پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۲۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 24 اسفند 1398 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1398 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
با ورود و شیوع کرونا و اخطارهای مکرر کارشناسان در خصوص لزوم رعایت موارد بهداشتی، برخی از هموطنان مان به اخطارهایی که در خصوص لزوم رعایت قرنطینه خانگی داده می شود کاملا بی توجه هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
به دنبال درخواست کارشناسان بهداشتی و مسئولان استان یزد بسیاری از شهروندان یزدی به توصیه منع تردد در معابر شهر اهتمام کرده و این روزها اغلب معابر و خیابان های این شهر تاریخی خلوت و در سکوت به سر می ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۳    
مدیر جهاد کشاورزی صحنه گفت : در سال جاری 22 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات از محل خط 7 مکانیزاسیون به متقاضیان پرداخت شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۳    
زندان دختر بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را تنبیه نکرد. این زن که به همراه شوهرش مردان پولدار را تلکه می کرد، چند وقت پیش لو رفت و دستگیر شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
چهاردهم ماه مارس روز جهانی اقدام برای حمایت از رودخانه ها و مقابله با سد سازی نام گرفته و هزاران نفر از مردم در سراسر دنیا این روز را برای یادآوری اهمیت رودخانه ها و تشکر از کسانی که برای حفاظت از ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با اتخاذ تدابیری مهلت خدمات این نهاد به مودیان از جمله بخشودگی جرائم مالیاتی سه ماه تمدید شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
علیرضا سرحدی تعطیلی نانوایی ها و کمبود مایحتاج و ارزاق عمومی در شهرستان زابل را تکذیب کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
سردارمحمد قنبری از اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین امنیت چهارشنبه آخرسال و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
محمد مهران امینی فرد با اشاره به ابتلای پنج نفر مبتلا به کرونا در ایرانشهر، گفت: بهترین راه مبارزه جهت پپیشگیری از شیوع این بیماری ماندن در خانه است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۹    
برنامه نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا| غربالگری جامعه در کمترین زمان/ کمک مردم و نیروی انتظامی برای قطع زنجیره ویروس
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۳    
بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام شهرستان میناب با سه دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت عملیات ضد عفونی اماکن پر تردد، معابر و محله های شهرستان میناب را هر روزه انجام می دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۳    
کرونا جان 14 کارمند بانک را گرفت / علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود درتوییتر از فوت 14 کارمند بانک براثر ویروس کرونا خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۷    
آیت الله دری نجف آبادی با صدور بیانیه ای ظلم و جنایت هندوهای افراطی علیه مسلمانان شبه قاره هند را محکوم و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مجامع بین المللی به این مسئله مهم شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدافعان سلامت، سرودی است که هشتاد میلیون ایرانی برای پرستاران و کادر درمانی خواندند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۷    
هتاکی های بی شرمانه کمدین قمی به جامعه روحانیت و پرستاران در حالی صورت می گیرد که این دو قشر امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران گفت: توزیع 430 تن گوشت قرمز منجمد دولتی با قیمت هر کیلو 40 هزار تومان برای مصرف کننده در سطح گسترده ای از بازار استان شروع شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۷    
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از تصویب بودجه 299 میلیارد تومانی سال 99 شهرداری بندر بوشهر و سازمانهای وابسته خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۷    
استاندار بوشهر گفت: هیچکدام از مدیران حق ندارد به بهانه تعطیلات از استان خارج شود. این اقدام در راستای تاکید بر ممنوعیت مسافرت است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز بیست و پنجم اسفند ماه 98 را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده پل فردیس نیمه سنگین است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۶    
علی رستمی گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و با هدف مقابله با کرونا ویروس، با همکاری نیروهای مسلح، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر نیروهای تب سنج از صبح امروز در مبادی ورودی و خروجی این شهر مستقر می ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۶    
ضدعفونی مساجد در تونس در پی شیوع ویروس کرونا را مشاهده می فرمایید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۶    
سربازان گمنام امام زمان(عج) در حوزه مقاومت بسیج انبار احتکار تجهیزات پزشکی در مرکزشهر تهران بزرگ را کشف و تمام محموله های آن را ضبط کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۳    
زرد درخشان مزارع کلزا در شرق مازندران چشم هر بیننده ای را می نوازد، اینجا گویی خورشید بر زمین باریده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۳    
مردم استان گلستان با رعایت خودقرنطینگی خانگی و توجه به مسائل بهداشتی توانستند طی 24 گذشته زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان را قطع کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
دیلی میل در گزارشی نوشت؛ بیمارستان های آمریکا در حال آماده شدن برای پذیرش 96 میلیون بیمار مبتلا به کرونا و احتمالا مرگ 480 هزار نفر بر اثر این بیماری هستند .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۳    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که پدافند موشکی بومی این کشور در دو نوبت جنگنده های اف 15 و اف 16 ائتلاف سعودی را از آسمان یمن فراری داده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
کشورهای مصر و اردن هم به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت های ورزشی را تعطیل اعلام کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۸    
باشگاه استقلال مطالبات قابل توجهی از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و برای پرداخت بدهی هایش رو آن حساب کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۲    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز یکشنبه 25 اسفند از طریق شبکه های آموزش و 4 پخش می شود، اعلام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۰    
آمار فوت شدگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس با افزایش دو برابری در 24 ساعت گذشته به 21 نفر رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۴    
وزارت خارجه آمریکا از بیم شیوع ویروس کرونا، برای فلسطین اشغالی هشدار مسافرتی صادر کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال کمبودی در تامین مرغ نداریم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۲    
رییس دفتر آیت الله سیدهاشم بطحایی گلپایگانی از ابتلای این عضو مجلس خبرگان رهبری به بیماری کرونا خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۲    
با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و نیز مقابله جدی با این ویروس در سطح شهرستان گچساران ، ناحیه مقاومت بسیج گچساران نیز اقدامات خود را در سه بخش آموزش، پیشگیری و مقابله برنامه ریزی و اجرا کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۲    
وجود 23 آرامستان در سطح مناطق یازدهگانه شیراز که تنها حدود 7 مورد آن فعال است، مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۰    
شهرداری تهران اعلام کرد به منظور کاهش صدمات ناشی از بیماری کرونا و تأمین آسایش و سلامت شهروندان، تمامی فعالیت ها و عملیات ساختمانی شهر تهران در پروژه های دولتی و خصوصی از 24 اسفند تا 15 فروردین 99 ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۴    
فرماندار قم گفت: از شهروندان قمی درخواست می کنم که موضوع بیماری کرونا را جدی بگیرند، این بیماری جان افراد را تهدید می کند و مهم ترین اقدام برای مقابله با آن ماندن در خانه و قرنطینه خانگی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۵    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه ای شایعه مطرح شده در خصوص استفتا از این مرجع تقلید درباره حکم خرید داروی کرونا از رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۳    
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین معتقد است، در برخورد و مواجهه با ویروس کرونا، شرایط هر کشور، وضعیت جمعیتی و موقعیت اقتصادی دولت ها، عوامل تعیین کننده خواهند بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۴    
نعمتی گفت: مبادی ورودی شهر کوهدشت با تمام توان توسط نیروی های انتظامی، بسیج، راهداری، هلال احمر و شبکه بهداشت به صورت 24 ساعت باید کنترل شود و در این زمینه برنامه ریزی های دقیق صورت گیرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۴    
در حالی که ویروس کرونا جهان را درنوردیده، اینک مقامات بهداشتی آمریکا از کمبود اقلام لازم پزشکی برای مهار این ویروس مرموز خبر می دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۵    
علی عارف نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با اجاره دهندگان ویلا، منزل و پذیرندگان مسافر در نوروز 99 خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۶    
بازگیر با اشاره به فعالیت بسیجیان 240 پایگاه مقاومت خرم آباد علیه بیماری کرونا گفت: از ظرفیت بسیج محلات برای طرح غربالگری استفاده می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تمجید از پزشکان، پرستاران و سایر کارکنانی که درگیر مبارزه با ویروس کرونا در کشور هستند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۴    
جدول زمانی دروس تلویزیونی دانش آموزان از طریق شبکه های آموزش و چهار سیما برای روز یکشنبه 25 اسفند اعلام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۲    
دبیرکل کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در اطلاعیه ای اعلام کرد: بانک های خصوصی از 25 اسفند 98 تا 16فروردین 99 کلیه شعب بانک ها به صورت شیفتی و با 50درصد ظرفیت در ایام غیرتعطیل به ارائه خدمات می ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
مقامات چین خبر دادند که "بیمار صفر" ناقل کروناویروس جدید، عامل بیماری COVID-19 را پیدا کرده اند، یک مرد 55 ساله در استان هوبئی که هویت او فاش نشده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که طی روزهای اخیر با چندین فرد مبتلا به کرونا از نزدیک دیدار داشته و حتی در کنار تعدادی از آنها شام خورده است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۶    
کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که تمام کسانی که در ارتباط نزدیک با رئیس جمهور آمریکا و معاون وی هستند تب سنجی خواهند شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۷    
بنا بر اعلام گمرک ایران، گمرک مرزی پرویز خان در استان کرمانشاه موقتا بسته شد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
دولت جمهوری آذربایجان در اقدامی پیشگیرانه برای مهار کرونا، از لغو جشن های ایام نوروز در این کشور خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۱    
جمعی از بسیجیان حوزه 211 شهید گلکار کرج اقدام به توزیع پک های بهداشتی در منطقه حاشیه نشین حیدرآباد کرج کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۹    
وزیر بهداشت گفت: چنانچه مردم توصیه ها را جدی بگیرند، با روندی که در پیش داریم و با توجه به محدودیت هایی که برای ترددها اعمال می کنیم، قبل از شروع سال نو، با استفاده از ظرفیت بسیج ملی مبارزه با کرونا ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۳    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس امروز از سمت خود استعفا کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج) با بهره گیری از گزارشات مردمی و اقدامات اطلاعاتی تاکنون مقادیر زیادی الکل، مواد ضد عفونی کننده، ماسک، پد الکلی، کاور، ژل، کلاه، عینک ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۴    
چین برای ضد عفونی کردن اتوبوس ها و خودروهای عمومی به سمت استفاده از فناوری های جدید و نور ماورای بنفش روی آورده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۱    
فرمانده کل ارتش گفت: از فردا با اجرای یک رزمایش دفاع بیولوژیک تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی ارتش ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۵    
منابع عراقی از حمله مجدد به پایگاه نظامی التاجی خبر دادند. این دومین حمله طی یک هفته گذشته به این پایگاه است که میزبان شماری از نظامیان آمریکایی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۹    
مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری معتقد است، روند صعودی بورس آمریکا پایان یافته و این مسئله شروعی بر بزرگترین بحران مالی در تاریخ آمریکا است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۶    
مسؤول روابط عمومی سپاه امام سجاد( ع) استان هرمزگان، خبر منتشر شده در خصوص یک دستگیری در فضای مجازی را تکذیب کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۱    
ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا می گوید در حمله دوم به پایگاه التاجی عراق که نظامیان این کشور در آن مستقر بوده اند، سه نظامی زخمی شده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۹    
رسانه های آمریکایی روز شنبه گزارش دادند که کرونا در 49 ایالت این کشور شیوع یافته و دستکم 2340 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۳    
مهدی طباطبایی گفت: با همکاری داوطلبان متخصص ادارات، تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی مورد غربالگری و بیمار یابی بیماری کرونا قرار می گیرند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۳    
دکتر مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در یادداشتی نوشت: دکتر فاطمه رهبر، بانویی انقلابی بود که مجاهدتهای بی پایانش در عرصه زنان و خانواده مثال زدنی و الگویی برای تمامی بانوان آزاد اندیش ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰    
عباسعلی ارجمندی گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، آب، برق و گاز مشترکان بدهکار تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 قطع نمی شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰    
محمد رفیع سلطانزاده گفت: اصناف و بازاریان چهارراه رسولی زاهدان برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدام به تعطیلی این بازار کهن کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۱    
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی گفت: 350 نفر از دانشجویان، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای اعزام به مناطق حساس مقابله با کرونا از جمله گیلان و مازندران هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۱    
پیش از ظهر امروز مسئولان بسیج دانش آموزی به همراه تعدادی از دانش آموزان بسیجی از کادر پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) از جمله پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا خدمت می کنند با ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۲    
استاندار تهران گفت: هرگونه شایعه درباره قرنطینه تهران یک دروغ بزرگ است و قرار نیست تغییری در ساعت کار فروشگاه ها پیش بیاید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۶    
وزارت خارجه عراق سفیر آمریکا را احضار کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
مهدی عسکری، نماینده منتخب مردم کرج در مجلس یازدهم شورای اسلامی رسما هزینه های ستاد انتخاباتی خود را اعلام و شفاف سازی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۰    
ناصر عتباتی از تشکیل پرونده قضایی برای عوامل توزیع الکل سمی در اردبیل خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۰    
آن چه این روزها بیشتر به چشم می آید، نگاه انتقادی سلبریتی ها به پدیده های مختلف و همچنین شیوع ویروس کروناست ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 80 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 929 هزار تومان و دلار با کاهش 50 تومانی 14 هزار و 800 تومان داد و ستد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد 39 ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
عیسی حسنی گفت: مردم در این ایام مواظب کلاهبرداران اینترنتی و فیشینگ ها و دام گستر ها در فضای مجازی باشند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
مددی، دادستان کرج گفت: وضعیت کنونی زمان پرداختن به حواشی مخرب و اختلاف سلیقه ها نیست بلکه باید با تقویت اتحاد و انسجام بین مسئولان و جلب همراهی مردم، به مبارزه با کرونا بپردازیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۴    
در حالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با شیوع کرونا، با خودستایی بارها مدعی وفور اقلام پزشکی در فلسطین اشغالی شد، اینک برای تامین ماسک و مواد اولیه دارو از هند تقاضای کمک کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۶    
طبق گزارش جدید محققان، کروناویروس جدید می تواند مدت زمان طولانی تری بر روی سطوح و در هوا زنده بماند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از کاهش 40 درصدی مسافران تاکسی با شیوع کرونا خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۵    
احتمال تعطیلی مترو و خدمات حمل و نقل عمومی در تهرانرئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از احتمال تعطیلی مترو و حمل و نقل عمومی پایتخت در صورت گسترش کرونا ویروس خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۵    
غفور قاسم پور گفت: به واسطه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حکم تعطیلی بازار روزهای کرج با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی در البرز صادر شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل فرودگاه های مازندران از ادامه لغو پروازها از فرودگاه رامسر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سفرهای پروازی از فرودگاه های ساری و نوشهر نیز به صورت 50-50 در حال انجام است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۱    
جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: ظرفیت سپاه و بسیج از روزهای ابتدای وجود ویروس کرونا پای کار آمده و در مازندران نزدیک به 187 کارگاه تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی وجود دارد که درحال فعالیت هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۱    
در حالی که همه ساله در چنین ایامی در فصل زمستان، شاهد کمبود مرغ و تخم مرغ و در نتیجه گرانی افسارگسیخته قیمت ها بودیم؛ اما در سال جاری ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: کاهش ساعات کاری میادین میوه منوط به موافقت کارگروه پدافند زیستی استان است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۷    
دستگیری پرستار قلابی که اقدام به ارسال ویدئویی دروغین برای مسیح علینژاد کرده بود، با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
بهزاد داور نیا گفت: خانه ماندن، خطر ابتلا افراد سالم را کم می کند و باعث می شود تا سیستم درمانی بتواند بیماران بستری را بخوبی درمان کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
محمد هاشمی شهری گفت: مانور خودرویی اطلاع رسانی پیشگیری از کرونا ویروس با حضور 50 تیم عملیاتی و به پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
زنان شاغل مرکز کارآفرینی در آبیک در اقدامی جهادی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا مشغول تولید ماسک شده و روزانه با همت این بانوان 5 هزار ماسک تولید می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
نظرسنجی از کارشناسان بازار نفت نشان داد شکست اوپک و متحدانش در توافق برای کاهش تولید نفت از یک سو و گسترش ویروس کرونا از سوی دیگر، سبب می شوند قیمت نفت در حدود 30 دلار باقی بماند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
روند گسترش و شیوع ویروس کرونا در کشور های مختلف همچنان ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
حجت الاسلام علی اصغر رضائی گفت: فعالیت روحانیون و طلاب قرارگاه شهدای روحانیت تا کنون شامل ضدعفونی کردن معابر، سطح شهر، خودپردازها و بعضاً مغازه ها به مدت شش شب بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
حسن کیخا،سرپرست پلیس فتای سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی در خصوص ویروس "کرونا" می کرد خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
مهدی زاده گفت: تاکنون حدود 163 هزار نفر از طریق سیستم تلفنی غربال گری شدند و از این تعداد 14 هزار و 715 نفر علائم داشتند که از این تعداد 475 نفر به پزشک مراجعه کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
یک روز بعد از اعلام اجرای طرح زوج و فرد در شیراز، این طرح لغو شد!
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
آیت الله د ژکام در حاشیه بازدید بازار شیراز با توجه به شرایط موجود و کسادی بازار از مالکان مالکین و صاحبان اصناف هوای مستاجران و اصناف ضعیف را داشته باشند و دریافت اجاره بها و وصول چک ها را تا جای ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
فرمانده بسیج سپاه شهرستان زاهدان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در زاهدان 124 هزار ماسک توسط گروههای جهادی این شهرستان تهیه و در بین مردم توزیع شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
در حالی وزیر راه دستور استرداد وجه بلیت پروازهای داخلی را داده و بخشنامه مربوطه نیز به ایرلاین ها ابلاغ شده که برخی شرکت های هواپیمایی بی توجه به دستور اسلامی مبلغ بلیت را با کسر جریمه به مردم پرداخت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۴    
به گفته مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، روزانه 50 هزار ماسک تنفسی در واحدهای تحت حمایت این بنیاد تولید می شود.