سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۴:۳۴May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 18 مرداد 1395 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1395 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۷    
کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکت ها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کنند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۳    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدراسیون روسیه در حاشیه نشست سه جانبه سران جمهوری اسلامی ایران، روسیه و آذربایجان در باکو دیدار و تاکید کردند که برای گسترش و تعمیق همه جانبه به سوی روابط راهبردی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۰    
جمعی از خبرنگاران رسانه های مختلف آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار با با حضور در مزار شهداء با حضور بر مزار شهدا با آرمانهای شهداء و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۰    
فعالان مجازی شهرستان کوثر با خط و نشان برای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار توجه ویژه مسئولین امر به فاجعه قطع درختان حاشیه رودخانه و سد گیوی شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۰    
نشست علمی با موضوع اهمیت مدیریت و حفاظت خاک در کشاورزی و محیط زیست و کاربردهای فناوری هسته ای در کشاورزی و منابع طبیعی به همت کانون بسیج اساتید در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرنگار مجاهدی است که ابزارش قلم اوست و به برکت سوره ی القلم و سوگند به قلم که در این سوره خداوند یاد کرده است قلم را سلاحی جهت حضور در جبهه ی فرهنگی به کار گرفته و از هر گونه سوء استفاده هایی از ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۸    
رئیس خانه احزاب ایران از عضویت 186 حزب در خانه احزاب کشور خبر داد و گفت: احزاب باید برای توسعه کشور برنامه داشته باشند و کمک کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
شهردار عجب شیر در جمع خبرنگاران ازاجرای عملیلت زیباسازی و کشت گل ودرخت در هر دو ورودی شهرتا پایان سال خبر داد وافزود : میدان ولی امر را نگین عجب شیر میکنیم
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
چکمه هایی که امروز بر "موش و گربه" قالب کرده اند مربوط به همان کدخدای فرهنگی ماست که اگر لازم باشد در جست وجوی دزد هم خواهد رفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
فرماندار سراب در نشست صمیمانه ای که با خبرنگاران شهرستان داشت رسالت اصلی خبرنگاران را ورود به حوزه باورسازی و افکارسازی دانست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
فرماندار البرز در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان از تجهیز و واگذاری 4 واحد آموزشی در ناحیه شهری مهرگان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
عقل حکم می کند در شهری که در جلسات رسمی آن از گردانندگان یک کانال تلگرامی دعوت می شود، دور از چشم مسئولینش از خبرنگاران رسمی اش حرف زد. روز خبرنگار الوند
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
مراسم اربعین شهید ملازاده و یادوراه شهدای عشایر با سخنرانی سردار کریمیان, فرمانده سپاه عاشورا و مداحی حاج سید محمد عاملی در سراب برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
صادق زاده گفت: متاسفانه قوانین ضد کارگری مصوب در مجلس که با بی توجهی دولت تصویب و اجرا می شود در ایجاد این روند تاثیر به سزایی داشته و مطالبه ما از دولت و دستگاه اجرایی این است که در تغییر این روند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
سیاسی بازی برخی اساتید در دانشگاه ها و توجه بیشتر آنها به سیاست و مقام و موقعیت خود عدم و توجه به بالا بردن سطح علمی دانشجویان می تواند خطرساز برای آینده کشور باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۷    
در آستانه میلاد سراسر نور امام رضا (ع) مردم شهرستان پارس آباد فردا به استقبال خادمان و پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان می روند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۷    
مراسم روز خبرنگار در ارومیه حاشیه هایی پر رنگ تر از متن داشت و منتقدان دولت در این مراسم طبق پیش بینی های قبلی برای مسئولین غریب واقع شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۷    
حقیقت پور کشورهایی مثل آمریکا، عربستان و اسرائیل را در پشت پرده ی کودتای اخیر ترکیه دانست و خواستار تجدیدنظر دولتمردان تُرک درباره ی این کشورها شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۷    
زیگمار گابریل معاون نخست وزیر آلمان به نبود احتمال عضویت ترکیه در آینده نزدیک به اتحادیه اروپا، اشاره کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۲    
فریدون همتی گفت:رسانه ها نقش بی بدیلی در شفاف سازی رفتار حکومت ها و دولت های مختلف دارند و می توانند در شفاف کردن اقدامات، سیاست ها و برنامه ها نقش موثری داشته باشند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۲    
شمس الله غلامی گفت: یکی از مشکلات اساسی در بحث آموزش و پرورش نبود فضای کافی در مناطقی همچون پونک و مینودر است که با وجود ساخت و سازهای صورت گرفته متاسفانه فضای مدرسه ای برای این مناطق تعریف نشده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۱    
فرماندار مشگین شهر گفت: در سال جاری اعتبار قابل توجهی برای تکمیل پروژه محور گردشگری قینرجه در نظر گرفته شده و با پیمانکار جدید نیز قرار داد بسته شده و به زودی عملیات عمرانی در این محور آغاز می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۱    
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سارق حرفه ای خودرو، با هوشیاری و آگاهی ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۱    
روستای آب باریک از توابع شهرستان صحنه یکی از مناطقی است که دارای تاکستان های بسیاری است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۱    
چهارشنبه 20 مرداد ماه، مردم میاندوآب از خادمان حرم رضوی و پرچم مقدّس بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) میزبانی می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۲    
تهیه کننده برنامه: "توتونچی" گزارشگر برنامه توبیخ شده است و مدیران هم به سرعت این توبیخ را انجام دادند و قطعا از این اتفاق به سادگی عبور نخواهند کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۹    
رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: در 5 ماه نخست سال حجم معاملات انجام گرفته مسکن رو به رشد بوده اما میزان آن به گونه ای نبوده که بگوییم بازار مسکن از رکود خارج شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۹    
به مناسبت آغاز دهه کرامت و خجسته میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) جشنواره غذایی ویژه بانوان حافظ موسسه قرآنی حضرت معصومه (س) صبح امروز در امامزاده میر شمس الحق میبد برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۳    
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: میزان مصرف فرآورده های نفتی استان یزد در سال گذشته حدود 1 میلیارد و 698 میلیون لیتر بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در سه روز آینده جوی آرام در اکثر نقاط کشور حاکم خواهد بود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۴    
قاچاقچی میوه از پشت پردها و ناگفته های قاچاق میوه های خارجی پرده برداری کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۱    
طالبان مسئولیت حمله انتحاری در پاکستان را به عهده گرفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۸    
کابل، پایتخت افغانستان هدف چندین انفجار و حمله مسلحانه قرار گرفته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۵    
مربی هنری توانخواهان آرام گفت: هدف اصلی این بود که مردم آثار این بچه ها را ببینند و بچه ها نیز با دیدن استقبال مردم از نمایشگاه و هنر دست آنها شادی را در بین آنها بوجود بیاوریم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۲    
امروز شاید بتوان به جرات گفت که تنها گروهی که شایسته است منادی بصیرت سیاسی در دانشگاه ها باشند و آن را از رکود و خمودگی به نشاط سیاسی هدایت کنند، مجموعه های دانشجویی هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۲    
آیا انتقاد از افراد که دارای جایگاه های متشرعی در بین عوام هستند، موجب نزول شأن و تضعیف جایگاه آنان می شود؟ یا دقیقاً بر عکس؟
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۹    
رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر تلاش های کشورش برای حل بحران قره باغ، گفت مسکو از یک راهکار مورد قبول ارمنستان و آذربایجان در این خصوص حمایت می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۹    
عباس قدیریان کارگردان و نویسنده یزدی فیلم کوتاه مرشد از پایان فیلمبرداری این فیلم در استان یزد خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۱    
شب گذشته از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بجنورد در محل فرهنگ سرای شهروند تقدیر شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۸    
گزارش مجمع شرکت سایپا در حالی منتشر شد که در نگاه اول حاوی نکات ریزی همچو کاهش آمار فروش و افزایش هزینه های مالی بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع حادثه ای برای یک اتوبوس بنز در جاده بافق - مرکزی خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۲    
شهردار خرم آباد گفت: باتصویب شورای اسلامی شهر پل جهادگران به نام شهید صارمی نام گذاری می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۲    
شهردار خرم آباد گفت: در آینده نزدیک پروژه ساخت زیرگذر گلدشت و پروژه تقاطع 60 متری به 80متری بلوار ولایت اجرایی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مواضع این وزارتخانه در قبال هفته نامه یالثارات تغییری نداشته است گفت این نشریه به طور موقت اجازه انتشار دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۶    
سازمان مبارزه با مفاسد انگلیس از آغاز تحقیق از شرکت ایرباس نسبت به احتمال فساد مالی در این کشور خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۳    
پیگیری های خبرنگار هیجار الیگودرز در خصوص حقوقهای عقب مانده کارگران سد حوضیان سبب شد تا 2 ماه از حقوق آنها پرداخت شود .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۰    
دکتر مهری بیان کرد: طی سال های اخیر با اجرای طرح خرید خدمت و کاهش هزینه های عمل زایمان طبیعی در بیمارستان رحیمیان شاهد افزایش دوبرابری زایمان طبیعی در بیمارستان رحیمیان بودیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۰    
دکتر حسن روحانی و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری اسلامی ایران و روسیه امروز دوشنبه در باکو دیدار و گفتگو کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۰    
کارگردان نمایش فصل شیدایی با اعلام همکاری پر شور جوانان و نوجوانان قزوین، ابراز کرد: انگیزه قزوینی ها برای اجرای نمایش "فصل شیدایی" حیرت انگیز است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۱    
شهردار گرمه گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 72 هزار مترمربع آسفالت ریزی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 430 میلیون ریال در معابر شهر گرمه به انجام رسیده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۱    
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش گفت: تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه با رعایت عدالت و انصاف امروز در دست رسانه هاست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۱    
استاندار هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار بستک گفت: عبدالله پرتابیان 17 سال شهردار بوده و از نیروهای بسیار خدوم و پاکدست هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۸    
دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی قزوین گفت: پیش بینی می شود بین 6 تا 14 هزار نفر هر شب از نمایش فصل شیدایی بازدید کنند زیرا بلیط 4 روز ابتدایی نمایش به سرعت فروخته شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۸    
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از امروز (18 مرداد ماه) آغاز به کار کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۳    
بیژن زنگنه وزیر نفت در نامه های جداگانه ای برای حدود 20 نفر از مدیران بازنشسته صنعت نفت ضمن تشکر از آنها ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۴    
مدرسه عادی را ساخته اند برای دانش آموزانی که مشکل جسمی و حرکتی و معلولیت ندارند . برای دانش آموزانی است که می بینند و می شنوند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۵    
هفته نامه 9دی رفع توقیف شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۲    
منابع امنیتی عراقی از استقرار گسترده سامانه های پیشرفته کشف و خنثی سازی بمب و رادارهای مدرن برای جلوگیری از هرگونه نفوذ تروریستهای تکفیری داعش در شهر مقدس کربلا خبر داده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت، ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح را الزامی خواند و گفت: امسال تمامی زائران ایرانی که برای ایام اربعین حسینی به عراق سفر می کنند با پرداخت 15 هزار تومان تحت پوشش بیمه ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۲    
معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان یاد کرد و اظهار داشت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۲    
جلسه شورای اداری شهرستان هریس با حضورآیت الله هاشم زاده هریسی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۲    
قطار تغییرات مدیران شهرستانی این هفته به ایستگاه شهرداری آذرشهر می رسد
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۲    
مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چاراویماق با حضور دکترتبریزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ،امام جمعه شهرستان چاراویماق ،فرماندار شهرستان چاراویماق ،روسای ادارت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۲    
فرماندار ورزقان گفت: باید تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر و منظم این جشنواره به کار گیریم تا در سال های آینده استقبال بیشتری از این جشنواره صورت پذیرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۲    
طی حکمی دکتر مهدی مسیب پور بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چاراویماق منصوب شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۷    
رئیس قوه قضاییه از عزم جدی کشورمان در مقابله با تروریست ها خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مجالی به تروریست ها برای اقدامات تروریستی در کشور نخواهد داد و حاضر نیست امنیت مردم را با چیز دیگری ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۷    
یک شهروند بیله سواری با ارسال متنی انتقاد خود را در خصوص عکس زیر بیان کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۷    
"تا آخرین فشنگ" تالیف مهدی شیرزادی روایتی است از حقایقی که در اثر حمله ناجوانمردانه اتحاد جماهیر شوروی در سوم شهریور سال 1320 در آذربایجانِ ایران رخ داده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۷    
فرماندار ورزقان گفت: همزمان با سالروز زلزله دلخراش سال 91 ورزقان دکتر بهنام غفار زاده (متخصص و جراح چشم) در ورزقان بیماران چشم پزشکی را به صورت رایگان ویزیت می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه با تشکر از حضور مردم و لیدرهای سیاسی در میتینگ دموکراسی اذعان داشت که این پیام اتحاد دشمنان ترکیه را ناراحت خواهد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۵    
باند توزیع وتهیه مواد مخدر در شهرستان خلخال به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان خلخال منهدم شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۵    
لیدرهای سیاسی قبل از میتینگ دموکراسی، در چادر تشریفاتی در کنار هم به صحبت نشستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۵    
دانش پژوه حوزه جامعه شناسی اظهار داشت: رسانه ها باید به طور مداوم درحال نیازسنجی از عموم جامعه باشند؛ ممکن است فردی به شدت به یک جرعه آب نیاز داشته باشد اگر به این فرد بجای آب ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۵    
مهمترین تیتر امروز روزنامه های منطقه تحت عنوان " آغاز مراحل جدید در همکاری های رسمی کاری خبرنگاران ایران و آذربایجان" و "پاکسازی جماعت گولن ممکن است ده ها سال طول بکشد" بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۵    
ایران به عنوان اولین کشور ممنوع کننده بازی اعتیاد آور اینترنتی اعلام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۸    
اکثر نانوایی های شهر میانه علت بی کیفیت بودن نان پخت شده در چند ماه اخیر را عرضه آرد بی کیفیت عنوان می کنند که باعث نارضایتی مشتری ها و هدر رفت آن شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یک خبرنگار باید فراتر از جامعه حرکت کند و با نگاه منافع مشروع ملی و همسو با نظام باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۸    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل از اهدای جهیزیه به 77 نوعروس نیازمند درچهار ماه نخست سال جاری خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۸    
رئیس جمهور کشورمان، عصر دیروز با خادمان دینی و نمایندگان اجتماعی آذربایجان دیدار کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۵    
نماینده ی مجلس شورای اسلامی گفت: نگهداری کالاهای قاچاق در انبارها وارد کردن آن به بازار لطمه ی زیادی به اقتصاد و تولید داخلی کشور دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۹    
بخشدار مرکزی شهرستان باوی به همراه رئیس اداره و شهرسازی از پروژه زهکشی روستای جلیعه بازدید کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۶    
صبح امروز نشست خبری مهدی یوسفی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با رسانه های استان بوشهر در سالن اداره بندر برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۶    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران طی مرداد ماه 95 می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۶    
محمد عبیاوی گفت :مهم ترین مشکل کمیته امداد خوزستان در بخش ایجاد کسب وکارهای خرد،خودکفایی و توانمند سازی مددجویان، تامین منایع مالی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۳    
محمد سلیمانی گفت: بسیاری از قطعات مورد نیاز نیروگاه حرارتی رامین در زمان تحریم با توان نیروهای داخلی که عمدتا بسیجی بودند ساخته شد و گامی اساسی برای تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی و اقتصاد تولید محور را ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۷    
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت دیلم از کشف بیش از 18کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۸    
یکی از خبرنگاران ارزشی نسبت به اجرای موسیقی سنتی که مخصوص عروسی بود، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و مدیرکل ارشاد استان بوشهر را مورد انتقاد شدید قرار داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
شنیده ها حاکی از آن است که اصلاح طلبان حامی دولت از عملکرد حمیده ماحوزی راضی نیستند و قصد دارند با رایزنی هایی با مدیران دولتی در داخل و بیرون از استان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
طبق آمار ارائه شده در سایت وزارت راه و شهر سازی در خصوص تخلیه و بارگیری جنس های وارداتی در بنادر کشور در تاریخ 10 مرداد ماه، انواع خودرو های خارجی از قبیل تویوتا، شورلت، کادیلاک، هیوندا، کیا ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۲    
بخشدار ویس و شیبان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور اهوز - ملاثانی روبروی ایستگاه اورژانس ویس یک مجروح بر جای گذاشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۲    
مراسم تقدیر از خبرنگاران بوشهری توسط متولی فرهنگ در استان بوشهر برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۹    
صبح امروز با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش میناب و مسئول خبرگزاری پانا در هرمزگان دفتر خبرگزاری پانا در محل کانون شهید عمرانی شهرستان میناب افتتاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۶    
نماهنگ یار علمدار کاری از جبهه جهادی منتظران خورشید منتشر شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۳    
جشن تولد شهید مجید بشکوه در گلزار شهدای بوشهر با حضور خانواده شهدا و جمعی از همرزمان شهید برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
معتادان گرامی بدون دردسر و مشکلی در پارک و در کنار خانواده ها، جولان می دادند و برایم عجیب بود که چرا هیچ کدام از عزیزان نیروی انتظامی، حضوری در اطراف این صحنه ها نداشتند، تا این قبیل جماعت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
بارها از سوی مقام معظم رهبری تأکید شده است که بحث جمعیت و خانواده مهم است اما دولت به آن بی اعتنایی می کند و افزایش مرخصی زایمان یک مطالبه ملی است که دولت باید خود را مکلف بداند که به مطالبات زنان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
یکی از علل پائین بودن آمار ازدواج جوانان در کشور ، سبک زندگی غلط و ترویج تجمل گرایی است که میل و انگیزه تشکیل خانواده را در جوانان کمرنگ کرده و متقابلا سلامت روانفرستادن بازتاب به:
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر از همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دیر در مراسم جشن سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: دوره آموزشی مهارت های عمومی آموزش در دوره ابتدایی ویژه آموزگاران با سابقه 6سال و کمتر به مدت 4 روز از اول شهریور ماه در رودان برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۷    
مولوی سید علی قریشی گفت: متاسفانه برخی عناصر اهل سنت نما اما وابسته به خارج از کشور خدمات نظام را زیر سوال می برند و با دروغ پردازی قصد مظلوم نمایی و توطئه را دارند.