سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۳:۴۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 16 خرداد 1396 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 خرداد 1396 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۹    
در سمیرم سالانه 70 تن سرکه سیب تولید و 5 تن آن به کشورهای خارجی صادر می شود. اسماعیل یاری، مسئول بسیج سازندگی ناحیه سمیرم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۲    
مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان و مناطق تابعه دشتستان جام رمضان یادواره شهدای گرانقدر شهرستان در سالن امام خمینی(ره) برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۹    
نماینده مردم همدان و فامنین ضمن انتقاد از وضعیت عملکرد نامناسب موسسه آرمان، تذکر به وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مرکزی اظهار کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۶    
در آخرین رده بندی جهانی اعلام شده در رشته های کشتی و پینگ پنگ، جایگاه ورزشکاران کرمانشاهی در بین برترین های این رشته در جهان مشخص شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۳    
فعالان سیاسی اصلاح طلب از ورود برخی افراد با رانت و پول به لیست اصلاح طلبان در انتخابات اخیر مجلس و شورا خبر دادند و حالا برای مردم سوال ایجاد شده که دامنه این لیست فروشی ها به استان های مختلف هم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۰    
سرپرست دفتر اجتماعی استانداری قزوین از برگزاری برگزاری پنجمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمانهای مردم نهاد در هیأت نظارت استان قزوین خبرداد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۴    
فرمانده کل نیروی انتظامی استان فارس با ابراز تاسف از ناچیز بودن هزینه ارتکاب بعضی از جرائم در کشور، گفت: هزینه جرم یه هکر که در بیرون و داخل زندان به اخاذی اینترنتی و هک می پرداخته ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۷    
مشاور رئیس جمهور گفت: پیش بینی من این است که 50درصد کابینه دولت تغییر خواهد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۴    
بعد از تماس عصر دیروز با اتاق فرمان اورژانس گلپایگان مبنی بر یک مورد برق گرفتگی در یکی از مرغداری های جاده سعیدآباد بلافاصله اورژانس به محل اعزام می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مازندران با آمادگی کامل و به عنوان قطب تولید موادغذایی کشور، بیش از 3 ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو گفت: بیش از 90 درصد از دانه های روغنی کلزا در مازندران خریداری شده و روزهای پایانی خرید را سپری می کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران از ساخت سه چرخه با طراحی جدید برای آموزش توان یابان این منطقه خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون هیچ مورد مرگی در خصوص تب کنگو در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رخ نداده است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۰    
کارکنان واساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان توانستند در میان رقبای قدرتمند خود در سایر واحد های استان فارس با کسب دو مقام اولی ویک مقام سومی در مسابقات قران وعترت بدرخشند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۰    
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: لرستانی ها تا حالاتوانستند12میلیارد تومان وجوه نقد،برای بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق اهداء کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری 15 عنوان برنامه قرآنی در قالب دومین جشن رمضان استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۸    
فرماندار نوشهر با بیان اینکه شیوع بیماری تب کریمه از سطح هشدار فراتر رفت، گفت: دو دامدار دیگر مشکوک به ابتلای تب کریمه کنگو در بیمارستان نوشهر بستری شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۸    
نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری بر اساس دو درصد افت غیر مفید و 4 درصد افت مفید، 13 هزار ریال تعیین شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۸    
فرماندار نکا پس از تحمل شکست سنگین دولت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان در اقدامی تنش زا با برگزاری نشستی محرمانه، یارگیری از رسانه ها را در اذهان تداعی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۸    
تا می گوییم چه خبر است و این همه کاندیدا برای چه؟ چرا هرکه احساس کرده کاری بلد است وارد صحنه شده است؟ چرا هر که بیکاری برش فشار آورده کاندیدا شده است؟
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۸    
مسئول حوزه علمیه تفرش گفت: چهارمین دوره طرح میثاق طلبگی طلبه های استان قم در حوزه علمیه تفرش، از 24 خرداد ماه آغاز می شود و به مدت 2 ماه ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۸    
یک کارشناس سیاسی گفت: صادرات گاز رایگان در عرصه اقتصادی و بین المللی نوعی فساد، رانت خواری و ویژه خواری اقتصادی و ناشی از نفوذ یقه سفیدهای فاسد و امضاهای طلایی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۱    
اعتکاف جنبش دانش آموزی بهانه وصل در شهرستان بندرعباس ویژه سنین 13 تا 17 سال از 25 تا 27 ماه مبارک رمضان به مدت سه روز برگزار می گردد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۲    
با وجود آن که تمام ظرفیت های تویسرکان برای شهر مبل و منبت شدن چه از نظر قدمت و چه از نظر تعدادکارگاه ها و تعداد افراد شاغل در این حوزه نه تنها در استان بلکه از سطح کشور هم بالاتر است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که 85 درصد صادرات استان گلستان محصولات صنعتی می باشد، هشدار داد: اگر کیفیت صادرات محصولات صنعتی استان، کنترل نشود بازار خود را از دست خواهند داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان از برگزاری انتخابات نظام پزشکی استان گلستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام از نامزد های انتخابات تا 20 خرداد ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد مغان از خرید تضمینی هر کیلو کلزا به قیمت 27 هزار و 830 ریال از کشاورزان کلزاکار این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۲    
محققیان گفت: امیدواریم با ادامه این مسیر در سال های آینده نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان را به نمایشگاهی با رویکرد بین المللی تبدیل کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۲    
فقیهی گفت: افزایش 30 درصدی کشت انواع گیاهان دارویی و از جمله گل محمدی در شهرستان را می توان از دستاوردهای شاخص برگزاری جشنواره اول برشمرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۶    
آتش سوزی در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپلذهاب همچنان ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۳    
هیچ پدیده ای مگر با مهیا شدن شرایطی که حکم ایجاد کننده و مقدم بر آن پدیده را دارد، محقق نمی شود و امر ظهور امام عصر(عج) نیز یکی از اموری است که تحققش به ایجاد عللی وابسته است که در صورت عدم ایجاد آن ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۳    
پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر فریدونشهر موفق به کسب رتبه چهارم کشور در ارزیابی پایگاه های امداد و نجات کشور شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۳    
دشمن با استفاده از برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی این پیام را القاء می کند که زن می تواند بدحجاب و بی حجاب باشد و در عین حال فردی مومن و معتقد هم باشد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۳    
حجت الاسلام هاشمی گفت: برای مواجهه و مقابله صحیح با این تهاجم باید متولیان امور فرهنگی و دلسوزان اسلام و انقلاب در درجه اول با فهم و درک جبهه فرهنگی و برنامه ریزی صحیح وارد این عرصه شوند تا بتوانند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۰    
بدلیل بیماری خطرناک تب کریمه کنگو فروش کله پاچه و سیرابی از سوی مسولان در این شهرستان ممنوع شد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۰    
خسروی وفا بابیان اینکه امسال 856 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان های سراسر استان در بند هستند، گفت: حدود 100 میلیارد تومان برای آزادی آن ها نیاز هست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۳۰    
جولایی گفت: بیش از 15 هزار زندانی جرائم غیر عمد در زندان های کشور گرفتار هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۱    
فرمانده انتظامی پلدختر گفت:سارقان احشام در حین فروش گوسفندان در بازار دستگیر شدند .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۲۱    
فرمانده انتظامی پلدختر گفت:دو نفر از قاچاقچیان عتیقه در منطقه حفاظت شده طاق ملک حسین از توابع شهرستان پلدختر دستگیر شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۸    
در امر ازدواج پیچیدگی هایی وجود دارد، ازدواج پیوند دو خانواده و دو فرهنگ است و خانواده می تواند یک انتخاب ازدواجی را تقویت یا تضعیف کند بدان معنا که در انتخاب هر شخصی اطرافیان شخص بسیار مهم هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۸    
متن پیام آیت الله مظاهری به چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در آیین افتتاح این نمایشگاه قرائت شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۵    
راوی هشت سال دفاع مقدس دریادواره شهدای شهرآیسک سرایان با بیان اینکه امروز جوانان جهان اسلام شیفته راه و رسم شهدای ما شده اند، گفت: روحیه شهادت طلبی در حال گسترش است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس اداره بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان سرایان گفت : امام جمعه شهرسرایان از دو همسرجانباز متوفی در روستای بسطاق از توابع این شهرستان تجلیل کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۲    
مدتی است که نگرانی هایی نسبت به حق معدن پتاس طبس به وجود آمده که مسئولین طبس اطمینان خاطر دادند معدن پتاس متعلق به شهرستان طبس است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف 10 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: متاسفانه دنیای امروز با ابوجهل هایی رو به رو است که حق را به چشم می بینند اما نمی پذیرند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۹    
رئیس محیط زیست طبس گفت: محیط زیست موهبتی الهی است و سلامتی انسان در گرو حفظ آن است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۰    
با وجود ضرورت اجرای طرح جمع آوری قلیان از سطح بازار برای ارتقاء سلامت مردم استان، هنوز دستورالعمل اجرای این طرح ابلاغ نشده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۸    
شهردار دوگنبدان از جمع آوری روزانه 100 تن زباله در شهر دوگنبدان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت که زمین لرزه 4.7 در مقیاس درونی زمین(ریشتر) سه شنبه شب در یاسوج مرکز این استان خسارت جانی نداشت و خسارات احتمالی مالی این زلزله در حال بررسی و ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۸    
عصر دیروز در طی عملیات امداد رسانی نوزادی بر فراز آسمان ودر داخل بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز به دنیا آمد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۵    
ساعاتی پس از اعلام جانبداری رئیس جمهوری آمریکا از هجوم دیپلماتیک و اقتصادی چند کشور عربی علیه قطر، وی تلفنی با پادشاه عربستان گفتگو کرده و خواستار اتحاد کشورهای عرب حوزه خلیج فارس شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۲    
گرچه ملحق شدن مصر به عربستان در تصمیم قطع روابط با قطر غیر منتظره نبود اما دیپلماسی مصر آنقدر تجربه و مهارت نداشت که این تصمیم را به شکلی آبرومندانه اعلام کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
با گذشت 50 روز از آغاز اعلام شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت، تاکنون از 47 میلیون سهامدار ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۳    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران از آمادگی بنادر عباس، بوشهر و لنگه برای صادرات محصولات غذایی و میوه و تره بار از هفته آینده خبر داد و گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۳    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان کبودراهنگ طی نشستی با اصحاب رسانه کلیه برنامه های این نهاد را در ایام ماه مبارک رمضان تشریح کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۳    
علی رغم نهی صریح ماده 53 قانون محاسبات عمومی، مشاهده شده است که برخی شرکتهای دولتی، اعضای هیئت مدیره یا هیئت عامل خود را برای انتخاب به عنوان مسئول امور مالی و ذیحسابی،به نهادهای مربوطه معرفی می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی پارلمان با حضور مشاور اقتصادی رئیس جمهور خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۵    
دولت ترکیه در حال ساخت سد ایلیسو بر روی رود دجله است که این اتفاق علاوه بر بیابان زایی و خشکسالی در عراق و همچنین نابودی تالاب هورالعظیم، ریزگردهای جدید را برای مردم ایران پدید خواهد آورد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۲۱    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: از آغاز فصل برداشت تاکنون 2 میلیون و 800 هزار تن گندم به ارزش 31 هزار و 650 میلیارد ریال از کشاورزان خریداری و تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد ریال از پول گندم کاران ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۰:۰۶    
امیر قطر ظهر امروز سه شنبه با صدور بخشنامه ای به نیروهای مسلح این کشور دستور آماده باش کامل را برای مقابله با هر تجاوزی به خاک این کشور صادر کرد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۲    
مرد معتاد در یکی از شهرستان های اردبیل گوش همسرش را برید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۲    
وزیر خارجه عربستان سعودی که در پاریس به سر می برد، اعلام کرد که صبر ریاض دیگر تمام شده و دوحه باید به حمایت از گروه هایی مانند حماس و اخوان المسلیمن پایان دهد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۹    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با بالا گرفتن تنش بین کشورهای عربی و ممنوعیت پرواز هواپیمایی قطر از آسمان این کشورها، ایران به درخواست این شرکت هواپیمایی و ایکائو پاسخ مثبت داده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور گفت: مجلس در برنامه آورده است که بخشی از سرمایه گذاری لازم در 5 سال آینده باید از خارج تامین شود و سرمایه داخلی برای تحقق اهداف کشور کافی نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۳۹    
مدیر گسترش فولاد شرط استقلالی شدن هافبک تیمش را مشخص کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۳۹    
این تحلیلی کوتاه از الجزیره قطر است نسبت به مسئله قطع روابط برخی کشورهای عربی منطقه با آن کشور که به عنوان مقدمه این گفتار ذکر کردم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۳۶    
منابع خبری در افغانستان گزارش کردند که انفجار امروز (سه شنبه) در نزدیک مسجد جامع هرات دست کم 10 کشته و 18 زخمی برجا گذاشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۳۰    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس، جزئیات جلسه امشب اعضای دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معنای دولت سایه این است که جریان انقلابی نباید نسبت به حقیقتی که دارد از آن دفاع می کند منفعل شود بلکه باید سایه به سایه موضوعات را دنبال کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۲    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که کشور در تنش ایجاد شده بین عربستان و قطر طرف هیچ کس رانمی گیرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۱۲    
عربستان، مصر، امارات و بحرین در اقدامی هماهنگ تمامی ارتباطات خود را با قطر قطع کردند و جهان و خصوصا منطقه را با یک شوک مواجه نمودند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۳    
مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با حادثه مترو طرشت گفت: متاسفانه حادثه امروز ایستگاه طرشت باعث مجروح شدن تعدادی از شهروندان و مسافران مترو تهران شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۲۷    
حسین بادامکی بازیکن باتجربه تیم سیاه جامگان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۲۴    
رییس سازمان تیم های ملی گفت:در بازی ایران و ازبکستان شاهد فرهنگ والای ایران و ایرانی در شبی از شب های ماه مبارک رمضان خواهیم بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با عافیت طلبی دین اداره نخواهد شد و این را رهبری در روز گذشته عنوان کردند که سازش با دشمنان هزینه دارد و باید مراقب بود که این موضوع رخ ندهد و از سازش با ابرقدرت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۷    
یکی از فرماندهان قرارگاه به کلی سری نصرت گفت: بعداز رحلت امام(ره) بیابانی تاریک و شبی سرد را تصور می کردیم که با زعامت امام خامنه ای این مسیر روشن شد و امروز شاهد پایداری انقلابیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۴    
ستاد مردمی برگزاری مراسم مذهبی طی اطلاعیه ای اعلام کرد تجمع بزرگ عزاداران امیرالمومنین راس ساعت 10:30 در میدان امام بهار برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۱    
یکی از مراجع تقلید گفت: استفاده از مواد شبهه ناک گرچه حلال است ولی بهتر است از آن پرهیز شود چرا که أثر آن بر روح و جان باقی می ماند و ممکن است انسان را به سمت گناهان حرام بکشاند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۱    
منتخب هیأت مدیره خانه مطبوعات قزوین بیان کرد: یکی از بزرگ ترین گلایه های خبرنگاران استان هم سیاست زدگی خانه مطبوعات بود که مانع حرکت صنفی و انجام وظیفه می شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۱    
سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر هرمزگان از اجرای طرح ملی خادم ویژه پنج هزار و 300 خانواده در کل این استان به صورت آزمایشی از طریق آموزش همراه با 12 گام و نکته آموزشی خبرداد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۱    
در ماه مبارک رمضان اگر فرد روزه دار از یکسری آداب و رژیم غذایی مناسب بهره نگیرد قطعا با مشکلاتی دست به گریبان خواهد شد به همین منظور کارشناس تغذیه به بیان رژیم غذایی صحیح در این ماه پرداخته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۱    
وزیر جنگ رژیم اسرائیل با ذوق زدگی از قطع رابطه برخی کشورهای عربی با قطر (سیاست انزوا و اجبار) استقبال کرد. علت چیست؟
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۸    
رئیس دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: محموله مرغ فاقد مجوز حمل دامپزشکی، پس از نمونه برداری، غیر قابل مصرف اعلام و معدوم شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۸    
قطر به عنوان یکی از کشورهای ثروتمند حاشیه خلیج فارس رهبری عربستان بر جهان عرب را بر نمی تابد و ادامه دادن مسیر با عربستان را زیاد مقرون به صرفه نمی داند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۵    
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تفکیک وزارتخانه ها را اقدامی مثبت دانست و گفت: به منظور جلوگیری از افزایش هزینه های جاری دولت، از نیروهای قبلی استفاده خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۲    
ناموران از کاهش 22 درصدی تصادفات جاده ای در استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۹    
قطر، بیخ گوش سعودی ها، ساز مخالف زده. چه قیامتی بر پا کرده اند سعودی ها! حالا معنی توصیف سید حسن نصرالله از سعودی ها در روز قدس سال 93 روشن می شود: کانت عروشهم مرهونة ببقاء اسرائیل ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۹    
ریزش آوار در یک ساختمان اداری در محدوه خیابان 36 گیشا یک مصدوم برجای گذاشت که با حضور نیروهای اورژانس و آتش نشانی عملیات آوار برداری، رهاسازی و امدادرسانی با موفقیت انجام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۹    
دوره ای نه چندان دور مدعیان علم دیپلماسی و طرفداران نظریه تنش زدایی در بوق و کرنا می کردند که بیایید فن دیپلماسی و روابط بین المللی را از کشور میکروسکوپی قطر یاد بگیرید که چگونه در دنیای گفتمان قدرت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۹    
بروز اختلاف بین قطر و چندین کشور عربی و نیز اتحاد نظامی بین ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان مهمترین تیتر روزنامه های جمهوری آذربایجان در 6 ژوئن بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۹    
فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) گفت: یوم الله 15 خرداد روز پیوند ناگسستنی ملت با ولایت و روز رستاخیز ملت ایران در برابر استبداد و استکبار و مبدأ جوشش نهضت عظیم الهی است به رهبری خمینی کبیر است .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۹    
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه عربستان به ایران بدهکار است گفت: سعودی به دنبال برهم زدن نظم موجود در منطقه است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۳    
در میاندوآب نیز افطاری دادن و “افطارلیق” آداب ویژه خود را داشته و چیدن سفره افطار در میان مردم این شهر از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
مدیر پایگاه های خبری 8دی به عنوان رسانه ی منتقد دولت، هم اکنون 9 پرونده فعال مطبوعاتی در دستگاه قضایی دارد که 8 پرونده از ایها از سوی نهادهای دولتی طرح شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
حدود دو سال پیش وزارت بهداشت به علت کمبود نیرو در سیستم نرسینگ و فشار بالایی که بر پرستاران در بخش بهداشت و درمان وجود داشت اقدام به برگزاری دوره های یکساله بهیاری با قول جذب شرکت کنندگان کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
هنوز پاسخ آن پیرمرد که گفت قریب به یکسال گوشت نخورده ام را فراموش نکرده ام.شب ها جهاد گران خواب راحت از اوضاع کپر نشینی خانواده های محروم ندارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
اصلاحطلبان هرچند در ظاهر خود را پیروز انتخابات 96 معرفی می کنند اما خود می دانند که شکستی بزرگ در سطح استراتژیک خورده اند که بهزاد نبوی هشدار آن را داده بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
یک کارشناس ارشد جامعه شناسی گفت: ایمان به خداوند وشناخت نسبت به خود وموضوع مهمترین عامل صبر در انسان هاست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۰    
چرا نیروی کار را معطل استخدام می کنید؟ اگر این ساختار قرار است مشکل اشتغال را حل کند، چرا پیش از این نمیتوانست حل کند؟ به نظر میرسد با این طرح نه تنها مشکل اشتغال حل نمیشود که بدتر ابعاد مشکل اصلی ...