چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۵:۳۶    
سردار رحیمی گفت: همه گشت های پلیس مانند یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت های انتظامی با چشم بیدار و هوشیار گشت زنی کرده نظم و امنیت را برقرار می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۷:۲۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعضای هیئت مدیره انجمن راست قامتان در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۲:۳۷    
نماهنگ چشمان خیس ویژه گرامی داشت یاد و خاطره جانباز شهید میرزامحمد سلگی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان تولید شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۰    
سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران مسابقه آنلاین راز های آسمانی همزمان در ماه مبارک رمضان از تاریخ 27 فروردین تا 9 اردیبهشت مصادف با 14 تا 27 ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۷    
غریب آبادی با بیان اینکه 30 ایرانی به اتهام دور زدن تحریم ها در خارج از کشور زندانی هستند، گفت: با راهکارهای مختلف سیاسی، حقوقی و تبادل، موفق شدیم برخی را به ایران برگردانیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
آیت الله علما گفت: تمام برنامه های متعدد انقلاب در راستای جهاد تبیین است در سال 1342 امام راحل ماهیت رژیم صهیونیستی را بیان کرد و خطر آن را گوشزد کرد و نسبت به آن رژیم غاصب برای منطقه هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۲۱:۵۰    
صفری ملک میان گفت: باید اقدامات به گونه ای انجام گیرد که شفافیت صرفا مربوط به یک قوه نباشد و شفافیت به مجلس ومحدود نباشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۷    
به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی سامانه پاتوق هنرمندان honarmarkazi.ir رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۶    
مناجات خوانی زیبایی به مناسبت ماه مبارک رمضان با نوای حاج محمود کریمی را می بینید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۵    
وحید خاوه ای مدیرعامل بنیاد علوی با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۶    
احمدوند با صدور پیامی درگذشت مدیر انتشارات فراهانی را به جامعه نشر کشور تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۱    
سومین پویش مردمی بهار قرآن با شهدا همزمان با سراسر کشور توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۴:۰۵    
خدایا، زینت ده مرا در آن با پوشش و پاکدامنی و بپوشانم در آن جامه قناعت و خودداری و وادارم فرما در آن بر عدل و انصاف و آسوده ام دار در آن از هر چیز که می ترسم به نگاهداری خودت ای نگهدار ترسناکان.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۰    
آیت الله ناصری با تاکید بر فراهم سازی مقدمات انس با قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان، گفت: برگزاری نمایشگاه های قرآن اقدامی موثر در راستای انس مردم به ویژه نسل جوان با قرآن کریم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۰    
محبی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ما را به جهاد تبیین فراخواندند و آموزش و پرورش مازندران باید در این حوزه با فرهنگ سازی پیشران و سرآمد باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۲    
جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان دارالعباده با حضور دست اندرکاران برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۵۶    
آیت الله معلمی گفت: اگر اداره امور کشور را به دست نیروهای بسیجی، انقلابی و جهادی بدهیم آنوقت ثمره خدمت را باید مردم احساس کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۱    
ناوسالاریکم پاسدار رکن الدینی با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۰    
شعبان ابراهیمی فرزند نعمت الله یکم فروردین 1344 در بابل به دنیا آمد و در تاریخ 24 فروردین 1365 در ابوقریب به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۰    
مقامات دولت نجات ملی یمن در کنگره فلسطین در صنعاء تاکید کردند که کشورشان در مقطع حساس کنونی پشتیبان مقاومت و مبارزات ملت فلسطین در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۷    
اهالی روستایی در شمال شرق سوریه با پرتاب سنگ به سمت کاروانی از خودروهای نظامی آمریکا آن را وادار به عقب نشینی از این روستا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۵    
جانباز یحیی ترابی دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۶    
مرحومه لیلا نیسی پور کارون مادر شهیدان والامقام سهیلا، سالم و مجید مطوری زاده پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۵    
نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی عصر امروز با رئیس جمهور دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۱    
همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم به نیت شهدا با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان از جمله رئیس بنیاد تاکستان در حسینیه شهدای حاج خلیل تاکستان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۱    
شهید امیر ارزان فودی در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: پدر و مادر، برادران و خواهران! اگر شما نمی توانید به جبهه بروید در همین جا می توانید با مبارزه بر نفس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۵    
محمدپور گفت: در فراز ابتدایی دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان به توحید و منشاء خیر که همان پروردگار است اشاره شده و در فراز دوم این دعا از پروردگار تقاضا می شود طعم حلاوت نیکو کاری را به بنده بچشاند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۵    
طی عیادت رئیس بنیاد شهرستان قزوین از جانباز 70 درصد سعید جدلی ها، وضعیت درمانی این جانباز بزرگوار بررسی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۲    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: شناسایی هیأت حاکمه سرپرستی افغانستان را منوط به تشکیل دولت فراگیر در این کشور می دانیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۰    
با حضور مسئولان شهرستان نهاوند از والدین شهید غلام قیاسی در طرح رمضان تقدیر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۰    
طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سرهنگ پاسدار جواد محمدی سلیمانی به سمت فرمانده لشکر 41 ثارالله منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۷    
مراسم اولین سالگرد شهادت جانباز 70 درصد شهید محمد شفوی فردا در تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۷    
آیت الله معلمی از برگزاری آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره قرآنی فجر شامل تقدیر از برگزیدگان رشته های مختلف هشتگانه در محل تالار وحدت تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۷    
مشاوره تلفنی به یک هزار و 48 ایثارگر استان قزوین با هدف رفع مشکلات آنها ارائه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۱    
امیر خوش کنار : تحول انقلابی در ارتش همزمان و همگام با نهضت حضرت امام در 15 خرداد 1342 آغاز شد و ارتشیان همواره به عنوان عضوی از نظام درخدمت مردم بوده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۱    
فریدونی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا پیوند نسل جوان با شهدا است و این کنگره ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
امیر شفیعی گفت: بیانیه حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 نشانگر این است که ارتش از مردم و با مردم است و مردم نیز باید پشتیبان ارتش باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
حسینی پور گفت: اربعین حسینی به عنوان نمادی از حماسه حسینی در عرصه بین المللی مورد توجه جهانیان قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
جلسه هماهنگی برنامه 29 فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۲    
اعضای ستاد بزرگداشت سرداران شهید حمیدرضا و علیرضا نوبخت امروز با حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۲    
ابراهیم خانی گفت: جهاد تبیین یکی از راه های ارتقاء سرمایه های اجتماعی است و باید بیان پیشرفت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دستور کار مسئولان باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۲    
سپهوند گفت: در دفاع مقدس خصلت های بی نظیر ملت ایران مانند شجاعت، ایثار، صبر و از خود گذشتگی ظهور و بروز پیدا کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۶    
ستاری گفت: هنری ماندگار است که با عشق و شهود باشد و با ارزش های دینی آمیخته شده باشد و این هنر شهید آوینی بود که هنر انقلاب اسلامی را ستودنی کرد و برای ما به ارمغان آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۶    
جلسه هماهنگی همایش ملی آیت الله کوهستانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه بهشهر برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۶    
سرهنگ رسولی فر گفت: مجمع علوی و فاطمی بهترین ظرفیت و بستر برای شناخت آسیب های حوزه دانش آموزان بصورت تخصصی است و کارگروه های 5 گانه محلی برای ارائه پیشنهادات و راهکارها علمی و عملی برای از مقابله با ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۰    
حجت الاسلام باقری گفت: شعار سال یک راهکار و آینده نگری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اگر تولید همراه با دانش بنیان باشد به توسعه و اشتغال کمک بسزایی می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۷    
اسکندری گفت: ویداد قابل توجهی که این روز ها به آن پرداخته می شود پویش نذر کتاب است این پویش که در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی توسط مجمع ناشران و برخی از موسسات راه اندازی شده می تواند اقدامی مناسب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۵    
نماهنگی به مناسبت گرامیداشت 29 فرورین و روز حماسه آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۵    
توکلی گفت: برگزاری جشن چهره سال هنر انقلاب از نظر من یک اتفاق امیدبخش برای عرصه هنر و فرهنگ انقلابی کشور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۵    
کتاب بگو ببارد باران ، مستند روایی از زندگینامه شهید احمدرضا احدی ، نوشته مرضیه نظرلو در 120 صفحه توسط انتشارات نارگل به چاپ رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۵    
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۶    
سردار اسدی گفت: سردار شهید حجازی، شخصیت چندوجهی داشت. ایشان در عین حالی که نظامی بود، اما به شدت اخلاق گرا بود و همیشه به مسائل فرهنگی و اجتماعی نگاه ویژه ای داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۰    
مسئولان محلی نیجریه از افزایش شمار کشته های حمله تروریستی در این کشور به 154 نفر خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۷    
وزیر خارجه اوکراین از گفت وگوی تلفنی با همتای ایرانی خود خبر داد و از ایران به دلیل اعزام تیم پزشکی به اوکراین تشکر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۱    
عبدالملکی گفت: دشمنان به دنبال سست کردن قدم و قلم هنرمندان در صحنه هستند لذا داشتن جبهه متحد در برابر دشمن مهمترین نیاز جامعه هنری در استان کردستان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۲    
وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه ای با تکرار ادعا های خود درباره میدان مشترک گازی آرش _الدره ، خواستار گفت وگو با ایران بر سر تعیین مرزی شرقی این منطقه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۶    
دبیر شورای نگهبان از مقام شامخ شهیدان اصلانی و دارایی که سابقه عضویت در شبکه ناظران شورای نگهبان را داشتند، تجلیل کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
فراخوان گروه های موسوم به معبد در اراضی اشغالی برای تقدیم قربانی در مسجد الاقصی در عید موسوم به پسح که در جریان ماه مبارک رمضان برپا می شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۰    
سفارت چین در سرزمین های اشغالی از انتشار شایعات بی اساس مبنی بر تلاش برای جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی ابراز خشم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۱    
منابع لبنانی اعلام کردند که صحنه سیاسی لبنان در روز های اخیر شاهد تحرکات گسترده سفرای عربستان و کویت بود که به تازگی به بیروت بازگشته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۵    
پس از تظاهرات گسترده مردم عراق در اعتراض به اظهارات مطرح شده درباره تخریب قبور ائمه، رسانه های عراقی از صدور حکم جلب برای رهبر جماعت صرخی خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۵    
جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای به شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۶    
چاپ دهم کتاب زندگی شهید مدافع حرم؛ محمدرضا دهقان امیری در آستانه سالروز تولد این شهید توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۶    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: نوروز امسال بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند که بیش از 60 درصد آنان، نخستین سفرشان به این مناطق بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۷    
طحان نظیف گفت: مصوبه مجلس و اصلاحات طرح تسهیل صدور مجوز های کسب وکار تازه به دست ما رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۱    
سردار سرتیپ بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: نوروز امسال بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند که بیش از 60 درصد آنان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۵    
صدیقی فر گفت: ایران همیشه سعی در گسترش روابط عمیق با افغانستان داشته و اتفاقات اخیر نمی تواند میان دو ملت فاصله بیندازد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۵    
سید محمد علی قاضی طباطبایی اولین شهید محراب جمهوری اسلامی در سال 1293 در تبریز به دنیا آمد ود درسال 1358 در همان شهر نیز به شهادت رسید. وی پس از انقلاب اولین امام جمعه تبریز بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۰    
در بازدید کمیته ایمنی انتظامی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مصلای امام خمینی (ره) بر اهمیت ویژه موضوع ایمنی و انتظامی برای ستاد اجرایی این دوره از نمایشگاه تاکید شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۱    
جشنواره آوای نور ویژه گروه های مدیحه سرایی و هم آوایی یادبود معلم و قاری فقید زنده یاد حسن صفری در قالب یکی از بخش های نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۵    
سردار ریحانی از برگزار ی آیین گرامیداشت عملیات بازی دراز در 15 و 16 اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 30 هزار نفر در گرامی داشت سالروز عملیات بازی دراز حضور یابند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۶    
عمیدزاده گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از برگ های زرین تاریخ انقلاب و مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که باعث پیروزی های بعدی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
شیرمردی گفت: این مجموعه فاخر کار فرهنگی عظیمی است که ضمن یادآوری رشادت ها و زحماتی که در جهت حفظ اعتقادات و خاک این سرزمین کشیده شده، باعث ایجاد تحول و انگیزه جهادی در بازدیدکنندگان خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۷    
از آنجا که در ماه مبارک رمضان هستیم، کانال مرکز اسناد انقلاب اسلامی گوشه ای از رفتارهای شهید لاجوردی در ماه رمضان برای ارشاد زندانیان که قدیریان در کتاب خاطرات خود نقل کرده است را منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۵    
قاضی دزفولی گفت: برنامه های امسال گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول باید ابتکاری، خلاقانه و نو باشد و در این برنامه ها با دید عمیق تری به دفاع مقدس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
مرادی تفکر هنر برای هنر و مردمی بودن را از ویژگی های بارز هنر انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: هنر انقلاب اسلامی با مردم معنی پیدا می کند؛ چراکه ماهیت انقلاب و نظام اسلامی نیز مردمی بودن است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
سرتیپ دوم ستاد شاطری گفت: رژه روز ارتش با حضور باشکوه نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت خودرویی در استان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۰    
نجاتی خطاب به مسئولان صدا و سیما گفت: صدا و سیما با ساخت برنامه های مختلف و نشست های خاص باید ابعاد اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی را برای مردم تشریح کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام خاضع گفت: بهره گیری از ظرفیت کانون ها و هسته های مردمی شامل مساجد، پایگاه های بسیج، هیأت های مذهبی و سازمان های مردم نهاد از جمله رئوس برنامه های ستاد برگزاری روز جهانی قدس در استان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس در روز یکشنبه آینده خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۷    
عسکری گفت: هنرمندان کردستانی می توانند با زبان هنر، افتخارات گذشته، دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید به آینده را برای جامعه بازگو کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۱    
سران چهار کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس از نخست وزیری شهباز شریف در پاکستان استقبال کردند که در این میان خرسندی عربستان قابل توجه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
بهادری جهرمی از رایگان شدن صدور روادید متقاضیان سفر به ایران در جریان رویداد جام جهانی 2022 قطر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام پورذهبی بر ارتقاء و پیشرفت هنر در جامعه تاکید کرد و گفت: متولیان حوزه فرهنگی در استان کردستان باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای جهاد تبیین تلاش نمایند و اقدام کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۲    
جانباز 70 درصد عبدالصمد رجبی دهکردی از استان چهارمحال و بختیاری پس از تحمل سال ها درد و رنج جانبازی به خیل شهدا پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۲    
روحانی منش از اهدای مبلغی توسط مادر شهبد علی اصغر سماوات به ستاد دیه همدان خبر داد و اظهار داشت: مادر این شهید والامقام هر سال 100 نفر را در افطاری میهمان می کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام رئیسی با ابراز نارضایتی از گرانی کالا های اساسی، به دستگاه های نظارتی دستور داد پشت پرده گرانی های اخیر را بررسی و دلایل آن را شناسایی کنند و به وزرای اقتصادی دولت تاکید کرد اقدامات لازم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۷    
سردار ملکی امروز در دیدار با آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری کتاب تاریخ شفاهی این پدر شهید را که از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به چاپ رسید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۷    
هیأت دولت در جلسه امروز ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1401 کل کشور را بررسی و تصویب کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۱    
سردار یوسفعلی زاده در دیدار با شوشتری ضمن تبادل نظر در خصوص زمینه های مشترک همکاری بر تقویت تعاملات تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۵    
عزیزی گفت: آمریکایی ها به دلیل ضعف در تصمیم گیری در موضوع برجام مجبور به زیاده گویی و بهانه جویی شده اند و مذاکرات را متوقف کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۵    
سردار ملکی امروز در دیدار با اکبر خنکدار مسئول انجمن راویان سپاه کربلا از زحمات ایشان در اجرای راهیان نور سال 1401 قدردانی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۲    
شاپور شیرزادی در حال گذراندن خدمت سربازی در ارتش بود که در منطقه کوشک به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
همزمان با تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی، گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه نشست فوق العاده برگزار می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
امیر سرتیپ آذریان ارشد نظامی آجا در شمال شرق و قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در مشهد برگزار شد به تشریح برنامه های دهه ارتش پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۰    
سردار فرجی از تشکیل 24 کمیته برای برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان خبر داد و گفت: در نخستین کنگره 8 هزار شهید استان همدان 18 کمیته فعالیت می کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۷    
مجوز قبولی اتکایی بیمه کوثر با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تمدید شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۱    
فرهمندپور گفت: با دو کارگردان مطرح شهرستان دزفول برای تهیه دو فیلم سینمایی با محتوای مقاومت و پایداری دزفول در ایام دفاع مقدس مذاکره کرده ایم که پیش بینی می شود تا چهارم خرداد تصویربرداری این دو فیلم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۱    
مطهری با بیان اینکه آمریکا رژیمی مافیایی و جنایتکار است، گفت: آمریکا با سال ها دخالت در امور دیگر کشورها، طمع کاری، دورویی، قتل عام و غارت، نژادپرستی، فتنه انگیزی و.. ...
  • ۱