پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۱۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۲    
ششمین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان قزوین با حضور استاندار، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
به همت رایزنی فرهنگی ایران در آتن، کتاب اسلام از منظر شیعه نوشته محمدعلی شمالی به زبان یونانی به زیور طبع آراسته و منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس مجلس در پیامی درگذشت پدر سرلشکر ایزدی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
سردار عبدالله ملکی بر ضرورت جمع آوری و احیای خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان مازندران تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
شهید حسین خرازی فرمانده لشکر امام حسین (ع) از فرماندهان مؤثر عملیات های رمضان ، والفجر مقدماتی ، والفجر 4 ، خیبر ، والفجر 8 و کربلای 5 بود که در تاریخ 8 اسفند سال 1365 به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۱    
مردم زیادی از سراسر کشور لیلة الرغائب شب آرزو ها را میهمان سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی بودند و از گلزار شهدای کرمان آسمانی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۱    
باتوجه به شیوع ویروس کرونا آستان قدس رضوی جهت جلوگیری از شیوع این بیماری روزانه طی چند نوبت همه اماکن متبرکه را ضدعفونی و تمهیدات لازم را برای مبارزه با این بیماری اندیشیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۶    
فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان گفت:150 نفر از پاسداران آموزش دیده این لشکر به صورت شیفتی در مرکز استان و در تنها بیمارستان بیماران بستری شده کرونا در رازی رشت برای کمک کادر پزشکی می روند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۱    
سردار حسینعلی یوسفعلی زاده ضمن سفر به شهرستان درگز با خانواده شهید براتعلی نوروزی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۰    
آیت الله علیرضا اعرافی با صدور بیانیه ای از آمادگی مشتاقانه طلاب و اساتید و فضلای جوان و تشکل های حوزویان در قم به منظور خدمت رسانی در هر زمینه ای از جمله مبارزه با کرونا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۷    
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت سید هادی خسروشاهی سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در واتیکان و مصر را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۱    
وزیر بهداشت، در نامه ای به مقام معظم رهبری، نوشت: پیام امید بخش و پدرانه حضرت عالی، همکارانم را بیش از پیش شرمسار محبت های بیکرانتان نمود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۲    
شماری از نمایندگان پارلمان آلمان پنجشنبه شکایت نامه ای را علیه دولت این کشور به دلیل مشارکت در ترور سردار قاسم سلیمانی تنظیم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۰    
عسگر علی اکبری پدر شهید اسماعیل علی اکبری دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۰    
آمریکا در زمان علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن به بهانه اینکه موشک های این کشور امکان دارد به دست القاعده بیفتد، بیش از 1200 تیر از آن ها را در دو نوبت منهدم کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۰    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مباحث قومیتی در استان یک فرصت طلایی برای پیشرفت است و اولویت نمایندگان باید پرداختن به محرومیت زدایی در استان باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۷    
مادر شهید اسماعیل هادی نژاد دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۱    
گروه پدافند جنگ نوین سپاه استان قم با همکاری شهرداری در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، اقدام به گندزدایی و ضد عفونی از اماکن عمومی استان می نمایند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۱    
سردار حسینعلی یوسفعلی زاده گفت: نشر ارزش ها ایجاب می کند تا مقاومت فعال و زندگی عزتمندانه به عنوان منطق دفاع مقدس تبلیغ و تبیین شود تا در لابه لای مسائل جاری به فراموشی سپرده نشود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
کشور های عربی و متحدان اروپایی آمریکا نگران هستند سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران به از دست رفتن شانس مذاکره با این کشور منجر شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۲    
سفارت ایران در پاریس با اعلام شماره تماسی، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات و در صورت امکان مساعدت به هموطنان ایرانی در پی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۲    
سردار محمود شکارچی از ظرفیت های بالای نیرو های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا گفت: کمبود اقلام بهداشتی که در مقابله با ویروس کرونا در کشور احساس می شد و یک جو روانی در این جهت ایجاد کرده بود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۶    
وزارت خارجه ترکیه بعد از دیدار هیأت این کشور با هیأت روس در مورد ادلب سوریه، اعلام کرد که موضع آنکارا در باره این منطقه، توقف درگیری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۷    
رسانه های یمن فیلمی مستند را منتشر کردند که نشان می دهد رئیس جمهور معدوم این کشور، بنا به درخواست آمریکایی ها بخشی از توان پدافند موشکی یمن را منهدم کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت همشیره حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی، از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و أجر مسألت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
آموزش تلویزیونی دانش آموزان برای جبران تعطیلی ها از شنبه در شبکه آموزش آغاز خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۰    
روسیه برای اولین بار پرتاب یک موشک فوق فراصوت از کشتی را به سمت یک هدف زمینی آزمایش کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۷    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه 28 میلیون نفر در آمریکا فاقد خدمات بیمه هستند شیوع ویروس کرونا در این کشور را فاجعه بار دانسته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به تصویب رئیس جمهور هم رسید، آیین اعتکاف رجبیه در کشور لغو شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۶    
تربیت اسلامی تلاشی در راستای تحول ربّانی انسان است؛ یعنی انتقال جان آدمی از حیات حیوانی به حیات معقول و از حیات معقول به حیات الهی.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۱    
آیت الله وحید خراسانی مرجع تقلید در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پی گیر آخرین اقدامات در راستای مبارزه با ویروس کرونا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۵    
تلویزیون دولتی روسیه امروز پنجشنبه گزارش داده ارتش ترکیه در حال شلیک به سمت هواپیما های روسیه و سوریه در ادلب است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۶    
سفارت ایران در کرواسی در بیانیه ای اعلام کرد: جامعه بین المللی باید برای مقابله با ویروس کرونا که یک تهدید جمعی است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۱    
دولت آمریکا که در ماه های گذشته تمام تلاش خودش را برای تحت فشار قرار دادن مردم ایران به کار گرفته امروز پنجشنبه بار دیگر به بهانه ویروس کرونا ژست بشردوستی و حمایت از مردم ایران گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اروپا گفت، عدم پذیرش افراد دارای علائم بیماری ناشی از ویروس کرونا ابین مرز های داخلی اتحادیه اروپا اقدامی غیرسازنده است و درعوض مبتلایان باید مورد قرنطینه قرار گیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهدای مدافع حرم برای برقراری امنیت در ایران و سایر کشورهای اسلامی مجاهدت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۱    
توی ذهنم مرور می کنم برنامه های اسفند را؛ جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ، جشنواره شعر اشک انار ، جشنواره داستان یوسف ، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت استان های مازندران، گیلان و گلستان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۷    
سفیر ایران در پکن اعلام کرد که اولین محموله کمک های چین برای مقابله با کرونا امشب (پنجشنبه) عازم ایران شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
وزیر دفاع ترکیه گفته در حال انجام مذاکراتی با روسیه درباره باز کردن آسمان ادلب سوریه به روی پهپاد های مسلح و غیرمسلح است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۶    
در دیدار معاون وزیر خارجه ایران با دبیرکل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر چگونگی کمک این فدراسیون برای تهیه و یا ارسال تجهیزات مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور در پاسخ به نامه وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در آن، مصوبات امروز جلسه ستاد را تقدیم رئیس جمهور کرده بود، ضمن ستایش از فداکاری پزشکان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۶    
ستاد ویژه ارتباطات کنسولی وزارت خارجه در پی مشکلات به وجود آمده پس از توقف برخی پرواز ها از مبدا و به مقصد ایران، یک شماره تلفن شبانه روزی برای هموطنان ایرانی اختصاص داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور فرانسه در بازدید از بیمارستانی در پاریس، ویروس جدید کرونا را یک بحران دانست و در خصوص انتشار قریب الوقوع آن در این کشور هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه بار دیگر با کم اهمیت جلوه دادن دستاورد های ارتش سوریه در استان ادلب مدعی شد که اوضاع این استان سوری به نفع آنکارا است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۰    
شیوع ویروس جدید کرونا در آلمان باعث شده که مردم با نگرانی برای خرید ماسک و مواد ضد عفونی کننده به داروخانه ها هجوم برده و ذخایر این تجهیزات بهداشتی را با کمبود مواجه کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم اعلام کرد که با ساخت صد ها واحد مسکونی صهیونیست نشین در کرانه باختری فلسطین موافقت کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم حجّت الاسلام سیدهادی خسروشاهی محقق و تاریخ دان اسلام و ایران را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۲    
شورای سیاستگذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه ای را صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۰    
منابع پارلمانی عراق می گویند نشست فوق العاده پارلمان عراق برای رای اعتماد به کابینه علاوی به تعویق افتاده و در حال حاضر رایزنی ها برای تعیین تاریخ جدید جریان دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که: اولین محموله کمک داوطلبانه از سوی دولت و صلیب سرخ چین شامل حدود 20 هزار کیت تشخیص کرونا و برخی لوازم دیگر فردا با یک پرواز ویژه هواپیمایی ماهان وارد کشور می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۱    
رهبر کاتولیک های جهان به دلیل آنچه از سوی واتیکان کسالت جزئی اعلام شد، مراسم مذهبی روز پنجشنبه را لغو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۵    
نتایج یک بررسی نشان می دهد طی یک دهه اخیر افراد نژادپرست و راستگرا در آمریکا صد ها نفر را کشته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۲    
وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد تاکنون 30 نمونه مشکوک به آزمایشگاه های مرکزی این وزارت فرستاده شده که یک مورد آن مثبت بوده، 19 نمونه منفی و نتایج 10 مورد دیگر نیز تا 24 ساعت آینده اعلام می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
دولت اردن اعلام کرد قصد ندارد با درخواست تل آویو برای صادرات ماسک به فلسطین اشغالی موافقت کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر گفت که توافقنامه صلح میان ایالات متحده و طالبان روز شنبه به امضا خواهد رسید و پس از آن دولت افغانستان پنج هزار زندانی طالبان را آزاد می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۲    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ضمن انتقاد از تداوم اشغالگری صهیونیست ها در اراضی فلسطینیان، طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن را فاجعه توصیف کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۱    
یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه یک خودرو را هدف قرار داد که در پی آن یک غیر نظامی کشته شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۶    
سردار عباس یوسفی گفت: ملت بزرگ و هوشیار ایران تاکنون بر صدها ویروس واقعی و ساختگی دشمنان غلبه کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۶    
برنامه های منتخب تاریخی و دفاع مقدس معاونت صدا رسانه ملی در زمستان سال جاری معرفی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۰    
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید شیوع نوع جدید ویروس کرونا در ایران بر اجرای پروژه های مشترک تهران و مسکو تأثیری نخواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
تجمع علمای لبنان از خبر استخراج نفت در لبنان استقبال کرد و در ادامه هشدار داد، صندوق بین المللی پول در تلاش برای گروگان گرفتن این انرژی است و دولت باید هوشیار باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالروز شهادت ابوحامد را تبریک و تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: در هفته گذشته سه پروژه جدید برای ساخت واکسن و داروی قطعی کرونا کلید زده شده است و پیش بینی ما این است که از این پروژ ه ها خروجی جدی داشته باشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: غول های رسانه ای غربی برای ضربه زدن به اقتصاد ایران در حد گسترده ای بیماری کرونا را پوشش می دهند، بنابراین مردم باید به این بخش از نقشه دشمنان توجه داشته باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۲    
روز چهارشنبه هفتم اسفند نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های ایران و 1+4 در شهر وین برگزار و هیأت ایرانی بار دیگر تأکید کرد که بدون برآورده شدن انتظاراتش در حوزه های اقتصادی بازگشت کاملش به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۷    
مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه - نزدیک به تروریستها - خبر داد که ارتش سوریه امروز توانسته است جنوب استان ادلب را آزاد کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
روح الله رفیعی مدیر گروه مستندسازی روایت فتح از آمادگی این گروه برای ثبت و ضبط حماسه جامعه پزشکی و پرستاری در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۵    
دومین مرحله توزیع بسته های بهداشتی پیشگیری از انتقال ویروس کرونا شامل 100 هزار بسته، از عصر امروز به همت سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در قم آغاز می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
حماس با اعلام سفر قریب الوقوع هیئتی از این جنبش مقاوم به مصر تاکید کرد مقاومت با تمام امکانات و توان خود از ملت فلسطین در برابر هرگونه تجاوزگری احتمالی رژیم صهیونیستی دفاع خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۱    
سردار احمد عبداللهی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ظرفیت های بهداشتی خود را در استان های درگیر با ویروس کرونا، در خدمت مردم قرار داده است
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار رئیس فرهنگستان علوم پزشکی صمیمانه از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۰    
سردار احمد عبداللهی از تعویق برگزاری دهمین دوره کنگره جامعه جراحان (طب رزم) و هشتمین دوره اهدای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون ، به دلیل شرایط خاصی که ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور حاکم شده است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۲    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه طرف های یمنی را به اجرای مفاد توافقنامه استکهلم و تلاش برای دستیابی به حل و فصل سیاسی فراگیر در این کشور فراخواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۰    
یک منبع نظامی روسیه، تسلط گروه های مسلح و تروریستی بر شهر سراقب در جنوب ادلب را تکذیب کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۰    
با وجود تأکید منابع میدانی بر ادامه درگیری بین ارتش سوریه و تروریست ها در سراقب استان ادلب، برخی منابع مثل الجزیره مدعی تسلط تروریست ها بر شهر شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در نامه ای به وزیر بهداشت آمادگی روانشناسان و مشاوران برای کمک به مدیریت استرس کرونا را در کشور اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۲    
مهدی پورمظفری با اشاره به کمک استان ها در شناسایی شهدای مفقود گفت: کارگروه نیروی انسانی و دفاع مقدس برای پایان دادن به چشم انتظاری خانواده ها و تفحص شهدای مفقود در همه استان ها تشکیل می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۶    
رئیس بخش قوانین بین الملل شرکت استوک وایت از جنایات جنگی امارات در یمن با همکاری محمد دحلان مشاور سیاسی، ولی عهد ابوظبی پرده برداشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۱    
مراسم اولین سالگرد عروج ابوالشهدا رضوان مدنی امروز در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای قطری خود ضمن پرداختن به موضوعات دوجانبه، مدعی نقش بی ثبات کننده ایران در منطقه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
نظامیان تروریست آمریکا 300 کامیون تجهیزات وارد شمال شرق سوریه کردند که بیشتر این کامیون ها حامل مواد ساختمانی بودند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
عملیات والفجر مقدماتی و نقش گردان های عملیاتی رزمندگان یزدی با حضور مهدی پورمظفری نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح برگزار شد و نقاط و مکان های قابل جستجوی شناسایی شهدا مشخص شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز جهت طراحی تندیس سپهبد شهید قاسم سلیمانی فراخوان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
شماره 226 هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان سیرت رهبری منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
کتاب تحقق یک رویا روایت زندگی شهید سید محمد تقی آل محمد از دوران کودکی و نوجوانی و سال های حضورش در جبهه های نبرد در هشت سال دفاع مقدس را بیان می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۶    
لیله الرغائب شبی است که خداوند خواسته تا بندگانش با میل و رغبت به عبادتش بشتابند و ساعتی را به اقامه نماز و استغفار و مناجات با پروردگارشان به سرآورند و رحمت و مغفرت او را طلب کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۶    
عملیات ارتش سوریه در جنوب ادلب و شمال غرب حماه ادامه یافت و نیرو های سوری موفق شدند 11 منطقه را از تروریست ها پس بگیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
محمد حسین صومی گفت: نماز جمعه این هفته تبریز با رعایت مسائل بهداشتی و تمهیدات اتخاذ شده برگزار می شود و ضد عفونی کامل فضای داخلی مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز در راستای پیشگیری از ویروس کرونا انجام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
وزارت دفاع ترکیه (پنج شنبه) اعلام کرد مه دو تن از نظامیان این کشور در حمله هوایی در ادلب، شمال سوریه کشته شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
در حادثه تیراندازی در یک کارخانه مشروبات الکلی در شهر میلواکی ایالت ویسکانسین آمریکا دست کم 7 نفر کشته و چند نفر مجروح شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
عربستان سعودی اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا سفر عمره به این کشور و زیارت مرقد نبوی را به طور موقت متوقف می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۵:۱۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از اعتراضات پلیس به طرح ترافیک 98 این بود که حق مردم نادیده گرفته شده است، گفت: طرح جدید به نفع مردم خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۴:۳۶    
ویدئویی به یاد شهدای منطقه عملیاتی هویزه تهیه شده و در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۴:۲۱    
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: آنچه غرب برای زنان به عنوان الگو در نظر گرفته و آن را به جوامع تزریق می کند در حقیقت، مدلی پوشالی است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۵۱    
در کنار اظهارات و شایعات داغ کرونایی، اظهارنظر وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص شیوع کرونا در کشورمان بسیار جالب و در عین حال مضحک است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۳:۱۵    
ضیاءالله اعزازی ملکی با بیان اینکه در دوران پهلوی فرهنگ غنی ایران، تحت تاثیر خواست و اراده بیگانگان بود، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی احیای فرهنگ ایرانی اسلامی و پیوند آن به نهضت حسینی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۲:۴۲    
درفرهنگ اسلامی دعا و عبادت در شب نورانی لیلةالرغائب که در های آسمان بر روی زمین و زمینیان باز است، بسیار سفارش شده است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۰    
این روزها ویروس کرونا با همه بدی هایی که داره؛ شاید برخی از همین زن و مردهایی که سن و سالی از آن ها گذشته را یاد روزهایی بیاندازه که یک بلا و بدبختی بدتر از این ویروس نالوتی گریبان گیر هموطنان ما شده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۶    
8 اسفند 1398 هجری شمسی برابر با 3 رجب 1441 هجری قمری و 27 فوریه 2020 میلادی