جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۳:۱۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به دنبال گردش تحولات سوریه به سمت تامین منافع مردم و تمامیت ارضی سوری ها است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است دستگاه دیپلماسی کشورمان باید نسبت به بدرفتاری و آزار و اذیت مسلمانان هندی از سوی افراطیون هندی عملکرد فعال تری داشته باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از عدم نیاز به تمدید دفترچه های تردد مرزی و شناوری تا اول اردیبهشت ماه سال آینده به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۰    
عبدالله مرتضوی با تأکید بر لزوم پیشگیری و مراقبت با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، از راه اندازی سامانه پیامکی برای افزایش سطح پاسخگویی غیرحضوری به جامعه ایثارگری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۷    
آنچه که از توافق طالبان و آمریکا در رسانه ها منتشر شده است به طور حتم تمامی ابعاد مذاکرات میان دو طرف نیست و این احتمال وجود دارد که به صورت پنهانی توافقاتی میان آن ها صورت گرفته باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
حسن پورقربان از تولید و تحویل بیش از 20 هزار ماسک و روپوش های بهداشتی توسط بسیج خواهران شهرستان بهشهر به ستاد مقابله با ویروس کرونا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
احمد حسین زادگان به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده گفت: همت و تلاش جوانمردانه همکارانم در خط مقدم مبارزه با فراگیری ویروس کرونا، یادآور روزهای دفاع مقدس و رقم خوردن جلوه های شکوهمند ایثار و فداکاری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۶    
طرحی به مناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی علیه السلام منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
حسان دیاب با بیان اینکه در راستای بهبود اوضاع اقتصادی لبنان پرداخت بدهی اوراق قرضه به شرکت های خارجی را به حال تعلیق درخواهد آورد، گفت:مبارزه با فساد و حفظ وحدت، راه تحقق مطالبات مردمی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۲    
وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که بعد از آزمایش های گرفته شده از سرنشین یک کشتی تفریحی، مشخص شد که بیشتر سرنشینان آن آلوده به کرونا بوده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر ائتلاف آبی و سفید روز شنبه در سخنانی به اتهام زنی علیه یکدیگر به دلیل ادامه بن بست سیاسی در سرزمین های اشغالی پرداختند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
وزارت دفاع انگلیس از رهگیری چند فروند بمب افکن ارتش روسیه که قصد نزدیک شدن به منطقه ای در شمال غربی ایرلند را داشتند، خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۷    
سید ابوالحسن حسن زاده گفت: از نظر آموزه های دینی حفظ سلامتی و پیشگیری از واجبات است و عمل به توصیه های متخصصان پزشکی را به عنوان یک تکلیف شرعی، الزامی بدانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
سازمان اطلاعات سپاه خوزستان انبار بزرگ احتکار کالاهای پزشکی را با چهار میلیون و 680 هزار دستکش پزشکی در اهواز کشف کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۱    
هوشنگ نوبخت گفت: خوشبختانه پس از فراخوان طرح قاب ماندگار ایثار که در آن هر اداره، سازمان، نهاد، بانک یا مجموعه های خصوصی یک ویترین دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت ایجاد کنند استقبال ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۱    
مادر شهید ابراهیم حسن زاده دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
یک مقام ارشد دولت ونزوئلا با انتقاد از دولت ترامپ گفت که تحریم های ایالات متحده سلاحی به هدف کشتن مردم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۱    
وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد که سومین نماینده پارلمان این کشور نیز به کرونا آلوده شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۶    
وزارت بهداشت عراق از مرگ چهار نفر و ابتلای بیش از 50 نفر از شهروندان این کشور به ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۱    
برخی اعضای کنگره آمریکا از تصمیم پنتاگون در ارسال تجهیزات نظامی جدید به ارتش اوکراین از جمله قایق های گشتزنی و سامانه های راداری به هدف تقابل با روسیه خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۷    
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۱    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در رأس هیأتی سیاسی و امنیتی راهی بغداد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۲    
دادستانی تهران اعلام کرد: طی چند روز گذشته 92 نفر از افراد سودجو که با سوءاستفاده از شرایط و وضعیت موجود اقدام به احتکار اقلام بهداشتی کرده بودند، بازداشت شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۷    
یک مقام ارشد روسیه از آمادگی این کشور در اعزام نیرو به افغانستان جهت مبازه با تروریسم و در صورت درخواست مقامات افغانستانی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در حد مقدورات با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر حمایت این نیرو از تصمیمات ملی مقابله با کرونا گفت: پلیس با محتکران و سودجویان تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم، قاطعانه برخورد کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۱    
گلبانگ نقاره خانه حرم رضوی در بشارت میلاد مولی الموحدین (ع) تا عرش طنین انداز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام گزارش اولیه این شورا درباره لایحه بودجه سال 99 کل کشور در هفته جاری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۰    
سردار عباس یوسفی ضمن تقدیر از مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان و معاونت صدای مرکز که خود نیز از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس هستند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۰    
کیامرث حاجی زاده گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی جانبازان شیمیایی خوزستان دو هزار ماسک فیلتردار N95 به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تحویل شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که تعداد کشته ها از میان هزاران شبه نظامی که ترکیه آن ها را برای جنگ به لیبی فرستاده به 117 نفر افزایش یافته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۲    
عضو پارلمان عراق با بیان اینکه کشورش 40 میلیارد دلار در سال 2012 برای خرید 20 جنگنده از آمریکا پرداخت کرده، اما فقط سه فروند آن را تحویل گرفته است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
یکی از وزرای دولت نجات ملی یمن ضمن تأکید بر آزادسازی همه اراضی اشغالی این کشور از دست متجاوزان، گفت که صنعا مصمم است که دست سعودی ها را از یمن کوتاه کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه مهمترین عامل تسریع کننده مدیریت شرایط، نقش آفرینی مؤثر مردم است، گفت: بهترین کمک مردم حضور در منزل و اجتناب از هرگونه تردد غیرضروری در سطح شهر ها و جاده ها است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
حجت الاسلام ناصر شکریان امیری از راه اندازی پویش ملی به توان ما برای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر در مازندران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
فرمانداری هرات افغانستان اعلام کرد که در حمله طالبان به یکی از شهرستان های این ولایت هفت نفر کشته و 17 فرد دیگر هم زخمی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۶    
یک رسانه غربی به جزییات جدیدی از تحولاتی که در عربستان در حال روی دادن است، اشاره کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: جهان دیگر نمی تواند در مقابل تروریسم اقتصادی آمریکا سکوت کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از بیمارستان سیار شهید هجرتی ارتش در شهرک پردیسان بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر در دیدار با سفرا و نمایندگان کشورهای حاضر در چهل و سومین نشست شورای حقوق بشر، خواستار مقابله با سوء استفاده ابزاری از قطعنامه های حقوق بشری علیه ملت ها شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
افشاکننده اسرار درونی آل سعود با اشاره به بازداشت های گسترده به دنبال بازداشت دو شاهزاده مهم در شب گذشته، از حادثه بزرگی که در عربستان در حال رخ دادن است، پرده برداشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: زیباسازی محیط، نوسازی پادگان ها و فضای سبز همیشه مورد تاکید مقام فرماندهی معظم کل قوا بوده است و ما موظف و موکلف به انجام این کار هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۷    
در بیانیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور آمده است: سکوت حمایت آمیز و دخالت های سؤال برانگیز پلیس هند در حمایت از تندرو های متعصب، تنفر مسلمانان جهان را برانگیخته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۲    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در تهران ادامه دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
سردار مرتضی کشکولی گفت: سپاه لرستان برای آموزش پیشگیری از کرونا و توزیع اقلام بهداشتی از ظرفیت 14 هزار بسیجی استفاده می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستان توسط بسیج شهرستان خرم آباد ضد عفونی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۵    
دادگاه متهمان به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی به صورت فوق العاده در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی امروز به صورت علنی برگزار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس هیأت اعزامی سازمان جهانی بهداشت گفت: سایر کشورها در منطقه می توانند از تجربیات ایران برای مقابله با کرونا استفاده کنند به دلیل اینکه در ایران برخی اقدامات پیشگیرانه مناسب در حال انجام است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
فرمانده انتظامی پایتخت از کشف 73 میلیون قلم انواع کالا های بهداشتی و درمانی و دستگیری 60 محتکر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۷    
شهید مرتضی یاغچیان در سال 1335 در خانواده ای مذهبی در تبریز چشم به جهان گشود. با شکل گیری حرکت مردمی و آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) از پادگان گریخت و با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
شمار زیادی از پرستاران و پزشکان فداکار، برای مراقبت از بیماران کرونایی، ناچار به دوری از خانواده خود هستند؛ پادکستی در این خصوص تهیه شده و در ادامه قابل بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
وزیر دفاع تحریم ها علیه ملت ایران را بهترین فرصت برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برشمرد و گفت: تحریم های همه جانبه علیه صنعت دفاعی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت فاطمه رهبر نماینده ادوار مجلس را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: کرونا را هرچه زودتر در ایران به زانو درمی آوریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور سرلشکر باقری برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان، پرستاران، کادرهای درمانی و کارکنان وزارت بهداشت، گفت: باید در راستای رفع مشکلات ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
شهر خرم آباد و حومه توسط گردان امنیتی امام علی (ع) سپاه مستقر در خرم آباد ضد عفونی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
شخصیت برجسته اماراتی که یکی از مهم ترین افراد نزدیک به محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی است با انتشار توئیت شاه کیش شد درباره ملک سلمان، گمانه زنی ها درباره مرگ وی را قوت بخشید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
فرستاده سازمان ملل در امور یمن خواستار توقف بی قید و شرط و هر چه سریعتر جنگ در یمن شد و از سویی دیگر، خواست یک فرایند سیاسی جدید و همه جانبه در این کشور آغاز شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
دادگاه متهمان به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی به صورت فوق العاده در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی امروز به صورت علنی برگزار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد: اکنون تمام تروریست ها در ادلب جمع شده اند و عده ای دنبال پروژه جدید برای تروریسم تکفیری هستند؛ پروژه ای که تمام منطقه را تهدید می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
شهید اسمعلی ستاریان در یکی از توصیه های خود می گوید: نمازهای شب تان را فراموش نکنید که نماز شب باعث تقرب مومنین به خدا هست و از مطالعه قرآن و نهج البلاغه غفلت نکنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
سرهنگ پاسدار منصور زارع مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با بمانعلی عسگری و محمدرضا حداد از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان میبد بخش ندوشن دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور از هفت استاندار خواست به عنوان نمایندگان عالی دولت همه امکانات دولت، نهادهای مختلف و بخش خصوصی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بکار گیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
حسین عبدی از کشف 5 هزار و 300 عدد مواد محترقه در شهرستان عباس آباد خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
شرح عملیات موفق و پیچیده نیرو های نظامی و انتظامی کشور علیه گروهک تروریستی جندالشیطان به سرکردگی عبدالمالک ریگی در 17 اسفند 1387 را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
آری! روزگاری در همین آب و خاک مسئولی می زیست که وقتی به میان نیروهای تحت امر خود می رفت، نگران جان او می شدند که نکند از شدت حضور افراد در گرداگرد وی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
تولیت آستان قدس رضوی (ع) با صدور پیامی بر لزوم حرکت هماهنگ و یکدلی ملل اسلامی در راه دفاع از حقوق مسلمانان هند تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
مسئول ایثارگران سپاه گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه برای جلوگیری از ابتلای جانبازان به ویروس کرونا تاکنون هزار بسته بهداشتی را بین جانبازان بویژه جانبازان شیمیایی توزیع کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به این مسئله موضع داشته و آن را محکوم کند؛ گرچه ممکن است که روابط ما با هند دستخوش مشکلاتی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۲    
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اقدامات تخصصی سپاه گفت: بیمارستان سیار جهت گذراندن دوران نقاهت بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت 400 نفر در تیپ 18 مردم پایه الغدیر دایر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ویروس تحریم و بدعهدی، بیش از کرونا امنیت بین المللی را تهدید می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
این روز ها میدان جنگ اصلی دیگر تنها مرز های سرزمینی نیست. جنگ مدرن، جنگ روایت هاست و رسانه های اجتماعی تبدیل به میدان اصلی این جنگ شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۵    
مشاور رسانه ای و سیاسی رئیس جمهور سوریه گفت: توافق آتش بس در ادلب به نفع سوریه است و ترکیه و رژیم صهیونیستی در حملات خود به سوریه به طور کامل هماهنگ عمل می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۲    
امیر شهروز ناصری گفت: با تمهیدات انجام شده در زمینه ماسک و لباس حفاظت فردی دچار کمبود نخواهیم شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
کتاب علمداران عاشورایی(3) روایتی از رزمندگان و ایثارگران روحانی لشکر 31 عاشورا است که به تلاش و کوشش اسماعیل وکیل زاده و یحیی عقیلی به رشته تحریر در آمده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
ناراندرا مودی قبل از نخست وزیری، مدت 13 سال سر وزیر ایالت گُجرات هند بود. او در دوران حاکمیت بر گُجرات نیز علیه مسلمانان دست به جنایات فراوانی زد تا آنجا که به قاتل مسلمانان معروف شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
ضد عفونی خودروهای شخصی و عمومی توسط بسیجیان اصفهان به مدت 10 روز از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 16 تا 20 در 10 نقطه شهر اصفهان انجام می گیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی، درگذشت مادر سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
اشعاری در مدح مولای متقیان حضرت علی (ع) با نوای سیدمجید بنی فاطمه در ادامه قابل بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
دست اندرکاران هیئت مذهبی تربیتی جنت الرضا (ع) غرب تهران در حرکتی خودجوش معابر و محل هایی که احتمال تماس مردمی دارد را ضدعفونی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
مقامات سعودی که مسجدالحرام را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت موقت بسته بودند، آن را بر روی زائران بیت الله الحرام باز کردند؛ اما حج عمره هنوز ممنوع است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل کانون هموفیلی ایران با اشاره به شیوع کرونا در کشور، خواستار توجه به سلامت گروه های در خط مقدم مقابله با این بیماری شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
ولیعهد سعودی درحالی زمینه برای حضور گروهی از خوانندگان ایرانی خارج نشین در کشور خود را فراهم آورد که تلاش می کند از این رهگذر افکار عمومی را از اصلاحات اساسی وعده داده شده منحرف سازد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
دیوارنگاره میدان ولیعصر حال و هوای کرونایی پیدا کرد و به مدافعان سلامت کشورمان اختصاص پیدا کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان با ارائه گزارشی نسبت به شبهات مطرح شده از سوی برخی مقامات سیستان و بلوچستان پیرامون صحت انتخابات حوزه زاهدان واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
یک روزنامه فرامنطقه ای بازداشت دو نفر از شاهزادگان سعودی را عبور از خطوط قرمز خواند و اعلام کرد که ممکن است این موضوع به وخامت حال شاه سعودی مربوط باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در گیلان از احداث زیرساخت بیمارستان صحرایی در این استان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
فیلمی از سخنان سپهبد شهید قاسم سلیمانی درباره پشت سر گذاشتن روز های بحرانی و امید به فردای روشن را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
منظور از معیّت امام علی (ع) با قرآن این است که ایشان به همه مسائل قرآن علم و احاطۀ کامل دارد و هیچ کس دیگری در این زمینه با ایشان شراکت ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
فیلم مستند نیوکمپ با موضوع روایتی متفاوت از ترک اعتیاد چند جوان و زندگی پس از اعتیادشان آماده نمایش شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
عباس کاظم پور دو طرف ورودی های ایوان طلای حرم حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام را مرمت کرده است؛ همچنین کتیبه های دور حرم امام حسین ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف 25 میلیون دستکش لاتکس، احتکار شده در یک انبار در شهرستان پردیس خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت ...
  • ۱