پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۵۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بوشهر نیوز 14 اسفند 1393 - bushehrnews.com

بوشهر نیوز 3 اسفند 1393 بوشهر نیوز 4 اسفند 1393 بوشهر نیوز 5 اسفند 1393 بوشهر نیوز 6 اسفند 1393 بوشهر نیوز 7 اسفند 1393 بوشهر نیوز 10 اسفند 1393 بوشهر نیوز 11 اسفند 1393 بوشهر نیوز 12 اسفند 1393 بوشهر نیوز 13 اسفند 1393 بوشهر نیوز 14 اسفند 1393 بوشهر نیوز 15 اسفند 1393 بوشهر نیوز 16 اسفند 1393 بوشهر نیوز 17 اسفند 1393 بوشهر نیوز 18 اسفند 1393 بوشهر نیوز 19 اسفند 1393 بوشهر نیوز 20 اسفند 1393 بوشهر نیوز 21 اسفند 1393 بوشهر نیوز 22 اسفند 1393 بوشهر نیوز 23 اسفند 1393 بوشهر نیوز 24 اسفند 1393 بوشهر نیوز 27 اسفند 1393 بوشهر نیوز 28 اسفند 1393 بوشهر نیوز 29 اسفند 1393 
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۹    
بوشهرنیوز: شایسته بود آقای فرماندار به جای صورت مساله را پاک کردن، تدبیری برای مقابله با گرانی ها می اندیشید و به جای فرار از انتقادات در راستای حل مشکل گام برمی داشت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
سازمان اطلاعات ارتش عراق "ابو عائشه" از سرگردگان گروه تروریستی داعش که دارای تابعیت ترکیه ای است به همراه چند تروریست دیگر را در اطراف تکریت به هلاکت رساند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به روز درختکاری امروز یک نهال کاشت و به معاون ابتکار تاکید کرد تا هر هفته به نهالش سرکشی کند که این نهال ها خشک نشوند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
جزیره آشیما جزیره ای است در جنوب ژاپن که به خاطر داشتن گربه های زیارد به جزیره گربه ها شهرت دارد. در این جزیره انبوه گربه ها در خانه های متروکه یا خیابان ها و کوچه ها پرسه می زنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
برادر شیخ نمر خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه حکم اعدام شیخ نمر النمر از سوی دادگاه تجدیدنظر عربستان تایید شده را تکذیب کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۹    
مارک لیپرت، سفیر آمریکا در کره جنوبی که خود را آماده سخنرانی در مراسمی در سئول می کرد، با تیغ ریش تراشی یک فعال مدنی کره ای مورد حمله قرار می گیرد و از ناحیه دست و صورت زخمی می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۹    
تکانه های قیمت خودرو در بازار به دلیل نزدیک شدن به شب عید، افزایش یافته و بالاخره مشتریان تصمیم گرفتند که وارد بازار شوند؛ اما همین ورود سبب بالا رفتن قیمت خودروها از 300 تا 700 هزار تومان شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
به گزارش " بوشهرنیوز "تصویربرداری سریال تلویزیونی اتاق عمل به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی بعد از انجام اصلاحات فیلمنامه مجددا از بیست و نهم بهمن ماه آغاز شد و مدیری در کنار ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۹    
نور احمد نیکبخت دیپلمات ایرانی که در تیرماه 1392 توسط گروه های تروریستی در یمن ربوده شده بود، آزاد و صبح پنج شنبه وارد فرودگاه مهرآباد شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
کشورهایی وجود دارند که زنان در آنها ممکن است در معرض زن ستیزی، بی احترامی و خطر قرار بگیرند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
اگر متوجه هرگونه علامت و یا نشانه ای از سکته مغزی در خود شدید، حتی اگر این علامات بی ثبات ، زودگذر، و یا دارای نوسان به نظر رسند، و یا ناپدید گشته و از بین روند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز با حضور در کمپ ترک اعتیاد ماده 16 اخوان در ملارد با مددجویان این کمپ دیدار و گفت وگو کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
دیپلمات ایرانی آزاد شده از چنگال تروریست ها در یمن، با بیان اینکه 20 ماه و 2 روز از همه دنیا بی خبر بودم، گفت: اگر تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت امور خارجه نبود، مسئله حل نمی شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
یک عضو سپاه پس از شهادت در سامرای عراق، صبح پنجشنبه در شهر لنگرود گیلان تشییع شد. به گزارش " بوشهرنیوز " پیکر شهید "فرهاد خوشه بر" ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت ثبت نام برای طرح پرداخت جریمه به جای انجام خدمت سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن خبرداد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
مزاحم تلفنی که با تماس های مکرر خود در روند فوریت های اورژانس 115 دزفول اخلال ایجاد کرده بود با حکم دادگاه به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
رویترز اعلام کرد: با اینکه ذخیره سازی نفت آمریکا به بیشترین میزان خود در 80 سال گذشته رسیده است اما سایه مذاکرات ایران با گروه 5+1 اجازه نداد قیمت نفت پایین تر بیاید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۹    
به گزارش " بوشهرنیوز " اولین تصویر از مریخ توسط کاوشگر فضایی مارینه4 در اولین پرواز در ماه جولای 1965 بدست آمد ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۹    
تجمع مردمی-دانشجویی در مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز با رویکرد اعتراض به سیاست های غلط این وزارت نسبت به تولید ملی و واردات برگزار شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویری از شهروندان خواست پلیس را در شناسایی این قاتل فراری یاری کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
سالیان سال است که اقتصاد ایران با نفت اداره می شود. طلای سیاهی که اگر چه سرمایه خدا دادی است که می تواند برای هر کشوری غنیمت باشد اما شاید بتوان گفت به نوعی بخشی از مشکلات اقتصادی که ایران امروز در ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۹    
سرمربی پرسپولیس بازیکن جوان این تیم را از تمرین اخراج کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۹    
کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی و نیمار به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست سال 2015 جهان انتخاب شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
یکی از مخاطبان عزیز به نام آقای محمّدرسول صدّیق عَرَبانی در فراخوان همیاری که برای ما ارسال نموده، خطاب به عموم هموطنان ایرانی نوشته است:
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۶    
بوشهرنیوز: دادگاهی عربستانی حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی مبارز شیعه عربستانی را به اتهام عدم اطاعات از ولی امر و ایجاد فتنه طائفی تأیید کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی 2 برچسب ها: لباس ، سنتی نظرات بینندگان نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها چای نوشیدن سردار سلیمانی در زادگاه صدام (عکس) ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
فرق درد سیاتیک با سایر دردهای کمر دقیقأ در علائم حسی و حرکتی بوده چرا که سایر دردها ممکن است شدید باشند اما اختلالات حسی و حرکتی ایجاد نمی کنند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی گفته است که قاچاق مواد مخدر زندگی مردم را در این کشور به نابودی کشانده و او برای محکوم کردن قاچاقچیان هیچ رحمی ندارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۶    
بوشهرنیوز: فرماندارگناوه گفت: هرچند این شهر را امروز با نام وجایگاه مهم و تثبیت شده تجارت می شناسند اما تنوع فراوان در بخش های مختلف کشاورزی نیز سبب شده در این حوزه در مواردی در استان بوشهر پیشتاز ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۶    
ارتفاع برف که بارش آن ازشب گذشته درشهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل شروع شده در محورهای ارتباطی به بیش از50 سانتیمتررسید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۶    
فراری اف 12 برلینتا 2015 ساخت کشور ایتالیا است و قسمت آن حدود 320 هزار دلار است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۶    
سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در نشست خبری که در خصوص این پروانه های جدید ارتباطی برگزار کرد به اتفاقاتی که به دنبال تغییر پروانه های ارتباطات ثابت در بازار اینترنت کشور رخ خواهد داد ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۶    
بوشهرنیوز: فرماندار بوشهر گفت: در بین افکار عمومی، بوشهر به عنوان یک شهر گران قیمت مطرح است و این تنها یک ذهنیت اشتباه است که بخشی از آن به آمار بی پایه ای که منتشر می شود، برمی گردد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۶    
بوشهرنیوز: تیم دو و میدانی کارگران لرستان نایب قهرمان رقابت های دو و میدانی نخستین المپیاد فرهنگی-ورزشی کارگران کشور شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۶    
بوشهرنیوز: فرماندار دیر گفت: تلاش برای نجات همنوع وظیفه شرعی و انسانی است و جامعه باید نسبت به آسیب های مواد مخدر بیشتر احساس مسئولیت کند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۶    
لایحه بودجه 94 شهرداری تهران با تصویب بودجه سازمان ها و شرکت ها در صحن علنی شورا نهایی شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۶    
زشت ترین تلفن همراه جهان انتخاب شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه گفت: نوراحمد نیکبخت دیپلمات سفارت کشورمان در صنعا که توسط گروه های تروریستی ربوده شده در یک عملیات پیچیده و در منطقه خاصی از یمن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
در اواسط کنفرانس مطبوعاتی موبایل تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی زنگ خورد و این مربی با دیدن نام روی گوشی به این تماس پاسخ داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
پرستش گفت: نیمه شب گذشته پرستار جوان و خدوم بیمارستان 22 آبان لاهیجان هنگام بازگشت از ماموریت دچار سانحه تصادف و سوختن در آتش شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
بوشهرنیوز: رضوی چگونه می تواند برای لایحه ای که هنوز در مجلس به تصویب نرسیده، محل آن نیز رسما مشخص نشده و میزان اعتبار آن هم نامعلوم است ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۸    
این عکس را دوست هنرمندم شهید فرامرز نجفی دقایقی بعد از مجروحیتم در تاریخ 28 بهمن 1362(در عملیات والفجر5 مهران چنگوله) گرفته و بعد از ترخیص از بیمارستان برایم آورد ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۸    
فرزند یکی از مراجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف خود را به منطقه تکریت رسانده و در دیدار با نیروهای ارتش و مردمی در جریان برنامه های نظامی قرار گرفت ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۸    
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه شرق و غرب قاره کهن برگزار شد و نبود شکست در کارنامه نمایندگان ایران در این هفته عملکرد قابل قبولی را در مجموع برای 4 نماینده ایران به ثبت رسانید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۱:۲۱    
دکتر اسماعیل کهرم روز گذشته در مراسم افتتاح مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر شرکت کرد وی اخیرا مصاحبه های جنجالی علیه وزیر بهداشت کرده بود.