چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح طرح نصب تغییر ساعت رسمی کشور موافقت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
محفل نورانی انس با قرآن در دومین پنجشنبه ماه مبارک رمضان با تلاوت قاریان برجسته کشوری و در جوار امام زاده محمد طاهر(ع) شهرستان با حضور و استقبال مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان برگزار گردید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
نمایشگاه هنر انقلاب اسلامی متشکل از آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سپهوند گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از کتاب کهنه سرباز به نویسندگی امین کیانی و فیلم مستند اسکندر به کارگردانی حسین سپهوند در خرم آباد برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۰    
شجاعی طباطبائی گفت: گشایش نمایشگاه های آثار تجسمی که به مناسبت هفته هنر انقلاب دایر شده است، برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
جدیدترین مستندات علمی درخصوص فاز یک و دو کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت، پس از تأیید توسط شش داور، در نشریه BMJOPEN منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۰    
حجت الاسلام خطیب گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را ایفا کند؛ اما تلاش های این رژیم منحوس با اقدامات شهادت طلبانه و جهادی فلسطینی ها مواجه و خنثی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۷    
شب خیز گفت: بیش از 70 برنامه به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی ، روز قشر بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلاب اسلامی در سطح کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان، در پیامی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان سالک مراد ، اعلام کردند: این شیرمردان اسطوره های صبر و مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۶    
سرپرست نخست وزیری پاکستان اعلام کرده است که تلاش مخالفان برای برکناری خود را به رسمیت نمی شناسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۶    
جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در قم با راه اندازی هیات هفتگی سیدالساجدین (ع)، یاد و خاطره همرزمان شهید خود را گرامی می دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۷    
سردار حکمتیان با خانواده شهید سید نوید موسوی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۷    
آیت الله ناصری با اشاره به اهمیت تولیدات دانش بنیان گفت: امروز راه استقلال و خودکفایی کشور ما و دور زدن تحریم ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۱    
حجت الاسلام مدرسی با اشاره به گرانی و تورم گفت: مسئولان از کمبودها و گرانی های موجود در بازار غافل نشوند زیرا مردم در انتظار بهبود شرایط هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۵    
جمعی از طلاب و دانشجویان افغانستانی در قم با برگزاری تجمع، حادثه تروریستی در حرم رضوی را محکوم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۶    
آیت الله اراکی گفت: روش نظام مند در تفکر اسلامی از ویژگی شهید آیت الله محمد باقر صدر بود که اسلام را به عنوان یک نظام جامع معرفی می کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید با آنکه ناتو ورود به جنگ با روسیه را تکذیب می کند اما عملاً بخشی از درگیری در اوکراین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۰    
مراسم بزرگداشت شهیدان حادثه تروریستی حرم رضوی حجت الاسلام محمد اصلانی و حجت الاسلام محمدصادق دارایی 20 فروردین در شهرستان تالش برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۱    
رئیس سازمان الحشد الشعبی ضمن تاکید بر اینکه هیچ ارتباطی بین این سازمان با عملیات های گروه های مقاومت عراق وجود ندارد، گفت که گروه های مقاومت تا اخراج کامل نظامیان آمریکایی سلاحشان را زمین نمی گذارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۷    
درپی شهادت دومین دومین کبوتر خونین بال حرم رضوی، شهید دارایی افشین علا از شاعران کشورمان سروده ای را تقدیم این شهید عزیز کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۱    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفته مخالفان توافق هسته ای با ایران هیچ راهکار جایگزینی به جای این توافق ارائه نکرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
سردار موحد از فعالیت یکی از گروه های جهادی منتظران خورشید در منطقه دشت عباس بخش مرکزی قم بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۰    
امیر عباسی در پیامی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان سالک مراد آورده است: یاد و نام پدران و مادران شهدا به عنوان الگوی ایثار و فداکاری در یاد و خاطره ملت ایران ماندگار خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۷    
حجت الاسلام موسوی: شهید حجت الاسلام اصلانی در سیلاب 98 شهرستان پلدختر چند روزی کار جهادی کردند، در حادثه اخیر مشهد به ساحت آستان امام هشتم هتک حرمت شد، این حرکت را به شدت محکوم می کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۱    
آیت الله اعرافی در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت دو روحانی حادثه تروریستی مشهد گفت: شهدای حرم رضوی گواهان صدق دفاع حوزه های علمیه و روحانیت از اسلام ناب و ارزش های اخلاقی و وحدت اسلامی هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۵    
حجت الاسلام طهماسبی: اصحاب رسانه کشور بایستی با تولید محتوای فاخر، در خنثی سازی عملیات رسانه های ضدانقلاب تلاش و اقدام کرده و آنان را بترسانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۲    
آیت الله حسینی بوشهری گفت: ما در مذاکرات به این موضوع تأکید داریم که سپاه از ارکان عزیز نظام جمهوری اسلامی و جزو شرایط ما برای خروج از تحریم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۲    
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در توافق برجام باید منافع ملت حفظ و تضمین های مشخص برای رفع تحریم ها گرفته و راستی آزمایی انجام شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
سرهنگ فولادی گفت: امیدواریم با همکاری و هم افزایی و همچنین تعامل بیشتر شاهد ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت باشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۷    
حجت الاسلام حسینی نسب گفت: بنیاد انقلاب اسلامی در بازسازی منازل مسکونی، انقلاب مسکن سازی به پا کرده و این هم از برکات انقلاب اسلامی است
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۷    
مراسم بزرگداشت روحانیون شهید محمد اصلانی و محمدصادق دارایی با حضور نمازگزاران جمعه در مصلای قدس قم برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
موسوی کراماتی گفت: یکی از قوانین حاکمیت استکبار ایجاد تفرقه و حکومت کردن است؛ تفرقه مذهبی طناب برنده ای است که مستکبرین از آن برای بالا کشیدن خود استفاده می کنند که ما باید هوشیار باشیم و وحدت ملی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
ماموستا مرادی گفت: با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه در میان اقوام و مذاهب دینی و مذهبی در کشورشرایط فعلی باید با حفظ خونسردی و وحدت و یکدلی این توطئه ها را دفع کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۷    
تلفات صهیونیست ها در حمله شب گذشته به رستورانی در تل آویو به سه نفر افزایش یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
بهتاش گفت: خدایا مرا به تازیانه کیفر عذاب نکن لذا در اینجا نیز باید دید چه کسانی دچار تازیانه عذاب خواهند شد این امر به خوبی نشان می دهد کسانی که گناهکار هستند مورد غضب خدا قرار می گیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
صحن های مسجدالاقصی امروز در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان مملو از نمازگزاران فلسطینی بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۷    
شهید مرشدی وقتی از محمد حسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمد ابراهیم را به عقب بیاورند محمدحسن طوسی در جوابش گفته بود: یا همه شهدا یا هیچکدام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
رسانه های آمریکایی از تلاش واشنگتن برای فراهم کردن زمینه دیدار مقامات ارشد تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی با حمایت مصر و اردن خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۲    
وزیر خارجه کویت در گفتگویی تلفنی از امیرعبداللهیان برای سفر به این کشور دعوت و بر موضع حمایتی کویت از مذاکره و گفتگوی منطقه ای و همچنین عزم این کشور برای توسعه مناسبات با ایران تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۶    
شهید منوچهر عابدینی نیا در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: صبر و استقامت را پیشه کنید و ادامه دهنده راه شهدا باشید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
مالکی گفت: مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی که در عراق و سوریه از داعش حمایت می کرد، در حال حاضر تلاش می کند تا با همکاری یکدیگر، گروه های تکفیری و تروریستی را در اطراف ما تقویت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام ساداتی گفت: استکبار جهانی که برنامه ریز اصلی این اتفاقات در جهان است بعد از این حادثه قصد ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی را داشت که الحمدلله با هوشیاری و بصیرت جریان انقلابی این توطئه از ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: در بین تمام این جهادها جهاد تبیین مهمترین آنها است و جهاد تبیین در ذیل تمام جهادهای دیگر وجود دارد و باعث به سرانجام رسیدن باقی جهادها می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
زاهدی پور گفت: مشخصه اصلی جهاد تبیین، جهادی بودن و شناخت واقعیت ها و اقتضائات فضای مجازی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۵    
حجت الاسلام قریشی گفت: حادثه تروریستی مشهد با هدف تفرقه افکنی بین شیعیان و اهل تسنن و ملت ایران و افغانستان انجام شده و باید هوشیار باشیم چون دشمنان هیچ گاه از دشمنی دست بر نمی دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۶    
ماموستا قادری گفت: در چند روز گذشته دو طلبه در مشهد و دو طلبه نیز در یکی از حجره ها دینی گنبد کاوس استان گلستان به شهادت رسیدند و باید مراقب مدارس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۷    
آیت الله خاتمی با اشاره به وقایع صحن مقدس رضوی و شهادت روحانیون انقلابی اشاره و با ابراز تاسف از این واقعه گفت: این واقعه بیانگر ترس دشمن از روحانیت و نقش آن در جامعه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی یکی از عوامل اقتدار جامعه اسلامی و کشور را پیروی از ولایت فقیه برشمرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی دولت چهل برنامه دولت برای اصلاح نظام اقتصادی و معیشت مردم در بودجه 1401 را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۷    
یک عضو ائتلاف فتح عراق در سخنانی اعلام کرد که برای حذف هیئت هماهنگی شیعی از صحنه سیاسی عراق تلاش می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
پدر عامل عملیات شهادت طلبانه در تل آویو به دلیل روی آوردن جوانان فلسطینی به عملیات های شهادت طلبانه علیه صهیونیست ها پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۲    
شماره سیصد و سی و پنجم هفته نامه خط حزب الله با عنوان مسجد قرآنی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
سردار مرتضوی با صدور پیامی شهادت روحانیون جهادگر اصلانی و دارایی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آرزوی ملت ما شهادت در راه اسلام و انقلاب است و ریخته شدن خون هایمان در این راه ما را در دفاع از ارزش های اسلامی متحدتر و مصمم تر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام موسوی گفت: اختلاف بین شیعه و سنی هم همواره از سوی دشمنان هدف گذاری شده است و دشمنان اسلام برای این موضوع خیلی تلاش کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مسئولان استانی و کشوری در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین به قشر عشایر توجه ویژه ای در راستای حل مشکلات آنان داشته باشند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۱    
حجت الاسلام عبادی زاده گفت: ماه مبارک رمضان، اردوگاه رزم با دشمن درون و بیرون است و تلاش کنیم تا تاکتیک های رزم با دشمنان را در این ماه عزیز بیاموزیم و با خودسازی و خداپرستی به سمت قرب الهی گام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
آیت الله علم الهدی گفت: حماسه سازی مردم که در دفاع از انقلاب، روحانیت و شهادت، دو روز متوالی با زبان روزه به خیابان آمدند و پیکرهای مطهر شهدای مجاهد اقدام تروریستی حرم رضوی را تشییع کردند نشانگر آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
وحدانی فر با انتقاد از ضعف عملکرد بانک های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات ازدواج، گفت: آیا بانک ها همین قدر که برای وصول اقساط 100 هزار تومانی مددجویان پافشاری دارند برای جذب تسهیلات تلاش می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
مراسم بزرگداشت شهیدان حجت الاسلام محمد اصلانی و حجت الاسلام محمدصادق دارایی در یاسوج برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
جعفری چگنی گفت: عوامل اصلی افزایش قیمت کالاهای اساسی باید به سرعت شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
آیت الله علما گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری دشمن شناسی است و باید بدانیم که چنین وقایعی پشت پرده هایی دارد لذا باید برای رویارویی با چنین توطئه هایی آمادگی کامل داشته و بیدار باشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۶    
ماموستا رستمی ضمن محکوم کردن جنایت اخیر در حرم رضوی و شهادت 2 تن از روحانیون، گفت: ریختن خون انسان های بیگناه در هر نقطه ای از جهان، محکوم و گناه است و کسی حق ندارد عمدا جان فردی را بگیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۶    
آیت الله محمدی لائینی گفت: برای مومن جهاد تمام شدنی نیست و شهدای ترور حرم رضوی در جهاد خدمت به شهادت رسیدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۶    
حجت الاسلام صالحی گفت: نباید فضای مجازی و رسانه های جدید را تهدید دانست باید از همین فرصت ها استفاده کرد تا جلوی دیکتاتوری رسانه قرار گرفته شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
عادل پور شهادت روحانیون در مشهد مقدس در یک عملیات تروریستی را یادآور شد و گفت: این عملیات توطئه ای برنامه ریزی شده علیه امت اسلام برای بر هم زدن وحدت شیعه و سنی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مصلای نماز جمعه شهر قلعه رئیسی افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
موسوی فرد با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اگر بخش کشاورزی را دانش بنیان و علمی کنیم ضمن آنکه درآمد کشاورزان بالا می رود امنیت غذایی کشور ارتقا پیدا می کند و اشتغال هم شکل ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
قاضی دزفولی گفت: دشمنان بدانند هرچه افراد بیشتری از ما به شهادت برسانند و خون ما را بریزند، مکتب و دین ما زنده تر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۶    
غبیشاوی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تکفیری در مشهد مقدس و شهادت 2 روحانی و مجروحیت یک روحانی دیگر گفت: هدف دشمن از این اقدام تروریستی برهم زدن وحدت جهان اسلام است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
پیکر مطهر حجت الاسلام محمدصادق دارایی دومین شهید حادثه حرم رضوی امروز در مشهد تشییع و در بارگاه امام مهربانی ها آرام گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام آل هاشم گفت: هدف قرار دادن وحدت امت اسلامی مدنظر دشمنان از چنین حوادثی است، چراکه آنچه از تحرکات اخیر عوامل استکباری می توان دریافت این است که سخت ترین و تلخ ترین اتفاق برای صهیونیسم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
پس از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، سفارت ترکیه در اراضی اشغالی نیز عملیات استشهادی دیشب در اراضی اشغالی را محکوم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۱    
در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی مراسم بزرگداشتی با حضور امیرسرتیپ دوم صدقی در پایگاه هوایی شهید یاسینی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام شیرازی طی یادداشتی نوشت: آمریکای شکست خورده در منطقه و در ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن و افغانستان و آمریکای رو به افول از قدرت وحدت مسلمانان جهان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
امیر سرتیپ واحدی با خانواده سربازان شهید هادی اتفاق خواه و علی پورمند دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
شهید خلیل فاتح از سوی سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا به عنوان شهید شاخص عرصه هنر آذربایجان شرقی در سال 1401 معرفی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
الحیدری گفت: دشمن با ایجاد تردید درصدد است تا جوانان محور مقاومت را از جمهوری اسلامی که ستون خیمه مقاومت است جدا کنند تا با کنار رفت این ستون، تمام محور مقاومت فرو بریزد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
در سالگرد هلاکت 13 نظامی صهیونیست در اردوگاه جنین، یک جوان دیگر از این اردوگاه رعب و وحشتی کم سابقه را به جان صهیونیست ها انداخت و باعث شد بیش از یک هزار نظامی صهیونیست برای یافتن او بسیج شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶    
با تداوم استقبال مخاطبان و فروش هشت میلیاردی موقعیت مهدی در ماه مبارک رمضان، دومین تیزر رسمی این فیلم رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۷    
بوحبیب گفت که عدم رأی کشورش به تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر، در چارچوب پایبندی بیروت به گفت وگو برای حل مشکلات است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
مراسم بزرگداشت روحانیون شهید حجت الاسلام اصلانی و حجت الاسلام دارایی شهدای حادثه تروریستی حرم امام رضا (ع) در شهرستان ملایر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۱    
منابع عبری گزارش دادند که در یک سازه واقع در شمال اراضی اشغالی آتش بزرگی شعله ور شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۲    
وقوع چهارمین عملیات استشهادی طی یک ماه اخیر که تل آویو را در وحشت فرو برد، باعث شد کاربران صهیونیست در فضای مجازی خواستار استعفای نخست وزیر به دلیل ناکامی در مقابله با چنین عملیات هایی شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۶    
نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی افزایش عملیات های شهادت طلبانه در فلسطین اشغالی، ضمن تهدید به واکنش سخت تر، ادعا کردند که در هوشیاری کامل هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
حجت الاسلام صدیقی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: توصیه های مقام معظم رهبری درباره مذاکرات، عدم اعتماد به طرف مقابل، گرفتن تضمین های کافی و راستی آزمایی عملی است؛ این، خواست عموم مردم نیز هست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۰    
پس از بیانیه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در محکومیت عملیات استشهادی دیشب در قلب تل آویو، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از او تقدیر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۱    
عمران خان امروز جمعه پس از رای دادگاه عالی درباره غیرقانونی بودن انحلال پارلمان این کشور که می تواند منجر به پایان نخست وزیری وی شود، واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
پس از عملیات استشهادی شب گذشته یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو، رئیس تشکیلات خودگردان ضمن محکوم کردن این عملیات، بر لزوم برقراری ثبات تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
سفیر رژیم صهیونیستی در مغرب اعلام کرد که با این کشور در زمینه معافیت دارندگان گذرنامه دیپلماتیک از ارائه روادید، توافق نامه امضا کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۲    
قاسمعلی حسن زاده گرجی فرزند رمضان سوم فروردین 1320 در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ 19 فروردین 1366 در شلمچه به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۶    
حمزه با اشاره به نقش کشور های غربی در حمایت از جریان تکفیری گفت: غربی ها پشت صحنه اقدام تروریستی در حرم رضوی هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
با تلاش دانشمندان صنعت هسته ای، نسل جدید رادیودارو لوتسیوم 177 فردا در روز ملی فناوری هسته ای با حضور رئیس جمهور رونمایی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۲    
امیر تقی خانی گفت: مراسم رژه امسال روز ارتش با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت محمول و خودرویی با همراهی انواع بالگرد ها و هواپیما ها در جوار حرم مطهر حضرت امام (ره) انجام خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۶    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت بیستم فروردین ماه روز هنر انقلابی و سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی؛ آن شهید ارجمند را معرف هنر متعالی ...
  • ۱