پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 1 آبان 1397 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 24 فروردین 1397 دیوان اقتصاد 11 اردیبهشت 1397 دیوان اقتصاد 25 خرداد 1397 دیوان اقتصاد 21 تیر 1397 دیوان اقتصاد 19 مرداد 1397 دیوان اقتصاد 14 شهریور 1397 دیوان اقتصاد 13 مهر 1397 دیوان اقتصاد 1 آبان 1397 دیوان اقتصاد 2 آبان 1397 دیوان اقتصاد 3 آبان 1397 دیوان اقتصاد 4 آبان 1397 دیوان اقتصاد 5 آبان 1397 دیوان اقتصاد 6 آبان 1397 دیوان اقتصاد 7 آبان 1397 دیوان اقتصاد 8 آبان 1397 دیوان اقتصاد 9 آبان 1397 دیوان اقتصاد 10 آبان 1397 دیوان اقتصاد 11 آبان 1397 دیوان اقتصاد 12 آبان 1397 دیوان اقتصاد 13 آبان 1397 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۵    
میانگین افزایش بهای لبنیات در مهر ماه امسال به حدود 9.7 درصد رسید که بیشتر از متوسط میانگین تورم 5.9 درصدی گروه خوراکی ها و آشامیدنی ها در این ماه است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۹    
معاون حقوقی سازمان بورس از رسیدگی به کلاهبرداری بیش از 8.6 میلیارد تومانی یک نفر در اراک از 74 نفر خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۴    
ساندبارهای سامسونگ از همان روزهای ابتدایی به کمک مزیت هایی مثل ادغام اسپیکرهای متعدد در یک دستگاه، حذف سیم کشی های طویل و عریض در خانه، اتصال بی سیم اسپیکر به ساب ووفر ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۹    
وزیر نفت ضمن تکذیب مخالفت این وزارتخانه با احیای کارت سوخت گفت: اساس کار دولت مبتنی بر افزایش قیمت بنزین نیست، اما برای عرضه به آنان که متقاضی میزان بیشتری بنزین هستند تدابیر لازم در حال بررسی است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۹    
مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد: بانک مرکزی عراق نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن باجه های بیشتر در عراق جهت پرداخت ارز به زائران ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۴    
به منظور ارتقای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، کارگزاری تحویل ارز بانک ملی ایران پس از مرز شلمچه و در خاک عراق فعال شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۴    
طی دو سال گذشته پرتفوی بیمه معلم از مرز یک هزار میلیارد تومان عبور کرده و این شرکت به باشگاه میلیاردی ها پیوسته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۰۴    
رییس کل بانک مرکزی با آیات عظام مکارم شیرازی،نوری همدانی، جوادی آملی، وحید خراسانی، علوی گرگانی،علوی بروجردی، حجت الاسلام والمسلمین جواد شهرستانی و آیت اله اعرافی مدیر حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
همزمان با برپایی مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و شانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران، تندیس طلایی این جشنواره به روابط عمومی بانک صادرات اعطا شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
روابط عمومی بیمه ملت در آیین چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش (Kish Invex 2018)، بانک صادرات ایران دو نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین: 120 میلیارد ریال از سود خالص اعلام شده در صورت های مالی شش ماهه اول سال 1397 بیمه نوین، حاصل تسعیر ارز است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
ایستگاه اول راه پیمایی اربعین حسینی (ع) در 35 کیلیومتری تهران در محور اصلی آزاد راه تهران – ساوه در مسیر عبور زائران به سمت کربلا توسط سرزمین ایرانیان از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری و با مشارکت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
مدیرعامل بیمه البرز در دهمین نشست شورای معاونان فنی شرکت های بیمه که به میزبانی این شرکت برگزار شد، گفت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
مرکز پایش تجارت الکترونیکی ایران با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان، محصول جدیدی را برای ارزیابی ریسک کسب و کارهای آنلاین پیش از ارائه درگاه پرداخت اینترنتی ارائه کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
موکب درمانی بیمارستان بانک ملّی ایران در مسیر تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) طی چهار روز پس از استقرار به بیش از هفت هزار نفر زائر، خدمات درمانی و پزشکی شبانه روزی ارائه کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۹    
10میلیارد ریال از سوی بانک پارسیان برای اشتغال پایدار و توسعه روستایی پرداخت شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:10 تا 12 هزار میلیارد تومان برای تقویت قدرت خرید مردم در سال 1398 پیش بینی شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۳    
دارندگان ارز برای امروز می توانستند دلار را تا 10 هزار و 820 تومان به بانک ها بفروشند؛ این نرخ در مقایسه با روز گذشته اندکی افزایش دارد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۸    
به دلیل برخی موانع در تامین کارت های بانکی، پیشنهادهایی برای تمدید اعتبار کارت های موجود در اختیار مشتریان بانک ها وجود دارد که موجب صرفه جویی در مصرف آن خواهد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۸    
به منظور تسهیل و تسریع امور دریافت ارز زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع)، نحوه تحویل ارز زائران تغییر کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳    
فعالان بخش خصوصی امروز در جلسه دیدار خود با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی ایران به ارائه نظرات خود پرداختند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳    
یک عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اقدامات اخیر بانک مرکزی، گفت: تقاضای بخش خصوصی حفظ آرامش فعلی و ثبات بازار ارز است ضمن اینکه دولت برای پایداری نرخ ها برنامه ریزی کند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کلاهبرداری با تماس تلفنی خارجی به صورت گسترده از مشترکان تلفن همراه کشور خبر داد که هزینه زیادی را به قربانیان تحمیل کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳    
سرپرست وزارت تعاون از تصویب کلیات بسته حمایت غذایی اقشار کم درآمد در جلسه یکشنبه هیات دولت خبر داد و گفت: این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد، قرار خواهد گرفت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳    
براساس تصمیم هیات مدیره شرکت لیزینگ پارسیان داود کاغذگران به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره این شرکت منصوب گردید .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخداد های رایانه ای کشور اعلام کرد: بی توجهی مالکان تجهیزات مسیریاب های میکروتیک به هشدارها و توصیه های مرکز ماهر برای مقابله با آسیب پذیری آنها ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۳    
رییس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با رد شایعه انتفاع دولت از افزایش نرخ ارز گفت: رشد قیمت ارز موجب افزایش هزینه های دولت می شود و دولت در همه شرایط به دنبال کنترل نرخ ارز بوده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۳    
گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان با هدف بررسی عملکرد و تبیین اهداف عملکردی شعب در شش ماهه دوم سالجاری، با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونان این شرکت روز گذشته در تهران برگزار شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۸    
جلیل درویش قهرمان مسابقات کاراته پیشکسوتان آسیا مدال قهرمانی خود در مسابقات آسیایی را به مدیرعامل بانک ملت اهدا کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۸    
معاون اول رییس جمهور گفت: صندوق های بازنشستگی در مقطع فعلی به عنوان یکی از ابرچالش ها پیش روی کشور قرار گرفته اند که به بودجه دولت متکی هستند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۸    
از آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا کنون هفت هزار نفر از زائران ارز خود را دریافت کرده اند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۸    
بانک کشاورزی در مهر ماه 1397 در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف ایجاد انگیزه تحصیلی و همچنین با تمرکز بر موضوع صرفه جویی و مصرف بهینه آب ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۸    
مصادف با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، بانک رفاه در سه استان مرزی و منتهی به عتبات عالیات موکب برپا کرده و به زائران اربعین حسینی خدمت ارائه می کند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۳    
متوسط قیمت ارز در بازار ثانویه در فاصله یک روز حدود 400 تومان در هر یورو نوسان داشته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۳    
معاون طرح های آماری و آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران گفت: مدرن سازی نظام آماری ایران را شروع کرده ایم تا یک تحول بنیادین در نظام آماری کشور ایجاد کنیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۸    
سلیمانی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در حاشیه پنجمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و خصوصی سازی با اشاره به این که شر کت هایی که نتوانند ساختار خود را اصلاح کنند ادغام می شوند گفت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۸    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشریح توضیحات وزیر امور خارجه درباره FATF و CFT گفت: باتوجه به مهلت 4 ماهه درخصوص FATF ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۸    
طی مراسمی در جلسه شورای مدیران بانک دی با حضور محمد رضا قربانی، مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک از سامانه بانکداری مشارکتی رونمایی شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۸    
خودروساز فرانسوی، رنو، گزارش داد که درآمد این شرکت در سه ماه سوم امسال با افت فروش در بازارهای درحال ظهور و خروج از بازار ایران آسیب دیده است و 6 درصد سقوط کرده است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۸    
قائم مقام بانک ایران زمین، با اشاره به چشم انداز این بانک برای سال 1400 اظهار داشت: ارائه سرویس به درخواست مشتری ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۸    
قیمت طلا روز سه شنبه که بازارهای سهام آسیا تحت تاثیر تنش های سیاسی میان عربستان سعودی و قدرت های غربی و سایر ابهامات اقتصادی از صعود بازماندند، افزایش پیدا کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۸    
مرکز پژوهش های مجلس راهکارهای پیشنهادی اصلاح لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید که به تصویب مجلس رسیده را ارایه کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۸    
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به آمار تراکنش خودپردازهای روستایی گفت: به طور میانگین و به صورت روزانه دستگاه های خودپرداز روستایی 150 تراکنش دارند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۸    
ثبت نام لاتاری آمریکا برای کلاهبرداران سایبری راهی است تا بتوانند از طریق روش فیشینگ نسبت به سرقت اطلاعات کارت بانکی کاربران اقدام کنند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۸    
با گرم شدن بازار فروش بیمه ها، به ویژه بیمه های عمر در مکان های عمومی و مخصوصا ایستگاه های مترو، نحوه تبلیغات و بازاریابی این غرفه های عمومی موضوعی است که مدیرکل نظارت فنی بر بیمه های غیر زندگی با ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۳    
مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی اظهار داشت: یکی از موانع ورود بانک ها به کشور مربوط به نگرش ما به بانکداری است ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۸    
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت که کشورش به روسیه هشدار داده حتی فکر کمک به ایران در دور زدن تحریم ها علیه نفت تهران را نکند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۳    
بازگشت ارز خانگی به چرخه اقتصاد از مهم ترین مباحث این روزهای بازار ارز است و کارشناسان اقتصادی ایجاد اعتماد دوطرفه میان دولت و مردم را شاه کلید بازگشت ارزهای خانگی به عرصه اقتصاد می دانند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۳    
رییس کل بانک مرکزی طی احکامی جداگانه، مدیر دو اداره نظارت ارز و بین الملل را منصوب کرد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۳    
بانک ملی ایران در سال جاری بودجه ساخت 17 مدرسه جدید به جای مدارس خشت و گلی در سراسر کشور را مصوب و ابلاغ کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۳    
رییس کل بیمه مرکزی، معاون نظارت و هیات همراه وی از غرفه بیمه کوثر به عنوان نخستین غرفه در دهمین نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش بازدید کردند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی انجمن فروشندگان لوازم یدکی خودرو با اعلام اینکه علاوه بر گرانی، رکود نیز عاملی شده تا قطعه در بازار کمبود داشته باشد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۳    
هفت قلم کالا از فهرست گروه یک کالایی برای دریافت ارز دولتی، خارج و به فهرست گروه دو اولویت کالایی اضافه شدند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۳    
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس از پیشنهاد کمیسیون متبوعش برای ایجاد مکانی جهت چانه زنی نرخ ارز با هدف ساماندهی اقتصادی خبر داد .