پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۲:۲۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 13 مهر 1395 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 31 فروردین 1395 سینما پرس 31 اردیبهشت 1395 سینما پرس 31 خرداد 1395 سینما پرس 31 تیر 1395 سینما پرس 31 مرداد 1395 سینما پرس 31 شهریور 1395 سینما پرس 30 آبان 1395 سینما پرس 1 آذر 1395 سینما پرس 1 دی 1395 سینما پرس 30 بهمن 1395 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 1 مهر 1395 سینما پرس 2 مهر 1395 سینما پرس 3 مهر 1395 سینما پرس 4 مهر 1395 سینما پرس 5 مهر 1395 سینما پرس 6 مهر 1395 سینما پرس 7 مهر 1395 سینما پرس 8 مهر 1395 سینما پرس 9 مهر 1395 سینما پرس 10 مهر 1395 سینما پرس 11 مهر 1395 سینما پرس 12 مهر 1395 سینما پرس 13 مهر 1395 سینما پرس 14 مهر 1395 سینما پرس 15 مهر 1395 سینما پرس 16 مهر 1395 سینما پرس 17 مهر 1395 سینما پرس 18 مهر 1395 سینما پرس 19 مهر 1395 سینما پرس 20 مهر 1395 سینما پرس 21 مهر 1395 سینما پرس 22 مهر 1395 سینما پرس 23 مهر 1395 سینما پرس 24 مهر 1395 سینما پرس 25 مهر 1395 سینما پرس 26 مهر 1395 سینما پرس 27 مهر 1395 سینما پرس 28 مهر 1395 سینما پرس 29 مهر 1395 سینما پرس 30 مهر 1395 
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۶    
سینماپرس: مهدی کلهر مطلب منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر درگیری وی با محمد علی رامین در دفتر محمود احمدی نژاد در ارتباط با موضوع کاندیدا شدن یا نشدن وی را تکذیب کرد و عنوان نمود ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۶    
سینماپرس: فیلم سینمایی فروشنده اگرچه به عنوان نماینده ایران راهی اسکار شد ولی این فیلم همچنانکه در میان جامعه مخالفان و موافقانی دارد ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۶    
سینماپرس: سینمای ایران نامزد دریافت سه جایزه در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم آبوجا شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۶    
سینماپرس: پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی بادیگارد گفت: امیدوارم جشنواره فیلم فجر همچون جشنواره مقاومت راهش را پیدا کند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۶    
ایسنا: لئوناردو دی کاپریو بازیگر سرشناس هالیوودی که در زمینه محیط زیست فعالیت های گسترده ای دارد، در یک نشست رودرروی باراک اوباما قرار گرفت و با سوال هایش او را تحت فشار قرار داد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۶    
ایسنا: ساخت فیلم سینمایی کنتس سلما به کارگردانی حسن فتحی تا سال آینده به تعویق افتاد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۶    
سینماپرس: فهرستی از 10 فیلم مرگبار سینمای هالیوود طی 80 سال گذشته منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶    
سینماپرس: برگزاری جشنواره های متنوع در کشور ما به یک سنت فرهنگی بدل شده است. هرچند در ظاهر امر و به صورت شفاهی اغلب مدیران بر بالا بردن کیفیت جشنواره ها به جای توسعه کمی آنها سخن می گویند اما در عمل ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۶    
سینماپرس: نوع حمایت فارابی نسبت به آثار دفاع مقدسی آن جا قابل تامل است که در میان حمایت های ناچیز نسبت به چند اثر دفاع مقدسی می توان به افراد مورد حمایت فارابی رسید که شناسنامه کاری شان کاملا در ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۶    
سینماپرس: پس از 25 جلسه فشرده فیلمبرداری فیلم بلند آکو درلوکیشن بازار تهران به پایان رسید .
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۶    
سینماپرس: فصل دوم مجموعه شهرزاد تازه ترین اثر حسن فتحی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی به زودی جلوی دوربین می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
مهر: آمار جدید که از پردرآمدترین چهره های هالیوودی منتشر شده نشان می دهد حتما نباید ستاره سینما بود که تا بتوان بالاترین درآمدها را داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
تسنیم: هرمز شجاعی مهر مجری باسابقه رادیو و تلویزیون بار دیگر به اجرا در تلویزیون و برنامه سیمای خانواده بازگشت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
باشگاه خبرنگاران جوان: من تاکنون مصاحبه ای راجع به ساخت فیلم سینمایی با بازیگران خارجی نداشته ام، اما این موضوع را نه رد می کنم و نه تأیید.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
هفت صبح: سعید سالارزهی، مالک و صاحب امتیاز کاراکتر محبوب جناب خان از احتمال حذف این کاراکتر در فصل چهارم خندوانه و تصمیم قطعی برای ساخت فیلم سینمایی آن با حضور رامبد جوان خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۶    
سینماپرس: مهناز افشار سخنگوی این پویش مردمی، به مناسبت شانزدهم مهر، روز جهانی کودک، از کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال دعوت کرد در مسابقه بزرگ نقاشی و انشای این پویش شرکت کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۶    
سینماپرس: همزمان با هفته وحدت اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی در تهران برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی بوف کور تازه ترین ساخته احمدرضا معتمدی روز جمعه (16 مهر) در تهران جلوی دوربین می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۵    
سینماپرس: فیلم کفشهایم کو به کارگردانی کیومرث پوراحمد و به تهیه کنندگی علی قائم مقامی از امروز 13 مهر ماه در شبکه نمایش خانگی توسط هنر اول توزیع شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۵    
مجله مهر: دورهمی و مهمانی همیشه جزو اتفاقاتی است که می تواند برای هر دختر و خانمی هیجان انگیز باشد. بوفه کتاب دوستانه مکانی است که به تازگی برای دورهمی های بانوان ایرانی به راه افتاده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۵    
سینماپرس: شکایت معروف ترین قربانی اسیدپاشی کشور از فیلم سینمایی لانتوری به شورای حل اختلاف خانه سینما رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۵    
سینماپرس: تا پایان شهریور ماه سال جاری 173 پروژه سینمایی در مراحل مختلف تولید و نمایش قرار گرفته اند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۵    
فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شان مجلس و وزارت خارجه ایجاب می کند که با متانت به سوالات پاسخ دهند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۵    
تسنیم: سینماهای سراسر کشور با نمایش دو فیلم سینمایی هیهات و کربلا جغرافیای یک تاریخ و انیمیشن ناسور در ماه محرم به سراغ این ماه رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۵    
مشرق: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت در حالی در روزهای اول سال تحصیلی به این دانشگاه رفتند که مورد استقبال برخی از جریان های حامی فتنه قرار گرفتند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۰    
سینماپرس: یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهاردمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: رسانه های غرض دار و مرض دار همیشه وجود دارند که به جشنواره های ارزشی مانند جشنواره بین المللی فیلم مقاومت نمی ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۰    
سینماپرس: جبار آذین منتقد و مدرس سینما همزمان با اکران فیلم سینمایی اروند سومین ساخته پویار آذربایجانی گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۰    
سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط نیمه آبان ماه آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
سینماپرس: سیدضیاءالدین دری کارگردان و نویسنده آثاری نظیر “کلاه پهلوی” و “کیف انگلیسی” در گفتگویی با برنامه اینترنتی “کات” به مرور برخی از وقایع مهم سینمای ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
سینماپرس: 2 فیلم سینمایی و 3 فیلم در شبکه نمایش خانگی پروانه نمایش دریافت کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۰    
صبا: ما حق نداریم در برنامه مرتکب اشتباه شویم که اگر این اتفاق از جانب هریک ازعوامل رخ دهد با جریمه نقدی نیم میلیون تومانی با هرمیزان دریافتی مواجه خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۰    
بانی فیلم: "صبا راد" مجری برنامه پر مخاطب "به خانه بر می گردیم" که چندی پیش با مرتضی علی آبادی ازداوج کرده بود سرانجام از وی جدا شد.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۰    
نسیم: سعید امیرسلیمانی از اشتیاق و شورش برای حضور در سوگواری ها ایام عاشورا و تاسوعا گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۰    
سینماپرس: یزدان عشیری از منتقدان و نویسندگان سینمایی و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه طی حکمی از سوی محمد حمزه زاده قائم مقام رئیس حوزه هنری و مدیرعامل موسسه سوره سینمای مهر به سمت مدیر روابط عمومی و ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: بازپخش ماه عسل در ایام ماه محرم از شبکه نسیم پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: شفیع آقامحمدیان مدیرعامل سابق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درباره چگونگی روایت آثار تاریخی و مذهبی در سینما و تلویزیون گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۰    
سینماپرس: دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس اعلام کرد: 108 اثر بلند از فیلمسازان داخلی به این رویداد سینمایی بین المللی رسیده است.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
همشهری جوان: زمان زیادی که عزت الله ضرغامی پس از خداحافظی اش از سازمان صداوسیما در فضای مجازی صرف می کند، بهانه ای به دست داد تا ببینیم مدیران سازمان پس از ریاست چه کارهایی کرده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
اندیشه پویا: من هم یک شهروند هستم. من هم یک انسان هستم و اجازه نمی دهم درباره ام هرزه گویی و فحاشی کنند و تهمت بزنند. این جا خط قرمزی است که من سکوت نمی کنم و حتا به لحاظ حقوقی می توانم پیگیر باشم.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
خبر ورزشی: مهران مدیری در بخشی از برنامه شنبه شب دورهمی پس از متلک انداختن به مدیران غیرفوتبالی، مجری- تهیه کننده برنامه پرمخاطب 90 را هم بی نصیب نگذاشت و گفت: .. ...
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
ایسنا: تهیه کننده سریال معمای شاه درباره تجربه ساخت این سریال، مشکلات مالی که با آن مواجه بودند و همچنین علل تغییر در روند پخش این مجموعه، به بیان توضیحاتی پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
فارس: خلاصه همه آن چه که قصد داشتم در این یادداشت در ارتباط با مستند خانه متروک بگویم در همان یک جمله خلاصه می شود که گفتم: امیدوارم هر چه زودتر فیلم مستند خانه متروک از شبکه های سیما پخش شود .
سینما پرس   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۰    
موسیقی ما : پس از این که مهرجویی بالاخره قانع شد، چاوشی در پروژه جدیدش حضور نخواهد داشت، دستیارانش را مجاب کرد هر چه زودتر با چهره ای جدید وارد مذاکره شوند ...