یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 1 بهمن 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 2 بهمن 1397 راه دانا 3 بهمن 1397 راه دانا 4 بهمن 1397 راه دانا 5 بهمن 1397 راه دانا 6 بهمن 1397 راه دانا 7 بهمن 1397 راه دانا 8 بهمن 1397 راه دانا 9 بهمن 1397 راه دانا 10 بهمن 1397 راه دانا 11 بهمن 1397 راه دانا 12 بهمن 1397 راه دانا 13 بهمن 1397 راه دانا 14 بهمن 1397 راه دانا 15 بهمن 1397 راه دانا 16 بهمن 1397 راه دانا 17 بهمن 1397 راه دانا 18 بهمن 1397 راه دانا 19 بهمن 1397 راه دانا 20 بهمن 1397 راه دانا 21 بهمن 1397 راه دانا 22 بهمن 1397 راه دانا 23 بهمن 1397 راه دانا 24 بهمن 1397 راه دانا 25 بهمن 1397 راه دانا 26 بهمن 1397 راه دانا 27 بهمن 1397 راه دانا 28 بهمن 1397 راه دانا 29 بهمن 1397 راه دانا 30 بهمن 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 33 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یک متهم خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۲    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در سیرجان گفت:دشمن به دنبال توطئه چینی و ایجاد تفرقه در بین مردم است که بایستی در راستای پاسداشت زحماتی که برای بارور شدن درخت انقلاب کشیده شده است دست به دست ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۲    
فرمانده انتظامی سیرجان از شناسایی و دستگیری دو نفر به جرم اخاذی از طریق اینستاگرام با هویت جعلی خبر داد
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۷    
جزئیات آزمون پایانی متمرکز طرح ملی حفظ جزء سی قرآن - بشارت 1452 که به صورت همزمان در سراسر کشور، نهم اسفند ماه برگزار خواهد شد،اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از نیروی انتظامی این شهرستان خواست به محض مشاهده افرادی که مبادرت به آوردن سگ در سطح شهر ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۹    
رحیمی گفت: 95 درصد روستاهای استان گلستان از گاز طبیعی بهره مند هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی کارگروه مساجد حوزه های علمیه جنبش مردمی پاسداشت چله انقلاب در گلستان از تحصیل 8هزار و 500 طلبه شیعه و اهل سنت خواهر و برادر در استان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
همایش چله انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان دورود برگزار شد
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۱    
بنایی و ساداتی به ترتیب به عنوان مربی و کمک مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
صنایع دستی و هنرهای سنتی یکی از عرصه های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است که توجه به آن در برنامه ریزی های کشور می تواند فرهنگ، اقتصاد و اشتغال کشور را در برابر شرایط سخت مستحکم و مقاوم سازد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۵    
برگزیدگان و شایستگان تقدیر پانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب معرفی و تقدیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان بدمینتون کشورمان به منظور حضور قدرتمند در جام فجر در زنجان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۸    
فرماندهی کل نیروهای مسلح مغرب روز دوشنبه از سقوط یک فروند جنگنده میراژ اف-1 ارتش این کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۸    
رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 430 نفر از اعضای کانون های این استان در سیزدهمین جشنواره قرآنی مُدْهامَّتانِ ثبت نام کرده اند .
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۲    
انتشارات کتاب نیستان چاپ پنجاه و نهم "کشتی پهلو گرفته" اثر سید مهدی شجاعی را همزمان با ایام فاطمیه منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۹    
در نشست شورای عالی کار، مقرر شد که کمک هزینه مسکن کارگران با افزایش 60 هزار تومانی از 40 هزار تومان به 100 هزار تومان برسد؛ اعمال این افزایش نیازمند مصوبه هیات وزیران است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ناخواسته جریان انتخابات در کشور ما با استانی شدن به سمت قدرت و ثروت متمایل شده که در نهایت ممکن است حقوق مردم در این قضیه نادیده گرفته شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
دادستان سرخس گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) مدیر یکی از دستگاه های اجرایی شهرستان سرخس و مدیر یکی از شرکت های زیر مجموعه این اداره، به جرم اختلاس دستگیر و بازداشت شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: راهداران 4 هزار و 213 کیلومتر از راه های استان را در پنج مرحله برف روبی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
در پی تصادف 3 خودرو پژو405، نیسان و پیکان در جاده یاسوج به بابامیدان واقع در دشتروم (پل تنگاری) 2 نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند و 2 تن دیگر زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۸    
ماه گرفتگی همزمان از شمال تا جنوب آمریکا، غرب اروپا از جمله انگلیس و شمال آفریقا از ساعت 2:35 دقیقه بامداد دوشنبه به وقت گرینویچ پدیدآمده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی ضمن بیان اینکه حدود 180 هزار میلیارد از دولت طلب داریم گفت: در استان حدود 210 میلیارد بدهکار هستیم که اخیراً دو ماه برای داروسازان پرداختی داشته ایم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
جانشین رئیس جمهور در شورای اجتماعی کشور در سیزدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، بر ضرورت هنجارمند و قاعده مند کردن گفتارهای ابراز شده از تریبون مختلف در هر یک از بخش های جامعه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از آغاز واکسیناسیون تب برفکی دام سبک در استان خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۹    
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: درطرح اقدام ملی مقرر شده 400 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اکنون طرح جامع 15 فرودگاه توسط مشاوران متخصص و با نظارت اداره طرح جامع این دفتر در حال تدوین است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۲    
مجموعه انیمیشن طنز بختک در استودیو رضوان تولید شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۴    
در لواسان می شود از برخی ویلاها ایراد گرفت و گفت نزدیک خیابان است و ممکن است آرامش لازم را نداشته باشد. پاسخ می شنویم که "دیوارها، عایق حرارت و صوت با دانسیته 12 است که تریدی پنل هم محسوب می شود !
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۸    
داوران بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۵    
در کجای دنیا و با کدام عقل سلیم گرداب های خطرناک را که ظاهری فریبنده دارند، پیش پای مردم قرار می دهند و مسئولیت مقابله با آن را از دوش خود برمی دارند!
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۳    
سال های زیادی است در شنزارهای بستان، فکه و چذابه ی استانِ خوزستان از مالچ پاشی به عنوان راهکاری برای مقابله با ریزگردها استفاده می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۲    
بخشدار گیلخواران با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی در ایام دهه فجر در این بخش گفت: فاز اول جاده کردکلا به دریا به طول 2 ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۷    
دادستان فردیس گفت: افرادی که مبادرت به سگ گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر کنند، مشمول تذکر خواهند شد و به دستور قضایی جلب و به دادسرا اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۴    
فرماندار شوش با بیان اینکه روستاهای کاظم حیدر و آل حمدان در معرض سیل هستند، گغت: از اهالی این روستا درخواست کرده ایم، احشام و کودکان خود را از نزدیکی رودخانه دور کنند تا به آن ها آسیبی وارد نشود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۴    
رئیس جمعیت هلال احمر بندپی بابل گفت: دو اکیپ از راهداری بابل و آمل برای نجات مردم محبوس در فیلبند وارد منطقه شده و اقدام به بازگشایی مسیر دارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۱    
امارات به سختی و در وقت های اضافه توانست بر قرقیزستان غلبه کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی و دیدار با استرالیا شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۱    
فرانسه در اعتراض به سخنان معاون نخست وزیر ایتالیا درباره تداوم استعمار آفریقا توسط پاریس، سفیر این کشور را احضار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.3 ریشتر حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۵    
کاربران فضای مجازی به دنبال چالش بازنمایی تغییرات طی زمان، وضعیت کشورمان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مورد مقایسه قرار دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی زنگ ورزش مدارس در روز سه شنبه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۲    
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز بسته های حمایتی دولت به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خط تولید برخی خودروهای کم تیراژ که قطعات آنها وارداتی است پس از تحریم ها متوقف شد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون شوراها مجلس جلسه این کمیسیون با مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
در ایران حدود 700 هزار نفر فاقد شناسنامه و مشکوک تابعه وجود دارد که بیشترین این افراد در استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران سکونت دارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۷    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: اموال قاچاقچی بزرگ موادمخدر که با پول شویی قصد نقل و انتقال 100 میلیارد ریال از عواید موادمخدر را داشت توقیف شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۴    
دستگاه اطلاعات نظامی عراق یک عامل داعش را که برای فرماندهان گروه تروریستی تکفیری داعش جاسوسی می کرد، دستگیر کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۱    
غلامحسین کرباسچی گفت که برای اجرای حکم محکومیتش دستگیر شده بود اما به خاطر درخواست اعاده دادرسی به دیوان عالی کشور، تعهد داد و آزاد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۱    
با تصویب اعضای شورای عالی کار، حق مسکن کارگران با افزایش 60 هزار تومانی از 40 هزار تومان به 100هزار تومان افزایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی باند دوم محور زاهدان-خاش پس از آگهی فراخوان و برگزاری مناقصه، آغاز خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۶    
فتونیوز های این پایگاه اطلاع رسانی با چهار موضوع مهم شهرستانی در این خبر مشاهده کنید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۶    
در شهرستان چرام تعداد اندکی پل بتنی در نقاط مختلف این خطه از استان کهگیلویه وبویراحمد پس از بررسی مطالعات و بازدیدهای میدانی شاهد آن هستیم که از ایمنی مناسبی برخوردار نیست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۳    
قبل از انقلاب اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد تنها 200 کیلومتر راه ارتباطی وجود داشت، بیش از 80 درصد روستاهای استان از داشتن راه ارتباطی حتی راه های ساده و اولیه محروم بودند اما امروز که در چهل ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
سرپرست شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: راه اندازی 15 ناحیه جدید صنعتی در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در اردبیل با بیان اینکه لحظات حضور در عتبات عالیات، از عمر انسان محسوب نمی شود، گفت: این در حالی است که زائر بتواند شرایط زیارت را نیز رعایت کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
همایش بیستمین دوره عتبات عالیات دانشگاهیان استان اردبیل با حضور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور و دانشگاهیان زائر در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه لهستان در مصاحبه با یک رسانه محلی از میزبانی از یک نشست ضدایرانی دفاع کرد و گفت نباید وانمود کرد که برجام می تواند بدون حضور آمریکا بدون خدشه ادامه یابد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۴    
رسانه های خبری به برگزاری تظاهرات چند هزار نفری در پایتخت جمهوری آذربایجان با انگیزه های سیاسی اشاره کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
دعا نویسی در شهرستان بهمئی معضلی است که منجر به افزایش آسیب های اجتماعی و از دست رفتن دین و دنیای مراجعین می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
استاندار مرکزی گفت: آمارهای مشارکت زنان در امور اقتصادی در استان نسبت به کشور در رتبه 28 و 29 است، نگران کننده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۲    
صنوف آلاینده در سطح شهر یاسوج به یک معضل و مشکل بزرگ تبدیل شده است که معاون عمرانی استاندار وعده بر طرف شدن این مشکل را داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۹    
قرائت سرود،نقاشی همگانی با موضوع حفظ محیط زیست و کاشت چند نهال توسط دانش آموزان از مهمترین برنامه های اجرایی اولین همایش استانی گرامیداشت هوای پاک درگچساران بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۹    
ترافیک روزهای تعطیل در مسیر کاکان و پیست اسکی یاسوج شیرینی آن را به کام مسافران و گردشگران تلخ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
در اقدامی ارزشمند و برای اولین بار در سطح استان و حتی کشور یکی از خانواده های سادات در شهرستان لنده در مراسم چهلمین روز درگدشت پدر خانواده از پزشکی چهت تبین و تشریح بیماری قلبی به جهت اگاه سازی عمومی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۷    
اولین همایش تخصصی پیشگیری از وقوع جرم با رویکرد فضای مجازی از سوی دادگستری شهرستان لنده با حضور اقشار مختلف مردم و فعالان این عرصه در این شهرستان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان علل بسیاری از حوادث جاده ای موجود در استان را عدم رعایت سرعت مطمئنه دانست وگفت: هجده سامانه کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی این استان فعال است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۴    
مراسم شب دوم دهه اول فاطمیه با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان لنده در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۴    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و بر ضرورت وحدت گروه های فعال مقاومت در مقابله با طرح استعماری صهیونیستی تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۸    
گاف وزیر خارجه آمریکا درباره آزادی گروگان های آمریکایی در ایران که او را مجبور کرد توییت خود را حذف کند، انتقاد کاربران توییتر در آمریکا را به دنبال داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۸    
هوا چان یینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین از همه طرف ها خواست از اقداماتی که موجب تنش بیشتر در سوریه می شود خودداری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تایید حمله موشکی بامداد امروز این رژیم به سوریه، گفت، به هرکسی که بخواهد به آنها آسیب برساند، صدمه می زنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۶    
انقلاب شکوهمند اسلامی آرام آرام به مرز چهل سالگی بالندگی و پختگی خود می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن دستگیری خبرنگار پرس تی وی در آمریکا، گفت: دستگیری مرضیه هاشمی نشان دهنده عمق عصبانیت آمریکا از فعالیت های بین المللی پرس تی وی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
به همت سازمان بسیج سازندگی و مشارکت شهرداری منطقه دو ، بهسازی 25 هزار متر مربع از معابر حاشیه ای شهر مقدس قم انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی، طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی را در تضاد کامل با شایسته سالاری دانست و گفت: این طرح به جولان بیشتر منابع زور و پول کمک می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
معاون پژوهش حوزه های علمیه گفت: پژوهش محور کردن نظام آموزشی، یکی از اهداف اصلی معاونت پژوهش است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
دبیر علمی همایش کتاب سال حوزه از برگزاری بیستمین همایش کتاب سال حوزه با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی در قم خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
ضرورت توجه ویژه به حمل و نقل عمومی در همه کشور و به ویژه قم به عنوان یکی از کلانشهرها، امری نیست که اهمیت آن بر کسی پوشیده باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
امیر سرتیپ رحیم زاده گفت: هدف دشمن جداسازی مردم از نظام با ایجاد تفرقه است و در این شرایط باید وحدت خود را حفظ کنیم و به پیروی از شهیدان پشت سر ولایت فقیه برای پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب گام ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
فرماندار ماهنشان با اشاره به ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: بیش از 9 میلیارد و 500 برای اشتغالزایی جوانان در ماهنشان پرداخت شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۴    
مدیر گروه حقوق، علوم سیاسی و تاریخ دانشگاه یزد با بیان اینکه طرح استانی شدن انتخابات می تواند به مثابه شمشیر داموکلس عمل کند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۲    
فرماندار شهرستان قصرقند گفت: جشنواره انباگ موجب معرفی توانمندی های بی نظیر شهرستان قصرقند و جذب گردشگران داخلی و خارجی به این نقطه از کشورمان می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۲    
استاد دانشگاه اردکان گفت: زیتون استان یزد از نوع زیتون های بومی بوده و روغن آن کیفیت بی نظیری دارد؛ تولید و اشتغال در این عرصه توجیه اقتصادی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۹    
پیش از ظهر امروز همایش طلایه داران فاطمی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
چهارمین شب عزاداری فاطمیه اول در شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی امام جمعه نکا در هیئت دلسوختگان بقیع این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور آخرین مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مسئول حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: به جرأت می گویم که عرصه را برای فروش کالای قاچاق در سطح عرضه ناامن کرده ایم و اکنون در کمتر مغازه ای پوشاک قاچاق وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مراسم تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده با حضور مردم شهید پرور شهرستان قائم شهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت هر گرم طلا از 330 هزار تومان طی دو هفته گذشته با رشد 45 هزار تومانی در هر گرم به 375 هزار تومان رسید ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تایید کرد که به دلیل حضور در نشست اتحادیه آفریقا، در کنفرانس ضدایرانی ورشو شرکت نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: امیدواریم بر اساس قول مسئولین، نمایندگان مجلس و مسئولین سازمان امور مالیاتی به زودی مالیات ارزش افزوده از قیمت طلا برداشته شود که در این شرایط خریداران طلا بجای 9 ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 15 گروه پزشکی و درمانی به مناطق کم برخوردار خراسان رضوی اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۴    
مدیر اجتماعی اداره کار استان قزوین گفت: بسته حمایتی دولت 200هزار تومان است و در این مرحله به بیمه شدگان تامین اجتماعی که سرپرست خانوار بوده و حقوق آنها کمتر از سه میلیون تومان است پرداخت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۴    
مدیر مسئول هفته نامه 9 دی با اعلام اینکه روحانی شکایت جدیدی از وی کرده است، گفت: امروز هم دادگاه شکایت حسین فریدون و معاونت حقوقی روحانی از بنده برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۴    
پرزمیسلاو لانگ معاون وزیر خارجه لهستان به منظور گفت وگو با سید عباس عراقچی همتای ایرانی خود صبح امروز وارد تهران شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از تکمیل و بهسازی 6بخش تخصصی و اتاق عمل این دانشکده تا دهه فجر امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۱    
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: من بازی را نگه داشتم و به بیرانوند گفتم کدام طرفی برود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گذشت چند ساعت از انتقادات صریح رئیس جمهور نسبت به پیامک های تبلیغاتی و مزاحم، با اولتیماتوم به دفاتر خدمات ارتباطی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در پاسخ به سئوالی در رابطه با ادعای زندانی نبودن سعید مرتضوی، گفت: این فرد در زندان است و نه در ایران و نه در غیرایران به کاری مشغول نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
یک رسانه خبری آلمانی از تصمیم این کشور برای تحریم برخی از شرکت های هواپیمایی ایران خبر داده است.