پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بوشهر نیوز 11 اسفند 1393 - bushehrnews.com

بوشهر نیوز 3 اسفند 1393 بوشهر نیوز 4 اسفند 1393 بوشهر نیوز 5 اسفند 1393 بوشهر نیوز 6 اسفند 1393 بوشهر نیوز 7 اسفند 1393 بوشهر نیوز 10 اسفند 1393 بوشهر نیوز 11 اسفند 1393 بوشهر نیوز 12 اسفند 1393 بوشهر نیوز 13 اسفند 1393 بوشهر نیوز 14 اسفند 1393 بوشهر نیوز 15 اسفند 1393 بوشهر نیوز 16 اسفند 1393 بوشهر نیوز 17 اسفند 1393 بوشهر نیوز 18 اسفند 1393 بوشهر نیوز 19 اسفند 1393 بوشهر نیوز 20 اسفند 1393 بوشهر نیوز 21 اسفند 1393 بوشهر نیوز 22 اسفند 1393 بوشهر نیوز 23 اسفند 1393 بوشهر نیوز 24 اسفند 1393 بوشهر نیوز 27 اسفند 1393 بوشهر نیوز 28 اسفند 1393 بوشهر نیوز 29 اسفند 1393 
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۴    
بوشهرنیوز: از برخی مدارس بوشهر خبر می رسد مسئولین این مدارس اعلام کردند برای رنگ آمیزی نیمکت ها و کلاس درس دانش آموزان باید مبالغی را پرداخت کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۴    
بوشهرنیوز: این که شهرستان کوچکی مانند گناوه در شمال استان بوشهر در کمتر از یک سال 866 مصدوم و چندین کشته بدهد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۴    
بوشهرنیوز : محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب دستور العمل فوق العاده خاص ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۴    
بوشهرنیوز : تصاویر ویدئویی از کشته شدن یک کارتن خواب به دست پلیس لس آنجلس منتشر شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۴    
بوشهرنیوز : اختلاف موجود در بین کشورها در مورد پرونده های سیاسی منطقه ای، به خصوص در مورد اخوان المسلمین، علت اصلی وجود اختلاف در بین عربستان سعودی و ترکیه در گذشته بوده است ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
بوشهرنیوز : در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و رییس سازمان زندان های کل کشور از زندان قزل حصار کرج
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۴    
بوشهرنیوز : شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: دوره جدیدی از روابط برادرانه ایران و یمن آغاز شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
بوشهرنیوز : بنا به اظهار محمد علی مددی رئیس ایستگاه 16 آتش نشانی تهران، یکدستگاه خودروی پژو206 در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح در حال تردد بود که بدلایل نامعلوم به داخل کانال آب بین دو خط کند رو و تند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۴    
بوشهرنیوز: نمایشگاه فروش بهاره بوشهر از 13 اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر آغاز به کار می کند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
بوشهرنیوز : پخش مجموعه تلویزیونی شمعدونی به کارگردانی سروش صحت بهار 94 از شبکه سه سیما آغاز می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
بوشهرنیوز : پیامبر(ص) فرمود: آسمان ها و زمین از نور دخترم فاطمه (س) است و نور دخترم فاطمه (س) از نور پروردگار است و دخترم فاطمه (س) برتر از آسمان ها و زمین است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
بوشهرنیوز : مشاور وزیر راه و شهرسازی معتقد است: افزایش تسهیلات وام مسکن موجب رونق گرفتن بازار مسکن می شود و مخالفت بانک مرکزی هم با این طرح به دلیل کمبود نقدینگی نظام بانکی کشور است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
بوشهرنیوز : چهارمین دوره جشنواره مد و لباس فجر امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
بوشهرنیوز : استقبال بیش از 180 هزار نفر برای پرداخت جریمه سربازی، نحوه جریمه فوتبالیست های متخلف و سرباز فراری ها و پاسخ به چند ابهام از جمله موارد مطرح شده در گفت وگوی با جانشین اداره منابع انسانی ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
بوشهرنیوز : سخنگوی قوه قضاییه درباره مرخصی معاون اول رئیس جمهور سابق گفت: علت مرخصی وی بیماری همسرش بوده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۴    
بوشهرنیوز : اژه ای گفت: هنوز حکم قطعی برای روحانی بازداشت شده در قم صادر نشده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۴    
بوشهرنیوز : شماری از مجریان، گزارشگران و تهیه کنندگان برنامه های ورزشی بیانیه ای را در حمایت از مجری برنامه 90 منتشر کردند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۴    
بوشهرنیوز : با وجود بارشهای زمستانی در روزهای گذشته میزان سطح آب در سد کرج هنوز با کاهش مواجه است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۶    
بوشهرنیوز : خط تولید وانت پی یو وان (جایگزین وانت پیکان) در حالی هفته آینده در ایران خودرو تبریز شروع به کار می کند که برخلاف برنامه ریزی قبلی این شرکت، تولید وانت پیکان متوقف نخواهد شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
بوشهرنیوز : مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اولین گزارش خود درباره ایران در سال 2015 بار دیگر از ایران برای ارایه اطلاعات تاسیسات و فعالیت های هسته ای جدید در چارچوب کد اصلاحی 3 ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
بوشهرنیوز: ضمن این که باید اقدام مدیران هلال احمر در راه اندازی سه درمانگاه تخصصی در سه شهرستان استان را ارج بنهیم می بایست از مسئولین استان بخواهیم با حمایت از این جمعیت ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
بوشهرنیوز : با حضور شهردار تهران بخش جنوبی خط 3 مترو با هدف اتصال جنوب غربی شهر تهران به شمال شرقی به بهره برداری رسید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
بوشهرنیوز : بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب خواهد بود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
بوشهرنیوز : به گزارش مشرق، وب سایت pcpro لیستی از بهترین موبایل های سال 2015 را تهیه کرده و قیمت های تقریبی آن ها در ایران نیز به این لیست اضافه شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
بوشهرنیوز : رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده خبر داد و گفت: سیر نزولی قیمت مرغ از اواخر هفته جاری شروع شده و تا پایان هفته به کیلویی 7200 تا 7500 تومان خواهد رسید ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
بوشهرنیوز : منابع مطلع می گویند شهر تکریت در محاصره کامل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی قرار دارد و مواضع داعش و عناصر بعثی هدف آتش موشکی، توپخانه و پهپاد قرار گرفته به طوری که ظرف 24 یا 48 ساعت آینده ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
بوشهرنیوز : یک آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری از ورود و فروش لاک ناخن از جنس طلا در کشور خبر داد و گفت: تغییر سبک زندگی و گرایش به زندگی اشرافی گری از دلایل استفاده غیر منطقی از برخی اقلام است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
بوشهرنیوز : به گزارش مشرق، در این هفته قیمت تیبا 100 هزار تومان، پراید 131 معادل 150 هزار تومان و خودروهای پژو 405، سمند EF7، پژو پارس سال و پژو 206 تیپ 5 هر کدام معادل 200 هزار تومان در بازار ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
به گزارش " بوشهرنیوز "؛ مهمترین عناوین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است: ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
بوشهرنیوز : رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، نسبت به اجرا نشدن تعرفه های پزشکی بر اساس کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت، انتقاد کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۷    
بوشهرنیوز : در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ باقی نمانده است سایت انگلیسی سامسونگ قیمت های این کهکشانی را لو داده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
بوشهرنیوز : یکی از معضلاتی که امروزه بسیاری از مسئولان و دولتمردان را به فکر انداخته و جامعه شناسان و روان شناسان هم در زمینه حرفه ای خود آن را بررسی و پژوهش می کند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۸    
بوشهرنیوز : رئیس جمهوری ترکیه که به عربستان رفته، پیش از دیدار با پادشاه این کشور مناسک عمره مفرده را به جا آورد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
بوشهرنیوز : ... رهبر عالی ایران در ابتدا با دستان خالی و موضع ضعیف وارد مذاکرات شد اما اکنون به قویترین موضع رسیده است. خدا واقعا بزرگ است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
بوشهرنیوز : قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به همراه رئیس سازمان زندان ها جهت بازدید به زندان قزل حصار کرج رفتند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
بوشهرنیوز : هیئت دولت در مصوبه ای قیمت هر کیلو گاز CNG را 52 تومان کاهش داد و با توجه به سناریوهای وزارت نفت برای قیمت بنزین و CNG در سال آینده به نظر می رسد قیمت بنزین در سال آینده افزایش نخواهد ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
بوشهرنیوز: آنچه که مقام معظم رهبری این روزها بر آن تاکید داشته و دارند موضوع شهادت و ترویج و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه است. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
بوشهرنیوز : این روزها بخشی از کارگران که تخمین زده می شود تا 3 میلیون نفر باشند، بسته های فوق العاده نوروزی دریافت می کنند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۹    
بوشهرنیوز: چه دولت در مهار تورم ناتوان بوده و چه به دلیل نظارت ها قیمت اجناس در بازار بالا برود برای مصرف کننده تفاوتی ندارد زیرا برای مردم هر دوی این موارد یکی بوده و آن ها فقط شاهد افزایش قیمت ها ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۷:۲۱    
بوشهرنیوز: مدیرکل بوشهری بازرسی استان خوزستان گفت: تاکنون هیچ فرمانداری به دادگستری احضار نشده و ما از انتشار خبر احضار یکی از فرمانداران استان به دادگستری متعجب شدیم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۶    
بوشهرنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر از نصب یک هزار و 500 مخزن گالوانیزه زباله جدید در سطح شهر خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۹    
بوشهرنیوز: با تغییر مدیرکل صدا و سیمای فارس به نظر می رسد به زودی باید منتظر تغییر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز باشیم اما دلیل اصلی عدم تغییر لاوری چیست؟
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
بوشهرنیوز : علی نصیریان به ریاست شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی منصوب شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۱    
بوشهرنیوز : این پیام ها هرچند که به صورت رسمی از سوی سایت شخصی ایشان ارسال نشده اما لینک هایی از این سایت را به مخاطبین پیشنهاد داده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۴    
بوشهرنیوز : امسال پخش یا عدم پخش ویژه نامه نوروزی کلاه قرمزی حاشیه ای نداشت. با فاش شدن مبلغ قرارداد ظاهرا دلیل اصلی بی حاشیه بودن ماجرا معلوم شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۶    
بوشهرنیوز : دقیقا یک هفته از اسکار 2015 گذشته و هر روز رسانه ها بیشتر در مورد این رویداد بزرگ هنری نقد و مطلب می نویسند. در گزارشی به ناکامان اسکار 2015 پرداخته ایم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۱    
بوشهرنیوز : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار سواری پراید با پژو 405 در اتوبان همت خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۷    
بوشهرنیوز : مجوز خروج بازیکنان پرسپولیس برای سفر به ازبکستان صادر شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۹    
بوشهرنیوز : وزیر خارجه آمریکا در سخنانی گفت که آمریکا نمی تواند تعهدی درمورد توافق هسته ای نهایی با ایران بدهد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۳    
بوشهرنیوز : جوانان یونانی در شهر ساحلی گالاکسیدی برای ساعاتی به دوران کودکی خود برگشتند و با پودرهای رنگی به یکدیگر حمله کردند. قدمت این مراسم سنتی به بیش از یک قرن پیش برمی گردد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از نهایی شدن قرارداد جدید همکاری پژوی فرانسه با ایران خبر داد و گفت: مفاد این قرارداد، قابل مقایسه با قراردادهای همکاری پیشین خودروسازان نیست.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: کنسرت هایی که برگزار می شود با دقت زیر نظر قرار دارد و مجوزهای آن به دقت صادر شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : پورمحمدی در مورد بدهی بانکی 6500 میلیارد تومانی گفت: این پرونده مربوط به سال های سال است که اتفاق افتاده و مربوط به یک بانک خصوصی است که وامی را پرداخت کرده و عمده این پرونده مربوط به سود ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : میزان تولید برآورد شده شرکت های معدنی طلای سهامی عام غیردولتی در سال 2014 به 30 میلیون اونس بالغ شد که مطابق با مجموع تولید سال 2013 بود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : یارانه واریز شد؟ سبد کالای بعدی رو کی میدن؟ چطور بفهمم از لیست یارانه حذف شدم یا نه؟ در اخبار اقتصاد خانواده، هر پیام 72 تومان! یک سئوال ساده در اینجا مطرح می شود ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا گفت: در آستانه نوروز دارندگان گواهینامه رانندگی یکماه پیش از پایان مهلت نسبت به تعویض گواهینامه های خود اقدام کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : خانه نفرین شده ستاره فوتبال
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : هرچند بسیاری از وکلا چنین ماجرایی را تائید می کنند، اما در مقابل سازمان ثبت احوال این موضوع را رد کرده و تاکید می کند مدارکی که سودجویان ارائه می کنند جعلی است و آنها به این شکل از طعمه ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : معاون وزیر ارتباطات گفت: به برخی شرکت های بزرگ اینترنتی اعلام کرده ایم که ایران برای همکاری و حتی ارایه سرویس در منطقه آمادگی دارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : دبیرخانه منطقه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاشکند ازبکستان تشکیل می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز : کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران شکایت خود از امیر قلعه نویی را به حالت تعلیق در آورد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
بوشهرنیوز: نیاز اولیه تمامی شهرهای استان احداث سایت های استاندارد دفع و بازیافت پسماند بوده تا تمامی زباله ها در یک پروسه کاملا بهداشتی و استاندارد جداسازی، دفن و بازیافت شوند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
منبع: اتحادیه طلا، جواهر، سکه و صراف تهران