ اوکراین دانست و گفت که این دو کشور اوکراین را به جنگ با روسیه سوق دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زیست بوم ملی اشتغال، گروه هایی اولویت دارند که شامل زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۹    
استاندار قزوین گفت: حل مشکلات درمانی، آبرسانی و رفع آلودگی هوا در شهرستان آبیک با پیگیری و تعامل جدی فرماندار با مدیران استانی بایستی در اولویت قرار گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم بر نقش مثبت وزارت تعاون ...
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات مجلس در لایحه بودجه 1401 فردا به شورای نگهبان تقدیم می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۷    
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که نهادهای نظارتی دائما بر کار ما نظارت دارند، گفت: برای رویدادهای پیش رو نیاز به 100 میلیارد تومان داریم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۹    
او درباره اینکه چرا در زندان است، گفت: من به خاطر پرونده سرقتی که داشتم به دو سال حبس محکوم شدم و حالا هم دوران حبس را می گذرانم، اما بعد از آزادی حتما از سیروس انتقام می گیرم.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۸    
مهتاب ثروتی بعد از تجربه موفق بازی در سریال خاتون اینبار جلوی دوربین بهرام توکلی رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۸    
نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به تغییر پروژه ماهان - آزادی از روگذر به زیر گذر به نحوه قرارداد و تاخیر در اجرای آن انتقاد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۲    
جدیدترین خط تولید واکسن کوو ایران برکت در کارخانه شفافارمد واقع در استان البرز به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۲    
فیلم بچه گرگ های دره سیب دومین ساخته بلند فریدون نجفی در جشنواره باف درمالموی سوئد روی پرده می رود.