پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۵۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بوشهر نیوز 22 اسفند 1393 - bushehrnews.com

بوشهر نیوز 3 اسفند 1393 بوشهر نیوز 4 اسفند 1393 بوشهر نیوز 5 اسفند 1393 بوشهر نیوز 6 اسفند 1393 بوشهر نیوز 7 اسفند 1393 بوشهر نیوز 10 اسفند 1393 بوشهر نیوز 11 اسفند 1393 بوشهر نیوز 12 اسفند 1393 بوشهر نیوز 13 اسفند 1393 بوشهر نیوز 14 اسفند 1393 بوشهر نیوز 15 اسفند 1393 بوشهر نیوز 16 اسفند 1393 بوشهر نیوز 17 اسفند 1393 بوشهر نیوز 18 اسفند 1393 بوشهر نیوز 19 اسفند 1393 بوشهر نیوز 20 اسفند 1393 بوشهر نیوز 21 اسفند 1393 بوشهر نیوز 22 اسفند 1393 بوشهر نیوز 23 اسفند 1393 بوشهر نیوز 24 اسفند 1393 بوشهر نیوز 27 اسفند 1393 بوشهر نیوز 28 اسفند 1393 بوشهر نیوز 29 اسفند 1393 
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
شعبه مسجدامام صادق (ع) واقع در محل نعمت آباد منطقه 19 صبح امروز به دلیل ازدحام جمعیت و درگیری کاندیدا، آرای آن باطل شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
گروه تروریستی تکفیری داعش در تازه ترین اقدام خود، دو افسر سابق نیروی هوایی عراق را در موصل تیرباران کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
حسن کروبی برادر مهدی کروبی به دلیل بیماری ریوی درگذشت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
نشست بعد از ظهر امروز شورای عالی کار با چانه زنی گروه های کارگری و کارفرمایی بدون نتیجه به کار خود پایان داد و مقرر شد روز یکشنبه فرمول نهایی اعلام شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۶    
دیدار دکتر عارف با همسر آیت الله خاتمی در اردکان
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: یکی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه، عدم تعیین مصادیق پردرآمدها بوده که این بند از لایحه بودجه حذف خواهد شد و قانون هدفمندی یارانه ها مورد استناد قرار خواهد گرفت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۶    
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: برای امسال همانند سال گذشته سهمیه سوخت نوروزی نخواهیم داشت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
بوشهرنیوز: باید دید در نهایت ماراتن انتخابات اتاق بازرگانی که از مدت ها قبل بین موافقین و مخالفین سیاست های کنونی در جریان بود به کجا ختم شده و این انتخابات چه فرجامی خواهد داشت؟
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
متقاضیان دریافت اسکناس نو می توانند از فردا 23 تا چهارشنبه 27 اسفندماه برای دریافت اسکناس نو به شعب بانکهای تعیین شده به شرح زیر مراجع کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت گل لئوناردو پادووانی را با این حرکت عجیب جشن گرفت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
جاده کرج -چالوس یکی ازمسیرهای پرتردد کشوراست وازمجموع 170کیلومتر راه این جاده نیمی ازآن مربوط به استان البرز است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
وی با بیان اینکه دو شهر بندرعباس و رودان و همچنین 9 روستا تحت تاثیر سیل و آب گرفتگی قرار گرفتند گفت: تاکنون 130 امدادگر نسبت به اسکان اضطراری 900 نفر اقدام کردند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
وی در ادامه به وضعیت عدم پرداخت تسهیلات باغ های چای اشاره کرد و یادآور شد: دستور تخصیص اعتبار بهزراعی به خزانه داده شده اما پرداخت حقوق دو ماه آخر سال و عیدی کارکنان دولت در اولویت قرار دارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
این عکس در جشنواره ی عکس انگلیس جایزه اول را کسب کرد و در جشنواره فجر هم جایزه گرفت. البته این تک عکس در چند جشنواره ی ملی و بین المللی دیگر نیز جایزه هایی را برده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
در همین حال، سخنگوی داعش نیز در پیامی صوتی ضمن اعتراف ضمنی به شکست داعش در عراق و سوریه در خواست کرد که عناصر مسلح در صورت ناتوانی در رسیدن به اهداف خود در سوریه و عراق به غرب آفریقا مهاجرت کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
با شناسایی تصویر اعضای این گروه از سارقان از سوی مالباختگان ، هماهنگی های قضایی با شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران انجام و هر چهار متهم در تاریخ پنجم اسفندماه دستگیر و برای انجام تحقیقات به ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده و اطلاعاتی در خصوص هویت ، مخفیگاه یا محل های تردد این اشخاص در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
به گفته ملکی در پایان این حادثه حدودا 8 نفر بدون مسمومیت از ساختمان خارج و در ساعت 2:43 بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
میهمانی نوروزی کاخ سفید به میزبانی میشل اوباما و با حضور گروهی از صاحبان کسب و کار، مدیران مدارس، مسئولان و هنرمندان برگزار شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
امیرقلعه نویی و استقلال بازی مهمی در لیگ برتر را از دست دادند. آنها در مقابل رقیب خود شکست خوردند و از تراکتورسازی هم عقب ماندند حالا سپاهان هم یک شنبه فرصت دارد بالاتر از استقلال بیاستد قلعه نویی در ...