پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۰۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 4 مهر 1395 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 31 فروردین 1395 سینما پرس 31 اردیبهشت 1395 سینما پرس 31 خرداد 1395 سینما پرس 31 تیر 1395 سینما پرس 31 مرداد 1395 سینما پرس 31 شهریور 1395 سینما پرس 30 آبان 1395 سینما پرس 1 آذر 1395 سینما پرس 1 دی 1395 سینما پرس 30 بهمن 1395 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 1 مهر 1395 سینما پرس 2 مهر 1395 سینما پرس 3 مهر 1395 سینما پرس 4 مهر 1395 سینما پرس 5 مهر 1395 سینما پرس 6 مهر 1395 سینما پرس 7 مهر 1395 سینما پرس 8 مهر 1395 سینما پرس 9 مهر 1395 سینما پرس 10 مهر 1395 سینما پرس 11 مهر 1395 سینما پرس 12 مهر 1395 سینما پرس 13 مهر 1395 سینما پرس 14 مهر 1395 سینما پرس 15 مهر 1395 سینما پرس 16 مهر 1395 سینما پرس 17 مهر 1395 سینما پرس 18 مهر 1395 سینما پرس 19 مهر 1395 سینما پرس 20 مهر 1395 سینما پرس 21 مهر 1395 سینما پرس 22 مهر 1395 سینما پرس 23 مهر 1395 سینما پرس 24 مهر 1395 سینما پرس 25 مهر 1395 سینما پرس 26 مهر 1395 سینما پرس 27 مهر 1395 سینما پرس 28 مهر 1395 سینما پرس 29 مهر 1395 سینما پرس 30 مهر 1395 
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۷    
سینماپرس: دکتر مجید شاه حسینی گفت: وقتی آمریکا از تجاوز جنگی خود فیلم دفاع مقدسی می سازد، ما از دفاع مقدس خود چگونه باید فیلم بسازیم؟ سینمای بی بو و بی خاصیت به درد نمی خورد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۷    
سینماپرس: همه می ترسند و مک کارتیسم جدیدی در آمریکا به راه افتاده است. به جای اینکه بگویند تو منتقد آمریکا هستی می گویند تو ضد آمریکایی هستی. منتقد آمریکا بودن ایراد نیست.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۷    
سینماپرس: مریلا زارعی گفت: طبق عادت همیشه برای پیدا کردن یک نقش در ذهنم موسیقی آن را گوش می دهم، اما نتوانستم برای نقش الفت موسیقی پیدا کنم و در نهایت آن را بر سر سجاده نماز پیدا کردم.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۷    
سینماپرس: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید در آثار به غیرت شخصیت داستان توجه شود تا خدای ناکرده بی غیرتی به عنوان یک نگاه نسبی در جامعه فراگیر نشود و مخاطب با شخصیتی که کمتر غیرت دارد ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۳    
24 آنلاین: فریبا نادری بازیگر کشورمان از ازدواج با مسعود رسام که 27سال از او بزرگتر بود می گوید.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۳    
سینماپرس: شورای صدور پروانه ساخت با چهار فیلمنامه در جلسه 3 مهر موافقت کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۳    
9 دی: اسناد مربوط به نامه نگاری میان رئیس FATF و طیب نیا نشان می دهد از نگاه FATF، آنچه که در سند برنامه اقدام Action Plan آمده کاملاً الزامی است و اتفاقاً نماینده دولت ایران تعهد به اجرای کامل آنها ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۳    
فردا: حضور ابراهیم حاتمی کیا با موتورسیکلت در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۳    
فارس: فساد مالی در بین مدیران معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست بالا گرفته و مدیران یکی پس از دیگری دستگیر می شوند این بار نیز نوبت به مدیرکل محیط زیست شمیرانات رسیده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۳    
آخرین خبر: سحر زکریا جمعه هفته گذشته با حضور در برنامه دورهمی مهران مدیری درباره عدم ازدواج خود و زندگی شخصی اش صحبت هایی مطرح کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۳    
خبرآنلاین: در پی پخش برنامه "دورهمی" در رابطه با قاچاق برنج، رییس سابق اتاق بازرگانی ایران در یادداشت تلگرامی به آنچه در این برنامه مطرح شده بود، پاسخ گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
اولین فیلم سینمایی رضا ایرانمنش با نام پلک اواخر مهرماه جلوی دوربین می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
سینماپرس: رئیس سابق سازمان صداوسیما گفت: در خصوص شایعه کاندیداشدنم برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 میتوانم همین جمله را فقط بگویم که بنده هم این خبر را بصورت شایعه همانند شما شنیده ام.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۳    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی تقصیر من نیست به کارگردانی اسماعیل میهن دوست در واگن زنان به پایان رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۳    
سینماپرس: انیمیشن سینمایی ناسور که از ایران در جشنواره غدیر کشور عراق حضور داشت، توانست جایزه بهترین انیمیشن این جشنواره را به دست آورد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۰۳    
سینماپرس: چندی قبل دست اندرکاران تولید “رستاخیز” از شکایت در خصوص اکران نشدن این فیلم خبر داده بودند و حالا یک مقام ارشاد از صدور رای به نفع “رستاخیز” خبر داده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۳    
سینماپرس: احمد معظمی اپیزود انتقام از سریال دیوار شیشه ای را به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و با بازی ثریا قاسمی کارگردانی می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۳    
مشرق: بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان در مقابل پاراگوئه و صعود به نیمه نهایی رامبد جوان در صفحه شخصی خود با انتشار این تصویر نوشت:
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۳    
عبدالحمید قدیریان درباره هنرمندی که در حین نقاشی حرم امام حسین (ع) به شهادت رسید، نوشته است: ای هنرمندان مدعی! بیایید، ببینید؛ کدام یک از شما توانسته اید با اثرتان این چنین یکی شوید؟
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۳    
پایگاه بصیرت: نقد سازنده اضلاعی دارد و عدم توجه به حتی یک مورد؛ نقد را از اهداف خود دور می کند و چه بسا در خدمت تحقق اهداف دشمن که همان ضربه زدن به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و تحقق تمدن اسلامی است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۳    
صدا و سیما: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دست شهدا، رزمندگان و جانبازانی که برای حفظ ناموس و وطن جنگیدند هزاران بار می بوسم.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۳    
سینماپرس: مجید شیردستیان/ روز نخست از چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت، با اکران هیهات در بخش مسابقه سینمای ایران و سینمای بین الملل همراه بود ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۳    
کیهان: در حالی که ظاهرا تلویزیون هیچ گونه آگهی تبلیغاتی و یا تیزر برای فیلم فرهادی پخش نکرده است و سازندگان و هواداران این فیلم قضیه فروش فیلم بدون تبلیغ تلویزیونی را در کوس و کرنا کرده اند ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۳    
مهر: جرج کلونی مثل بقیه مردم دنیا از جدایی دوستانش برد پیت و آنجلینا جولی توسط رسانه های خبری باخبر شد و گفت از این خبر دچار شوک شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۳    
آرمان: معمولا توی دورهمی هایی از نوع دورهمی های مهران مدیری حرف هایی زده می شود که فارغ از شیوه بیان، طنزی ناپخته را در بطن خود دارد که تنها موجب تلخندی بی اثر می شود ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
سینماپرس: بیل نان بازیگر سیاه پوست سینمای آمریکا در 62 سالگی پس از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان، چشم از جهان فروبست.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
سینماپرس: با پایان مرحله تدوین فیلم مستند آوای آفتاب به کارگردانی سعید بشیری، متن آن توسط رویا نونهالی بازیگر برگزیده کار سینما و تئاتر کشور خوانده و ضبط شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
سینماپرس: در ماه هایی که فیش های حقوقی هیاهویی در فضای مجازی و افکار عمومی به راه انداخته اند، به تازگی از سیاست به سینما هم کشیده شده و بحث دستمزدهای نجومی مجریان صدا و سیما داغ شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
جام جم: پدر و مادرم را سال هاست از دست داده ام و دو خواهر دارم که در قزوین زندگی می کنند. خودم هم چند سالی است به دلیل هوای بد تهران به قزوین مهاجرت کرده ام و گاهی برای ادامه درمانم به تهران می آیم ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
باشگاه خبرنگاران: شب گذشته برنامه دورهمی میزبان منوچهر آذری، سعید عرب و رضا جاودانی بود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۳    
سینماپرس: محمدرضا شریفی نیا بازیگر سینما با تهیه فیلم مستند سیرچ که پرتره ای از هوشنگ مرادی کرمانی است متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره سینما حقیقت شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۳    
حسن عباسی گفت: باید کماندوهای آمریکایی را سال قبل در ایران نگه می داشتیم تا آمریکا یک میلیارد دلار برای آزادی هریک پول می پرداخت ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۳    
سینماپرس: آتیلا حجازی به اعلام حکم محکومیت امیر رفیعی تهیه کننده فیلم من ناصر حجازی هستم... به 37 ضربه شلاق تعلیقی و شش هزار تومان جریمه نقدی در پی شکایت امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۳    
سینماپرس: تدوین فیلم سینمایی لابی توسط محمدرضا مویینی به پایان رسیده و به زودی صداگذاری کار توسط علیرضا علویان آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۳    
سینماپرس: فیلم خاکستر و برف محصول 1391به کارگردانی روح الله سهرابی یکشنبه 4 مهر ماه ساعت 18 با حضورعوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران ، نقد و بررسی می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۳    
سینماپرس: محمدرضا عباسیان طی نامه ای به رئیس سازمان سینمایی از او خواسته تا نحوه بهره برداری از بودجه فرهنگی در هزینه های ستادی همچنین هزینه اکران فیلم های سینمایی ایران در خارج از کشور و مشخصا ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۳    
سینماپرس: سریال شادآباد به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری برای پخش در ماه رمضان سال 96 در نظر گرفته شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۳    
سینماپرس: اهتمام به حوزه پژوهش و تحقیق و رویکردهای علمی در حوزه سینِما و فرهنگ مقاومت. در این راستا علاوه بر برگزاری همایش علمی سینمای مقاومت و حضور پژوهشگران و صاحب نظران داخلی و دانشگاهی هفت عنوان ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۳    
سینماپرس: فیلم سینمایی آتش و قداره اواخر مهر ماه با حضور 20 بازیگر کلید می خورد و محمد عرب تهیه کننده و کارگردان درصدد است چهارمین فیلم خود را به جشنواره فجر برساند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۳    
سینماپرس: حسین گیتی منتقد سینما همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: تمامی کشورهای دنیا حتی با تخیل شان هم که شده برای خود تاریخ جنگی رقم می زنند و در سینما بسیار به تاریخ جنگ های خود پرداخته و اسطوره سازی ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۳    
سینماپرس: برنامه نمایش دومین روز از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۳    
سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما گفت: مجلس شورای اسلامی باید بودجه سینمای مقاومت را از بودجه سینما جدا کند چرا که مدیران سینمایی حاضر نمی شوند بخش مهمی از بودجه را صرف تولیدات سینمای مقاومت و ...