پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بوشهر نیوز 28 اسفند 1393 - bushehrnews.com

بوشهر نیوز 3 اسفند 1393 بوشهر نیوز 4 اسفند 1393 بوشهر نیوز 5 اسفند 1393 بوشهر نیوز 6 اسفند 1393 بوشهر نیوز 7 اسفند 1393 بوشهر نیوز 10 اسفند 1393 بوشهر نیوز 11 اسفند 1393 بوشهر نیوز 12 اسفند 1393 بوشهر نیوز 13 اسفند 1393 بوشهر نیوز 14 اسفند 1393 بوشهر نیوز 15 اسفند 1393 بوشهر نیوز 16 اسفند 1393 بوشهر نیوز 17 اسفند 1393 بوشهر نیوز 18 اسفند 1393 بوشهر نیوز 19 اسفند 1393 بوشهر نیوز 20 اسفند 1393 بوشهر نیوز 21 اسفند 1393 بوشهر نیوز 22 اسفند 1393 بوشهر نیوز 23 اسفند 1393 بوشهر نیوز 24 اسفند 1393 بوشهر نیوز 27 اسفند 1393 بوشهر نیوز 28 اسفند 1393 بوشهر نیوز 29 اسفند 1393 
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
بوشهرنیوز: اگر نظراتی را که برخی در خصوص دست داشتن اصلاح طلبان در این حادثه کنار رویدادها و بخصوص نظر معاون پارلمانی رییس جمهور قرار دهیم تنها نکته ای که به آن خواهیم رسید این است که علی مطهری ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۳    
بوشهرنیوز: به نظر می رسد آمریکا از مواضع خود کوتاه آمده و متوجه شده است که مقاومت مردم سوریه، مقاومتی در راستای احقاق حقوق حقه خود بوده و می بایست در مقابل خواسته مردم سوریه کوتاه بیاید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۹    
بوشهرنیوز: اداره کل بهزیستی استان بوشهر به خبر "بوشهرنیوز" درمورد "بهزیستی زمین اهدا شده برای شیرخوارگاه را می فروشد؟!" با ارسال جوابیه ای واکنش نشان داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
تکفیری های داعش مسوولیت حملات روز چهارشنبه به پارلمان و موزه باردو تونس که صدها گردشگر به گروگان گرفته و دستکم 22 کشته برجای گذاشت را برعهده گرفت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
طرح قرآن بخوان ماهی به منظور گسترش ارتباط کودکان و نوجوانان با قرآن و همچنین ایجاد فضایی معنوی بر سر سفرهای هفت سین نوروز توسط مسجد امام حسین(ع) بیرجند انجام شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۰    
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، 100 نکته ایمنی را برای هموطنان و مسافران توصیه کرده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۵    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ضمن آمادگی کارکنان این یگان در نوروز 94 از مسافران خواست به هشدارهای پلیس توجه کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
در مراسم امضای تفاهم نامه میان بنیاد سعدی و دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، بر ضرورت حفظ خط و زبان فارسی در بین ایرانیان خارج از کشور و به ویژه در میان نسل های دوم و سوم تاکید شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از اعمال محدودیت های ترافیکی برای دور اول سفرها خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۵    
معاون وزیر کار با بیان اینکه 33 درصد دریافتی فعلی نیروی کار کشور از محل اضافه کاری است گفت: چرخه تعیین حداقل مزد در ایران معیوب است و این روش نمی تواند منجر به افزایش قدرت خرید کارگران شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۵    
وزیر نفت با تشریح 7 برنامه اولویت دار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سال 94، گفت: سال اینده ساخت 8 مینی پالایشگاه میعانات گازی در عسلویه آغاز می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
بانک مرکزی با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه پرداخت الکترونیک بانک ها در پایان سال اعلام کرد: تعداد تراکنش های شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی (شتاب) به رقم بی سابقه 64 میلیون تراکنش در یک روز رسید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۶    
رزمنده دلاور عراقی به اینکه ایرانی ها پیرو اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و حضرت زهرا(س) هستند افتخار می کند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۶    
دادگاهی در مصر 22 نفر از طرفداران رئیس جمهور مخلوع این کشور را به اتهام قتل یک عنصر امنیتی به اعدام محکوم کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۶    
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با تشریح علل عدم موفقیت دولت در کنترل بازار مرغ، گفت: روزانه در تهران حدود 500 تن مرغ منجمد توزیع می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۱    
درگیری مسلحانه در یکی از رستوران های شهر گوتنبرگ واقع در جنوب سوئد به کشته شدن چندین نفر انجامید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
افراد دارای پوست های چرب حدالمقدور از لوازم آرایشی استفاده نکنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
دومینیک ایسلی ( Dominique Easley )، ستاره فوتبال آمریکائی و عضو باشگاه نیوانگلند پاتریوتس در سن 23 سالگی به دین مبین اسلام مشرف شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای، پیش از این از مخاطبان خود خواسته بود مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ایشان در سال 1393 را انتخاب کنند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
این روزا خودرو هایی در جزیره کیش دیده شدهاست که بی شبهات به تاکسی های شهر لندن نمی باشد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۲    
قارچ ها جزء خانواده B5 محسوب می گردند که برای سلامت دستگاه عصبی مفید است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۲    
طی حفاری های باستان شناسی در سوئد انگشتری از مزار یک زن کشف شد، که نشان می دهد بین جهان اسلام و شبه جزیره اسکاندیناوی روابط نزدیکی بوده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
قیمت های سرسام آور آجیل و شیرینی شب عید
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
یک محقق طب اسلامی به تشریح توصیه های طب اسلامی ویژه فصل بهار پرداخت و گفت: هریک از فصول سال طبیعت و مزاج خاصی دارند که برای حفظ سلامتی باید به آن توجه کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
ناصر حجازی که به کویت سفر کرده بود در اثنای جنگ تحمیلی به ایران باز گشت وی از دروغ های کویتی ها و خوشحالی آنان از تصرف خاک ایران توسط بعثی ها دراین گفتگو ابراز تاسف و ناراحتی کرده است ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۳    
مقام معظم رهبری فرمودند: دخترم فرزند شما در دانشگاه اصلی قبول شد و مقام خیلی بالایی نزد خداوند دارد، شهید شما در راه بصیرت مردم و حفظ نظام اسلامی به شهادت رسید و بدانید مقام این شهید حتی از برخی ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۸    
یک رسانه آمریکایی از لابی مقامات ارشد کاخ سفید و شخص اوباما با سناتورهای دموکرات برای جلوگیری از همراهی آنها علیه لایحه ضد ایرانی قبل از توافق هسته ای خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۳    
زمانی که احساسات منفی و ناامیدی در زندگی ما ایجاد می شوند می توانیم با آن مبارزه کنیم تا در زندگی ما را با مشکلات بعدی روبه رو نسازد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۳    
مدیر آژانس دفاع موشکی آمریکا روز چهارشنبه با بیان اینکه کره شمالی و ایران ممکن است امسال به توان شلیک موشک های بالستیک قاره پیما دست یابند ...