جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 30 مهر 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 تیر 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 دی 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 مهر 1398 راه دانا 2 مهر 1398 راه دانا 3 مهر 1398 راه دانا 4 مهر 1398 راه دانا 5 مهر 1398 راه دانا 6 مهر 1398 راه دانا 7 مهر 1398 راه دانا 8 مهر 1398 راه دانا 9 مهر 1398 راه دانا 10 مهر 1398 راه دانا 11 مهر 1398 راه دانا 12 مهر 1398 راه دانا 13 مهر 1398 راه دانا 14 مهر 1398 راه دانا 15 مهر 1398 راه دانا 16 مهر 1398 راه دانا 17 مهر 1398 راه دانا 18 مهر 1398 راه دانا 19 مهر 1398 راه دانا 20 مهر 1398 راه دانا 21 مهر 1398 راه دانا 22 مهر 1398 راه دانا 23 مهر 1398 راه دانا 24 مهر 1398 راه دانا 25 مهر 1398 راه دانا 26 مهر 1398 راه دانا 27 مهر 1398 راه دانا 28 مهر 1398 راه دانا 29 مهر 1398 راه دانا 30 مهر 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۹    
در آسمان صبحگاهی فردا دوشنبه 6 آبان شاهد "ماه نو" خواهیم بود ضمن آنکه سیاره اورانوس نیز به وضعیت مقابله خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۱    
نیکون برندگان مسابقه عکاسی 2019 دنیای کوچک فوتومیکروگرافی خود را اعلام کرد. در این مسابقه تصاویری جذاب با استفاده از میکروسکوپ نوری ثبت می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۱    
مسئله جمعیت و به طور کل نیروی انسانی برای هر کشوری جزء مهم ترین مسائل استراتژیک آن کشور است تا جایی که حتی کشوری مثل چین که بیش از یک میلیارد جمعیت دارد هم از این موضوع مهم غافل نمی شود ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۳    
مراسم تشییع سید ابراهیم درازگیسو اولین استاندار گلستان ظهر امروز پنجشنبه دوم آبان ماه در گرگان برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۱    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار از امانت تعداد 24 هزار نسخه کتاب در 6 ماه اول امسال به اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهوری کره جنوبی در جریان سخنرانی امروز (سه شنبه) برای تعیین بودجه با اعلام اینکه هزینه های دفاعی را بالا می برد، به کره شمالی تاکید کرد تا به مذاکرات برگردد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۹    
کشاورزان در سراسر آلمان علیه سیاست های دولت اعتراض کردند و آن ها با آوردن صدها تراکتور به خیابان ها علیه برنامه های کشاورزی دولت فدرال آلمان اعتراضاتی را به راه انداختند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۳    
سرقت یک آمبولانس در اسلو ، پایتخت نروژ توسط فرد مسلح و هجوم آن به میان مردم، سبب بروز شرایط اضطراری در این شهر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۵    
یکی از مناطق تاریخی و معروف ترین روستای پلکانی ایران روستای ماسوله است که با طبیعت بکرش در فصول مختلف سال، گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۹    
روزگذشته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تیپ نوهد بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۴    
تصویری از تبحر مرد 72 ساله در بالا رفتن از درخت در بلاروس را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۵    
ساعت 23:25 شب گذشته خودروی سواری پژوپارس پس از برخورد با جدول کنار خیابان در 45 متری زرند، داخل پیاده رو واژگون شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۲    
قطع برق موقت در جلسه امروز فرستاده چین در امور خاورمیانه با وزیر امور خارجه.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل بهزیستی استان کرمان احساس نگرانی از بروز و شیوع آسیب ها را در محیط های کاری که اغلب به صورت مجتمعی اداره می شوند را بدیهی دانست و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 950 طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی در بین مددجویان تحت حمایت اجرا شده و بر همین اساس از این تعداد پرداخت شده 225 طرح از منابع بانکی و تعداد 725 طرح ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۶    
طی یکی دو روز گذشته، متاسفانه قیمت 3 کیلوگرم گل زعفران به زیر 200 هزار تومان سقوط کرد و برآوردها نشان می دهد چنانچه همانند یک ماه گذشته، دست روی دست گذاشته شود، اتفاقی ناگوار ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوتاهی وزیر صمت برای واگذاری سهام آذرآب به مپنا گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
استاندار مرکزی گفت: واحدهای تولیدی، صنعتی آذرآب و ماشین سازی اراک، تفاهم نامه 60 میلیون یورویی با شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) امضا کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۴    
مدیر موکب عشاق الحسین (ع) روستای عالی حسنی از ارائه خدمات به بیش از هزار زائر اربعین حسینی در روز خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۴    
فرماندار ورامین گفت: در سال گذشته با بارش ها و سیلابی شدن انهار شهرستان با مشکلاتی روبرو شد که با تمهیدات ویژه توانستیم جلوی مشکلات احتمالی را بگیریم و آسیب ها را کاهش دهیم .
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۲    
برخی از حامیان FATF برای تحمیل خواسته زیان بار خود و بستن دهان منتقدان در اظهاراتی خلاف واقع، ادعای موافقت رهبری با لوایح مرتبط با FATF را مطرح می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف تولید 4 خودرو در سال 98 و ابتدای سال 99 شامل سه نوع پراید و پژو 405 خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، چندجانبه گرایی را در جهان بشدت از سوی آمریکا در معرض خطر دانست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری در پی تداوم بارش باران در روز اول آبان ماه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به چرایی عدم حمله به ایران پس از سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی گفت که با انصراف از حمله حسن نیت خود را نشان داده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۹    
هزاران قطعه ماهی در رودخانه قره سو کرمانشاه به علت مسمومیت تلف شدند.در اثر ورود پساب کارخانه های بالادستی ،تعداد زیادی از ماهیان موجود در این رودخانه تلف شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۰    
در نشستی دوستانه میان مسئولان دانشگاه بجنورد با فعالان صنایع کوچک استان، طرفین بر همکاری با یکدیگر و برداشته شدن قدم هایی در راستای تعامل با هم به منظور رفع دغدغه های یکدیگر اعلام آمادگی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
رئیس مجمع نمایندگان قزوین خطاب به استاندار گفت: امیدوارم که پاسخگو باشید؛ مدیران توانمند غیربومی برای استان ما چه کردند؟ ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
استاندار گلستان گفت: با توجه به محدویت هایی که در جامعه برای بانوان وجود دارد باید در موضوعات ورزشی به آنها توجه ویژه ای شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۶    
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از پرداخت 96 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۶    
واقعیت اینست که قلب حوزه سلامت استان گلستان این روز ها خود بیمار است و نبضش کند می زند و اگر مداوای آن دیر شود خسارتهای آن نیز بیشتر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۶    
مدیرکل توقاف و امورخیریه استان اردبیل با بیان اینکه شیخ صفی الدین اردبیلی موقوفات زیادی از تبریز گرفته تا قزوین و آسیای میانه از خود برجای گذاشته است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۳    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای شبهات عدم واریز یارانه کمتر از ده هزار نفر در شهریور ماه را پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۰    
وزیر دفاع آمریکا در اجلاس این هفته ناتو از اعضای این ائتلاف خواهد خواست برای مقابله با آنچه تهدیدهای ایران خوانده شد منابع مالی بیشتری اختصاص دهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
یکی از مراجع تقلید از طرح مسئله تعطیلی پنجشنبه ها در کشور انتقاد کرد و گفت: نباید اجازه داد که این موضوع تصویب شود در این زمینه مشکلات بسیاری ایجاد می شود که باید نسبت به آن توجه داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۶    
استاندار قزوین گفت: اعتقادم در انتخاب مدیران به تجربه و تخصص است و راه پیشرفت کشور اعتماد به ظرفیت ها است چراکه در گذشه رفیق بازی در انتصابات به دلیل حاکمیت روابط بر ضوابط موجب بروز مشکلات امروز شده ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری مشترک با همتای روس خود اعلام کرد کشورش به دنبال اشغال سرزمین دیگران نیست و به تمامیت ارضی سوریه احترام می گذارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: خوشبختانه کارنامه دولت قابل قبول و دفاع است و ما مسئولان باید امانت دار زحمات کارکنان خود باشیم که شبانه روز برای تحقق وعده های دولت به مردم، تلاش می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
سیدامیرحسین قاضی زاده گفت: اگر لوایح FATF در نشست سران قوا تصویب شده و به تأیید رهبر انقلاب رسیده بود، حتماً رئیس مجلس در جلسات هیأت رئیسه اعلام می کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۱    
با آغاز حدود دو ماه از مدیریت خوبانی بر کرسی ریاست این شورا هنوز تکلیف کمیسیون ها مشخص نشده است و عملا بلاتکلیفی در کار مدیریت شورا رقم خورده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۱    
فرمانده پلیس راه ملایر گفت: تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه باید براساس زمان ماموریت خود را انجام دهد و دانشگاهی پیشرو است که در زمینه ها ی مهارت افزایی و کارآفرینی کار مثبتی انجام داده باشد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
با پایان حماسه اربعین همخوانی زائران ایرانی به پاس تشکر از موکب های عراقی شروع شد در ادامه نماهنگی از لحظات زیبای خدمت خدام عراقی به زائران اربعین خواهید دید
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۸    
مسئول بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: سرطان پستان شایع ترین علت مرگ زنان 35 تا 55 ساله است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۲    
وزارت دادگستری آمریکا از مصادره یک کشتی باری کره شمالی به نفع این کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۹    
پس از مخالفت قاضی دادگاهی در لندن با تعویق استرداد آسانژ، احتمال تحویل وی به آمریکا قوت گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۶    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: گزارش هایی واصل شده است که در برخی از دفاتر ازدواج، صیغه هایی تحت عنوان آریایی و امثال آن جاری می شود که مغایر شرع و قانون است و با این دفاتر بایستی برخورد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۶    
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: 98 درصد زائران ایرانی راهپیمایی اربعین حسینی به کشور بازگشتند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۴    
بارش اولین برف پاییزی کوهستان گرین نهاوند را سفیدپوش کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۴    
جانباز واقعه 30 مهر همدان گفت: در دوران قبل از انقلاب تظاهرات زیادی علیه رژیم شاهنشاهی می کردیم و تنها هدف ما از این تظاهرات ها دفاع از ملت، وطن و ناموس بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۴    
رئیس شورای شهر بهار از اجرای کمربند غربی شهر بهار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۸    
ارتش لبنان اعلام کرد که نیروهای امنیتی فردی را در حال پخش پول در بین تظاهرات کنندگان در شهر بیروت دستگیر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
فدراسیون جهانی جودو در ادامه رفتارهای ناعادلانه و خصمانه خود در قبال جودوی ایران، اعلام کرد تا مادامی که فدراسیون جودوی ایران مبارزه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را قبول نکند از حضور در کلیه مسابقات و ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
ارتفاعات شهرستان دماوند با کاهش دمای هوا سفیدپوش شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۹    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری شرور مسلح جنوب تهران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۹    
علیرضا حقیقی، دروازه بان اسبق تیم ملی که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد امروز با عقد قراردادی به مدت یکسال به تیم نساجی پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: دانشجو معلمان حقوق بگیر هستند و قانون حداقل حقوق برای آنها اجرا می شود پس مشمول دریافت عیدی نیز می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۸    
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون مجمع خیرین 25میلیارد تومان کمک جذب کرده است اکنون در شهر یاسوج همراه سرای بیمار در حال ساخت است و نزدیک به 79درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۵    
ترافیک معضل اغلب شهرهای کشور است و تاثیرات نامطلوبی بر افزایش مشکلات شهری دارد، از جمله می توان به اتلاف وقت، افزایش هزینه های سوخت، تاثیر بر افزایش تصادفات و سایر عوامل اشاره کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۵    
پارسایی گفت: براساس رای دادگاه بدوی، رییس سازمان هواپیمایی به دلیل عدم پاسخگویی به کمیسیون اصل 90 به انفصال از خدمات دولتی و 6 ماه زندان محکوم شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۶    
حسن رضائیان به عنوان فرماندار جدید پلدختر معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۳    
فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف محموله 5 میلیارد ریالی قاچاق کالا خبرداد و اظهار داشت: 26 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
در شهر یاسوج هر چند موضوعاتی تحت عنوان روابط قومی، بافت های ایلی و قبیله ای وجود دارد، اما به علت رشد آگاهی و همچنین اثر گذاری رسانه ها در بین مردم می توان امیدوارم بود در دهه های آینده شاهد مردمانی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۷    
قیمت سکه طرح جدید امروز، سه شنبه، 30 مهر 98 در معاملات بازار آزاد تهران به 3 میلیون و 945 هزار تومان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که پرداخت نشدن مطالبات مارک ویلموتس می تواند برای تیم ملی خطراتی را به وجود بیاورد هر چند همسر این مرد بلژیکی می تواند نقش موثری در حل این ماجرا ایفا کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه در حال حاضر شرایطی دشوار در سوریه حاکم است، گفت امیدوار است روابط خوب مسکو و آنکارا بتواند به حل وضعیت کنونی کمک کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۷    
در حالی شاهد افزایش میزان سرقت اینترنتی حساب های بانکی در ماه های اخیر هستیم که بنابراعلام مراجع رسمی ردپای برخی از فیشینگ ها به باندهای بین المللی خارج کشور می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مراسم تاج گذاری امپراتور جدید ژاپن با حضور دو هزار میهمان، سران و نیز خاندان پادشاهی از 180 کشور جهان در توکیو برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۲    
تصویری از خط دهی عجیب آقای وکیل به متهم پرونده اقتصادی در دادگاه علی دیواندری و 8 متهم دیگر را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۹    
رئیس جمهوری ترکیه بنابه دعوت ولادیمر پوتین رئیس دولت روسیه امروز برای دیدار کاری یک روزه به روسیه سفرکرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: برخی از کشورها گفتگوهایی را با ما داشتند و آمادگی خود را برای نزدیک کردن دیدگاه های ایران و عربستان، کاهش تنش ها و رفع سوء تفاهمات و گفتگو با عربستان اعلام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تصمیم تغییر در نحوه توزیع بنزین، به صورت سرّی و محرمانه در یکی از جلسات مورد بررسی قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بر اثر اختلال در چرخه طبیعی حیوانات وحشی، سه قلاده خرس قهوه ای از کوهستان به روستاهای بهمئی پناه آوردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
دهمین یادوراه شهدای وحدت و سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجب علی محمد زاده پیش از ظهر امروز در مرکز خراسان شمالی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
سطح مطالب بحث شده در این شورا به ماشین کشیده شده است، جائیکه اعضای شورای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دعوایشان بروی اتومبیل رییس شوراست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: علت تلف شدن ماهی های قره سو در دست بررسی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
رئیس دادگستری بروجرد گفت: پرونده قتل در شهرستان بروجرد پس از 6 سال به صلح و سازش ختم شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
طی روزهای اخیر پیشنهاد شهرداری کرج برای افزایش 5 میلیون تومانی حق جلسه کمیسیون ماده 100 با اعتراضات فراوانی همراه شد و موجی از انتقادات نسبت به عملکرد شورای شهر پنجم را به دنبال داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
مدیرفرودگاه زنجان در مورد توقف پرواز زنجان- مشهد در آستانه فرا رسیدن شهادت حضرت امام رضا(ع) گفت: متاسفانه به علت چک سنگین شرکت هواپیمایی پرواز زنجان- مشهد را متوقف کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
وقت آن رسیده است حامیان اصلاح طلبی زارعی برای حجت نهایی، مسیر خود را مشخص کنند، آنان اگر حامی زارعی بمانند در واقع از اصول و حدود جریان خود عدول کرده اند و اگر در اردوگاه وی نمانند دیگر مورد حمایت وی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و 8 متهم دیگر دایر بر اخلال در نظام اقتصادی کشور صبح امروز سه شنبه (30 مهر) در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۸    
بعد از پایان کار کانال ضد انقلاب آمدنیوز با مدیریت "روح الله زم" اکنون "پیمان بهبودی" ادمین گیلانی ضد انقلاب که سال ها با دروغ پردازی و ایجاد جنگ روانی سعی در ایران هراسی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
نماینده مردم شفت و فومن در مناطق سیل زده شفت حضور یافت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۲    
بازیگر سریال "ستایش" با تأکید بر اینکه توقع داشتیم که اتفاق خوبی برای این سریال در بحث استقبال مردمی بیفتد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه امروز سه شنبه در اظهاراتی عجیب سعی کرد به اصطلاح خود راه و رسم کشورداری را به همتای ایرانی یاد بدهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در زمینه پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی عملکرد دستگاه های اجرایی استان زنجان ضعیف تر بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
استاندار زنجان گفت: ضروری است از کارهای موازی در حوزه اجتماعی جلوگیری شده و برنامه ها یک کاسه شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع و تامین امنیت کشور گفت: نیروی زمینی ارتش مجهز به سلاح های بروز است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اولین مدل تولید پراید از دی ماه از رده تولید خارج خواهد شد، گفت: تا افق 1400 باید 2 میلیارد و 700 میلیون دلار در صنعت پتروشیمی و پلاستیک داخلی سازی شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی 1154 بیمار خاص داریم گفت: در سال 97 بالغ بر 14 میلیارد تومان برای بیماران هزینه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه آن چیزی که باید اولویت برای سایر ارکان نظام باشد شفاف سازی و هوشمند سازی است که از بسیاری فسادها و قاچاق ها جلوگیری می کند گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اشاره به نزدیکی اجرای گام چهارم کاهش تعهداتی برجامی ایران گفت: قطعاً ایران تا زمانی که تعهدات طرفین برجام به تناسب و توازن لازم نرسد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
شهردار هفشجان گفت: 30 کوچه خاکی در شهر هفشجان وجود دارد که به محض کشیدن فاضلاب تمامی آن ها آسفالت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش ها امسال به اندازه سال گذشته نخواهد بود اما بارش های پاییزی خصوصا در نیمه اول در حد نرمال و فراتر از نرمال خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای عمل جراحی نخاع در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگر دشمن به مرزهای میهن اسلامی تجاوز کند با تلفات سنگین، انهدام تجهیزات و آبروریزی سنگین همراه خواهد بود و منفعتی که از این تهاجم خواهد برد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۹    
در حالی شاهد افزایش میزان سرقت اینترنتی حساب های بانکی در ماه های اخیر هستیم که بنابراعلام مراجع رسمی ردپای برخی از فیشینگ ها به باندهای بین المللی خارج کشور می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۹    
اصفهان امروز آخرین روز مهرماه 98 مانند دیگر شهرهای کشور میزبان باران پاییزی بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 413 میلیون تومان اعتبار در قالب خدمات عمرانی و در راستای تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با اشاره به رکورد جوانان انقلابی در ترند ساختن هشتک حب الحسین یجمعنا گفت ...