یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۵:۵۰Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 6 مهر 1395 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 31 فروردین 1395 سینما پرس 31 اردیبهشت 1395 سینما پرس 31 خرداد 1395 سینما پرس 31 تیر 1395 سینما پرس 31 مرداد 1395 سینما پرس 31 شهریور 1395 سینما پرس 30 آبان 1395 سینما پرس 1 آذر 1395 سینما پرس 1 دی 1395 سینما پرس 30 بهمن 1395 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 1 مهر 1395 سینما پرس 2 مهر 1395 سینما پرس 3 مهر 1395 سینما پرس 4 مهر 1395 سینما پرس 5 مهر 1395 سینما پرس 6 مهر 1395 سینما پرس 7 مهر 1395 سینما پرس 8 مهر 1395 سینما پرس 9 مهر 1395 سینما پرس 10 مهر 1395 سینما پرس 11 مهر 1395 سینما پرس 12 مهر 1395 سینما پرس 13 مهر 1395 سینما پرس 14 مهر 1395 سینما پرس 15 مهر 1395 سینما پرس 16 مهر 1395 سینما پرس 17 مهر 1395 سینما پرس 18 مهر 1395 سینما پرس 19 مهر 1395 سینما پرس 20 مهر 1395 سینما پرس 21 مهر 1395 سینما پرس 22 مهر 1395 سینما پرس 23 مهر 1395 سینما پرس 24 مهر 1395 سینما پرس 25 مهر 1395 سینما پرس 26 مهر 1395 سینما پرس 27 مهر 1395 سینما پرس 28 مهر 1395 سینما پرس 29 مهر 1395 سینما پرس 30 مهر 1395 
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۰    
سینماپرس: کارگردان رسوایی 2 گفت: شرمنده مخاطب نیستم، زیرا عقب تر از زمان خود نبودم و روزی که احساس کنم حرفی برای گفتبرای رسیدن به فروش اخراجی های 2 فیلم باید 45 میلیارد بفروشدن ندارم، فیلم نمی سازم.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۰    
سینماپرس: دیوید بارسامیان فعال رسانه ای آمریکایی گفت: مقاومت فلسطین را به گونه ای نشان می دهند که مردم اسراییل تحت سلطه مردم فلسطین قرار گرفتند ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۳    
سینماپرس: در ایران سینمای مقاوت علی رغم تمامی بی مهری ها و کم و کاستی ها و نیز عدم توجه سایر عرصه های فرهنگی تلاش کرده است در این جنگ رسانه ای به عنوان گونه ای از سینما که در پی سیانت کردن از فرهنگ ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۳    
سینماپرس: کیانوش عیاری کارگردان کاناپه از کلید خوردن جدیدترین فیلم سینمایی خود از روز شنبه دهم مهر ماه در تهران خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۳    
سینماپرس: حجت الله ایوبی صبح دیروز 5 مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس برای دیدار با جانبازان 8 سال جنگ تحمیلی به مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) رفت و از نزدیک با این سرداران جنگ تحمیلی به گفت وگو نشست.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
سینماپرس: فیلم سینمایی پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد مهمان خانه ها شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳    
سینماپرس: حمید جعفری از بی توجهی به توزیع و عرضه مناسب فیلم های مستند انتقاد کرد و گفت: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۳    
مهر: این روزها فیلم اروند با موضوع دفاع مقدس و شهدای غواص در سینماها اکران شده که کارگردان و سه نفر از بازیگران آن درباره شکل گیری داستان و ساخته شدن فیلم صحبت کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۳    
توریسم آن لاین: زوج نسبتا مسنی که به نظر توریست می آمدند به دی کاپریو نزدیک شده و از او برای رسیدن به مقصدشان تقاضای کمک کردند. نکته جالب این بود که این زوج اصلا ستاره هالیوود را نشناختند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۳    
در تصاویر زیر نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و سفیر انجمن کودکان کار و خیابان را مشاهده می کنید که در نخستین روز بازگشایی مدارس با مانتویی که تصویر کودکان کار بر آن نقش بسته است گل هایی را به کودکان تقدیم ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۳    
ایسنا: یک رسانه مدعی شده است انگیزه سیاسی احتمالاً علت اصلی تلاش آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس هالیوودی برای طلاق از همسر مشهورش برد پیت است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۳    
باشگاه خبرنگاران جوان:محمدرضا ورزی از پایان تصویربرداری سریال معمای شاه تا 30 روز آینده خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۳    
مهر: الهام غفوری تهیه کننده علی البدل درباره این سریال بیان کرد که هنوز زمان پخش اعلام نشده است اما برای پخش نوروز مناسب است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۳    
دفاع پرس: ارسلان قاسمی با بیان اینکه اگر کاری برای من در نظر گرفته شود، راغب هستم که به جمع مدافعان حرم بپیوندم، گفت: یک هنرمند با هنری که دارد می تواند ارادت خود را به ساحت حضرت زینب (س) ابراز کند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۳    
فارس: آتنه فقیه نصیری گفت: از فیلم هایی که زنده یاد رسول ملاقلی پور دوست داشت نجات سرباز رایان بود که تلاش می کرد صحنه هایی شبیه به آن را به نمایش بگذارد و البته در میان شهدا هم همواره به شهید باکری ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۳    
سینماپرس: جشنواره مقاومت به اذعان قاطبه هنرمندان و سینماگران کشور ملی ترین، اصیل ترین و استراتژیک ترین حرکت فرهنگی – سینمایی نظام اسلامی است که با توجه به اتخاذ راهبردهای بین المللی و تکیه اش بر محور ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۳    
سینماپرس: نرگس آبیار گفت: بسیاری از سینماگران ما جسارت شکستن فضای کلاسیک مرسوم که بیشتر در فضای رئالیسم است را ندارند و ترجیح می دهند مسیر آزموده شده در حوزه سینمای رئال را بپیمایند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۳    
فارس: آخرین قسمت از برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شنبه از شبکه نسیم بروی آنتن خواهد رفت و گروه تولید بعد از ماه محرم و صفر دوباره ضبط این برنامه را از سر خواهند گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۳    
سینماپرس : مستند سینمایی کربلا جغرافیای یک تاریخ به کارگردانی داریوش یاری، محصول حوزه هنری و روایتی متفاوت از قیام امام حسین (ع) و تاثیر آن بر فرهنگ و سبک زندگی شیعیان از گذشته تا حال ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۲۳    
محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری اعلام کرد که در عمل به منویات مقام معظم رهبری، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۳    
سینماپرس: مجید شیردستیان/ فانی و از هم گسیخته را سوای نظر از تمامی انگاره های روشنفکرانه و آموزه های سکولاری آن ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۳    
مشرق: مظلومی که حالا بازوی راست جم در سریال سازی است، پیش از رفتن فیلمی ساخته که بدون هیچ مشکلی قرار است به زودی اکران شود ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۳    
ایسنا: معاون امور استان های صداوسیما تصاویری از دوران حضورش در جبهه را در صفحه ی شخصی اش منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۳    
سینماپرس: ویژه برنامه های محرمی شبکه یک سیما اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳    
ثامن پرس: رضا کیانیان، مهران رجبی و عباس رافعی به نهضت ترغیب به خدمت پیوستند و نگاهشان را راجع به 200 روز فعالیت آستان قدس رضوی در دوره جدید بیان کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳    
جام جم: با رسیدن درام شرح حال گونه چرچیل به اواسط فیلم برداری، اولین عکس های این فیلم در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳    
نسیم: سخنگوی وزارت ارشاد گفت: مشخص نیست تعیین خسارت 40 میلیاردی از سوی تهیه کننده رستاخیز بر چه مبنایی بوده و ای کاش دوستان به جای پیگیری حقوقی، مشکل فیلم را حل می کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳    
هفت صبح: همه این 10 فیلم جزو سینمای دفاع مقدس تعریف شده اند؛ ولو این که قصه شان در جنگ نگذرد و امروزی باشد و این که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در آنها عشق وجود دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
خبرانلاین: مریم امیرجلالی، بازیگر تلویزیون و سینما که دیشب مهمان برنامه خندوانه بود، از رواج شایعه سازی در جامعه به شدت انتقاد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
شرق: تالار وحدت این بار مکانی برای تبلیغ خودروی رنو، متعلق به کشور فرانسه، شناخته شده است و این در حالی است که این مکان باید برای برگزاری برنامه های ممتاز موسیقی و تئاتر در نظر گرفته شود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
سینماپرس: فیلم سینمایی بادیگارد در ادامه اکران های بین المللی به کشور افغانستان رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۳    
سینماپرس: 100 فیلم از 41 کشور در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش در می آید.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۳    
سینماپرس: شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا رضاداد قرار است به عنوان دبیر سی وپنجمین جشنواره بین المللی کودک منصوب شود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۳    
سینماپرس/ مهرداد معظمی: به راستی چه اراده ای در پشت پرده برنامه "هفت" در زمان سردبیری افخمی وجود دارد که مانع از پوشش گسترده اخبار جشنواره فیلم مقاومت شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۳    
سینماپرس: بهروز افخمی فیلم جدید خود را به زبان عربی از اواخر آبان ماه کلید می زند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۳    
سینماپرس: در پی کسب جایزه بهترین بازیگر مرد توسط شهاب حسینی و تقدیم این جایزه به خانواده شهید بابایی ، فرزندان این شهید برومند با انتشار متنی از شهاب حسینی تقدیر کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۳    
سینماپرس: بهروز شعیبی کارگردان سیانور گفت: روایت ما در این فیلم تنها روایت تاریخ بوده و این روایت را فارغ از هرگونه قضاوت و پیش داوری انجام دادیم.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۳    
مشرق: یکسری خبرنگارنما وشبه منتقدنما چرتکه انداختند. حرفشان این بود که وقتی این همه هزینه شده برای تولید فیلم، چرا سودی به ما نرسیده است. کار آنها نقد فیلم نیست و باید در بازار، فعالیت تجاری کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۶    
سینماپرس : دومین روز چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با سخنرانی سیدعزت الله ضرغامی، کارگاه انتقال تجربه مریلا زارعی و نشست تحلیل فیلم "تک تیرانداز آمریکایی" در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۳    
سینماپرس: در حالی که منتقدان سینمایی برای تماشای سکوت فیلم تازه مارتین اسکورسیزی لحظه شماری می کنند، زمان نمایش عمومی آن اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۳    
سینماپرس: ملیکا زییری کارگردان فیلم محمد نام اول که از پاریس برای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت به تهران سفر کرده است گفت: به جشنواره مقاومت آمدم چون مفهوم مقاومت برایم با ارزش است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۳    
سینماپرس: سیدسعید سیدزاده تهیه کننده سینما همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: کج اندیشی ها نباید مانع تولید آثار دفاع مقدس در سینما شوند و اینکه برخی افراد عنوان می کنند که جنگ تمام شده و از همین رو دیگر ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۴    
سینماپرس: محمد علی سلیمانی/ مقاومت، واژه ای آشنا در ادبیات سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی ایران است، چرا که انقلابیون به تأسی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیش از هر چیز نسبت به مبارزه با نفس و ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۴    
سینماپرس: فیلم تحسین شده ایستاده درغبار همچنین نمایش فیلم پری دریایی با موضوع آلودگی خلیج فارس در چهارمین روز از جشنواره مقاومت به نمایش درمی آید.