جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۳۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
دفاتر بسیج دانشجویی در 227 دانشگاه کشور طی نامه ای به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خواستار دفاع دستگاه دیپلماسی از ملت مسلمان هند شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
این روزها در میان خبرهای پر بازدید در خصوص شیوع ویروس کرونا، خبرهایی مبنی بر کشتار مسلمانان هند در رسانه ها منتشر می شود که هر انسانی را آزرده خاطر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۱    
سفیر ایران در فرانسه گفت: آنان که جان مردم و یک اپیدمی همچون کرونا را تبدیل به سلاحی سیاسی علیه ایران می کنند، خواسته یا ناخواسته از جمله جنایتکارانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۷    
اگر نبود همت والای مردم سوریه و مجاهدت مدافعان حرم، معلوم نبود امروز داعشی ها و دیگر گروه های تکفیری چه بلایی بر سر ناموس این ملت و سرزمین سوریه می آوردند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
مرتضی قاضی نویسنده دفاع مقدس در کتاب تاریخ نگاران و راویان صحنه نبرد (کتاب چهارم) به زندگی سه تن از راویان شهید دوره سوم مدرسه مفید پرداخته است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
علیرضا وهاب زاده گفت: طرح بسیج ملی 300 هزار اکیپ سلامت مقابله با کرونا در شهر های بزرگ از طریق سامانه های هوشمند و استفاده از ظرفیت پرونده الکترونیک سلامت صورت خواهد گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۶    
تازه ترین جنایت حرامخواران، احتکار ده ها میلیون ماسک و سایر اقلام بهداشتی است! آن هم در حالی که کشور با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۱    
مستند کلید با موضوع روایت عجیب ترین سوپرمارکت ایران در روستای قوزلو آذربایجان شرقی آماده نمایش شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
محقق آمریکایی به بررسی این موضوع پرداخته است که رسانه ها در شیوع گسترده وحشت نسبت به کرونا چه نقشی داشته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۲:۱۰    
تحلیلگر مطرح عرب با اشاره به اینکه حزب الله لبنان در تمام جنگ های منطقه ای که وارد شده، پیروز بوده است و احتمالاً نبرد ادلب نیز از این قاعده مستثنی نیست، گفت: اردوغان اگر تصور می کند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۵    
یک سناتور دموکرات دیگر از انتخابات درون حزبی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 انصراف داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۰    
سرویس فدرال نظارت در حمایت از مصرف کننده روسیه آمادگی این کشور را برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در ایران اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۱    
درمانگاه های سیار بسیج جامعه پزشکی قم در سه منطقه این شهر به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم می پردازند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۱    
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه گفت که توافق صلح با طالبان گام نخست پایان جنگ در افغانستان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۵    
وزرای خارجه ایران و عراق امشب در گفتگویی تلفنی درباره آخرین تحولات مناسبات دوجانبه و شیوع ویروس کرونا گفتگو کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
روابط عمومی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در اطلاعیه ای از کشف و ضبط یک انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه این استان در جنوب تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۰    
مردم دمشق پایتخت سوریه امشب از وجد پیروزی ارتش سوریه در پیروزی بر تروریست ها در استان ادلب و آزادسازی شهر راهبردی سراقب به خیابان ها آمدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۷    
مرکز فرماندهی نیرو های آمریکا در آفریقا از سقوط یک فروند پهپاد خود از نوع ام کیو-1 در نیجر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
مادر شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده به رحمت ایزدی پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران از همبستگی سازمان جهانی بهداشت و کشور های دوست بابت همبستگی با ایران در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا تشکر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
سفیر ایران در پاریس با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه گفت: مقرر شد همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال کمک های لازم در حد توان ادامه یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۰    
رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 300 نظامی صهیونیست از بیم ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برند و آزمایش دستکم یکی از آن ها مثبت شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۷    
سفارت ایران در ابوظبی اعلام کرد: تیمی از سازمان جهانی بهداشت با7.5 تن تجهیزات پزشکی با یک هواپیمای نظامی اماراتی راهی ایران شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا از لغو رزمایش نظامی این کشور با رژیم صهیونیستی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس دفتر سیاسی حماس وحدت ملی فلسطین را ضروری فوری برای مقابله با معامله قرن خواند و گفت در این خصوص چهار گزینه به مسکو ارائه داده تا به تشکیلات خودگردان منتقل کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن روز دوشنبه گفت که پدافند هوایی این کشور جنگنده های متجاوز سعودی را مجبور کرد که آسمان استان جوف را ترک کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۵    
عربستان سعودی روز دوشنبه از ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۲    
وزیر امور خارجه ایران موج خشونت سازمان یافته علیه مسلمانان در هند را محکوم کرد و از مقامات هند خواست که اجازه ندهند این آدمکشی بی معنا ادامه یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن قدردانی از کمک های ایران به کشورش برای مهار ویروس کرونا، از آمادگی چین برای انتقال تجربیات و هرگونه کمک رسانی پزشکی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۷    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مراتب تأیید صحت انتخابات میان دوره ای خبرگان از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور واصل شد، از تأیید صحت انتخابات مجلس در 84 حوزه انتخابیه تاکنون خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۵    
معاون پارلمانی وزیر دفاع طی پیامی درگذشت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ویروس کرونا با اراده و همبستگی ملی و با اقدامات پیشگیرانه قاطع و عملی مهارشدنی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۶    
شهید محمد کوهی در فرازی از وصیت نامه اش آورده است: فرزندانتان را خوب تربیت کنید. مانند حضرت زینب زندگی کنید و خدمتی به اسلام و وطن عزیز کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۰    
سردار مرتضی کشکولی از روند خدمات درمانی به بیماران کرونایی در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۷    
سردار مرتضی کشکولی با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی برای رفع بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لرستان آماده حمایت از بهداشت و درمان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۲    
گزارش منتشرشده در یک رسانه آمریکا گمانه زنی هایی را درباره نقش آفرینی دو چهره مطرح حزب دموکرات در کناره گیری یکی از نامزد های مهم این حزب از رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش می کشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۷    
وزارت دفاع روسیه شامگاه دوشنبه از استقرار نظامیان این کشور در شهر سراقب سوریه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
سفیر انگلیس در تهران اعلام کرد که این کشور به همراه، آلمان و فرانسه از اقدامات ایران در مقابله با کرونا حمایت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با عمل به دستورات بهداشتی و توکل به خدا، ان شاالله به زودی شر ویروس کرونا از سر مردم کم خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در واکنش به برخی ادعا های مطرح شده در رسانه ها مبنی بر پنهان کاری ایران در مسئله آمار قربانیان ویروس کرونا ، گفت ساز و کار های مستقل این نهاد، چنین ادعایی را تأیید نمی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
نخست وزیر مستعفی عراق روز دوشنبه قبول مسئولیت پیشبرد امور دولت این کشور را رد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۷    
با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس، دولت این کشور پس از چند روز وقفه، جلسه ای اضطراری را برای مقابله با این بیماری تشکیل داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
یک رهبر جریان صدر مردم عراق را به انقلاب واقعی دو مرحله ای علیه گروه هایی سیاسی دعوت کرد که با اصرار بر سهم خواهی در فرآیند سیاسی مانع تحقق خواسته های معترضان در تشکیل دولت مستقل در عراق شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۶    
سفیر ایران در لندن با اعلام اینکه اولین محموله کمک های انگلیس، فرانسه و آلمان برای مقابله با ⁧‫کرونا‬⁩ امشب وارد تهران می شود، گفت:هماهنگی برای خرید برخی اقلام پزشکی از انگلیس در جریان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق در بیانیه ای از مخالفت احزاب کرد با نخست وزیری محمد توفیق علاوی تقدیر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی طالبان با بیان اینکه عملیات نظامی به زودی آغاز می شود، گفت: تا زمانی که پنج هزار زندانی این گروه از زندان آزاد نشوند، در مذاکرات بین الافغانی شرکت نخواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور سوریه امروز با هیأتی از شرق لیبی به ریاست عبدالرحمن الاحیرش معاون نخست وزیر و عبدالهادی الحویج وزیر خارجه و همکاری بین المللی دولت شرق لیبی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
آیت الله محمد محمدی ری شهری با تاکید بر اینکه مردم باید تذکرات پزشکی را در رفتار های فردی و اجتماعی جدی بگیرند، گفت: تدابیر آستان مقدس عبدالعظیم (ع) تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۵    
مرتضی کشکولی با اشاره به شناسایی انبارهای احتکار مواد ضدعفونی کننده و ماسک توسط این نهاد، گفت: سپاه آمادگی هرگونه همکاری برای کنترل بیماری کرونا را دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: دو انبار بزرگ تجهیزات پزشکی احتکار شده در شورآباد کهریزک توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه کشف شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۷    
در حالی که رئیس جمهور افغانستان همواره اعلام کرده که دولت هیچ تعهدی برای آزادی پنج هزار زندانی طالبان ندارد، وزیر خارجه آمریکا می گوید که تنها اقدامات آمریکا در این باره مهم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
حجت الاسلام رئیسی در صدر هیاتی از مسؤولان عالی رتبه دستگاه قضایی به کرمان دیار شهید حاج قاسم سلیمانی سفر کرد که روایتی از این سفر را می خوانید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۷    
مدیر فرهنگی و روابط عمومی پایگاه شکاری وحدتی دزفول گفت: نمایشگاه هوایی راهیان نور در نوروز 1399 به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۱    
سومین محموله کمک های چین شامل کیت های تشخیص، لباس های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی امشب از طریق شانگهای به ایران ارسال می َشود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۵    
دیپلمات با سابقه کشور با بیان اینکه سال 2023 بعنوان نقطه پایان توافقنامه برجام پیش بینی شده و بنابراین می توانیم گام های دیگر برداریم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۲    
مادر شهید علی اصغر صادقی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۶    
عملیات استقرار بیمارستان سیار سپاه با ظرفیت 180 تخت عصر امروز در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تنش های هندوها علیه مسلمانان هدایت شده از دستگاه پنهان استکبار و صهیونیسم بین الملل است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: موفقیت برنامه های مبارزه با مواد مخدر با توسعه اجتماعی و اقتصادی و محرومیت زدایی مرتبط و مستلزم مشارکت جامعه جهانی بر اساس اصل مسئولیت مشترک و اصول راهنمای سازمان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
مادر شهیدان علی نور و هادی نورامیری از استان لرستان به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
وزارت امور خارجه سوریه بر عزم خود برای مقابله قاطعانه با تجاوزگری ترکیه تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
مادر شهیدان عبدالله و نعمت الله سلیمی از استان اصفهان، شهرستان فلاورجان به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
کارشناس مسائل غرب آسیا، گفت: اگر ادلب در شمال غرب سوریه به صورت کامل آزاد و پاکسازی شود، قدرت حاکمیتی دولت سوریه در شمال شرق فرات نیز گسترش پیدا می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
فرمانده قرارگاه کربلا در زمان برگزاری عملیات کربلای 5 ، گفت: آقای هاشمی رفسنجانی گفت که شما ادعا دارید کسی حق ندارد حرف از صلح بزند، پس بفرمایید بجنگید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
ارتش سوریه شهرک حزارین در حومه ادلب را از تروریست های مورد حمایت ترکیه پس گرفت، نیروهای ارتش امنیت شهرک کفرنبل را هم تأمین کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
جانشین فرمانده ناجا در تشریح اقدامات کنترلی و مهار ویروس کرونا در پادگان ها و سربازخانه ها گفت: پادگان های آموزشی و درجه داری ضدعفونی و سم زدایی می شوند و این مراکز از امن ترین نقاط است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
جلسه مشترک سردار عبدالله ملکی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران پیرامون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در اداره کل حفظ آثار استان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در خصوص سوء استفاده احتمالی فرصت طلبان از مراجعه ماموران بهداشت به درب منازل هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
سردار علی محمد نائینی گفت: حقیقتاً با تدبیر و هوشمندی که فرماندهان داشتند و با بهره ها و درس هایی که از عملیات کربلای 4 گرفتند، کار تاریخ سازی را رقم زدند و آن عملیات سرنوشت ساز و بزرگ کربلای 5 بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: وقتی آقای هاشمی مخالفت فرماندهان را در انجام عملیات دید، گفت که اگر در این عملیات شما موفق نشوید، دیگر مسئولین کشور از شما حمایت نمی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
طرحی با محوریت مدافعان سلامتی مبارزه با بیماری کرونا منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
یک مرکز فلسطینی با انتشار آماری از بازداشت 320 فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی در ماه فوریه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان به خوبی عمل کرد و حضور نیروهای مسلح در کنار ما باعث دلگرمی ما شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت در شکست ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: امنیت جان مردم رسالت بزرگ دولت در مقابله با پدیده شوم کرونا است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از تبدیل خطوط تولید لباس های نظامی این نیرو به خط تولید ماسک و گان های حفاظتی یکبار مصرف خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۲    
لباس رزم رییس ستاد لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم اهدا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
استرس و اضطراب ناشی از این بیماری زندگی عده ای را مختل کرده و خواب و خوراک را از آنها گرفته است. همین امر باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن شده و در نهایت بدن فرد مستعد ابتلا به این بیماری می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
به گفته منابع مطلع ترکیه ای، هیات آمریکایی شامل نماینده واشنگتن در سازمان ملل و نماینده آمریکا در امور سوریه به منظور رایزنی درباره ادلب، امشب وارد آنکارا می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان به خوبی عمل کرد و حضور نیروهای مسلح در کنار ما باعث دلگرمی ما شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۲    
سردار عباس یوسفی گفت: خانواده معظم شهدا چراغ راه هدایت جامعه اند و وظیفه همه است که به صورت محتوایی به این خانواده ها که همه چیزشان را برای اسلام و انقلاب دادند، توجه شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
فراخوان جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۷    
مسئول هیأت حداث الحسین (ع) شمیران گفت: این هیأت روزانه در دو نوبت میان وعده غذایی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان مسیح دانشوری را تأمین می کند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مدیرکل سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
پیکر سرهنگ پاسدار محمدرضا فخر مدیرکل پیشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با حضور جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در حرم حضرت رضا (ع) تشییع شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت در شکست ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: امنیت جان مردم رسالت بزرگ دولت در مقابله با پدیده شوم کرونا است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۱    
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با تأکید بر مقابله با بیماری کرونا گفت: ریشه کن شدن این بیماری وظیفه اسلامی و انسانی است و مردم باید تذکرات پزشکی را در رفتار های فردی و اجتماعی جدی بگیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
کشور ایران با تعداد 175 بهبودیافته از میان مبتلایان به کرونا توانسته است رتبه دوم را بعد از چین در زمینه آمار بهبود یافتگان در جهان کسب کند این درحالی است که موفقیت کشور هایی نظیر ایتالیا و کره جنوبی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۶    
کتاب اسوه شجاعت به شرح مکاتباتی که آیت الله حاج محمد صادق آل محمد در سراسر حیات پر برکت خویش انجام داده است، توسط سید علینقی آل محمد به رشته تحریر درآمده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۷    
سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست همکاری با وزیر بهداشت گفت: با تمام امکانات و تجهیزات برای مبارزه با ویروس کرونا در خدمت مردم عزیز هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۷    
غلامرضا سازگار شاعر و مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) در پی تعطیل شدن جلسات هیأت ها بر اثر شیوع ویروس کرونا در کشور پیامی صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۷    
رئیس قوه قضائیه بر برخورد قاطعانه دستگاه قضا با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و دارویی تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
فرمانده ناجا از دستگیری محتکران اقلام پزشکی خبر داد و گفت: تعداد قابل توجهی از انبار های احتکار لوازم پزشکی شناسایی شده و اقلام کشف شده در اختیار سازمان تعزیرات و وزارت بهداشت قرار گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
حشدالشعبی عراق با مشارکت یگان های ارتش و نیروی هوایی این کشور عملیاتی را برای پاکسازی مناطق صحرایی سه استان از لوث بقایای گروه تروریستی داعش آغاز کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
همزمان با اعلام خبر مرگ دومین نفر بر اثر ویروس کرونا در آمریکا، کاخ سفید هشدار داد که آمریکایی های بیشتری بر اثر این ویروس خواهند مرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از اقدامات پیشگیرانه مرزبانی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در یگان ها و پایانه های مرزی کشور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا گفت: اگر همه نیروهای جهادی و فعالان فرهنگی هم افزا و همگرا شوند تا زمانی که مبارزه باشد، همه با هم و در کنار یکدیگر با استکبار مبارزه خواهیم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۷    
خاطره ای از شهید عباسعلی فتاحی و ماجرای پیروزی رزمندگان در عملیات فتح المبین از زبان همرزم شهید در ادامه قابل بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۱    
بیمارستان سیار سپاه به منظور پیشگیری و درمان ویروس کرونا از امروز در مجتمع فرهنگی نور قم مستقر خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
سرباز وظیفه مهدی محمدی از سربازان مرزبانی نیروی انتظامی، در جریان درگیری با افراد مسلح در مرز پاوه به شهادت رسید.
  • ۱